Kun tarvitsee läheisyyttä

Voi kun olisi nainen jota halata ja pitää hyvänä :(

27

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hali, täältä jostain.

    • No mihinkäs sulla omasta mielestä tyssää se, ettei siinä vieressä ole halikaveria? 😊

      • No kun en ole itse sellaista aikaisemmin halunnut. Nyt sitten kun ikää alkaa olemaan, niin sitä kaveria kaipaisi, mutta jostain syystä on vaikea löytää :(


      • Partakaweri kirjoitti:

        No kun en ole itse sellaista aikaisemmin halunnut. Nyt sitten kun ikää alkaa olemaan, niin sitä kaveria kaipaisi, mutta jostain syystä on vaikea löytää :(

        No vaikeaahan se on, mutta miten olet yrittänyt löytää? 😊


      • Disse kirjoitti:

        No vaikeaahan se on, mutta miten olet yrittänyt löytää? 😊

        Emmää öö, kai sitä on vähän luovuttanut.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Emmää öö, kai sitä on vähän luovuttanut.

        No silloin on vaikeaa tavata ketään ehdokasta.

        Tuurillahan voi törmätä johonkin mukavaan ja sit jutut mennä kivasti siihen, että siitä jotain tulee, mutta näinä päivinä sellaista harvoin tapahtuu.

        Luovuttaminen johtunee jostain pettymyksistä tms?


      • Disse kirjoitti:

        No silloin on vaikeaa tavata ketään ehdokasta.

        Tuurillahan voi törmätä johonkin mukavaan ja sit jutut mennä kivasti siihen, että siitä jotain tulee, mutta näinä päivinä sellaista harvoin tapahtuu.

        Luovuttaminen johtunee jostain pettymyksistä tms?

        Olen jotenkin luovuttanut, kun tuntuu ettei ketään sopivaa ole tullut vastaan. Tuntuu mahdottomalle, että kummatkin olisi kiinnostuneita. Rakkaus on niin vaikeaa.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Olen jotenkin luovuttanut, kun tuntuu ettei ketään sopivaa ole tullut vastaan. Tuntuu mahdottomalle, että kummatkin olisi kiinnostuneita. Rakkaus on niin vaikeaa.

        Ja sulla on myös aika vanhanaikaiset ja tuomitsevat kriteerit naisia kohtaan. Sekään ei varmaan löytämisessä auta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sulla on myös aika vanhanaikaiset ja tuomitsevat kriteerit naisia kohtaan. Sekään ei varmaan löytämisessä auta.

        Puhutaanko nyt irtosuhteista? Joo, en tykkää niistä.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Olen jotenkin luovuttanut, kun tuntuu ettei ketään sopivaa ole tullut vastaan. Tuntuu mahdottomalle, että kummatkin olisi kiinnostuneita. Rakkaus on niin vaikeaa.

        Niin, se on usealla vaikeaa.

        Oletkos sä kokeillut treffiohjelmia ja appeja? Onko niistä kokemusta? Tinderi?

        Niistä mä oon sinakin törmännyt myös seuraa hakevia. Niihin ohjelmiin ja siellä oleviin ihmisiin kannattaa vaan suhtautua toisin, kun ne on netissä tapahtuvaa hommaa. 😊


      • Disse kirjoitti:

        Niin, se on usealla vaikeaa.

        Oletkos sä kokeillut treffiohjelmia ja appeja? Onko niistä kokemusta? Tinderi?

        Niistä mä oon sinakin törmännyt myös seuraa hakevia. Niihin ohjelmiin ja siellä oleviin ihmisiin kannattaa vaan suhtautua toisin, kun ne on netissä tapahtuvaa hommaa. 😊

        En ole kokeillut. Pitää laittaa varmaan kokeiluun.


      • Partakaweri kirjoitti:

        En ole kokeillut. Pitää laittaa varmaan kokeiluun.

        No pyydä joku kamu ottamaan kuvia itsestäs. Sitten kerrot itsestäs reippaasti mistä tykkäät, millainen oot ja mitä haet.

        Mutta tuohon ylläoleviin sen verran, että ei Tinderistä tai mistään muualtakaan treffiohjelmista mitään suhteita katsella, vaan ihmisiä, siellä tutustutaan ja ehkä tavataan ja sitten, kun ja jos tykätään olla yhdessä, voi miettiä seurustelua... eli siellä voi joutua useamman kanssa rupattelemaan ja treffaamaan, ennenkuin edes pääsee siihen kummankin kiinnostumiseen.

        Ja taatusti tulee pettymyksiä, mutta onpahan jo mahdollisuus löytää se sopiva. Pelkästään sohvalla istumalla ei saa mitään.


    • Anonyymi

      Nin mut naiset ei halua palstan miehiä. Minkäs teet kun palstan miehet on kelvottomia saamaan läheisyyttä.

    • Etkös sä piiskaa halunnu...🤔

      • No sitäkin joskus, mutta nyt tartteis vaan halin. Surkea päivä :(


      • Partakaweri kirjoitti:

        No sitäkin joskus, mutta nyt tartteis vaan halin. Surkea päivä :(

        No voivoivoi..

        Otas tuosta...🤗


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No voivoivoi..

        Otas tuosta...🤗

        Aww, kiitos 🤗


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No voivoivoi..

        Otas tuosta...🤗

        Nyt mä liikutun..iih. 😲😭 Ihquu niihkQ.


      • J-76 kirjoitti:

        Nyt mä liikutun..iih. 😲😭 Ihquu niihkQ.

        Pyrff..

        Hali sullekin..🤗


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Pyrff..

        Hali sullekin..🤗

        🤗.🤗.🤗 Ahh tätä on kuule odotettu. 😉


      • J-76 kirjoitti:

        🤗.🤗.🤗 Ahh tätä on kuule odotettu. 😉

        Halipatsuippaa..

        Semmonen päivä sitte tänään..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Halipatsuippaa..

        Semmonen päivä sitte tänään..

        Nyt jo huomattavasti parempi.


    • Anonyymi

      No, 🤗 täältäkin. Tän kerran..

      xLiner

      • Kiitos, tuli tarpeeseen. Huomenna sitten parempi päivä.


    • Sinulla on palsta täynnä niitä haleja ja toivon itsekin sinulle osuvaa. Onnellisuus sinulle on minun onnelisuus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1703
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1340
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1128
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      47
      916
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      69
      897
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      860
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe