Tunneälystä tunnetaan oletko tunneälykäs? Kuka on? Tunnetko tunneälykkään?
Tunneälykkäät palstalaiset
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyky tunnistaa tunnetiloja muissa ihmisissä ja itsessä. Tunneälykäs käyttää kykyään ongelmien ratkaisuissa eri elämän tilanteissa.
Olen varsin sitä mieltä, että pölynimurini on tunneälykäs. Hän ei nimittäin suostu käynnistymään, jos olen kiukkuinen ja yritän tallomalla talloa sitä päälle.
(hihitystä)- Anonyymi
Tästä aiheesta puhutaan jo. Mitä jos ei taas tehtäisi miljoona samaa aloitusta uudestaan ja uudestaan? Hirveämmin ei tunneäly tai mikään muukaan äly täällä ei kenenkään päätä näytä pakottavan.
Tänne kai tullaan kun olalan laitettu aivot narikkaan ja jokaisen on ihan pakko aloittaa aina oma aloitus samasta aiheesta. Mitä vikaa niissä muissa keskusteluissa oli? :D
keskustelu.suomi24.fi/t/16646452/miten-tunnealyNiih olen tunneälykäs. Empaattinen olen ja kehittyessä ja on pakko velvollisuuden tunteesta eteenpäin asiani, etteivät osaa oikein toimia.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Niih olen tunneälykäs. Empaattinen olen ja kehittyessä ja on pakko velvollisuuden tunteesta eteenpäin asiani, etteivät osaa oikein toimia.
Eh.... Uskotaan. Ok?
No ainakin se yks anonyymi vaikuttaa tunneälykkäälle, sit saattoi olla se kolmaskin, mutta siitä toisesta en oo varma? Neljäs vois olla myös, mutta ei taida olla palstalaisia. 🤔
- Anonyymi
Kiitos. Niin olenkin tunneälykäs. 😊👌
- Anonyymi
Niin, mulla ei ole tunneälykkyyttä, mulla on vaan tää Massikka. ☝️
- Anonyymi
No en mäkään itse tiedä? Tilasin kyllä tunneälyä älyttömästi Kiinasta, mutta otin halvalla rahdilla, niin saattaa kestää.
- Anonyymi
Joo, no mulla on tunneäly ihan tapissa, mutta olin vaan ohikulkumatkalla tästä, joten moikka vaan.
- Anonyymi
Eikös me/ne kaikki anonyymit olleet vain ylianalyyttisiä? Loput sitte trollailee. x3
Anonyymi kirjoitti:
Eikös me/ne kaikki anonyymit olleet vain ylianalyyttisiä? Loput sitte trollailee. x3
No anonyymeistä on mihin vaan. Yks palstan anonyymi osaa piereskellä ”No hitto miks ei”-biisinkin ilman että tulee yhtään kosteella. 😁
- Anonyymi
Olen tunneälykäs 🙋♀️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862