Minä haluaisin olla todella lihava. Söisin vaan kaikkia herkkuja päivät pitkät. Pitsaa ja hampurilaisia, kaikkea roskaruokaa. Olisin ihan hillitön läski. Vaikka en minä mikään kevyt poika nytkään ole.
Mitä haluaisit, muttet voi saada?
73
58
Vastaukset
- Anonyymi
10 senttiä lisää pituutta. Mieluiten jalkoihin, muttei siihen maata myöden lätkyttävään osaan. Liian usein jää ylettyminen sen verran vajaaksi.
xLiner- Anonyymi
Minullekin kelpaisi lisäpituus jalkoihin, koska T-paidan hihat jää kiinni ovenkahvoihin kun näin lyhyt niitä ohittaa. Tiskejä kun laittaa kuivumaan niin valuu sinne samaan hihaan tiskivesi. Eikä mikään ole ikinä sopivalla korkeudella tai ergonomisesti hyvä käyttää. On aina mitoiltaan täysin väärä kaikkeen, kompastelen paitojen ja housujen helmoihin, koska että menevät leveydeltään niin ylimääräistä lahjetta/helmaa aina laitetaan metri lisää.
Kaupoistakin veivät työntekijöiden mukana ne harmaat jakkarat joilla pääsi ylettymään hyllyille. Olisivat jättäneet edes toisen; ne työntekijät siellä kaupan sisällä tai jakkarat. Anonyymi kirjoitti:
Minullekin kelpaisi lisäpituus jalkoihin, koska T-paidan hihat jää kiinni ovenkahvoihin kun näin lyhyt niitä ohittaa. Tiskejä kun laittaa kuivumaan niin valuu sinne samaan hihaan tiskivesi. Eikä mikään ole ikinä sopivalla korkeudella tai ergonomisesti hyvä käyttää. On aina mitoiltaan täysin väärä kaikkeen, kompastelen paitojen ja housujen helmoihin, koska että menevät leveydeltään niin ylimääräistä lahjetta/helmaa aina laitetaan metri lisää.
Kaupoistakin veivät työntekijöiden mukana ne harmaat jakkarat joilla pääsi ylettymään hyllyille. Olisivat jättäneet edes toisen; ne työntekijät siellä kaupan sisällä tai jakkarat.Kuulostaa tutulta:)
Mulla on jatkuvasti olkavarret mustelmilla just noiden ovenkahvojen takia. Eikä ikinä yletä missään minnekään, ilman jakkaroita,
Sitten fyysinen rasitus kohdentuu hieman eri lailla kun on lyhyt. Joutuu ponnistelemaan p-suoli pitkällä.
Noh se on vaan terveydellesi haitaksi ja lyhentää elämää.
En koen hyvänä ideana enemmän koen lihavuuden/vauvamasun ikävä haitallisena elämänä joten haluan vaan saada hyvän kunnon ei helppoa liikkuvuutta kun kaivertaa ja ei taitu ja pitkä istumisen ajat käy selkään.
Minusta on kivempi elää kevyesti.Joten itse haluan hyvän kunnon hyvän vartalon tahdon olla kaunis miehelle.
Joten pelkään jäävän haaveeksi.valtakunta kirjoitti:
Joten itse haluan hyvän kunnon hyvän vartalon tahdon olla kaunis miehelle.
Joten pelkään jäävän haaveeksi.Kyllähän minua kauniiksi ja vaimoksi sanoo mutta ei se riitä itselleni.
valtakunta kirjoitti:
Kyllähän minua kauniiksi ja vaimoksi sanoo mutta ei se riitä itselleni.
Nimenomaan ei riitä itsellesi. Mies on varmasti tyytyväinen :)
Miten olis eurojackpotin päävoitto sanotaan vaikka 40 miljoonaa euroa.
Koskaan en sitä saa. Kaikki muu onnistuu jo helpommin.Komppaan tätä. Tosin vähempikin riittäisi. Mutta saisi monta haavetta alulle.
Mutta vakavasti ottaen.
Ehkä haluaisin aikaa. Aikakoneen. Korjata muutama asia.elisakettu kirjoitti:
Komppaan tätä. Tosin vähempikin riittäisi. Mutta saisi monta haavetta alulle.
Mutta vakavasti ottaen.
Ehkä haluaisin aikaa. Aikakoneen. Korjata muutama asia.Vähempikin kyllä riittäisi, mutta kun tavoite on tarpeeksi mahdoton alkaa panostamaan niihin mahdollisempiin. 😃
500 euroa kenossa ja silleen.
Mä haluaisin terveyttä, vaikka toisaalta uskon juuri sairauksien kasvattaneen mua eniten näkemään napaani kauemmas. Kenties.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Komppaan tätä. Tosin vähempikin riittäisi. Mutta saisi monta haavetta alulle.
Mutta vakavasti ottaen.
Ehkä haluaisin aikaa. Aikakoneen. Korjata muutama asia.Ihana kun joku pystyisi korjaamaan vain muutaman asia, itse joutuisin korjaamaan suurimman osan elämästä. x3
J-76 kirjoitti:
Vähempikin kyllä riittäisi, mutta kun tavoite on tarpeeksi mahdoton alkaa panostamaan niihin mahdollisempiin. 😃
500 euroa kenossa ja silleen.
Mä haluaisin terveyttä, vaikka toisaalta uskon juuri sairauksien kasvattaneen mua eniten näkemään napaani kauemmas. Kenties.Terveys, tietenkin.
Mutta voi samaistua tuohon. Jos ei olisi niitä omia kärsimyksiä - oli ne tulleet mistä hyvänsä - ei koskaan vois ymmärtää miltä ne muissakin tuntuu.
Pöh. Nurinkurista.Anonyymi kirjoitti:
Ihana kun joku pystyisi korjaamaan vain muutaman asia, itse joutuisin korjaamaan suurimman osan elämästä. x3
Au, tämä tuntuu pahalta.
No, jos mun pitäisi valita (kaikkien monien pahojen ja vaikeiden asioiden väliltä) vain yksi, valitsisin sen, jossa pystyn mahdollistamaan paremman elämän joillekin. Ehkä yksi haltuunotettu tilanne riittää.
Mutta kun ei sitä aikakonetta ole.... pitää yrittää vaikuttaa elämään sitten niiltä osn, mikä on edes mahdollista.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Au, tämä tuntuu pahalta.
No, jos mun pitäisi valita (kaikkien monien pahojen ja vaikeiden asioiden väliltä) vain yksi, valitsisin sen, jossa pystyn mahdollistamaan paremman elämän joillekin. Ehkä yksi haltuunotettu tilanne riittää.
Mutta kun ei sitä aikakonetta ole.... pitää yrittää vaikuttaa elämään sitten niiltä osn, mikä on edes mahdollista.Minun kohdalla suurin osa ei ollut minusta kiinni anyway, joten vaikea aikakoneen kanssa olisi korjata mitään. Tai noh.. Voisin aikakoneen kanssa mennä vakoilemaan menneeseen ja kerätä todisteita sekä virkistää muistia, että pystyisi edes yrittää lain tuomin keinoin nykypäivänä saada oikeutta. Jos se onnistuisi niin estäisi samalla uudestaan samanlaisten tuhoon tuomittujen elämäntarinoiden kehittymistä, vaikka olisikin vain pieni osa valtavasta ongelmasta.
Henkilökohtaisesti kaipaan sitä päivää kun teen itse selkeästi virheen joka on täysin omassa hallinnassa, eikä osaksi johdu menneisyyden aiheuttamiin asioihin joihin itse ei voinut vaikuttaa. Tottakai jos syvemmälle mennään niin mikään virhe tai muukaan teko on harvemmin niin yksinkertainen tai väriltään mustavalkoinen. Mutta silloin siitä keskustellessa syvemmin täytynee siirtyä varmaan jonnekin filosofia palstalle. xD Muutama vuosi sitten 2 miljoona olis riittänyt riittävän mukavaan elämään seuraavat 40 vuotta, 3 jos on lainoja tai isoja ostoksia. Nyt se on aika lailla sitten 5 miljuunaa, jos haluaa olla varma, että saa mukavat vuositulot seuraavat 40 vuotta tekemättä enää päivääkään töitä.
nimimerkillä Räknätty On, Lotottu Ei 😆Anonyymi kirjoitti:
Minun kohdalla suurin osa ei ollut minusta kiinni anyway, joten vaikea aikakoneen kanssa olisi korjata mitään. Tai noh.. Voisin aikakoneen kanssa mennä vakoilemaan menneeseen ja kerätä todisteita sekä virkistää muistia, että pystyisi edes yrittää lain tuomin keinoin nykypäivänä saada oikeutta. Jos se onnistuisi niin estäisi samalla uudestaan samanlaisten tuhoon tuomittujen elämäntarinoiden kehittymistä, vaikka olisikin vain pieni osa valtavasta ongelmasta.
