Asteroidista pystyttiin ottamaan näyte, mutta ilmastosta ei ymmärretä yhtään mitään, heh.
https://yle.fi/uutiset/3-11604344
Tieteen taso
14
88
Vastaukset
- Anonyymi
Olet oikeassa. Jos ei papit ja pastorit ymmärrä mitään, niin pitää kuitenkin päteä ja säveltää satuja herkkäuskoisille seurakuntalaisille niin että ne kantavat rahansa kolehtiin.
- Anonyymi
Jos papit ja pastorit olisivat saaneet päättää, niin maa olisi vieläkin litteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos papit ja pastorit olisivat saaneet päättää, niin maa olisi vieläkin litteä.
AGW-uskovaisilla se noin onkin.
- Anonyymi
Törmäystodennäköisyys 3.7e-4.
- Anonyymi
Mikä idea tässä aloituksessa oikein edes oli.
- Anonyymi
Tieteen kehitys on ollut huikea. Mutta vielä huikeampaa on, että ihminenkin on kehittynyt "valmiiksi" aikana, jolloin tieteestä ei ole ollut hajuakaan.
- Anonyymi
Luonnon kannalta tieteestä on ollut vain haittaa. Tiede edesauttoi fossiilikapitalismin synnyssä ja nyt tuo uhkaa tuhota hienot ekosysteemit.
- Anonyymi
Ydinpommiarsenaali on myös tieteen savutus. Sillä pallo voidaan tehdä elinkelvottomaksi muutamassa hetkessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ydinpommiarsenaali on myös tieteen savutus. Sillä pallo voidaan tehdä elinkelvottomaksi muutamassa hetkessä.
Petteri Taalas totesi, että hänen nuoruudessaan tuota pelättiin ja marssittiin siksi kaduilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petteri Taalas totesi, että hänen nuoruudessaan tuota pelättiin ja marssittiin siksi kaduilla.
Lämpeneminen tappaa hitaasti, huomaamatta. Al Gore vertasi asiaa sammakon keittämiseen. Sammakko ei huomaa mitään, kun lämpötila nousee vähitellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnon kannalta tieteestä on ollut vain haittaa. Tiede edesauttoi fossiilikapitalismin synnyssä ja nyt tuo uhkaa tuhota hienot ekosysteemit.
Mutta toisaalta: vain tiede ratkaisee ilmasto-ongelman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta toisaalta: vain tiede ratkaisee ilmasto-ongelman.
Avain on ydinvoiman käyttöön siirtyminen energiantuotannossa. Fuusioydinvoimaa saadaan auringosta ja fissioydinvoiman käyttökin hallitaan jo. Miekat auroiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta toisaalta: vain tiede ratkaisee ilmasto-ongelman.
Mikä ilmasto-ongelma tieteen pitäisi ratkaista?
- Anonyymi
Eilen uutisoitu koronarokote on myös oiva osoitus nykytieteen voimasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381