EHDOLLISTAMINEN, ANKKUROINITI JA TRIGGERIT GANG STALKINGISSA

Anonyymi

Voit hankkia pohjatietoja tutustumalla Wikipedia - klassinen ehdollistaminen-

Tulen keskustelun pohjaksi kopioimaan stalkkaustekniikkaluetteloista aiheeseen liittyvää.

159

1457

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloitan kopioinnin luettelosta TI:s symptoms


      Siinä ensimmäisenä on mindcntrol, jossa käytetään hyväksi myös pimeää NLP:_tä ja gang stalkingia(katuteatteri). Niiden avulla ANKKUROIDAAN tunteet tai käyttäytyminen tiettyihin sanoihin, väreihin , tietyn tyyppisiin ihmisiin tai objeteihin.

    • Anonyymi

      HYPNOOTTISET TRIGGERISANAT

      ( reaktion, olotilan laukaisevat sanat, jotka on tehty ankkuroimalla noihin asioihin)

      -triggerisanat kokonaisuudessaan tulevat kuin yhtenä seuraantona kuin olisi otettu kaikki synonyymit ja sanat, jotka kuulostavat samanlaisille.

      - joillakin triggerisanoilla on vaikutus mieleen ja kehoon,toisilla tunnevastaukseen (TI herkistetään tietyille sanoille, jotka laukaisevat kielteisiä tunteita, kuten vastenmielisyys, pelko, viha

      - triggerisanoja on aluksi vaikea huomata, koska liittyvät rutiineihin. Aluksi TI:t eivät pysty tekemään eroa. mitä on saatu uskomaan ja mitä todella tapahtuu.


      - Kun triggerisanat ovat tulleet paljastetuiksi, ne "vapautetaan". TI on tullut tietoiseksi valheesta , joka mielelle on kerrottu. Uudet triggerisanat ohjelmoidaan alitajuntaan.

      • Anonyymi

        Vaikka nyt näköjään eletään eletronisen häirinnän ja teknologia aikakautta, sirut ja implantit sun muut, mielen manipuloinnin saloihinkin kannattaa tutustua,

        Joku johdanto hypnoosiin tai hypnoosin alkeet olisi hyvä lukaista ihan vain ymmärtääkseen ilmiöitä-

        Minulle hypnoosia ovat käyttäneet ainakin kaksi terveystalon lääkäriä. Tajusin edes seuraukset, vaikka en estää voinutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka nyt näköjään eletään eletronisen häirinnän ja teknologia aikakautta, sirut ja implantit sun muut, mielen manipuloinnin saloihinkin kannattaa tutustua,

        Joku johdanto hypnoosiin tai hypnoosin alkeet olisi hyvä lukaista ihan vain ymmärtääkseen ilmiöitä-

        Minulle hypnoosia ovat käyttäneet ainakin kaksi terveystalon lääkäriä. Tajusin edes seuraukset, vaikka en estää voinutkaan.

        HYVÄ TIETÄÄ

        Hypnoottisessa/suggestiossa AIVOT EIVÄT NOTEERAA EI-SANAA.

        Esim. Jouduin käymään stalkkerihammaslääkärillä, kun oli ainoa, joka otti edes vastaanotolleen. (Stalkkerit katkaisivat minulta kaksi hammasta. ihan vaan laserilla(?)ikkunan läpisyödessäni.)
        Hän teki toiseen hampaaseen kruunun. Siihen tuli tukipala taakse. Kun hioi sitä sopivaksi, kysyi aina tuntuuko vielä, sitten sanoi hiovansa vielä, ettei TUNNU EPÄMUKAVALLE. Tiesin,että suggeroi koko ajan tuntumaan epämukavalle, mutta en karkuunkaan päässyt.

        Oppikaa varomaan ei-sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HYVÄ TIETÄÄ

        Hypnoottisessa/suggestiossa AIVOT EIVÄT NOTEERAA EI-SANAA.

        Esim. Jouduin käymään stalkkerihammaslääkärillä, kun oli ainoa, joka otti edes vastaanotolleen. (Stalkkerit katkaisivat minulta kaksi hammasta. ihan vaan laserilla(?)ikkunan läpisyödessäni.)
        Hän teki toiseen hampaaseen kruunun. Siihen tuli tukipala taakse. Kun hioi sitä sopivaksi, kysyi aina tuntuuko vielä, sitten sanoi hiovansa vielä, ettei TUNNU EPÄMUKAVALLE. Tiesin,että suggeroi koko ajan tuntumaan epämukavalle, mutta en karkuunkaan päässyt.

        Oppikaa varomaan ei-sanaa.

        olilo ulkomaalainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HYVÄ TIETÄÄ

        Hypnoottisessa/suggestiossa AIVOT EIVÄT NOTEERAA EI-SANAA.

        Esim. Jouduin käymään stalkkerihammaslääkärillä, kun oli ainoa, joka otti edes vastaanotolleen. (Stalkkerit katkaisivat minulta kaksi hammasta. ihan vaan laserilla(?)ikkunan läpisyödessäni.)
        Hän teki toiseen hampaaseen kruunun. Siihen tuli tukipala taakse. Kun hioi sitä sopivaksi, kysyi aina tuntuuko vielä, sitten sanoi hiovansa vielä, ettei TUNNU EPÄMUKAVALLE. Tiesin,että suggeroi koko ajan tuntumaan epämukavalle, mutta en karkuunkaan päässyt.

        Oppikaa varomaan ei-sanaa.

        Suosittelen tutustumaan Riksun vainotun Hypnoosia Riihimäellä -ketjuun.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18037454/hypnoosia--riihimäellä


    • Anonyymi

      YK:n ihmisoikeuskomissaarin sivulta klikattu harassment-lista sisltää myös aiheeseenliittyvää. (Listalle on oma ketju, jonka nimi alkaa Miten sanoa Suomeksi...)

      Esittelen joka kohdan erikseen.

      • Anonyymi

        3. EHDOLLISTAMINEN TIETYILLE ÄRSYKKEILLE

        Ehdollistaminen tietyille ärsykkeille kuten ohikulkevien ihmisten yskimiselle kaikkialla, josta ja jolle TI_t herkistyvät. Tavoitteena saada ajattelemaan, että jokainen, joka yskii, on mukana häirinnässä.
        Ihmisen tietoista ehdollistamista käden eleisiin, väreihin, ihmisten vaatteisiin ( kuten kaikkik, joilla näet punaista) tai tietyn värisiin autoihin tai ajamiseen ajovalot päällä ( tunnettu myös telniikkana "brighting" herkistys.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3. EHDOLLISTAMINEN TIETYILLE ÄRSYKKEILLE

        Ehdollistaminen tietyille ärsykkeille kuten ohikulkevien ihmisten yskimiselle kaikkialla, josta ja jolle TI_t herkistyvät. Tavoitteena saada ajattelemaan, että jokainen, joka yskii, on mukana häirinnässä.
        Ihmisen tietoista ehdollistamista käden eleisiin, väreihin, ihmisten vaatteisiin ( kuten kaikkik, joilla näet punaista) tai tietyn värisiin autoihin tai ajamiseen ajovalot päällä ( tunnettu myös telniikkana "brighting" herkistys.)

        4. ANKKUROINTI tapahtuu, kun joku antaa VÄÄRÄT PERUSTEET HÄIRINNÄLLE.
        Usein monta mahdollista perustetta on suunniteltu pitämään uhri hämmentyneenä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4. ANKKUROINTI tapahtuu, kun joku antaa VÄÄRÄT PERUSTEET HÄIRINNÄLLE.
        Usein monta mahdollista perustetta on suunniteltu pitämään uhri hämmentyneenä....