Henkilökohtaisesti kaipaan sitä päivää kun teen itse selkeästi virheen joka on täysin omassa hallinnassa, eikä osaksi johdu menneisyyden aiheuttamiin asioihin joihin itse ei voinut vaikuttaa. Tottakai jos syvemmälle mennään niin mikään virhe tai muukaan teko on harvemmin niin yksinkertainen tai väriltään mustavalkoinen. Mutta silloin siitä keskustellessa syvemmin täytynee siirtyä varmaan jonnekin filosofia palstalle. xDOu.
Puolestasi toivoisin, että saisit vielä joskus hyvitystä. Mikä sen muoto sitten voisikaan olla?
*hali*randombypasser kirjoitti:
Muutama vuosi sitten 2 miljoona olis riittänyt riittävän mukavaan elämään seuraavat 40 vuotta, 3 jos on lainoja tai isoja ostoksia. Nyt se on aika lailla sitten 5 miljuunaa, jos haluaa olla varma, että saa mukavat vuositulot seuraavat 40 vuotta tekemättä enää päivääkään töitä.
nimimerkillä Räknätty On, Lotottu Ei 😆Miljoonallakin eläisi ihan kivasti meikäläisen kulutustottumuksilla. Kahdella saisi jo luxus olot. 😃
Justiinhan joku nappasi lotossa14 miljoonaa. Jos ei sillä rahalla pärjää loppuelämää, nin johan on helvetti.
Mulla kesti kuluttaa 15 000 euron voittoakin reilun vuoden. Yksityiselle lääkärikeskukselle hupeni sitten kerralla siitä 3000 euroa nopeasti. Kyllä se voitto tulee vaan veikkaamalla. 😃- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Ou.
Puolestasi toivoisin, että saisit vielä joskus hyvitystä. Mikä sen muoto sitten voisikaan olla?
*hali*Nah.. En sillä tavalla kaunoja kanna, harmittaa vain kun tietää kuinka pahoja asioita tässä maassa tehdään ja muut on sille täysin sokeita. Epäreiluuden harmista ja turhautumisesta ei pääse varmaan ikinä eroon, mutta hyvä puoli kun omat aivot pyyhkineet suojelumielessä paljon tiedostoja pois; ei muista mitään sellaista mihin erityisemmin jäisi kiinni ja katkeruudella pilaisi oman loppu elämän.
Tietää vain, että pahoja asioita on sattunut ja niitä tapahtuu edelleen. Aikakone voisi olla kyllä siitä ihan hauska, että vain tekisi pieniä trollauksia historian tutkijoille yms.
On minulla kyllä mielessä yksi itseeni liittyvä juttu missä voisin vaikuttaa ja tehdä korjauksen. Jos jotenkin saisin opiskelu paikkaa valitessa perille menevän viestin tai ajatuksen Oriveden kirjailijakoulutus lukiosta, joka minulta mahdollisesti tarkoituksella pimitettiin - etten vain siitä kuulisi ja sitä valitsisi. Niin siinä sitten kävi. Mietin vain, että minkälaisen huomaamattoman viestin minun teiniaivot huomaisi riittävästi? Anonyymi kirjoitti:
Nah.. En sillä tavalla kaunoja kanna, harmittaa vain kun tietää kuinka pahoja asioita tässä maassa tehdään ja muut on sille täysin sokeita. Epäreiluuden harmista ja turhautumisesta ei pääse varmaan ikinä eroon, mutta hyvä puoli kun omat aivot pyyhkineet suojelumielessä paljon tiedostoja pois; ei muista mitään sellaista mihin erityisemmin jäisi kiinni ja katkeruudella pilaisi oman loppu elämän.
Tietää vain, että pahoja asioita on sattunut ja niitä tapahtuu edelleen. Aikakone voisi olla kyllä siitä ihan hauska, että vain tekisi pieniä trollauksia historian tutkijoille yms.
On minulla kyllä mielessä yksi itseeni liittyvä juttu missä voisin vaikuttaa ja tehdä korjauksen. Jos jotenkin saisin opiskelu paikkaa valitessa perille menevän viestin tai ajatuksen Oriveden kirjailijakoulutus lukiosta, joka minulta mahdollisesti tarkoituksella pimitettiin - etten vain siitä kuulisi ja sitä valitsisi. Niin siinä sitten kävi. Mietin vain, että minkälaisen huomaamattoman viestin minun teiniaivot huomaisi riittävästi?Se onkin hyvä, jos pääsee katkeruudesta eroon. Sen kanssa kun ei ole helppoa elää. Se on varsinainen syöpä.
Olen yrittänyt paukuttaa noille lähipiirin nuorille lukuisia kertoja, että jos yksi juttu epäonnistuu, yritä uudelleen. Ja uudelleen. Jos tulosta ei vieläkään tule, kokeile kiertotietä, vaikka pidemmän ajankauden kautta. Mutta että saa haluamansa. Kuten opiskelupaikan tms.
Toivottavasti saaat vielä joskus haaveesta todellista :)- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Se onkin hyvä, jos pääsee katkeruudesta eroon. Sen kanssa kun ei ole helppoa elää. Se on varsinainen syöpä.
Olen yrittänyt paukuttaa noille lähipiirin nuorille lukuisia kertoja, että jos yksi juttu epäonnistuu, yritä uudelleen. Ja uudelleen. Jos tulosta ei vieläkään tule, kokeile kiertotietä, vaikka pidemmän ajankauden kautta. Mutta että saa haluamansa. Kuten opiskelupaikan tms.
Toivottavasti saaat vielä joskus haaveesta todellista :)Tässä järjestelmässä vain annetaan aika paljon hirttoköyttä, kun jatkuvasti tulee hylkäys kaikista opiskelupaikoista sekä muista asioista mitä yrittää ja alkaa loppua keinot kesken, että mitä voisi tehdä asioiden kanssa.
Kyllä se köysi houkuttaa monesti enemmän kuin se, että katkerana jää kitumaan. J-76 kirjoitti:
Miljoonallakin eläisi ihan kivasti meikäläisen kulutustottumuksilla. Kahdella saisi jo luxus olot. 😃
Justiinhan joku nappasi lotossa14 miljoonaa. Jos ei sillä rahalla pärjää loppuelämää, nin johan on helvetti.
Mulla kesti kuluttaa 15 000 euron voittoakin reilun vuoden. Yksityiselle lääkärikeskukselle hupeni sitten kerralla siitä 3000 euroa nopeasti. Kyllä se voitto tulee vaan veikkaamalla. 😃No todellakin, miljoona riittäisi hyvin, 14 on jo "enemmän kuin tarpeeksi" :)
Mulla 15.000€ menis niin että heilahtaa, mutta vain siksi, että pyrin sijoittamaan ylimääräiset yllätykset, kuten veronpalautukset ja muut, firman lahjoittamat matkakustannuskorvauksetkin, kun runsaammin rapsahtaa.
Ja en ole siinä mielessä mitenkään erityisen osaava, kunhan harrastan, ehkäpä ne hiljalleen tuottavat enemmän kuin nielevät, jos sitten jotain "eläkettä" aikanaan saisikin, kun hallinnon puolelta sitä tuskin tulee tällä menolla :D
Mun suurin pelivoitto lienee edelleen jonkin kolikkopelin 200€. Ei ihan lottomiljonääri, ei :Drandombypasser kirjoitti:
No todellakin, miljoona riittäisi hyvin, 14 on jo "enemmän kuin tarpeeksi" :)
Mulla 15.000€ menis niin että heilahtaa, mutta vain siksi, että pyrin sijoittamaan ylimääräiset yllätykset, kuten veronpalautukset ja muut, firman lahjoittamat matkakustannuskorvauksetkin, kun runsaammin rapsahtaa.
Ja en ole siinä mielessä mitenkään erityisen osaava, kunhan harrastan, ehkäpä ne hiljalleen tuottavat enemmän kuin nielevät, jos sitten jotain "eläkettä" aikanaan saisikin, kun hallinnon puolelta sitä tuskin tulee tällä menolla :D
Mun suurin pelivoitto lienee edelleen jonkin kolikkopelin 200€. Ei ihan lottomiljonääri, ei :DKai sulla nyt on lotto vetämässä ja eurojackpot? :)
Mulla on joka viikko, sen verran uhkapelurin vikaa. Sijoitatko rahaa sijoitus sijoituksiin vaiko "sijoituksiin"? Perheen menoihin aina kyllä saa myös sijoitettua mukavasti rahaa. Muksujen hauskuuttamiseksi varasin kylpälästä pariin kertaan muutaman yöksi huoneen. Pääsivät polskyttelemaan ja olihan se vähän vaihtelua itsellekin, vaikka työstä kävi siinä kohtaa, kun uitti uimataidotonta ja olisi jo itse naatti vaan muksu ei. :D- Anonyymi
Lillis2020 et saa 💎
J-76 kirjoitti:
Kai sulla nyt on lotto vetämässä ja eurojackpot? :)
Mulla on joka viikko, sen verran uhkapelurin vikaa. Sijoitatko rahaa sijoitus sijoituksiin vaiko "sijoituksiin"? Perheen menoihin aina kyllä saa myös sijoitettua mukavasti rahaa. Muksujen hauskuuttamiseksi varasin kylpälästä pariin kertaan muutaman yöksi huoneen. Pääsivät polskyttelemaan ja olihan se vähän vaihtelua itsellekin, vaikka työstä kävi siinä kohtaa, kun uitti uimataidotonta ja olisi jo itse naatti vaan muksu ei. :DTsäkälottoja toisinaan, nytkin voi joku keston jäänne olla menossa, kun en ikinä muista koska laitoin jonkun 😆
Ne on vähän semmosia päähänpiston tyyppisiä juttuja aina, joskus laittaa ja muutoin ei sitten ees muista koko juttua.
Kun ei ole sitä perhettä sijoitettavaksi (perhettä vai perheeseen, hmm... 😂), niin ihan menee sijoitus sijoituksiin. Hirveästi en niitä juttuja osaa, enkä haluakaan, voisi käydä työstä, mutta on niillä aikanaan ihan kivasti rahaa tehty noin duunarikassalla. Ne käytettiin niihin muihin "sijoituksiin" aikanaan, nyt uusi startti.
Muita "sijoituksia" varten on sitten se toinen kassa, pappilanhätävara jolla saa hauskuuttaakin itteensä, jos jotain piikissä on. Nyt siellä ei paljon ole, auto kaipasi ammattilaisen hellää huolenpitoa ja kas, siellä oli vähän muutakin hoidettavana kuin mitä tiesin... No sitten taas alusta kolehtia kasaan keräämään 😊
Perhe, muksut etenkin on semmonen mihin saa menemään kaiken, jos haluaa. Mutta toisaalta mukuloihin sitä kannattaakin sijoittaa, kokemuksia, oppiakin, kuten on aiemminkin turistu. Niitä elämyksiä ei voi toiste enää saada, niihin on rajallisesti mahdollisuuksia ja ne kannattaa käyttää, miten vain itelle mahdollista.
Käyhän se työstä, kun kannattelee "hukkuvaa", jotta se oppis olemaan hukkumatta ja nauttisi vielä 😁 Vaan eipä aikakaan, kun saat itte kattella telakalta kun mukelot menee kuin moottoriveneet, se muuttuu niin nopeasti, kun on vaan alkuun tukea ja kannustusta 👍randombypasser kirjoitti:
Tsäkälottoja toisinaan, nytkin voi joku keston jäänne olla menossa, kun en ikinä muista koska laitoin jonkun 😆
Ne on vähän semmosia päähänpiston tyyppisiä juttuja aina, joskus laittaa ja muutoin ei sitten ees muista koko juttua.
Kun ei ole sitä perhettä sijoitettavaksi (perhettä vai perheeseen, hmm... 😂), niin ihan menee sijoitus sijoituksiin. Hirveästi en niitä juttuja osaa, enkä haluakaan, voisi käydä työstä, mutta on niillä aikanaan ihan kivasti rahaa tehty noin duunarikassalla. Ne käytettiin niihin muihin "sijoituksiin" aikanaan, nyt uusi startti.
Muita "sijoituksia" varten on sitten se toinen kassa, pappilanhätävara jolla saa hauskuuttaakin itteensä, jos jotain piikissä on. Nyt siellä ei paljon ole, auto kaipasi ammattilaisen hellää huolenpitoa ja kas, siellä oli vähän muutakin hoidettavana kuin mitä tiesin... No sitten taas alusta kolehtia kasaan keräämään 😊
Perhe, muksut etenkin on semmonen mihin saa menemään kaiken, jos haluaa. Mutta toisaalta mukuloihin sitä kannattaakin sijoittaa, kokemuksia, oppiakin, kuten on aiemminkin turistu. Niitä elämyksiä ei voi toiste enää saada, niihin on rajallisesti mahdollisuuksia ja ne kannattaa käyttää, miten vain itelle mahdollista.
Käyhän se työstä, kun kannattelee "hukkuvaa", jotta se oppis olemaan hukkumatta ja nauttisi vielä 😁 Vaan eipä aikakaan, kun saat itte kattella telakalta kun mukelot menee kuin moottoriveneet, se muuttuu niin nopeasti, kun on vaan alkuun tukea ja kannustusta 👍Heh, no näinhän se on. Kyllähän sitä rahaa saa uppoamaan ihan peruskuluihin, kuten asuminen ja ruokakin oli perhettä tai ei.
Mä en sijoittamiseen ole perehtynyt, mutta ilmanmuuta jos rikastuisin perehtysin oikein kädestä kiinni pidättäen. 😃
Kyllä, lapsuus on kerran vaan ja se on sitä tärkeiden oppimisien ja omaksumisien aikaa. Siinä on välillä haastetta, kun tietää mitä pitää muttei aina ole tilaisuutta tahkota.
Onneksi näillä mukeloilla on hyvät puhujan lahjat ja kuuntelutaito vielä sovellustaidon kanssa, niin tuntuu melko helpolta puhuenkin käydä maailman metkuja läpi. Korona nyt hillitsee haluja lähteä mihinkään, mutta jahka sen kanssa helpottaa täytyy lähteä liikkeelle.
Nyt on lähdettävä kylille. Palataan. 😃
- Anonyymi
Miten niin et voi saada? tuohan on vain järjestelykysymys. Alat mättämään rsokaruokaa, jossain matupizzerioiden seisovissa pöydissä käyt kiskomassa saavillisia ruokaa, välipaloina vedät jäätelöä ja muuta rasvaista niin eiköhän tuo haave toteudu.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Helpostihan se olisi toteutettavissa, mutta terveys siinä menisi :/
Höpö höpö, ei kun mätölle vaan:
https://www.heidisahlstedt.fi/post/paino-ei-kerro-terveydestä-mitään-osa-2
-harmiseikirj-
Siivet.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Minä lennän aina unissa.
Minäkin osaan lentää unissani.
xLiner - Anonyymi
Ne pitäisi olla aika isot, että voisit niillä lentää. Mikset saman tien toivo taikavoimia niin pääset helpommalla tässä asiassa?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Eikös se ole aika tavallista..🧚♂️
Mie en ole kertaakaan lentänyt unissani. ;___;
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie en ole kertaakaan lentänyt unissani. ;___;
Minä olen vain kerran noussut vessan kattoon, koska siellä oli käärmeitä lattialla. Siis unessa. Lapset huusivat minulle "äiti tule alas sieltä katosta, ne on vaan käärmeitä - ei ne pahaa tee".
Kaikkea sitä voi unissa tapahtua. Sitä ei voi tietää mitä niissä tapahtuu. Täytyy herätä oikealla hetkellä. Partakaweri kirjoitti:
Minä lennän aina unissa.
Ja minä, aika usein siis. Lennän kuussakin välillä, vaikka on siellä yleensä joku raketintapainen juttu tai muu kone.
elisakettu kirjoitti:
Ja minä, aika usein siis. Lennän kuussakin välillä, vaikka on siellä yleensä joku raketintapainen juttu tai muu kone.
Vau. Kuu-unia en ole koskaan nähnyt. Pitääkin yrittää joku yö kuuhun.
Partakaweri kirjoitti:
Vau. Kuu-unia en ole koskaan nähnyt. Pitääkin yrittää joku yö kuuhun.
Siellä on aika avaraa. Ja hämärää. Rauhallista. Paitsi kerran taisi olla jokin taistelu ja piti paeta sitten jollain härvelillä.
Mun unet liittyy paljon myös rakennuksiin. Rakennuksiin, joissa olen asunut. Ja myös sellaisiin, joihin suunnittelen jotain. Veteen. Ihmisiin. Ja opiskelen tai teen töitä aika omituisissakin paikoissa.
- Anonyymi
Sen verran rahaa, että voisin elää terveellistä ja turvallista elämää. Ei sen elämän tarvitse olla rikasta, kunhan voisi vain päättää millaisella alueella asuu, saisi kaikki tarpeelliset lääkärin käynnit ja terveystuet/avut kerrankin loppuun asti.
Eikä aina vain selviytymistä.
Kävisi ihan sellaisessa muodossa, että olisi luotettava ja turvallinen työpaikka, jossa ei tehdä ihmisistä vain sairaita. Ei palkankaan tarvitse olla kuin juuri sen verran, että saa tarvittavat/pakolliset kulut maksettua ja pidettyä itsensä terveenä. Ei tarvitse mitään autoa, omaa taloa tai ulkomaan matkoja. Haluan vain mahdollisuuden elää. - Anonyymi
Mjaa. Ei ole mitään sellaista.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Olet joko vähään tyytyväinen tai harvinaisen onnekas yksilö.
Onnekaskin kai. Mutta ennen kaikkea minulla on yritteliäs, diplomaattinen ja joustava mieli.
Joskus aikoinaan kauan sitten oli Hesarissa Harald Hirmuisen sarjakuva. Siinä Harald sanoi tuopin ääressä 1. kuva "En vaadi paljon" 2. "Haluan kaiken". Ajattelin "haha, ihan niinkuin minä."
Sitä kun ajattelee nyt 30v myöhemmin, niin voin todeta, että olen saanut kaiken mitä olen halunnut. Eikä se tarkoita ettenkö olisi yhtään ponnistellut onneni eteen. On ollut nousuja ja laskuja. Vastoinkäymisistä olen oppinut eniten, siihen ne on tarkoitettukin. Mielenkiintoisin havainto on, että kun on ollut erityisen suuri vastoinkäyminen - niin se lopulta koitunut onneksi.
- Anonyymi
Parempi kyssäri olisi mitä on saanut sellaista mitä ei osannut edes toivoa.
- Anonyymi
Sain hetkeksi hänet elämääni. Ole siitä onnellinen 💖
Ai jai, periaatteessa sitä kai olisi paljonkin sellaista...
Mutta kun toisaalta on aika tyytyväinen elämäänsä, niin ei sitten hirveästi kuitenkaan. Sekin ainoa aiemmin saavuttamattomalta ja kadonneelta tuntunut asia onkin yhtäkkiä saavutettavissa, varsinainen yllätys.
Erosta on sen verran lyhyt aika, että ainoa mikä kysymyksestä tulee sinällään mieleen, on se menetetty ihminen. Ja siinä mielessä onkin varmaan ihan hyvä, ettei sitä voi saada, kyllä se siitä pian unohtuu ja alan haikailemaan jotain konkreettisempaa 😊- Anonyymi
Eiks noiden herkkujen syöminen onnistu, jos syö pelkän maun vuoksi, et pureksii ja nauttii mausta, mut sylkäsee vaikka ämpäriin, eikä niele, niin ei silloin pitäs lihota.
Tai nielee osan, kun makunautintoon kuluu saada tuntea, kun herkullinen hampurilainen maistuu suussa ja nielaisee, niin tuntee, kun herkku menee kurkusta alas.
Hampurilaisia ei kannata syödä monta kertaa viikossa, vaan korkeintaan kerran viikossa ja silloin se maistuukin herkulliselta.
Ennen syömistä nuuhkii syvään herkullisen hampurilaisen tuoksua, ennenkuin upottaa hampaansa herkulliseeen hampurilaiseen.
Nytkin alko tekeen mieli hampurilaista, mut täytyy olla itsekuri, ettei lankea ja mene grillille, vaikka nyt sais hampurilaisia. - Anonyymi
Ei kuulu tänne.
- Anonyymi
Tai no, haluaisin osata kaikki maailman kielet, mutta tiedän etten ihan niin paljon taitoa voi koskaan saada.
- Anonyymi
Minä osaan hyvin suomea, ja jotenkuten ruotsia, saksaa ja englantia. Ihmeen hyvin olen pärjännyt, niin.
- Anonyymi
Haluaisin olla pitkä, vähintään joku 178 cm ja hyvin hoikka ja pitkäsäärinen.
Hartiat korostuneet ja kapea lantio. Sellainen ihana huippumallin kroppa!
Ihailen yli kaiken naisia jotka osaa kävellä ylväästi ja ylpeästi ja omaavat juuri sellaisen kropan. Heitä näkee jossain huipputasoisissa mallitoimistoissa, ei Suomessa.
Olen lyhyt, 168cm, laiha, en koskaan kelpaisi malliksi :(
Tiedän että tämä on hullu haave aikuiselta naiselta mutta näin olen haaveillut aina.
En halua olla "kaunis" siinä mielessä mitä enemmistö pitää kauniina, haluaisin olla persoonallisen näköinen ja kai olenkin mutta en sillä tavalla kuin haaveilen.
Mutta koska en voi koskaan toivomaani saada, pitää tyytyä olemaan paras versio itsestäni ja vain ihailla heitä joille tuo kaikki on suotu. - Anonyymi
Haluaisin nähdä kuinka Piia Pasanen ja Kerttu Kotakorpi suutelisivat toisiaan. Arvostan myös säätiedotusta kovasti mutta tuota en tule koskaan näkemään.
- Anonyymi
Haluaisin aloittaa alusta 20-vuotiaana atleettisen vartalon omaavana miehenä, mutta omine keski-ikäisen naisen aivoineni. Se olisi aivan mahtavaa.
Eiköhän se tärkein olisi lapsuuden, teini-iän ja varhaisaikuisuuden eläminen uudestaan, tietoisena maailman raadollisuudesta.
Tämä ihan puoliksi läpällä, mutta toki olisin toivonut että kroppa olisi kestänyt ryyppäämistä vanhemmaksi 😂
Ja rahalla, varsinkin lainarahalla, saa tänä päivänä melkeinpä mitä vaan. Kokonaan toinen asia onkin se, minkälaista (ulkoista) elintasoa tavoittelee ja minkä verran omaa rahaa on siihen valmis laittamaan tai paljonko ottamaan lainaa. Mutta jos nyt leikitään ajatuksella että mitä haluaisin, niin tottakai tänään Eurojackpotista 45 miljoonaa tai mieluummin jonain perjantaina kun potti on 90 miljoonaa. Todennäköisesti rakennuttaisin uuden järkevähkön kokoisen hirsitalon ja/tai peruskorjaisin nykyisen taloni, ostaisin jonkun uuden pakun sekä uuden Mustangin, ja aloittaisin kilpa-autoiluharrastukseni uudestaan 😎 Tämä ei kuitenkaan tarkoita ettenkö olisi nykyiseen elämänlaatuuni suht tyytyväinen tällä hetkellä.Saan lähes kaiken, mitä haluan. Olen onnellisessa olotilassa.
- Anonyymi
Kymmeniä elinvuosia suht terveenä. Loput on omasta päästä kiinni.
- Anonyymi
Olet sinä Jälkkäri-istuja sitten onnellisessa tilanteessa.
- Anonyymi
Iankakkinen onnellisuus olisi sellainen ihan hyvä joululahja.
Ettet ajattelisi minusta pahaa.. 😞😥
Partakaweri kirjoitti:
Arvelinkin, mutten halunnut jättää epäselvyyttä.
Pahoitit sanoillasi oman mielesi..
Hihi.- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Nauroin ilkikurisesti.
Te kaksi alatte kuulostamaan jo siltä, että sama henkilö puhuu tai kinaa itsensä kanssa... Mikä vaikuttaa olevan perus juttu S24 palstalla.
- Anonyymi
Suklaanapin jos sais just nyt.
- Anonyymi
Asunnon. Se ei ole Suomessa mahdollista, koska Suomessa määräävät asioista rikolliset.
- Anonyymi
Valehtelevat rikolliset.
- Anonyymi
Ekologista toimintaa, isä laittoi maalämmön, eli ottaa omakotitalon lämmityksen maan ytimen lämmöstä, en itse ollut paikalla mutta näin kuvia miten porasivat porakaivoin noin 180 metrin syvyyteen öljynporaustyyppisellä laiteistolla nostureineen..
Digitaalinen säätömittari on seinässä, langaton tietysti.... järeän näköinen laitteisto juuri kuin jotain öljynporausjuttuja niillä poraputkineen :D - Anonyymi
Rahaa ja passin
- Anonyymi
Isäntä siirtyi öljylämmityksestä maalämpöön öljynporauslaitteiston avulla, jokainenhan tuon jo tekeekin sitten, isä sanoi ei ollut kallista sinänsä säästöt niin suuret... öljynporauslaitteisto ja koneet, noin kahdella eurolla ehkä voit itse myös tilata.
Silloin kun on tuollainen porakaivo josta tulee talon lämmitys, voit syyttää vain maapallon viilenemistä jos lämpö ei riitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1357984- 615941
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813342Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73083Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101718Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2111695Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3391427Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351202Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931199Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321121