S-Market maksaa plussaa kymmenkertaisesti K-kauppaa enemmän, tiesitkö?

Anonyymi

K-plussapisteet lasketaan niin, että kun ostosi on 1000 euroa / kk
niin saat plussarahaa 5 euroa kortillesi.
S-plussa on kokonaan eri luokkaa:
S-ryhmän ostoksia kun sinulla on 1000 euroa / kk
niin saat 50 euroa tilillesi RAHANA.
Kesko vahvisti tämän tiedon kun kysyin. Kesko sanoi, että K-Plussakortilla saa tarjoustuotteita edullisemmin, eivätkä he satsaa plussapalautuksiin. Palautus on vain ½ prosenttia plussarahana kortillesi.
S-ryhmästä saa 5% tonnin ostoista! Eli kymmenkertaisen määrän palautusta ja hinnat muutenkin kyllä kestää vertailun.
Ostan jatkossa kaikki ruokaostokset S-ryhmästä ja vain tarjouksia K-ryhmästä.

En ole tullut ajatelleeksi asiaa aikaisemmin. Ero on niin suuri, että kotitaloutemme saa vuodessa 600 euroa palautusta rahana vuodessa S-ryhmästä kun samalla ostosmäärällä plussarahaa tulee vain 60 euroa K-ryhmästä. Meidän perheelle 540 euron veroton tienaaminen vuodessa on kiva juttu ja siksi ruokakaupan valinta on tietenkin helppo.

37

1020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vuosia olen käynyt vain S Marketissa tämän takia. Sijoitustili on hyvä keino kerätä säästöjä isompiin ostoihin.

      • Anonyymi

        ookos muitstanu maksaa rosvo


    • Anonyymi

      No voi nummi,vuoden paras sijoitus neuvo,kiitti aloittajalle

      • Anonyymi

        ai että ostit sit peniken j työsit sen sinnee ..


      • Anonyymi

        kylän jakelukone oot


    • Anonyymi

      Olen luullu että molemmissa kaupoissa pisteitä tullee saman verran.Eipä tule, näköjään.

    • Anonyymi

      Hirvittävyys vaan siinä kun jää asentoon kassalle maksettuaan ja jähmettyy ihmiset ihan kokonaan.

      • Anonyymi

        Ihan sama. Käyn S-Marketissa kuitenkin.


    • Anonyymi

      Parasta on kun S maksaa rahana. Saa itse päättää mihin sen käyttää.

      • Anonyymi

        Minustakin selvin on raha. Eipä tuota kerry isommasti, mutta onpahan joku varakassa muutamalle päivälle.


    • Anonyymi

      Raha on aina raha.Pikkusummakin on mukava saada.Meidän perheessä se on aina karkkipäivä,kerran kuukaudessa.

    • Anonyymi

      Jouluostokset kannattaa keskittää S-markettiin, sehän on aivan selvä järkipäätös.

    • Anonyymi

      Vielä paljon parempi säästö: Lidl.
      Säästät tuhansia vuodessa.

      • Anonyymi

        Onko Muoniossa Lidl?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Muoniossa Lidl?

        Ei pitäisi olla.. Boonus rahana on helpoin ja kätevin.


    • Anonyymi

      Sodankylässä käydessäni käyn Lidlissä aina, pari kertaa kuukaudessa tulee käytyä mutta Muoniossa on perheellisen järkevintä käydä ostoksilla S-Marketissa ja tankata ABC:llä. Jokainen pystyy laskemaan vuosisäästön.

      • Anonyymi

        Olen aina ihmetellyt, mistä nämä yhden kirjaimen taakse kätkeytyvät kauppaketjujen nimet ovat syntyneet.
        Tarkoittaako " K " kapitalismia ja tarkoittaako "S " sosialismia ??? 🤫


    • Anonyymi

      Laskin omat ostokset ja tosiaan olen hävinnyt Keskon pisteillä satoja euroja enkä ole itse tiennyt. Olen vain ajatellut että samanlaiset hyvitykset on molemmissa. Olen erehtynyt ja se on varmaan ollut tarkoituskin.
      Päivittäiset ostokset teen S Marketissa ja isommat hankinnat teen Prismassa. Tankkaan ABCn automaateista. Kerään näin vuositasolla S bonuksia rahana yli tonnin.

      • Anonyymi

        Olisit laskenu ajoissa


    • Anonyymi

      Kävin eilen K-marketissa. Postijono oli tolkuton eikä turvaväleistä huolehtinut Posti mitenkään. Maskeja ei ollut kaikilla ja välinpitämätön asenne oli. Jonotin paketin ja poistuin ostoksille S-markettiin.
      Turistien koronan piittaamattomuus on karmeaa, helppo veikata Muonion tartuntojen räjähtävän jouluturistien takia.

    • Anonyymi

      Minä en ole ikinä minkään ryhmän etukorteista piitannut, en myöskään ikinä ole käynyt S-ryhmän kaupoissa.
      Kun ei ole köyhä, niin voi olla oman tien kulkija.

      • Anonyymi

        Sua on onnistanut, jos edes itse uskot mitä kirjoitit. Olet muuten käynyt S-ryhmän kaupassa, et vaan ole huomannut sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua on onnistanut, jos edes itse uskot mitä kirjoitit. Olet muuten käynyt S-ryhmän kaupassa, et vaan ole huomannut sitä.

        Mä käyn ihan missä huvittaa ja hinnat on k Marketissa hiukan kalliimmat mut valikoimat myös laajemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua on onnistanut, jos edes itse uskot mitä kirjoitit. Olet muuten käynyt S-ryhmän kaupassa, et vaan ole huomannut sitä.

        En ole, en tiedä mitenkä Muoniossa on kaupat merkitty, mutta täällä etelässä, missä asun, näkyy kyllä mikä kauppa mitäkin ryhmää edustaa. Ikinä en myöskään polttoainetta ostanut ABC-asemilta. Lidliä kyllä käytän, se o hyvä kauppa, eikä siellä ole mitään etukortteja.


    • Anonyymi

      K-kaupan plussat ropisee mukavasti, plop plop plop.. S-marketin bonuksista ei tule mitään ääntä. 🥺

    • Anonyymi

      Yksityinen ja boonusketjuton antaa rauhan ostajalle. Ei seuraa ja viestittele. Kiitos kun kävit ja vastaatko kysymyksiin, vie vain pari minuuttia. Huh huh! Entä vakuutusyhtiöt.

      • Anonyymi

        S bonuksia saa muistakin kuin kaupan ostoksista,esim,vakuutusmaksuista ym.


      • Anonyymi

        Shköposti täynnänsä mitäänsanomattomia K - tarjouksia ja jos olisi joku hyvä tarjous,niin kappas se on loppunut kaupasta heti ensimmäisenä päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shköposti täynnänsä mitäänsanomattomia K - tarjouksia ja jos olisi joku hyvä tarjous,niin kappas se on loppunut kaupasta heti ensimmäisenä päivänä.

        Onneksi saa ne höpötarjoukset laittaa pois päältä sähköpostituksesta. Monesti on käyny niin että tarjoustuote on loppu mutta mainostus vain jatkuu.


    • Anonyymi

      Tokmanni mainostaa ja kun menee kauppaan ostamaan tuotetta sanovat se loppui justiin ja aina sama toistuu.

    • Anonyymi

      Kesko teki hirveän voiton viime tilikaudella kun plussapisteet laitettiin keskolaisten johtajien optioihin. Kesko perustettiin kauppiaiden etujärjestöksi mutta Kesko nielaisikin kauppiaat ja he ovat renkejä nykyisin.
      R-Kioskit koki saman kohtalon. Tulee aika koronan jälkeen kun Kesko romahtaa. Ahneus tulee maksuun ja kauppiaat pääsevät tienaamaan kaupalleen, ei ketjulleen.

    • Anonyymi

      K kauppa nyt on mun mielestä muutenkin ihan paska kauppa. En käy siellä ikinä.

      • Anonyymi

        Kaikki saa valita minkä haluaa ja hyvä niin.


    • Anonyymi

      Ensi kuussa tulee taas rahaa s-tilille, kivasti. Joulusäästöjä tavallaan vaikka itsehän ne on maksanut.

    • Anonyymi

      S- kauppaan maksat 100€ S-kortista.Vasta sen jälkeen kertyy boonuksia.
      K-plussakortti ei maksa mitään.

      • Anonyymi

        Siinäpä sulle laskutehtävä, kannattaako vai ei. Luultavasti sulle ei.


    • Anonyymi

      Tämä asia on kaikilla tiedossa,ainakin niillä jotka laskevat mikä on järkevintä.Tottakai on selvää kumpi on järkevämpi kauppa osta.K-kauppa oni sisäänhoukuttelija tarjouksilla että ostaisi muutakin siinä tarjousten ohessa,ilman pisteitä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe