Korona-cup

Anonyymi

Kyllä nämä kisat on peruttava!!! Törkeätä kun tuodaan paljon ihmisiä muualta kylille,,,, muutkin tapahtumat perutaan.

32

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      AVI voi perua jos on kanttia. Luulen ettei uskalla puuttua.

      • Anonyymi

        Iso raha siinä kommentoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iso raha siinä kommentoi.

        Antaa laskea. Nyt ihmisten pitää olla kotona eikä mennä töllisteleen kisoja. Siellä laskekoot .
        Näkyy sitten teevessä kun lapinämmä taluttaa poroa palkintopallille. Joka vuosi sama näytös joka on mauttomuuden huippu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaa laskea. Nyt ihmisten pitää olla kotona eikä mennä töllisteleen kisoja. Siellä laskekoot .
        Näkyy sitten teevessä kun lapinämmä taluttaa poroa palkintopallille. Joka vuosi sama näytös joka on mauttomuuden huippu.

        Iso lisä alueelle. Ulkotapahtuma, harmi että lumet on mitä on. Somistus taivaalta ois paikallaan.
        Talkoolaisia tulloo satoja, ollaas rykimättä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iso lisä alueelle. Ulkotapahtuma, harmi että lumet on mitä on. Somistus taivaalta ois paikallaan.
        Talkoolaisia tulloo satoja, ollaas rykimättä?

        Onko golfkenttä tällä hetkellä auki kun näyttää lämmötkin pysyvän vielä pitkään plussan puolella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko golfkenttä tällä hetkellä auki kun näyttää lämmötkin pysyvän vielä pitkään plussan puolella?

        On se auki, ei muuta kun baanalle vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se auki, ei muuta kun baanalle vaan.

        Joo mennään tiistaina sinne hutkimaan


    • Anonyymi

      Kyllä ne perutaan kun ei ole lunta

      • Anonyymi

        Ei per...e karsee keli, ei mentykkään tänään


    • Anonyymi

      Ruotsin joukkueessa tartunta. Karanteenissa Levillä. Että sillee...

    • Anonyymi

      Mitkä kisat, missä?

      • Anonyymi

        Eiköhän nuo televisioida aika moneen maahan viikonloppuna..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän nuo televisioida aika moneen maahan viikonloppuna..

        Joo näköjään tuo Italialainen Infront hallinoi noita lähetyksiä, eli näytää olevan jotain maksukanava lähetyksiä, ei kiitos ei jatkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näköjään tuo Italialainen Infront hallinoi noita lähetyksiä, eli näytää olevan jotain maksukanava lähetyksiä, ei kiitos ei jatkoon.

        Oliko 250 miljoonaa katsojaa kisoilla viime vuonna. Miten käy tänä vuonna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko 250 miljoonaa katsojaa kisoilla viime vuonna. Miten käy tänä vuonna?

        Onhan tuosta lähetykset Ylellä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuosta lähetykset Ylellä..

        Näemä taas ku tekolappalainen taamoo poroa.,..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko 250 miljoonaa katsojaa kisoilla viime vuonna. Miten käy tänä vuonna?

        Todellisuudessa ei noita kisoja juuri kukaan seuraa. Maksukanavat ilmoittaa määrät itse ja katsojamääriksi lasketaan aivan älytön määrä kanavan tilanneiden maiden väestöstä, koska näin saadaan esim. mainonnalle jokin arvo. Tämän 250 miljoonaa tai vaikka F1 kisojen tähtitieteeliset katsojamäärät voi saman tien unohtaa koska katsojia on todellisuudessa todellisuudessa vain muutama prosentti bisneskanavien itse ilmoittamistaan luvuista. Alppihiihdossa on tänäkin kautena 44 maailmancup kisaa 22 erimaassa joita ei näyteta muualla kuin maksukanavilla ellei jossakin päin maailmaa jokin yleinen kanava osta rinnakkais esitysluvat. Tottahan se on, että jos katsojamääräksi ilmoitettaisiin vaikka viisimiljardia niin tietty % ihmisistä uskoisi sen enempiä miettimättä, no onneksi tuo prosentti on pieni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa ei noita kisoja juuri kukaan seuraa. Maksukanavat ilmoittaa määrät itse ja katsojamääriksi lasketaan aivan älytön määrä kanavan tilanneiden maiden väestöstä, koska näin saadaan esim. mainonnalle jokin arvo. Tämän 250 miljoonaa tai vaikka F1 kisojen tähtitieteeliset katsojamäärät voi saman tien unohtaa koska katsojia on todellisuudessa todellisuudessa vain muutama prosentti bisneskanavien itse ilmoittamistaan luvuista. Alppihiihdossa on tänäkin kautena 44 maailmancup kisaa 22 erimaassa joita ei näyteta muualla kuin maksukanavilla ellei jossakin päin maailmaa jokin yleinen kanava osta rinnakkais esitysluvat. Tottahan se on, että jos katsojamääräksi ilmoitettaisiin vaikka viisimiljardia niin tietty % ihmisistä uskoisi sen enempiä miettimättä, no onneksi tuo prosentti on pieni.

