Valtuusto ei onneksi

Anonyymi

Korottannu kiinteistöveroa. Vanha ja Laitamaa olit menossa kuntalaisen kukkarolle mutta valtuuston enemistö sano ei. Hyä niin.

29

768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Son aivan sama mitä veroja korotethaan. Rahat on loppu.

    • Anonyymi

      No ei se kyllä 14 euroa vuodessa taloutta kohti olis tuntuu kenellekään yhtään missään ja säästöt olis tuonu vuodessa huiman summan kunnan talouteen... Mutta jotku hyvävaraisetkin inisee jos yksikin euro poistuu tililtä ja jotka omistaa kiinteistön niin ei ole kovinkaan vähempi osaisia

      • Anonyymi

        Eipä nuo kiinteistöt Pellossa mitään maksa. Eikös se kunnantalo kun myyty 1000e vai miten se oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä nuo kiinteistöt Pellossa mitään maksa. Eikös se kunnantalo kun myyty 1000e vai miten se oli?

        Älä nyt vähättele, saihan ne kauppamiehet virastotalosta sentään 2000 euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt vähättele, saihan ne kauppamiehet virastotalosta sentään 2000 euroa.

        Joku konsultti olis vieny senki korotuksen. 500 euroa tunti ko seisoo kepin kanssa ja näyttää käyriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt vähättele, saihan ne kauppamiehet virastotalosta sentään 2000 euroa.

        Tänä vuonna on konsulteillekin maksettu enemmän - tutkimuksista jotka kunnan virkamiesten pitäisi itse osata tehdä. Helppo paeta konsulttien selän taa.


    • Anonyymi

      Tuosta lempeän kommunistin mongerruksesta ei saanu mitään selvää.

      • Anonyymi

        Kommunisti tai ei niin järkeviä puhhuu.
        Murusten kanssa pelathaan tämmösillä 0,05 korotuksilla kun muutoin tuhlaillaan turhaan.


    • Anonyymi

      Ei tosiaan olis ketään vieny konkurssiin 14 euron maksu vuodessa, mutta hyvävaraisilla se on iso lovi tililtä jos eurokin menee johonki. Olis kunnalle kertyny tämmöisenä aikana hyvä potti. Typerää toimintaa kun ei katsota nokkaansa pitemmälle vaikka hyöty olis ollu moninkertainen.

      • Anonyymi

        Soon kuule sama vaikka jokhaiselta kuntalaiselta perittäis satanen ylimäärästä. Vuen päästä olis taas käsi ojossa kun rahat on loppu. Ei täälä osata hoitaa taloutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soon kuule sama vaikka jokhaiselta kuntalaiselta perittäis satanen ylimäärästä. Vuen päästä olis taas käsi ojossa kun rahat on loppu. Ei täälä osata hoitaa taloutta.

        Sammaa mieltä se mieki olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soon kuule sama vaikka jokhaiselta kuntalaiselta perittäis satanen ylimäärästä. Vuen päästä olis taas käsi ojossa kun rahat on loppu. Ei täälä osata hoitaa taloutta.

        Alaks sie hoitamaan jos sulta onnistuis


    • Anonyymi

      Valtuusto, mikä jakaa vain on lässyvaltuusto mutta jos sillä on älyä myös koota yhteiseksi hyväksi niin kunta voi hyvin. Nyt ei kokoajat pärjänny. Jakajat voitti, toivottavasti saahaan jatkossakin köyhien kuntien avustusta 400000 euroa että saahaan palkat maksettua.

      • Anonyymi

        Mitä v..tun maksajia met olema. Siihen mieki olisin suostunu että kaikile koronan takia itteänsä rasittanheile hoitajile olis annettu satanen niinku Ylitorniola. Täälä vain esitethään kunnanjohtajale lissää palkkaa. Esittäjä olis maksattannut kuntalaisile veronkorotuksena senki. On se poka hoitoa. Mikhään ei ennää riitä.


