(1) sitä, että lääke ruiskutetaan ainakin erittäin kylmänä ihmisen sisään?
Olen kuullet, että joidenki ihmisten on vältettävä liian kuumma ja liian kylmään? Voiko jokin lääke erittäin kylmänä aiheuttaa rokotealueella sanotaanko sitä kudosvaurioita, verenkiertovaurioita, mahdollisesti raajan tai muun vaurioitumista?
(2) Mikä on se aine jota käytetään koronavirusrokotteen sulanapitämisenä jopa -70 asteen kylmyydessä?
(3) Voiko / onko mahdollisesti niin, että nyt käytetäänki nanoteknologia, josta joku (vai oliko heitä kaksi henkilöä) on saanut joitain vuosi sitten nobel-palkinnon? Myöhemmin huomattiin nanokuljettimien aiheuttavan mahdollisesti verenkierrossa soluvaurioita kun nanokuljettimet kuljettivat lääkettä täsmäkohteisiin?
(4) Onko tässä ensimmäisessä rokote erässä käytännössä ohittaa useitakin vaiheita, joita yleinsä tehdään useiden vuosien kestävillä tutkimuksilla? Jostain luin, että pelkästään eläinkokeet kestää usein 3 vuotta tai kauemmin?
(5) Voiko oikeastaan koronavirusrokotteen antaminen käytännössä tarkoittaa joiltain osin toisen maailmansodan lääketieteellisiä ihmiskokeita, kun aikaa lyhennetään lopulliseen käyttöön mahdollisesti useita vuosia nopeammin?
(6) Vaikka tiedotusvälineissä sanottaisiin keille rokotetta ensin annetaan, niin onko se todellinen toteutunut kohteet?
(7) Semmoinen muistikuva on jostain aiemmasta rokotteesta jossa oli jonkinlaista kiirettä myös kehitellä, siitä ehkä mainittiin Saksassa monien lääkäreiden ja sairaanhoitajien kieltäytyneen ottamasta sitä itselleen? Oliko niin?
(1), (2), (3), (4), (5), (6), (7)
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla Google-ropottikäännös?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059