        Olisi kiva jos myös tänne kisapaikalle tulisi ihmisiä, tällä hetkellä täällä ei ole juuri ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko 250 miljoonaa katsojaa kisoilla viime vuonna. Miten käy tänä vuonna?

        Buhahaa. Monacon F1 kisolla on katsojia 100 miljoonaa, mutta Levin puikka kisoilla 250 miljoonaa. Kyllä juntteja viedään taas niin 100-0. Eihän noita pikkuriikisiä puikkaus kisoja seuraa muut kuin kisa touhuissa mukana olevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buhahaa. Monacon F1 kisolla on katsojia 100 miljoonaa, mutta Levin puikka kisoilla 250 miljoonaa. Kyllä juntteja viedään taas niin 100-0. Eihän noita pikkuriikisiä puikkaus kisoja seuraa muut kuin kisa touhuissa mukana olevat.

        Mutta eikös Jouni Palosaari sanonut,että 250 miljoonaa katsojaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiva jos myös tänne kisapaikalle tulisi ihmisiä, tällä hetkellä täällä ei ole juuri ketään.

        Niin, se on tuo koronatilanne ja kun vedetään ehkä vähän yli noissa suosituksissa. Katsoin tv:stä ja hyvin oli jälleen järjestetty kisat. En kyllä muuten seuraa, mutta Levin kisoja tulee seurattua, joskus aina ihan paikanpäällä..

        Pisti silmään yksi laskija. Tiedän että voivat olla kookkaita ja ehkä vähän rotevia mutta se Maillard oli kyllä oikeasti tuhdissa kunnossa! Oikeastaan voisi sanoa että läski! Laardia oli kertynyt luiden suojaksi.. Meni kakkoseksi mutta luisui sitten kyllä lopussa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se on tuo koronatilanne ja kun vedetään ehkä vähän yli noissa suosituksissa. Katsoin tv:stä ja hyvin oli jälleen järjestetty kisat. En kyllä muuten seuraa, mutta Levin kisoja tulee seurattua, joskus aina ihan paikanpäällä..

        Pisti silmään yksi laskija. Tiedän että voivat olla kookkaita ja ehkä vähän rotevia mutta se Maillard oli kyllä oikeasti tuhdissa kunnossa! Oikeastaan voisi sanoa että läski! Laardia oli kertynyt luiden suojaksi.. Meni kakkoseksi mutta luisui sitten kyllä lopussa..

        Toki unohtamatta sitä nuorta suomalaista. Huikea aloitus mutta lopussa meni ulos. Huomenna paremmalla tuurilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eikös Jouni Palosaari sanonut,että 250 miljoonaa katsojaa?

        Ai niin joo niinhän se sanoi, siis ainakin vähintää 250 miljoonaa ellei peräti miljardii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se on tuo koronatilanne ja kun vedetään ehkä vähän yli noissa suosituksissa. Katsoin tv:stä ja hyvin oli jälleen järjestetty kisat. En kyllä muuten seuraa, mutta Levin kisoja tulee seurattua, joskus aina ihan paikanpäällä..

        Pisti silmään yksi laskija. Tiedän että voivat olla kookkaita ja ehkä vähän rotevia mutta se Maillard oli kyllä oikeasti tuhdissa kunnossa! Oikeastaan voisi sanoa että läski! Laardia oli kertynyt luiden suojaksi.. Meni kakkoseksi mutta luisui sitten kyllä lopussa..

        Tänään ei ollut ylipaino ylivoimaa.. Kun massa on saatu liikkeelle niin se pyrkii jatkamaan samaan suuntaan. Niin kävi nytkin ja puski kaarteessa ulos.

        Tietääkö kukaan koska on seuraavat syöksykisat? Olisi luonnollisempi laji tälle yksilölle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään ei ollut ylipaino ylivoimaa.. Kun massa on saatu liikkeelle niin se pyrkii jatkamaan samaan suuntaan. Niin kävi nytkin ja puski kaarteessa ulos.

