Suominaisen päiväuni

Anonyymi

15

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En oo ikinä ymmärtänyt mikä Kurosessa on jotenkin niin kauhean ihanaa. Täytyy nyt kuitenkin kysyä, että mitäs hirvittävän kamalaa hän on mennyt tekemään? Miksi hän nyppii sua noin paljon?

• Anonyymi

Se vaan on limanuljaskan oloinen. Jotenkin jännä kun miehet yleenstä tunnistaa nuljaskat helposti, naiset eivät koskaan.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se vaan on limanuljaskan oloinen. Jotenkin jännä kun miehet yleenstä tunnistaa nuljaskat helposti, naiset eivät koskaan.

-harmiseikirj-

Olet ensimmäinen mies, joka olen nähnyt häntä limanuljaskaksi puhuttelevan. Minulle hän on lähinnä vaan yhtä turhake kuin kaikki julkkikset. Kuten sanottu, niin en ole ymmärtänyt mikä hänessä pitäisi olla niin ihanaa.

Jos minä puhuisin samaan tyyliin jostain turhake naisjulkimosta, niin sitä kutsuttaisiin kateudeksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet ensimmäinen mies, joka olen nähnyt häntä limanuljaskaksi puhuttelevan. Minulle hän on lähinnä vaan yhtä turhake kuin kaikki julkkikset. Kuten sanottu, niin en ole ymmärtänyt mikä hänessä pitäisi olla niin ihanaa.

Jos minä puhuisin samaan tyyliin jostain turhake naisjulkimosta, niin sitä kutsuttaisiin kateudeksi.

No, kateushan tuossa paistaa aloituksessa läpi kuin paperilyhdystä! :D

Jos joku on komea ja muutoinkin naisten mieleen, niin totta kai se aiheuttaa kateutta ja jopa säpinää kapakoissa ja nakkikioskijonoissa. Suomalainen mies on niin hyvä ilmaisemaan itseään sanoin.

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

No, kateushan tuossa paistaa aloituksessa läpi kuin paperilyhdystä! :D

Jos joku on komea ja muutoinkin naisten mieleen, niin totta kai se aiheuttaa kateutta ja jopa säpinää kapakoissa ja nakkikioskijonoissa. Suomalainen mies on niin hyvä ilmaisemaan itseään sanoin.

Joo, olen hirveän kateellinen pettäjälle joka ei maksa edes elareita penskastaan:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Sami-Kuronen-petti-vaimoaan-kanssani-ex-rakas-Mirkka-Torikalta-sokkipaljastus

https://www.seiska.fi/Uutiset/Pettamista-ja-rahariita-Sami-Kurosen-salattu-perhesotku-paljastui-ex-vaimo-vei-karajille

Sensijaan naamaa enkä kroppaa vaihtaisi kurosen kanssa, olen komeampi :)

• Kollimaattori

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, olen hirveän kateellinen pettäjälle joka ei maksa edes elareita penskastaan:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Sami-Kuronen-petti-vaimoaan-kanssani-ex-rakas-Mirkka-Torikalta-sokkipaljastus

https://www.seiska.fi/Uutiset/Pettamista-ja-rahariita-Sami-Kurosen-salattu-perhesotku-paljastui-ex-vaimo-vei-karajille

Sensijaan naamaa enkä kroppaa vaihtaisi kurosen kanssa, olen komeampi :)

Toisten ihmisten riitoihin on yleensä parempi olla ottamatta kantaa. Kummankaan osapuolen kertomus kun harvoin on koko totuus. Kukaan meistähän ei voi tietää esimerkiksi, että onko jotakin aluksi suullisesti sovittu noista elatusmaksuista ja sitten mieli muuttunut. On tässä elämässä paljon kummempiakin nähty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisten ihmisten riitoihin on yleensä parempi olla ottamatta kantaa. Kummankaan osapuolen kertomus kun harvoin on koko totuus. Kukaan meistähän ei voi tietää esimerkiksi, että onko jotakin aluksi suullisesti sovittu noista elatusmaksuista ja sitten mieli muuttunut. On tässä elämässä paljon kummempiakin nähty.

Niin ... rehellisesti sanoen tulee aina vähän erikoinen kuva kun elatusmaksuja viedään käräjille VASTA kun lapsi on kouluikäinen. Ei sitäkään asia sitten jostain syystä voinut alkaa yhtään aiemmin selvitellä. On se vähän outoa, mutta kai se riittäis kuukautta ennen 18-vuotissynttäreitäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ... rehellisesti sanoen tulee aina vähän erikoinen kuva kun elatusmaksuja viedään käräjille VASTA kun lapsi on kouluikäinen. Ei sitäkään asia sitten jostain syystä voinut alkaa yhtään aiemmin selvitellä. On se vähän outoa, mutta kai se riittäis kuukautta ennen 18-vuotissynttäreitäkin.

Ainoo syy, joka sais mut itseni alkamaan käräjöimään elareista noin pitkän ajan kuluttua, olis vittuuntuminen ja kosto jostain. Tai jos omat rahat olis ihan totaalisesti finaalissa. En kykene keksimään mitään muuta syytä miksi toimia noin.

Enkä tarkota, että elareissa sinällään olis mitään outoa. Ne tietenkin kuulus maksaa ihan niinku laki määrää. Musta on vaan tosi outoa alkaa käräjöidä vuosien ja vuosien jälkeen. Ite kun aattelen aina, että hommat kerralla kuntoon ja sitten jätetään taakse koko paska.

• Anonyymi

Jos et ole jännä niin älä iske naisia.

• Vaikea sanoa, kun en tunne kumpaakaan. Toisesta ei ollut nimeäkään mainittu. Kurosen olen nähnyt jossain tv-mainoksessa, joku tosi-tv-juontaja tai osallistuja?

Aika samanlainen ulkoinen tyyli molemmilla. Ei oikein nappaa. Oisko 2000-luvun alun muotia, ainakin kampaukset. Sellainen tyyli on miehellä paras, mitä ei voi sijoittaa selkeästi mihinkään vuosikymmenelle. Olisko se klassinen?

• Anonyymi

Nykyään sellainen ihminen on halutuin parisuhteeseen joka vähiten välittää parisuhteesta. Jos erehtyy haluamaan jotakin niin on käytännössä jo ulkona pelistä. Se on heikkouden merkki.

• Anonyymi

Kas mariskakin teki lapsen paskan jännnämiehen kanssa. no sellaista se on ei pidä päästää vpaaksi tuoollaisia paskoja. Kaveri joskus haaveili että mariska tekis lapsen mukavan miehen kanssa mutta turha toivo. Mariska onkinn paskan kanssa siittränyt.-

• Anonyymi

Jollet juo viinaa baarissa niinn et tutustu naisiin.

• Anonyymi

Noissa jutuissa tuli selväksi se että kun mies jupopottelee niin tutustuu naisiin helposti. Raitis mies ei pariudu. T viinamies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      83
      1332
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      45
      950
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      367
      788
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      749
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      689
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      117
      667
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56