Pyrkyrimiehet taas riesana

Anonyymi

Oon huomannu miten tässä ajassa pyrkyrimiehet on taas kirineet mun ja heidän välistä hajurakoa parisuhde sekä yleisessä sosiaalisessa hierarkkiatasoissa.

Erään intissä tapahtuneen väärinkäsityksen takia pyrkyri miehet luulevat olevansa samalla viivalla kanssani ja pitävät oikeutettuna tasa-arvoa yms. johon en itse usko lainkaan.

Miten saan pyrkyrimiehet karistettua perästäni ja paiskattua heidät maahan niin alas kuin he alunperin kuuluivat?

37

70

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minun mielestäni nuoret naiset ovat mukavia... mutta niin; varmasti en toteuta jotain heidän hulluja päähänpistoja kuten joku että kaikki yli 40-vuotiaat poliisit pitää teurastaa ja tappaa, yhtyiskuntakelvottomina henkilöinä :D

• Anonyymi

Ap on mies ja riesana pyrkyri miehet jotka koittaa nostaa tasonsa yhtä korkealla mitä itsellä syntyisesti. Joudun käyttämään kovia keinoja jotta pyrkyri miehet ei tule leijumaan.

• Anonyymi

enkä usko tasa-arvoon. piste. tasa arvo on vain mainospuhetta jos se toimii hillitsemään pyrkyrimiehiä näennäisellä oikeuden ja turvallisuuden tunteella.

• Harhainen olet.

• Anonyymi

Jos olen harhainen, mitään ei tapahdu. Jos en ole harhainen niin asiat kääntyy niinku sanoin ja ymmärrät sen joskus 2-3 vuoden päästä sittenku se realisoituu elämääsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos olen harhainen, mitään ei tapahdu. Jos en ole harhainen niin asiat kääntyy niinku sanoin ja ymmärrät sen joskus 2-3 vuoden päästä sittenku se realisoituu elämääsi.

Miten sinun harhasi realisoituisivat minun elämääni?

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Miten sinun harhasi realisoituisivat minun elämääni?

Jos olet pyrkyri kuten sanoin niin se realisoituu siten että et esim saa sitä kympin naista minkä luulet saavasi keksityllä elintasollasi. Kaikkea en toki sinulle voi paljastaa ettet kapinoisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos olet pyrkyri kuten sanoin niin se realisoituu siten että et esim saa sitä kympin naista minkä luulet saavasi keksityllä elintasollasi. Kaikkea en toki sinulle voi paljastaa ettet kapinoisi.

Mikäs tämä mystinen elintaso on? Oletko rikaskin? Siinä tapauksessa mennään naimisiin, heti, nyt!

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Mikäs tämä mystinen elintaso on? Oletko rikaskin? Siinä tapauksessa mennään naimisiin, heti, nyt!

En ole nainen.

• Anonyymi kirjoitti:

En ole nainen.

No ei se haittaa, jos kerta rikas olet :D

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

No ei se haittaa, jos kerta rikas olet :D

Eikun pyrin salaamaan identiteettini siten ettei minulla ole tässä tapahtumakulussa muuta virkaa kuin olla tiedottajana.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikun pyrin salaamaan identiteettini siten ettei minulla ole tässä tapahtumakulussa muuta virkaa kuin olla tiedottajana.

Elä nyt kiusaamaan rupea. Häät on ensi perjantaina. Olen jo kutsunut kaikki paikalle.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Elä nyt kiusaamaan rupea. Häät on ensi perjantaina. Olen jo kutsunut kaikki paikalle.

Et löydä mua vaikka haluaisi. Enkä ole miehiin päin. Mulle riittää esim 10 nainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Et löydä mua vaikka haluaisi. Enkä ole miehiin päin. Mulle riittää esim 10 nainen.

Hätä keinot keksii. Enkä minäkään ole miehiin päin, mutta ei anneta sen häiritä ❤️

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Hätä keinot keksii. Enkä minäkään ole miehiin päin, mutta ei anneta sen häiritä ❤️

Ei tuo paskasi/kiusaamisesi vaan toimi. Otan kympin naisen ja sulle riittää seiska tai kuutoinen. Tai oma käsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo paskasi/kiusaamisesi vaan toimi. Otan kympin naisen ja sulle riittää seiska tai kuutoinen. Tai oma käsi.

Miksi luulet saavasi kympin naisen? Et ole saanut tähänkään mennessä. Parempi vaan tyytyä minuun.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Miksi luulet saavasi kympin naisen? Et ole saanut tähänkään mennessä. Parempi vaan tyytyä minuun.

komeammat kasvot, isompi jölli ja parempi yhteiskuntaluokka. siinä kai aluksi. onkai niitä syitä muitakin esim korkeampi sivistystaso. =D

tiedän toki että sinulle tulee tästä epäoikeudenmukainen mieli koska en halua sinua. mutta kuten sanottu onneksi minunlaisia ei ole monia niin saat vertaistukea kuintenkin niistä joiden kanssa olet samaa tasoa.

• Anonyymi kirjoitti:

komeammat kasvot, isompi jölli ja parempi yhteiskuntaluokka. siinä kai aluksi. onkai niitä syitä muitakin esim korkeampi sivistystaso. =D

tiedän toki että sinulle tulee tästä epäoikeudenmukainen mieli koska en halua sinua. mutta kuten sanottu onneksi minunlaisia ei ole monia niin saat vertaistukea kuintenkin niistä joiden kanssa olet samaa tasoa.

Ja silti et osaa kirjoittaa ja ajatusmaailmasi on 10-vuotiaan tasolla. Siihen vielä harhat päälle. Olet todellinen saalis. Hyväksy tosiasiat, olet ätmi.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Ja silti et osaa kirjoittaa ja ajatusmaailmasi on 10-vuotiaan tasolla. Siihen vielä harhat päälle. Olet todellinen saalis. Hyväksy tosiasiat, olet ätmi.

noh ei sun pakko ole hyväksyä todellisuutta, en itekkää varmaa hyväksyis jos oisin sinä.

• Anonyymi kirjoitti:

noh ei sun pakko ole hyväksyä todellisuutta, en itekkää varmaa hyväksyis jos oisin sinä.

Sulla on harhat päällä, ätminkäinen.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Sulla on harhat päällä, ätminkäinen.

Sulla on kiroukset päällä, rätminkäinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla on kiroukset päällä, rätminkäinen.

Hihii, et vaan voi vastustaa minua kultaseni. Alttarilla nähdään.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

"ajatusmaailmasi on 10-vuotiaan tasolla.,
        Aivan sen takia koska kirouksen alkaessa olin reilu 10v. Kuten sanottu niin sen tekemisessä meni 18v.

• Anonyymi

Tuollainen jos on joku nuorempi nainen seksikumppanina tai avopuolisona: minä haluan tuolliseen skootterin punaisen mopo-semmoisen ja sinulla on rahaa tiedän, mutta miksi sitä ei voi jo ostaa, itselläsi on jotain kalliita tietokonejuttuja.

Pitää saada skootteri, vastaisin kai itse: kun raha on katoavaista ja skoottereistakin tulee uusia malleja jokainen päivä, nyt pitäisi ostella uusia vaatteita.

• Anonyymi

Jos et itse kuulu kyseiseen nousukkaiden ryhmään, niin missä asioissa sitten edes kilpailet heudän kanssaan?

Sijoituksissa😂😂😂? Vai peräti naisissa?

Miten kuvittelet edes, että nainen joka haluaa sinua, harkitsee kilpakumppaninasi nousukasta?

Vähän pinnallinen kuvio.

• Anonyymi

Kerroinjo mistä on kyse: kirouksen valmiiksi saattamisesta. Tämä on vanha kirous jonka loitsiminen aloitettiin 18 vuotta sitten (eli 6 6 6) näin saatana saadan kirottua päällenne (vihollisteni).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroinjo mistä on kyse: kirouksen valmiiksi saattamisesta. Tämä on vanha kirous jonka loitsiminen aloitettiin 18 vuotta sitten (eli 6 6 6) näin saatana saadan kirottua päällenne (vihollisteni).

Eli tiedotat, että joku kompensoituu elämässäsi nyt(?), mikä on aloitettu jo kauan sitten.

Hmmmm...hyvin mahdollista. Maailmankaikkeus koostuu energioista ja ne tosellakin hajoilevat ja kompensoituvat.

Jotkut alkeisajattelijat puhuvat vielä kirouksista ja kirousten rikkomisista jne. Jos itse keittelet myrkkyjä, niin syötkin ne, jossain vaiheessa. Tämä on laki.

Tuossa aloituksessa kysyit neuvoa, pyrkyreiden suhteen.

En voi antaa muuta neuvoa, kun että kävelet vaan läpi tuliportista.

Minä en siis ole pyrkyrimies, enkä kenenkään vihollinen. Olen nainen👁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli tiedotat, että joku kompensoituu elämässäsi nyt(?), mikä on aloitettu jo kauan sitten.

Hmmmm...hyvin mahdollista. Maailmankaikkeus koostuu energioista ja ne tosellakin hajoilevat ja kompensoituvat.

Jotkut alkeisajattelijat puhuvat vielä kirouksista ja kirousten rikkomisista jne. Jos itse keittelet myrkkyjä, niin syötkin ne, jossain vaiheessa. Tämä on laki.

Tuossa aloituksessa kysyit neuvoa, pyrkyreiden suhteen.

En voi antaa muuta neuvoa, kun että kävelet vaan läpi tuliportista.

Minä en siis ole pyrkyrimies, enkä kenenkään vihollinen. Olen nainen👁

Ehkä vika on, että koitat loihtua Saatanaa vihollistesi päänmenoksi.

En suosittelisi, koska Saatana on tämän maailman herra. Nostat itse vihollisesi valtaan.

Tuomitset itsesi häviämään, paitsi ehkä rakkaudessa😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En suosittelisi, koska Saatana on tämän maailman herra. Nostat itse vihollisesi valtaan.

Entä miten KKK tähön liittyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä miten KKK tähön liittyy?

Ja mistä voi ostaa sitä teidön tekemä DVD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mistä voi ostaa sitä teidön tekemä DVD

😆🤘

Sulla on hyvä näkö.

Ei kai mitenkään. Mut olen yksin kotona ja muistutat mua yhdestä miehestä, josta tykkään ja joka vaan aina epäilee et en välitä siitä. Mietin yksin, kuinka kivaa olis yhdessä yöllä.

En ihan niin syvältä etelästä ole, että voisin kertoa mistä voit ostaa,lol. Enkä nyt oikeestaan rasistikaan. Mulle koko ihmiskunta on yhtä ja samaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, mikä lie. Mahdotonta arvioida teidän aikajanaa koska olen ollut kirouksessa kaiken aikaa 18v ek siis tiedä miten te koette elämän koska meidän todellisuus ei ile kirouksen takia ollut koskaan sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, mikä lie. Mahdotonta arvioida teidän aikajanaa koska olen ollut kirouksessa kaiken aikaa 18v ek siis tiedä miten te koette elämän koska meidän todellisuus ei ile kirouksen takia ollut koskaan sama.

Eli olet vankina jossain paradoxissa?

Et pääse ulos ja eteenpäin?

Mun täytyy vähän miettiä tätä, nyt olen liian väsynyt.

Katon paradoxikirjasta ja palaan asiaan jossain vaihteessa.

Mulla on itellä huomiseksi jotain jännää ja kivaa tiedossa, toivottavasti. Täytyis kai levätä, mut päätä vähän särkee.

Kauniimpaa yötä, rakkauden työtä❤🌚

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli olet vankina jossain paradoxissa?

Et pääse ulos ja eteenpäin?

Mun täytyy vähän miettiä tätä, nyt olen liian väsynyt.

Katon paradoxikirjasta ja palaan asiaan jossain vaihteessa.

Mulla on itellä huomiseksi jotain jännää ja kivaa tiedossa, toivottavasti. Täytyis kai levätä, mut päätä vähän särkee.

Kauniimpaa yötä, rakkauden työtä❤🌚

Aa tietysti luovun 18v kaunasta sen vuoksi kun tuntematon laittaa feikkisydämiä anonyymipalstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aa tietysti luovun 18v kaunasta sen vuoksi kun tuntematon laittaa feikkisydämiä anonyymipalstalla.

IM BAAACKKK!!!🙋

Mitäs katkeraa myrkkyä täälä tihkuu?

Vai että feikkisydämiä, luuletko taulapää tuntevasi minut??

Et taidakkaan olla niin sivistynyt, kuin mainostat, kun tuntematonta vähättelet. Läksyt ei ole luettu kunnolla.

Tulit vaan kateelliseksi, kun sanoin, että minulle on kivaa tiedossa. Kateelliseksi ja myrkyllisen mustasukkaiseksi.

Muistutat tosiaankin erästä toista.

"Hyi miten happamia",sanoi musta kettu kartanon pihkajamarjoista. "Poikkeaisiko porvarien mansikkapeltoon mässäilemaan? Ne niin tykkää katsella mun auringossa kiiltelevää mustaa turkkianikin..."😆🌚

• Anonyymi

Miksi tummaihoinen mies on aina niin huono seksissä?

• Anonyymi

Jänniä juttuja lukee tuollaisessa jossain original Zippo-jutussa, kaikkeja merkkejä on ja K-18 on selkeä merkki, kaikenlaisia valmistustehtaita ja muitakin numeroita :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      278
      18443
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      101
      10590
    3. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      87
      7623
    4. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      431
      7175
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      42
      4688
    6. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4291
    7. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      85
      3494
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      124
      3038
    9. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      97
      2595
    10. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      34
      2392
    Aihe