        Tietääkö kukaan koska on seuraavat syöksykisat? Olisi luonnollisempi laji tälle yksilölle..

        Hyvä Rosa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eikös Jouni Palosaari sanonut,että 250 miljoonaa katsojaa?

        Ettäkö Jounia kattoo 250 miljardia katsoo. Huikea määrä 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettäkö Jounia kattoo 250 miljardia katsoo. Huikea määrä 😆

        ILTALEHTI. Olen kuullut, että siellä on jonkin verran katsojia, mutta Levillä ei ole koskaan ollut tunnelma korkealla, joten kuten aina, keskityn kisoihin, Vlhova ennakoi. Mutta tv katsojia on kuitenki se 250 miljoonaa. Kyllä tosi on, että 250 miljoonaa katsoo levin kisoja, hemmetti miten hyvä juttu koska sehän on näköjään toiseksi suurin tapahtuma tv katsojien määrässä heti Kiinan uudenvuoden juhlien jälkeen, Super Bowliakin seuraa vai 100 miljoonaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ILTALEHTI. Olen kuullut, että siellä on jonkin verran katsojia, mutta Levillä ei ole koskaan ollut tunnelma korkealla, joten kuten aina, keskityn kisoihin, Vlhova ennakoi. Mutta tv katsojia on kuitenki se 250 miljoonaa. Kyllä tosi on, että 250 miljoonaa katsoo levin kisoja, hemmetti miten hyvä juttu koska sehän on näköjään toiseksi suurin tapahtuma tv katsojien määrässä heti Kiinan uudenvuoden juhlien jälkeen, Super Bowliakin seuraa vai 100 miljoonaa.

        Tuollaisen löysin googlaamalla. On tosin 10 vuotta vanha juttu mutta olisiko niin paljoa muuttunut..

        231 miljoonaa katsojaa näki Levin kisat
        Alppihiihdon pujottelun maailmancupin avauskilpailut lasketaan Kittilän Levillä marraskuun 12.-14. päivä. Kasvaneesta mielenkiinnosta kilpailua kohtaan kertovat nousussa olevat television katsojaluvut.

        https://yle.fi/uutiset/3-5623836


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ILTALEHTI. Olen kuullut, että siellä on jonkin verran katsojia, mutta Levillä ei ole koskaan ollut tunnelma korkealla, joten kuten aina, keskityn kisoihin, Vlhova ennakoi. Mutta tv katsojia on kuitenki se 250 miljoonaa. Kyllä tosi on, että 250 miljoonaa katsoo levin kisoja, hemmetti miten hyvä juttu koska sehän on näköjään toiseksi suurin tapahtuma tv katsojien määrässä heti Kiinan uudenvuoden juhlien jälkeen, Super Bowliakin seuraa vai 100 miljoonaa.

        En ole käynyt viime vuosina paikanpäällä mutta on ollut tunnelmaa. Paras varmaan Poutiaisen aikoihin. Tuskin tuo Vlhova on ollut silloin siellä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ILTALEHTI. Olen kuullut, että siellä on jonkin verran katsojia, mutta Levillä ei ole koskaan ollut tunnelma korkealla, joten kuten aina, keskityn kisoihin, Vlhova ennakoi. Mutta tv katsojia on kuitenki se 250 miljoonaa. Kyllä tosi on, että 250 miljoonaa katsoo levin kisoja, hemmetti miten hyvä juttu koska sehän on näköjään toiseksi suurin tapahtuma tv katsojien määrässä heti Kiinan uudenvuoden juhlien jälkeen, Super Bowliakin seuraa vai 100 miljoonaa.

        Se Super Bowl on kyllä suosittu tapahtuma jenkeissä, varmaan suositumpi kuin Levin kisat.. Toki sekin televisioidaan varmasti aika moneen maahan, kuten Suomeen..

        https://yle.fi/urheilu/3-11191116


    • Anonyymi

      "Levin maailman Cup ketju koronatartunnoissa ",tämä jää historiaan tämän vuoden kisoista!Tuntuu olevan päivittäinen uutisotsikko.Pahimmillään pilaa orastavan suomalaisten joulu/uudenvuoden lomailun Levillä?Mutta kai se Jounin haastattelussa ennustama kisojen näkyvyys250 miljoonalle katsojalle ,on mahdollisen menetyksen arvoinen?

      • Anonyymi

        Tv. oikeudet omistaman yrityksen mukaan katsojia oli yli 250 miljardia, eiku siis uusimman virallisemman otannan mukaan se olikin yli 250 biljoonna.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2058
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      245
      1836
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1423
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      104
      1095
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      950
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      821
    Aihe