      • Anonyymi

        Laskethaan vähän kunnanjohtajan ja muiden virkamiesten palkkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskethaan vähän kunnanjohtajan ja muiden virkamiesten palkkoja.

        Kunanjohtajan palkka on aik huono, tehtävät kuitenkin lähes 24/7 hommia ja aina on tikun nokassa haukuttavana. Palkka tuplaksi niin alkaa ollaa kunnanjohtajan palkka kilpailukykyinen vastaavan kokoluokan yritysjohtajien kanssa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunanjohtajan palkka on aik huono, tehtävät kuitenkin lähes 24/7 hommia ja aina on tikun nokassa haukuttavana. Palkka tuplaksi niin alkaa ollaa kunnanjohtajan palkka kilpailukykyinen vastaavan kokoluokan yritysjohtajien kanssa...

        Voi kun saisi nauraa äähneen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunanjohtajan palkka on aik huono, tehtävät kuitenkin lähes 24/7 hommia ja aina on tikun nokassa haukuttavana. Palkka tuplaksi niin alkaa ollaa kunnanjohtajan palkka kilpailukykyinen vastaavan kokoluokan yritysjohtajien kanssa...

        Lasku pitäisi laittaa, kun on ajanut kunnan vaikeuksiin, teot vähäisiä, puheet suuria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunanjohtajan palkka on aik huono, tehtävät kuitenkin lähes 24/7 hommia ja aina on tikun nokassa haukuttavana. Palkka tuplaksi niin alkaa ollaa kunnanjohtajan palkka kilpailukykyinen vastaavan kokoluokan yritysjohtajien kanssa...

        Ehdottomasti nostaa palkkaa.isommaksi kuin kunnan lääkärillä jolla ei kokemusta vielä paljoa kun suku pitää hoitaa virkaa kaverina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti nostaa palkkaa.isommaksi kuin kunnan lääkärillä jolla ei kokemusta vielä paljoa kun suku pitää hoitaa virkaa kaverina.

        Työmies on palkkansa ansainnut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasku pitäisi laittaa, kun on ajanut kunnan vaikeuksiin, teot vähäisiä, puheet suuria

        Haloo. Oleks nuin tietämätön kunnan historiasta. Luuletko sie tosiaan että yksi ihminen vetää kunnan taloutta... Huh olis taas jollekin terävälle työvälineelle töitä nuin yksinkertaisesta ajattelu tavasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haloo. Oleks nuin tietämätön kunnan historiasta. Luuletko sie tosiaan että yksi ihminen vetää kunnan taloutta... Huh olis taas jollekin terävälle työvälineelle töitä nuin yksinkertaisesta ajattelu tavasta.

        Ohjaa ainaki. Sitte enemistö päättää. Kepu/kok enemistö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haloo. Oleks nuin tietämätön kunnan historiasta. Luuletko sie tosiaan että yksi ihminen vetää kunnan taloutta... Huh olis taas jollekin terävälle työvälineelle töitä nuin yksinkertaisesta ajattelu tavasta.

        Ei vedä, mutta ohjailee...sama asia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vedä, mutta ohjailee...sama asia?

        Etukätheen sovithaan. Kj ja enemistö on päättänheet jo etukätheen yhessä. Sitte kunnanhallitus siunaa ja valtuusto hyäksyy. Niin se pruukaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohjaa ainaki. Sitte enemistö päättää. Kepu/kok enemistö.

        Ei takuula ole ensvaalien jälkhee kupuvalta. Ei pelasta yks muukkonen kepuvaltaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun saisi nauraa äähneen!

        Mie nauran äähneen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie nauran äähneen

        Detta om detta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie nauran äähneen

        Onpa mukava jos sulla kerran vuodessa on hyvä mieli ja naurattaa. Osaatko muuten olla iloinen vai oletko ivallinen mielen köyhä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa mukava jos sulla kerran vuodessa on hyvä mieli ja naurattaa. Osaatko muuten olla iloinen vai oletko ivallinen mielen köyhä?

        Mulla on jokainen päivä hyvä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      138
      1456
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1203
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1033
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe