Löytyy tästä artikkelista https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/3cb2124c-26aa-4a11-85b2-4c1e1527c574
Syitä miksi pysyn jatkossa sinkkuna
4
<50
Vastaukset
Mistä te löydätte nuo sekopäisimmät tapaukset?
- Anonyymi
Ne naisen ihanat miehet tarkoittaa komeaa top 10 miestä eli ovat jännämiehiä ja määräilevät naisia. Narsisti on komea jännämies ja siksi naiset päätyy sellaisten kanssa huonoon suhteeseen.
- Anonyymi
Tuo aloittajan linkki on tärkeä syy myös minulla siihen että ihan hevillä en yhtäkään miestä elämääni huoli.
Olen erittäin tarkka ja haluan tutustua kunnolla, erillään asuen ja visusti kumpikin oman elämänsä haltijana. Enkä kyllä usko että sittenkään vaikka miten hyvin tuntisin ketään ottaisin asumaan kanssani.
Tiedän että on myös tervepäisiä miehiä, paras ystävänikin on asuu avoliitossa sellaisen kanssa ja heillä on mennyt yhdeksän vuotta jo todella hyvin. Kunnollisen miehen löytäminen on kuitenkin kuin lottovoitto, ei osu omalle kohdalle.
Siksi en sitoudu koskaan enkä kehenkään. En ala parisuhteeseen, tapailuun suostun, en enempään. Vaatii erittäin paljon mieheltä jotta pystyisi minut vakuuttamaan siihen että muitakin kun pillun perässä kuolaavia törkyturpia on olemassa (vrt. sinkut-palsta). - Anonyymi
Pitäisi katsoa noita pahoja naisia sisältäviä liikkuvia kuvia... Necromancer 1988, on varmaan sellainen, mutta kun joskus aina juttelen noiden naisnäyttelijöiden kanssa, niin sanovat aina että: näyttelin sellaista ilkeää siinä, en ole oikeasti niin ilkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203