"HUS: Suurin osa koronatartunnoista omasta perheestä – tämä pääkaupunkiseudun koronatilanteesta tiedetään nyt"
”Tauti on kotimainen. Suurin osa tartunnoista saadaan perheistä ja samasta kotitaloudesta.”
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007615674.html
Tuo osoittaa että kannattaa pysytellä mahdollisimman kaukana kotoa. Sen vuoksi minä viihdynkin korttelipubissa. Nojoo. On tuohon pari muutakin syytä.
Suurin osa koronatartunnoista saadaan omasta perheestä
3
169
Vastaukset
- Anonyymi
Iltalehti puolestaan tietää:
"Paras suoja koronaa vastaan: steriloiva immuniteetti - täydellinen kilpi tautiin"
https://www.iltalehti.fi/flunssa/a/1091ee68-f252-4ead-b56f-e5ec3c9685fe
Tuommoinen steriloiva immuniteetti voisi olla kätevä jos ei halua jälkeläisiä. Mahtaako tuo sterilointi vaikuttaa muuten haitallisesti? - Anonyymi
Tuo on yllättävää vain jos et viitsi hetkeäkään vaivata aivojasi.
Jos esimerkiksi 5 henkinen perhe sairastuu koronaan, todennäköisesti yksi heistä on saanut sen jostain muualta ja loput neljä tuolta yhdeltä, eli suurin osa noista tartunnoista on saatu omasta perheestä.- Anonyymi
Kyllä tuossa on kyseessä kylmät tosiasiat. Ainoastaan jollain naisen logiikalla siitä löytyy yllätyksellisyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk181396Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2141367Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1451189Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701017- 135971
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73923Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66857Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47832- 68794
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397786