        5. MOBBAUS ( tai todellinen gang stalkkaus). Minne tahansa menetkin, näet sinua seuraavien ihmisten tekevän sen avoimesti, käyttäen usein sanoja, joihin olet ehdollistunut tai huutavan nimeäsi, jotta kiinnittäisivät siihen huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5. MOBBAUS ( tai todellinen gang stalkkaus). Minne tahansa menetkin, näet sinua seuraavien ihmisten tekevän sen avoimesti, käyttäen usein sanoja, joihin olet ehdollistunut tai huutavan nimeäsi, jotta kiinnittäisivät siihen huomiota.

        6. KATUTEATTERI ( on olemassa useampaa lajia)

        Katuteatteri on sitä, kun porukka "suorittaa" avointa toimintaa, kuten vale vastakkainasettelua tai suunniteltua ohjelmaa testaamaan reaktioitasi. Se ottaa vastaan muodon , jossa joku pari tulee lähellesi ja aloittaa keskustelun käyttäen sanoja, jotka ovat sinulle ehdollistettuja tai liittyvät määrättyyn tilanteeseen tai herkkään hetkeen, jotka ovat sinulle tuttuja,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        6. KATUTEATTERI ( on olemassa useampaa lajia)

        Katuteatteri on sitä, kun porukka "suorittaa" avointa toimintaa, kuten vale vastakkainasettelua tai suunniteltua ohjelmaa testaamaan reaktioitasi. Se ottaa vastaan muodon , jossa joku pari tulee lähellesi ja aloittaa keskustelun käyttäen sanoja, jotka ovat sinulle ehdollistettuja tai liittyvät määrättyyn tilanteeseen tai herkkään hetkeen, jotka ovat sinulle tuttuja,

        Minä asun hellaristalkkerien asuttamassa taloyhtiössä,

        Kyllä on ollut ankkuroinnit käytössä. Aiheutettu paljon hankalia tilanteita. Paljolti näistä syistä univajeisena menin ihan vapaa ehtoisesti psyk.osastolle. Psykiatri ilmoitti, että kyllä minun täytyy olla vainoharhainen, kun olen väittänyt, että minulle tehdään sanoilla kiusaa.

        En sanonut mitään

        . Psykiatri oli jutellut muiden asiantuntijoiden kanssa. Viimeisellä kierrolla eli lähtötilanteessa hän sanoi kaksi sanaa. Olivat kuin isku poskelle. Sanoi toisen kerran . Olivat kuin isku palleaan. Sanoi kolmannen kerran. Lyyhistyin lattialle ja vaikertaen aloin kertoa. - Nämä sanat kävivät laukaisevasta tekijästä muistoihin huumaamisista, myrkyttämisistä ja salaa lääkitsemisistä ja pulmiin apteekkien kanssa pikahuumetestien ostamisissa. - oli sellainen luonnollisesti tähän kokonaisuuteen ankkuroituneet sanat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        6. KATUTEATTERI ( on olemassa useampaa lajia)

        Katuteatteri on sitä, kun porukka "suorittaa" avointa toimintaa, kuten vale vastakkainasettelua tai suunniteltua ohjelmaa testaamaan reaktioitasi. Se ottaa vastaan muodon , jossa joku pari tulee lähellesi ja aloittaa keskustelun käyttäen sanoja, jotka ovat sinulle ehdollistettuja tai liittyvät määrättyyn tilanteeseen tai herkkään hetkeen, jotka ovat sinulle tuttuja,

        Älä kuuntele heidän keskustelua ja sanomia sanojaan,
        Sulje heidät pois ajatuksistasi. Käytä meditaation voimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kuuntele heidän keskustelua ja sanomia sanojaan,
        Sulje heidät pois ajatuksistasi. Käytä meditaation voimaa.

        Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä asun hellaristalkkerien asuttamassa taloyhtiössä,

        Kyllä on ollut ankkuroinnit käytössä. Aiheutettu paljon hankalia tilanteita. Paljolti näistä syistä univajeisena menin ihan vapaa ehtoisesti psyk.osastolle. Psykiatri ilmoitti, että kyllä minun täytyy olla vainoharhainen, kun olen väittänyt, että minulle tehdään sanoilla kiusaa.

        En sanonut mitään

        . Psykiatri oli jutellut muiden asiantuntijoiden kanssa. Viimeisellä kierrolla eli lähtötilanteessa hän sanoi kaksi sanaa. Olivat kuin isku poskelle. Sanoi toisen kerran . Olivat kuin isku palleaan. Sanoi kolmannen kerran. Lyyhistyin lattialle ja vaikertaen aloin kertoa. - Nämä sanat kävivät laukaisevasta tekijästä muistoihin huumaamisista, myrkyttämisistä ja salaa lääkitsemisistä ja pulmiin apteekkien kanssa pikahuumetestien ostamisissa. - oli sellainen luonnollisesti tähän kokonaisuuteen ankkuroituneet sanat.

        Hyvä myrkyttäjä/kallonkutistaja. Löysi ja testasi sinun elämää haittaavan tekijän.
        PTSD ja aivopesu ovat vaikeita hoidettavia. Oma ohjeeni on: oma perse edellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä myrkyttäjä/kallonkutistaja. Löysi ja testasi sinun elämää haittaavan tekijän.
        PTSD ja aivopesu ovat vaikeita hoidettavia. Oma ohjeeni on: oma perse edellä.

        Oli aika kiltisti tehty, kun on valittu aineet, joita muut minuun olivat ujuttaneet. Ei ollut oma vika. Ja apteekin hankala käyttäytyminen oli itsesuojelua, kun joutuivat stalkkereiteni kanssa tekemisiin.
        Tämä elämää haittaava tekijä on jatkunut. Viimeksi (tietääkseni) minut huumattiin, kun olin menossa leikkauksen esitarkastukseen.
        Eikä tämä haittaava tekijä tule poistumaan, ellen sitten muutu robotiksi.

        Kahdella sanalla pystyi kiusaamaan näin pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli aika kiltisti tehty, kun on valittu aineet, joita muut minuun olivat ujuttaneet. Ei ollut oma vika. Ja apteekin hankala käyttäytyminen oli itsesuojelua, kun joutuivat stalkkereiteni kanssa tekemisiin.
        Tämä elämää haittaava tekijä on jatkunut. Viimeksi (tietääkseni) minut huumattiin, kun olin menossa leikkauksen esitarkastukseen.
        Eikä tämä haittaava tekijä tule poistumaan, ellen sitten muutu robotiksi.

        Kahdella sanalla pystyi kiusaamaan näin pahasti.

        Jokaisella ihmisellä on sisäinen parantaja. Se heijastetaan lekureihin.
        Kykenemme dissosiaatioon, psyk kotelointiin. Meidän kohteiden on vain koteloitava kuolemanpelkomme ja siihen liittyvä stressi. Siihen tottuu. Siedätyshoito.
        On myös huväksyttävä se, mitä toiset ihmiset eivät käsitä: ns. omaa aikaa ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        6. KATUTEATTERI ( on olemassa useampaa lajia)

        Katuteatteri on sitä, kun porukka "suorittaa" avointa toimintaa, kuten vale vastakkainasettelua tai suunniteltua ohjelmaa testaamaan reaktioitasi. Se ottaa vastaan muodon , jossa joku pari tulee lähellesi ja aloittaa keskustelun käyttäen sanoja, jotka ovat sinulle ehdollistettuja tai liittyvät määrättyyn tilanteeseen tai herkkään hetkeen, jotka ovat sinulle tuttuja,

        vastalääke: kävele hitaammin ja hitaammin, kokemuksesta tiedän, että takana olevat
        a) pelästyvät
        b) kun et reagoi, häpeävät itseään ja omaa ylivertaisuuttaan, vähän kuin jäisi kiinni viattoman luontokappaleen kiduttamisesta


    • Anonyymi

      MISSÄ MINUT ON VOITU HERKISTÄÄ, ANKKUROIDA JOHONKIN JA MITEN SE ON TEHTY.

      Se voidaan tehdä niin ovelasti,ettei huomaa.

      Minä huomasin, kun minut POLIISI ehdollisti maijojen näkemiseen. Kun tiesin, että monet TI:t olivat herkistyneet, yritin välttää sitä katsomalla muualle, Muutaman ökerran ampuivat selkään tutkasäteellä tai vastaavalla. Hypähdin ylös ja käännähdin ja silmiin osui poliisimaija - E.häirintaseella voidaa ehdollistaa. Mitenkähän on ultraääni?

      • Anonyymi

        Nyt kannattaa varoa, ettei tästä ketjusta tule oppikirjaa häiriköille.

        Voisin antaa vinkin tietolähteeseen, jotta ankkurointien ja mielenmanipulointien huomaaminen olisi helpommin mahdollista.

        NLP_tä on Suomessa opetettu jo kolmisen kymmentä vuotta. Kansalaisopistoissa on peruskursseja/elämäntaitokursseja, joilla pääsee ideaan käsiksi.

        Kirjoja on myynnissä, ehkä kirjastoissakin. NLP hakusanaksi.


        oma esimerkki.
        Olin tottunut ajattelemaan mielen asioista psykodynaamisesti. 1990 luvulla menin NLP-kurssille. Siellä opetettiin ankkuroimaan hyvä olo rystysen painamiseen sormella. Olin ällistynyt, kun sitten etusormen rystystä painamalla tuli hyvä olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kannattaa varoa, ettei tästä ketjusta tule oppikirjaa häiriköille.

        Voisin antaa vinkin tietolähteeseen, jotta ankkurointien ja mielenmanipulointien huomaaminen olisi helpommin mahdollista.

        NLP_tä on Suomessa opetettu jo kolmisen kymmentä vuotta. Kansalaisopistoissa on peruskursseja/elämäntaitokursseja, joilla pääsee ideaan käsiksi.

        Kirjoja on myynnissä, ehkä kirjastoissakin. NLP hakusanaksi.


        oma esimerkki.
        Olin tottunut ajattelemaan mielen asioista psykodynaamisesti. 1990 luvulla menin NLP-kurssille. Siellä opetettiin ankkuroimaan hyvä olo rystysen painamiseen sormella. Olin ällistynyt, kun sitten etusormen rystystä painamalla tuli hyvä olo.

        Olisi hyvä tutustua KOIRIENKOULUTUSoppaisiin, Niissähän ehdollistamista. Huomaat olevasi kuin koiran pimeän stalkkerisi kynsissä, sähköpantaakin käytetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi hyvä tutustua KOIRIENKOULUTUSoppaisiin, Niissähän ehdollistamista. Huomaat olevasi kuin koiran pimeän stalkkerisi kynsissä, sähköpantaakin käytetään.

        ONKO SINUA EHDOLLISTETTU VÄREIHIN????

        kerro kokemuksistasi !!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ONKO SINUA EHDOLLISTETTU VÄREIHIN????

        kerro kokemuksistasi !!!!

        Kyllä. Neonvihreänkeltainen herättää syvää pohjatonta vihaa. Gestapon mustaa unohtamatta. Toisaalta tummanvihreä, se vanha kurkkusalaatti tai digi, herättää luottamuksentunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Neonvihreänkeltainen herättää syvää pohjatonta vihaa. Gestapon mustaa unohtamatta. Toisaalta tummanvihreä, se vanha kurkkusalaatti tai digi, herättää luottamuksentunteita.

        Minä olen joskus ollut ehdollistettu punaiselle niin, että kun näin punaista, se veti puoleensa kuin magneetti rautanaulaa.

        Tällaisia punaisia olivat esim. punainen anorakki, jollainen oli ainakin hellaristalkkereilla. Huiskis semmoisen luo. Ja siellä sitten joutui sanatriggereitä kuulemaan.

        Tai ruskamaiseman keskellä anorakkityyppi sanoi hypnoottiset triggerisanat kättä heilauttaen: niin täällähän ruska on jo ohi, kaikki on vaalean ruskeaa. Ja maisema muuttui vaalean ruskeaksi. En mahtanut asialle mitään, vaikka äsken vielä olin nähnyt ruskan värit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen joskus ollut ehdollistettu punaiselle niin, että kun näin punaista, se veti puoleensa kuin magneetti rautanaulaa.

        Tällaisia punaisia olivat esim. punainen anorakki, jollainen oli ainakin hellaristalkkereilla. Huiskis semmoisen luo. Ja siellä sitten joutui sanatriggereitä kuulemaan.

        Tai ruskamaiseman keskellä anorakkityyppi sanoi hypnoottiset triggerisanat kättä heilauttaen: niin täällähän ruska on jo ohi, kaikki on vaalean ruskeaa. Ja maisema muuttui vaalean ruskeaksi. En mahtanut asialle mitään, vaikka äsken vielä olin nähnyt ruskan värit.

        ORANSSI on väri, jota käytetään ehdollistamisessa paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ONKO SINUA EHDOLLISTETTU VÄREIHIN????

        kerro kokemuksistasi !!!!

        Minut ehdollistettiin keltaiselle värille. Keltainen on siitä mielenkiintoinen, että sitä on jopa harmaassa vähän. Näen harmaan haaleana keltaisena, voitteko kuvitella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ONKO SINUA EHDOLLISTETTU VÄREIHIN????

        kerro kokemuksistasi !!!!

        Tottakai on. Beige saa reagoimaan aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai on. Beige saa reagoimaan aina.

        Purppuraan ehdollistuin jo kahdeksankymmentäluvulla.


    • Anonyymi

      ONKO MANIPULOIDUSSA TILASSA STALKKAUSROKOKSEEN SYYLLISTYNYT SYYNTAKEINEN ???????

      Tätä jouduin miettimään. kun helluntailahkoon kuuluvat aivopestyt manipuloidussa tilassa olleet ihmiset alkoivat toimia stalkkereinani.

      Sitten kun luin Charles Mansonin lahkoon kuuluvien " veristen sisarusten" murhatuomioista, tiesin vastauksen: ovat syyntakeisia.

      Siis näitä vainopomon pelinappuloita voi ymmärtää, mutta ei tarvitse hyväksyä eikä sietää.

      Mutta kun huomaa vaikka silmistä tai käyttäytymisestä, että on manipuloidussa tilassa: itse triggerillä laukaisemassaan ehdollistetussa tilassa esim. dissosiaatio tilassa, hänen kanssaan ei voi keskustella.

      Olen ollut usein tässä tilanteessa.

      • Anonyymi

        Kuka, ja millä statuksella, näytti korttiaan sinulle ja sanoi: kirjoitappa tuollainen kommentti?
        Olet itse kortinhaltija. Sinulla on mandaatti. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka, ja millä statuksella, näytti korttiaan sinulle ja sanoi: kirjoitappa tuollainen kommentti?
        Olet itse kortinhaltija. Sinulla on mandaatti. :(

        jaaha,tämä kahta peetä eli pp käyttävä on hellari

        on jahtaillut minua täällä ketjuissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jaaha,tämä kahta peetä eli pp käyttävä on hellari

        on jahtaillut minua täällä ketjuissa

        Taidat olla kyttä/stalkkeri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla kyttä/stalkkeri.

        täällä on omituista juttua- ja koskaanhan ei näissä jutuissa voi tietää onko jutut totta- vai mielenkontrolli-joukkovaino-toimintaa -
        esim NLP-maininta ... Muistakaa että NLP toimii kuin hypnoosi-jota se oikeastaan on- ja siis yhtä vaarallista kuin hypnoosi. Eli todella vaarallista.

        Jollette tiennyt-... ehkä olette hypnotisoitu uskomaan NLP-hen ja hyviin oloohin?


    • Anonyymi

      On kyllä tutun kuuloisia ajatuksia tässä ketjussa. Välillä stalkkarit ovat minulle täysin ilmaa; mikään ei mene läpi eikä vaikuta. Ajattelen asian niin, että en ole biologisesti täysin hajonnut.
      Onko kellään ollut epämääräisiä unia, liian järjestelmällisiä ja stalkkeriyhteisöön liittyviä ollakseen luonnollisia?
      Kaipa minustakin on laadittu jonkinlainen psykologinen profiili, aika hyvin tuntuvat olevan kartalla mitä itseeni tulee.
      En tiedä kannattaako aiheiseen tutustua liikaa, saattaa kääntyä tutkijaansa vastaan, kun alkaa liiaksi kiinnittää huomiota. Päin vastoin pitäisi ajatuksia saada jonnekkin aivan muualle. Liikunta, terveellinen ruoka ja harrastukset siinä trio. Perustukset kuntoon niin sanotusti.

    • Anonyymi

      UNIHÄIRINNÄSSÄ käytetään ehdollistamista hyväksi.

      Minut on ehdollistettu heräämään ääneen, joka tulee kaapin oven sulkemisesta.

      Minut herätetään nykyisin usein sihinäpommilla korviin/päähän, siis e-häirinnällä.

      Muutama yö sitten sihinäpommin herätettyä, heti kuulin myös kaapin oven äänen ja jalkojen paukutusta lattiaan. - Haluttiinko pommilla vahvista kahden jälkimmäisen vaikutusta.

      Olen joskus kiinnittänyt huomiota myös siihen, että auto ikkunan ohi juuri pommin herätyksen aikaan ja että sitä sattui joitakin kertoja perä jälkeen.

      PIRULLINEN KLASSIKKO
      Kun ihmistä pystyttiin seuraamaan niin, että hänet nähtiin sängyssä, kytättiin hetkeä,, jolloin silmät painuivat kiinni eli rupesi nukahtamaan. Hänet herätettiin samantien. Joidenkin toistojen jälkeen tapahtui ehdollistuminen: silmien sulkeminen herätti. - Otin tästä opiksi ja suljin silmät heti, kun menin sänkyyn. -Minullekin kait tuota ehdollistamista yritettiin. - Nykyään olen niin laiteilla remote-kontrolloitu, että nukahtaminen arvioidaan vissiin sykkeestä nk. urheilukelloissa ja rannekkeissa.

      • Anonyymi

        Mukava että kelpasi.

        Koskas taas uudestaan?


    • Anonyymi

      TAPAHTUUKO ELEKTRONISESSA HÄIRINNÄSSÄ EHDOLLISTAMISTA/EHDOLLISTUMISTA?

      Klassisessa ehdollistamisessa ensimmäisen ärsykkeen tulee olle voimakas, seuraavan aika voimakas, sitten aivan murto-osa ensimmäisen ärsykkeen voimasta riittää laukaisemaan saman reaktion/tilan.

      Että jos ensimmäinen e-hyökkäys on voimakas, ja seuraava jkv lievempi , sen jälkeen heikkotehoinen hyökkäys saisi aikaan samanlaiset vaikutukset?

      Olen pohtinut asiaa, koska minulle näitä hyvin voimakkaita hyökkäyksiä on tehty ja sitten jatkettu lievillä.

      Minulle on tullut ikään kuin naapureista häirintää. Makuuhuoneen vieressä on hellareiden "asuntola". Seinän taakse on majoitettu huonosta tilanteesta pelastettuja, yksi kerrallaan, Aina kun tuli uusi, häirintä oli niin voimakasta, että luulin kuolevani. Ihmettelin, eikö niille opeteta tehon säätämistä ennen kuin päästetään häirintälaitetta käyttämään. - Onkin tainnut olla ehdollistamistani.

      Nykyään kun häirintä tulee suunnasta x tai ikkunan kautta, näitä "tappavia" tehoja ensin, sitten lievempi ja sitten lievää. on tehty muutenkin.

      Mutta ei niillä lievillä saa aikaan sitä hirveää pahoinpitelyä , mistä joutui toipumaan seuraavan päivä ja joskus vielä seuraavankin.

      Että mitä tämä ehdollistamiselta vaikuttava kaava oikein on.?

      • Anonyymi

        Kyllä varmaan jossain määrin, se ei kuitenkaan ole välttämättä kovin pysyvää. Riippuu ehkä henkilön henkisestä/fyysisestä terveydestä missä määrin. Se pohja kuitenkin luodaan oikeassa elämässä esim trauma jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmaan jossain määrin, se ei kuitenkaan ole välttämättä kovin pysyvää. Riippuu ehkä henkilön henkisestä/fyysisestä terveydestä missä määrin. Se pohja kuitenkin luodaan oikeassa elämässä esim trauma jne.

        Nyt en ihan taida ymmärtää, mitä trauman osuudella tarkoitat,

        Yksi osa traumasta selviytymisellä ja toimitakyvyn säilyttämisellä, on traumamuistojen -dissosioimisella, niiden säilömisellä kapseliin. Tällaisen kapselin saattaa voimakas e.häirintä rikkoa. Mutta mitä tekemistä sillä olisi ehdollistamiskaavan kanssa.

        Tai että rankka e-häirintäkokemus aiheuttaisi trauman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en ihan taida ymmärtää, mitä trauman osuudella tarkoitat,

        Yksi osa traumasta selviytymisellä ja toimitakyvyn säilyttämisellä, on traumamuistojen -dissosioimisella, niiden säilömisellä kapseliin. Tällaisen kapselin saattaa voimakas e.häirintä rikkoa. Mutta mitä tekemistä sillä olisi ehdollistamiskaavan kanssa.

        Tai että rankka e-häirintäkokemus aiheuttaisi trauman.

        Vertaan tässä traumatisoitumista biohajoamiseen, joka on yksi gang stalkingin tavoitteista. Tämä avaa väylän tälle ns elektroniselle häirinnälle. Arvioni perustuu lähes kokonaan omaan kokemukseen, en siis omaa minkäänlaista syvempää tietoutta mielen toiminnasta.
        En ole keksinyt mikä tekijä herkistää tuolle e-häirinnälle, mutta siellä se vastaus aivoissa ja niiden verisuoniston rakenteissa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vertaan tässä traumatisoitumista biohajoamiseen, joka on yksi gang stalkingin tavoitteista. Tämä avaa väylän tälle ns elektroniselle häirinnälle. Arvioni perustuu lähes kokonaan omaan kokemukseen, en siis omaa minkäänlaista syvempää tietoutta mielen toiminnasta.
        En ole keksinyt mikä tekijä herkistää tuolle e-häirinnälle, mutta siellä se vastaus aivoissa ja niiden verisuoniston rakenteissa on.

        E-häirintää voi verrata sähköpaimeneen. Väärä ajatus ja hermosto huutaa leipää. Oikea ajatus ja mitään ei tapahdu. Teknologialla voidaan aivopestä ja lamauttaa tuottava tai poliittisesti ei-toivottu yksilö.
        Kyllä ne lehmätkin siellä laitumella keskimäärin pysyy. Ne jotka karkaa, ammutaan.
        Natsit osasi homman jo -30 luvulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E-häirintää voi verrata sähköpaimeneen. Väärä ajatus ja hermosto huutaa leipää. Oikea ajatus ja mitään ei tapahdu. Teknologialla voidaan aivopestä ja lamauttaa tuottava tai poliittisesti ei-toivottu yksilö.
        Kyllä ne lehmätkin siellä laitumella keskimäärin pysyy. Ne jotka karkaa, ammutaan.
        Natsit osasi homman jo -30 luvulla.

        Itse käytän termiä: moderni orjuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse käytän termiä: moderni orjuus.

        Jahka keinoäly alkaa oikeasti oppimaan e-häirinnän kohteet tulevat olemaan kuin zombiet. Todella pelottava ajatus - uusorjia ei näe päällepäin. Kuka vain voi olla.
        Keinoäly on puhdasta kylmää logiikkaa - jopa pahimmat psykopaatit ovat inhimillisempiä kuin puhdas logiikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vertaan tässä traumatisoitumista biohajoamiseen, joka on yksi gang stalkingin tavoitteista. Tämä avaa väylän tälle ns elektroniselle häirinnälle. Arvioni perustuu lähes kokonaan omaan kokemukseen, en siis omaa minkäänlaista syvempää tietoutta mielen toiminnasta.
        En ole keksinyt mikä tekijä herkistää tuolle e-häirinnälle, mutta siellä se vastaus aivoissa ja niiden verisuoniston rakenteissa on.

        Traumatisointia on minulle tehty ihan liukuhihnavauhtia. Tulee mieleen kolmen sarja:

        aamulenkillä pimeässä ammuttiin e-aseella kumoon. Liikuntakyvyttämänä makasin ja odotin, koska auto ajaa mustaan pukeutuneen päälle. Aivotärähdys, mahdollisesti muutakin.

        kuukauden päästä moottoritellä ammuttiin tuulilasiin. Ammus lävisti tuulilasin 1.kerroksen, Sen jälkeen lisätraumatisointia, mm. suunnitelmallinen yritys rekan ajamisesta päälleni.

        tämän jälkeen sitten henkistä väkivaltaa tietojen repimisestä minusta ulos, 1,5 kk toimintakyvyttömyys tämän jälkeen. MUTTA KYLLÄ, tämän jälkeen alkoi jatkuva elektroninen häirintä ja myös unihäirintä joka, pienen asentelun ja haeskelun jälkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Traumatisointia on minulle tehty ihan liukuhihnavauhtia. Tulee mieleen kolmen sarja:

        aamulenkillä pimeässä ammuttiin e-aseella kumoon. Liikuntakyvyttämänä makasin ja odotin, koska auto ajaa mustaan pukeutuneen päälle. Aivotärähdys, mahdollisesti muutakin.

        kuukauden päästä moottoritellä ammuttiin tuulilasiin. Ammus lävisti tuulilasin 1.kerroksen, Sen jälkeen lisätraumatisointia, mm. suunnitelmallinen yritys rekan ajamisesta päälleni.

        tämän jälkeen sitten henkistä väkivaltaa tietojen repimisestä minusta ulos, 1,5 kk toimintakyvyttömyys tämän jälkeen. MUTTA KYLLÄ, tämän jälkeen alkoi jatkuva elektroninen häirintä ja myös unihäirintä joka, pienen asentelun ja haeskelun jälkeen

        lisäys, jos ammus olisi tullut läpi, olisi osunut tarkalleen keskelle otsaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lisäys, jos ammus olisi tullut läpi, olisi osunut tarkalleen keskelle otsaa

        mutta tämä menee otsikon ohi eikä ole vastaus ehdollistamiskaavakysymykseeni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E-häirintää voi verrata sähköpaimeneen. Väärä ajatus ja hermosto huutaa leipää. Oikea ajatus ja mitään ei tapahdu. Teknologialla voidaan aivopestä ja lamauttaa tuottava tai poliittisesti ei-toivottu yksilö.
        Kyllä ne lehmätkin siellä laitumella keskimäärin pysyy. Ne jotka karkaa, ammutaan.
        Natsit osasi homman jo -30 luvulla.

        Lapsesta asti tätä on rakennettu. Vasta nyt aikuisena asioihin valveutuneena sen on tajunnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lisäys, jos ammus olisi tullut läpi, olisi osunut tarkalleen keskelle otsaa

        Joskus totuus on tarua ihmeellisempää. Jos olisit heikkohermoisempi, olisit ajanut kolarin. Tuulilasin virhe/poikkeus olisi tutkinnassa vain sivuutettu. Salaisen poliisin vakiotoimintamalleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E-häirintää voi verrata sähköpaimeneen. Väärä ajatus ja hermosto huutaa leipää. Oikea ajatus ja mitään ei tapahdu. Teknologialla voidaan aivopestä ja lamauttaa tuottava tai poliittisesti ei-toivottu yksilö.
        Kyllä ne lehmätkin siellä laitumella keskimäärin pysyy. Ne jotka karkaa, ammutaan.
        Natsit osasi homman jo -30 luvulla.

        Ei toimi aina. Siksi onkin tärkeää pitää aivojen ja verenkiertoelimistön kunnosta, että KAIKKI toimii. On enemmän pelivaraa, mitä aivokemioihin tulee. Ei kannata ajaa itseään tilanteeseen, jossa ei ole liikkumavaraa.
        Korjatkaa, jos olen väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi aina. Siksi onkin tärkeää pitää aivojen ja verenkiertoelimistön kunnosta, että KAIKKI toimii. On enemmän pelivaraa, mitä aivokemioihin tulee. Ei kannata ajaa itseään tilanteeseen, jossa ei ole liikkumavaraa.
        Korjatkaa, jos olen väärässä.

        Ei tarvitse ajaa itse, stalkkerit hoitavat sen homman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus totuus on tarua ihmeellisempää. Jos olisit heikkohermoisempi, olisit ajanut kolarin. Tuulilasin virhe/poikkeus olisi tutkinnassa vain sivuutettu. Salaisen poliisin vakiotoimintamalleja.

        Herää kysymys: mitä ne pelkää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei toimi aina. Siksi onkin tärkeää pitää aivojen ja verenkiertoelimistön kunnosta, että KAIKKI toimii. On enemmän pelivaraa, mitä aivokemioihin tulee. Ei kannata ajaa itseään tilanteeseen, jossa ei ole liikkumavaraa.
        Korjatkaa, jos olen väärässä.

        Kipu kertoo minulle olevani hengissä.
        Siedätyshoitoa kidutuksen ohessa.
        Kiduttajaani ette tule saamaan kiinni.
        Maksimissaan hänen kätyreitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahka keinoäly alkaa oikeasti oppimaan e-häirinnän kohteet tulevat olemaan kuin zombiet. Todella pelottava ajatus - uusorjia ei näe päällepäin. Kuka vain voi olla.
        Keinoäly on puhdasta kylmää logiikkaa - jopa pahimmat psykopaatit ovat inhimillisempiä kuin puhdas logiikka.

        2011 julkistettu vastasuunnitelma CONPLAN 8888 ei ole vitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsesta asti tätä on rakennettu. Vasta nyt aikuisena asioihin valveutuneena sen on tajunnut.

        onko merihakassa jokju tollasen aseen kanssa? se toimittajahan kuoli siellä yllättävästi.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Energia-ase


    • Anonyymi

      Palaan aiheeseen NLP, kun on jäänyt tuonne kauas.

      Adlibriksessä on paljon kirjoja myynnissä. Jokunen suomeksikin. Mitä TI pystyy lukemaan.

      Jos on rankka vaino päällä, ei mitään.

      Jos on kapeampialainen joukkovaino, ehkä johonkin peruskirjaan voisi tutustua. NLP kirjaa voi lukea yksi aihe kerrallaan, Sieltä voisi löytää oljenkorsia vähän parantamaan oloa, vastustamaan stalkkereiden pahoja tekoja ja myös huomata salkkereiden käyttävän ko.tekniikoita pahan tekemiseen.

      NLP ei ole ideologia tai teoria. Aikanaan pari heppua rupesi keräämään kokoon mieleen(aivoihin) vaikuttamiskeinoja, jotka käytännössä olivat osoittautuneet toimiviksi.

      Kansalaisopistoa lukuunottamatta koululukset ovat kalliita, rahastusta.

      • Anonyymi

        kun käytin hakusanaa NLP. tuli paljon koulutuksia

        kun käytin NLP kirjat, tuli kirjoja ja mm. Adlibris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun käytin hakusanaa NLP. tuli paljon koulutuksia

        kun käytin NLP kirjat, tuli kirjoja ja mm. Adlibris

        pseudotiedettä, turhaa piipertelyä ja todellisuuden selittelyä - jos toimii, hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pseudotiedettä, turhaa piipertelyä ja todellisuuden selittelyä - jos toimii, hyvä

        Ei ole, NLP alkoi siitä, että pari kaveria kokisi yhteen maailmalla käytettyjä toimivia menetelmiä. Yli 30 v sitten. Ja sen jälkeen niitä on otettu käyttöön lisää ja ihan konreettisesti kokeiltu ja toimiviksi todettu.

        NLP =

        neuro - viittaa neurologiaan

        linquistic - että nk. kielen avulla hoidetaan homma (kaikkia aisteja käytetään, mutta ei aineita eikä teknologiaa)

        programming - ohjelmointia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, NLP alkoi siitä, että pari kaveria kokisi yhteen maailmalla käytettyjä toimivia menetelmiä. Yli 30 v sitten. Ja sen jälkeen niitä on otettu käyttöön lisää ja ihan konreettisesti kokeiltu ja toimiviksi todettu.

        NLP =

        neuro - viittaa neurologiaan

        linquistic - että nk. kielen avulla hoidetaan homma (kaikkia aisteja käytetään, mutta ei aineita eikä teknologiaa)

        programming - ohjelmointia

        Olen Lauermanin kannalla. Näennäistiedettä.
        Pikainen tutustuminen aiheeseen kertoi sen jo.
        Huolimatta siitä, että en ole aina samaa mieltä.
        PTSD:n hoitoon NLP:llä ei ole mitään annettavaa.
        Mutta, parempi valottaa tuntematonta edes puoliksi, kuin jättää se kokonaan huomiotta.
        Jos toimii jollekin, hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Lauermanin kannalla. Näennäistiedettä.
        Pikainen tutustuminen aiheeseen kertoi sen jo.
        Huolimatta siitä, että en ole aina samaa mieltä.
        PTSD:n hoitoon NLP:llä ei ole mitään annettavaa.
        Mutta, parempi valottaa tuntematonta edes puoliksi, kuin jättää se kokonaan huomiotta.
        Jos toimii jollekin, hyvä.

        Olet trolli, miksi ihmiset eivät saisi tutustua NLP:n alkeisiin. Saavat lisätietoa ketjun otsikon sanoihin.

        PTSD pulmaiset voivat käyttää hakusanoja Soili Poijula, trauma-asiantuntija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet trolli, miksi ihmiset eivät saisi tutustua NLP:n alkeisiin. Saavat lisätietoa ketjun otsikon sanoihin.

        PTSD pulmaiset voivat käyttää hakusanoja Soili Poijula, trauma-asiantuntija.

        Minkä vuoksi ojentaa ase viholliselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet trolli, miksi ihmiset eivät saisi tutustua NLP:n alkeisiin. Saavat lisätietoa ketjun otsikon sanoihin.

        PTSD pulmaiset voivat käyttää hakusanoja Soili Poijula, trauma-asiantuntija.

        Tätä traumatietoutta kun päätyy vainojien käsiin niin apua-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun käytin hakusanaa NLP. tuli paljon koulutuksia

        kun käytin NLP kirjat, tuli kirjoja ja mm. Adlibris

        NLP on hypnoosia - ja siis vaarallista.

        ja hypnoosi toimii- mutta on vaarallista- eli ei toimi aina niikuin halutaan- ja voi toimia hypnotistin hyväksi mutta asuiaakkaan pahaksi.

        varo- EI KOSKAAN hypnoosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NLP on hypnoosia - ja siis vaarallista.

        ja hypnoosi toimii- mutta on vaarallista- eli ei toimi aina niikuin halutaan- ja voi toimia hypnotistin hyväksi mutta asuiaakkaan pahaksi.

        varo- EI KOSKAAN hypnoosia.

        NLP ei ole hypnoosia. Minulla NLP kurssien vetäjä vedätti lähinnä rahastuksessa. NLP käyttää niitä samoja aivoja kuin hypnoosikin.

        Kun minä lopulta tajusin, jo eläkkeellä ollessa, et olen gs vainon kohteena, ihmettelin. Siis sitä, että minuun käytetään samoja keinoja pahan aiheuttamiseksi kuin, millä minä olin tuloksekkaasti käyttänyt ihmisten auttamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NLP ei ole hypnoosia. Minulla NLP kurssien vetäjä vedätti lähinnä rahastuksessa. NLP käyttää niitä samoja aivoja kuin hypnoosikin.

        Kun minä lopulta tajusin, jo eläkkeellä ollessa, et olen gs vainon kohteena, ihmettelin. Siis sitä, että minuun käytetään samoja keinoja pahan aiheuttamiseksi kuin, millä minä olin tuloksekkaasti käyttänyt ihmisten auttamiseen.

        Kyllä NLP on hypnoosia , vaikkakin väittäen että ei ole- ... sama asia mutta eri keinoin, salakavalammin ja ei ehkä toimi kaikille- ero on kuin satanismilla ja saatananpalvonnalla?

        Sama asia, mutta väittävät olevansa eri asiat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä NLP on hypnoosia , vaikkakin väittäen että ei ole- ... sama asia mutta eri keinoin, salakavalammin ja ei ehkä toimi kaikille- ero on kuin satanismilla ja saatananpalvonnalla?

        Sama asia, mutta väittävät olevansa eri asiat?

        Kun kävin NLP-kursseilla 1990 luvun puolivälin tienoilla, en tiennyt hypnoosista juuri mitään. Vetäjä Toivonen vedätti meitä aloittamalla : Minä (en) käytä hypnoosia. Kyllä käytti, mutta ne NLP jutut olivat sillä lailla konkreettisia ja niitä saattoi tehdä itsellekin ja kun teki toiselle, ei tämä vaipunut mihinkään transsiin, nk. hypnoosissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kävin NLP-kursseilla 1990 luvun puolivälin tienoilla, en tiennyt hypnoosista juuri mitään. Vetäjä Toivonen vedätti meitä aloittamalla : Minä (en) käytä hypnoosia. Kyllä käytti, mutta ne NLP jutut olivat sillä lailla konkreettisia ja niitä saattoi tehdä itsellekin ja kun teki toiselle, ei tämä vaipunut mihinkään transsiin, nk. hypnoosissa.

        Samat keinot kuin auttavat , voivat vihollisen käsissä aiheuttaa pahaa jälkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, NLP alkoi siitä, että pari kaveria kokisi yhteen maailmalla käytettyjä toimivia menetelmiä. Yli 30 v sitten. Ja sen jälkeen niitä on otettu käyttöön lisää ja ihan konreettisesti kokeiltu ja toimiviksi todettu.

        NLP =

        neuro - viittaa neurologiaan

        linquistic - että nk. kielen avulla hoidetaan homma (kaikkia aisteja käytetään, mutta ei aineita eikä teknologiaa)

        programming - ohjelmointia

        Neuro- = hermo-, hermoihin liittyvä

        Lauermdot Auernio je


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neuro- = hermo-, hermoihin liittyvä

        Lauermdot Auernio je

        je= jne


    • Anonyymi

      SANOILLA KIUSAAMINEN

      Avasin tämän ketjun sen takia, että ketjuun MATKIMINEN ELI MIMICRY KUULUU GANG STALKINGIIN, huolimattomuuttani laitoin esimerkin triggerisanoista. Siitä tuli vänkäämistä.

      Minulla oli asuinpaikkakunnalla riesana matkiminen. Siksi avasin tuon ketjun.

      Minulle oli sen vuoden keväällä ruvettu huutelemaan sanoja, jotka toivat mieleen keljuja muistoja.
      Olin lähdössä uimaan ja naapurin rouva parin kolmen lapsensa kanssa pihalla huusi
      KELTAINEN - LÄMMIN - KYLMÄ
      Kaikki ne liittyivät keljuihin stalkkauksiin. Lämmin ei toiminut. Siis kun hyväntuulisena olin uimaan menossa. minun mieleni pahoitettiin tahallaan ja matkalla rannalle ja vielä sieläkin noista stalkkauksista tuli mieleen lisää ja lisää yksityiskohtia.

      Nyt taas on alettu huutaa sanoja, jotka liittyvät tosi pahoihin juttuihin, traumatisointeihin, ym. ja aikaisemminkin elämässä tapahtuneisiin. Myös yllättäen nenään tulleen vahvan hajun avulla palautettiin mieleen rasittava stalkkaus, joka kesti pari viikkoa. - Olen miettinyt, onko tarkoitus hajoittaa minut.

      • Anonyymi

        Sehän joukkokiusaaamisen tavoite on.
        Sillä on työllistävä vaikutus.
        Organisoiva taho saa liksansa ja mielenterveysala voi hyvin.
        Win/Win. Poislukien kiusaamisen kohde.
        Keskity positiivisiin asioihin elämässäsi. Mihin niitä muita tarvitaan?
        Lääke on ns. positiivinen itseriittoisuus, positiivinen narsismi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän joukkokiusaaamisen tavoite on.
        Sillä on työllistävä vaikutus.
        Organisoiva taho saa liksansa ja mielenterveysala voi hyvin.
        Win/Win. Poislukien kiusaamisen kohde.
        Keskity positiivisiin asioihin elämässäsi. Mihin niitä muita tarvitaan?
        Lääke on ns. positiivinen itseriittoisuus, positiivinen narsismi.

        Vahinko, ettet elänyt natsisaksassa. Olisit voinut mennä keskistysleirien aidan taakse huutelemaan viisauksiasi.

        Pelottaako, kun kerrankin kirjoitetaan itse asiasta,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän joukkokiusaaamisen tavoite on.
        Sillä on työllistävä vaikutus.
        Organisoiva taho saa liksansa ja mielenterveysala voi hyvin.
        Win/Win. Poislukien kiusaamisen kohde.
        Keskity positiivisiin asioihin elämässäsi. Mihin niitä muita tarvitaan?
        Lääke on ns. positiivinen itseriittoisuus, positiivinen narsismi.

        niillä saattaa myös olla taRKOTIS PALAUTTAA MIELEEN UNHOTUNEITA ASIOITA-

        JOTKA ON MIELENOHJALUN YHTEYDESSSÄ POISTETTU/estetty MUISTISTA.


        ne pelaa pelejä joista ei voi aina tietää mikä on tarkoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän joukkokiusaaamisen tavoite on.
        Sillä on työllistävä vaikutus.
        Organisoiva taho saa liksansa ja mielenterveysala voi hyvin.
        Win/Win. Poislukien kiusaamisen kohde.
        Keskity positiivisiin asioihin elämässäsi. Mihin niitä muita tarvitaan?
        Lääke on ns. positiivinen itseriittoisuus, positiivinen narsismi.

        tuon voisi kyllä uskoa- että psykiatria järkkää tuota- että saa asiakkaita.

        niillähän menehtyy pootilaita jatkuvasti joten hommassa ei tunnu olevan mitään inhiimillistä.


    • Anonyymi

      On mennyt vähän rosolliksi tämä ketju.

      Kootaan vähän:

      surveillance - harrassment - torture - (mindcontrol)
      eli
      kyttääminen - häirintä - mielenhallinta - kidutus

      mitkä osat toteutuvat näillä menetelmillä

      • Anonyymi

        joko lähtee


    • Anonyymi

      MITÄ EHDOLLISTUMISESSA OIKEIN TAPAHTUU ?

      Jos joku tietää, voisiko kertoa.

      Aikanaan siellä NLP:n alimmalla kurssilla koin epämiellyttäväksi sen ilmiön, että ehdollistamisen jälkeen rystysen painaminen sormella riitti tuottamaan hyvän olon. Guru sanoi, että voin ehdollistaa jokaiseen rystyseen erilaisen mielen/tunne/olotilan. Niissä ne säilyy jonkin aikaa.

      Se filosofinen iäisyyskysymys: onko ihmisellä vapaa tahto.

      • Anonyymi

        2000, kun omainen kuoli ja vapauduin siitä huolepidosta, luulin, että voisin alkaa panna järjestykseen uutta elämääni. En voinut , kun olin gs-vainon alainen vielä tietämättä sitä.

        Rosvot kimpussani, kävin poliisille kertomassa. Kerran sitten selostin, että nyt on uhkailtu sellaista, että en ymmärrä. Minulle oli uhattu, että joudun laitokseen ja siellä minut ehdollistetaan temppuihin pahemmin kuin sirkuseläin. Viedään oma tahto kokonaan. Ihmiset voivat tulla katsomaan näytöksiä, joissa ohjaaja niks naks laukaisee kaikenlaisia temppuja.- Poliisi ehdotti, että menisin päivystävälle lääkärille.

        Laitokseen en joutunut mutta muutenhan päämäärää kohti on menty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2000, kun omainen kuoli ja vapauduin siitä huolepidosta, luulin, että voisin alkaa panna järjestykseen uutta elämääni. En voinut , kun olin gs-vainon alainen vielä tietämättä sitä.

        Rosvot kimpussani, kävin poliisille kertomassa. Kerran sitten selostin, että nyt on uhkailtu sellaista, että en ymmärrä. Minulle oli uhattu, että joudun laitokseen ja siellä minut ehdollistetaan temppuihin pahemmin kuin sirkuseläin. Viedään oma tahto kokonaan. Ihmiset voivat tulla katsomaan näytöksiä, joissa ohjaaja niks naks laukaisee kaikenlaisia temppuja.- Poliisi ehdotti, että menisin päivystävälle lääkärille.

        Laitokseen en joutunut mutta muutenhan päämäärää kohti on menty.

        Missähän tällaista sirkusta voisi mennä katsomaan?

        Tuollaisia juttuja kertoo vain ne joilla muumit on jo laaksosta paenneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän tällaista sirkusta voisi mennä katsomaan?

        Tuollaisia juttuja kertoo vain ne joilla muumit on jo laaksosta paenneet.

        Tämä tapahtui vainoni alkaessa, jolloin en vielä tiennyt olevani TI. Ihan oikeat "rosvot" jahtasivat minua, kun arvelivat minun perineen. Saivat saalistakin. Erään lahkon edustajat pakottivat minut allekirjoittamaan lahjakirjan, jolla lahjoitin heille kaiken, POLIISI hoiti sen asian, Uhkailu sirkuseläimen kohtalolla tuli toisen ihmisen suusta.

        Tässä ketjussa oli tarkoitus antaa näkökulmia otsikon aiheisiin.

        Nyt tuo edellinen viesti ja se skitsofreniakysely ovat gaslightiningiä eli yritystä herättää hulluusepäilyä, MUTTA esim. helluntailahkossa "sirkusta "on, kysy vaikka uskonnon uhrit ry:ltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tapahtui vainoni alkaessa, jolloin en vielä tiennyt olevani TI. Ihan oikeat "rosvot" jahtasivat minua, kun arvelivat minun perineen. Saivat saalistakin. Erään lahkon edustajat pakottivat minut allekirjoittamaan lahjakirjan, jolla lahjoitin heille kaiken, POLIISI hoiti sen asian, Uhkailu sirkuseläimen kohtalolla tuli toisen ihmisen suusta.

        Tässä ketjussa oli tarkoitus antaa näkökulmia otsikon aiheisiin.

        Nyt tuo edellinen viesti ja se skitsofreniakysely ovat gaslightiningiä eli yritystä herättää hulluusepäilyä, MUTTA esim. helluntailahkossa "sirkusta "on, kysy vaikka uskonnon uhrit ry:ltä.

        Kasvoin helluntai-perheessä, jotenka tunne helvetin hyvin mistä on kyse.

        Koskaan ei tullut vastaan tilannetta missä olisi tarjottu mahdollisuutta mennä katsomaan jotain "hullua" kuin sirkuseläintä.

        Miksi siis valehtelet?

        En kulje enää helluntai-piireissä, siirryin neo-karismaattiseksi aikuistuttuani vuosikymmeniä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän tällaista sirkusta voisi mennä katsomaan?

        Tuollaisia juttuja kertoo vain ne joilla muumit on jo laaksosta paenneet.

        jokainen joka on hypnotisoitu- ja myös mielenkontrolloidut.

        hypnotisoituhan ei muista itse mitään vaikka olisi tehnyt mitä sirkustemppuja, jotka hypnotisoija on hänen mieleensä komennot laittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvoin helluntai-perheessä, jotenka tunne helvetin hyvin mistä on kyse.

        Koskaan ei tullut vastaan tilannetta missä olisi tarjottu mahdollisuutta mennä katsomaan jotain "hullua" kuin sirkuseläintä.

        Miksi siis valehtelet?

        En kulje enää helluntai-piireissä, siirryin neo-karismaattiseksi aikuistuttuani vuosikymmeniä sitten.

        En valehtele. Kyllä laiha pitkä nainen 2000 uhkaili minua, että minut ehdollistetaan kuin sirkuseläin. Joudun laitokseen ja minun näytöksiä tullaan katsomaan. - En ole joutunut laitokseen muuta kuin käymään. Mutta tässä pikkukaupungissa on kyllä saatu nauraa, kun olen manipuloituna käyttäytynyt hassusti. Ja jatkuu.

        Syytin pitkään hellareita kaikesta vainooni liittyvästä, kun minut psykotroonista asetta apuna käyttäen aivopestiin luukemaan niin. Vasta pari vuotta sitten vapauduin tästä. Olen nyt sitten tehnyt luetteloa syyllisistä, mutta eliitti on kaiken takana.


    • Anonyymi

      Ihan hypoteettisesti, miten nämä tunteet eri tilanteissa eroaisivat siitä jos henkilöllä olisi lievähkö tai sitten vakavampi skitsofrenia?

      • Anonyymi

        Menepä kysymään yleistä mielenterveydestä palstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menepä kysymään yleistä mielenterveydestä palstalle.

        En epäile etteikö vainoaminen olisi mahdollista, mutta älkää ryysikö koko juttua. Pysytään asiassa.


      • Anonyymi

        Olisiko aivopuoliskoja yhdistävällä hermolla jokin osuutensa? Nenäaivo-akselin kunto? Gang stalkingissa ilmeisesti hyökätään nimen omaan ns nisäkäsaivojen osaan. Olen lukenut, että nestekierto-ongelmat vaikkapa selkäydinkavassa voivat aiheuttaa skitsofreniaa. Alumiini?
        Arvauspohjalla mennään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko aivopuoliskoja yhdistävällä hermolla jokin osuutensa? Nenäaivo-akselin kunto? Gang stalkingissa ilmeisesti hyökätään nimen omaan ns nisäkäsaivojen osaan. Olen lukenut, että nestekierto-ongelmat vaikkapa selkäydinkavassa voivat aiheuttaa skitsofreniaa. Alumiini?
        Arvauspohjalla mennään.

        Gaslighting eli hulluksi selittämistä on viestisi. Ei TI:t skitsofreniaa pode.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gaslighting eli hulluksi selittämistä on viestisi. Ei TI:t skitsofreniaa pode.

        En tarkoita, että kaikki TI-yksilöt ovat. Se voi kuitenkin olla ovella, jos taipumusta on???
        Yritän vain esittää erilaisia näkemyksiä, joista joku saisi täydennettynä omaansa ja kokisi ahaa-elämyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En epäile etteikö vainoaminen olisi mahdollista, mutta älkää ryysikö koko juttua. Pysytään asiassa.

        vainoamnen on totta- aloittaja on oiekassa siinä- ja kiitos että kerrot näitä asioita. nää asiat poistettu mekein aina.

        - Uskonnon uhrien tuki on höpö-yhdistys- uskonnonvastainen ry?-

        mutta mielenohjailua voi varmaan monissakin yhteisöissä tapahtua- ei pelkästään uskonnollisissa. Satanistiset kultit taitaa olla ihan kokonaa mielenohjailua?


    • Anonyymi

      Uskonnon uhrit ry tai nuo uskontohullujen keskustelupalstat/ketjut

      menkää niihin

    • Anonyymi

      Yritän pienissä erissä vähän salamyhkäisesti kertoa asia, josra kirjoittamaani viestiä ei julkaistu.

      Oli pari luonnoneläintä, jotka ihminen oli ottanut haltuunsa/hoitoonsa, ym. Niitä ehdollistettiin jatkuvasti eri tarkoituksia varten. Toiminta vaihteli katoin kohtelun ja eläinrääkkäyksen väliltä.

      • Anonyymi

        Minut tarkoituksellisesti sotkettiin asiaan, jolloin tietenkin yritin puolustaa eläimiä ja kärsin näkemästäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minut tarkoituksellisesti sotkettiin asiaan, jolloin tietenkin yritin puolustaa eläimiä ja kärsin näkemästäni.

        Sitten tajusin, että minullehan tehdään ihan samaa kuin eläimille omassa elämässäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten tajusin, että minullehan tehdään ihan samaa kuin eläimille omassa elämässäni.

        Silloin oli meneillään semmoinen kaikille gs-kohteille tutti juttu, että aivaa vieraat ihmiset tuijottavat hyvin vihaisesti.
        Vaikka menin vieraalla paikkakunnalla uuteen kauppaan, jostakin hyllyn takaa tullut ihminen, naamani nähtyää, IHAN HETI rupesi tuijottamaan vihaisesti.

        Mietin ja tajusin, että naamani on triggeri. Keksin hyvin pian, miten ehdollistaminen on voitu tehdä. Hellareiden tilaisuudessa vaikka sadalle kerrallaan on naamankuvani pantu näkyville ja ehdollistettu vihan vallassa tuijottamiseen.

        Kerroin tämän poliisille tekemässäni viharikosilmoituksessa.
        heti. - Pari hellarinaista tuli määkymään: ai sä tajusit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin oli meneillään semmoinen kaikille gs-kohteille tutti juttu, että aivaa vieraat ihmiset tuijottavat hyvin vihaisesti.
        Vaikka menin vieraalla paikkakunnalla uuteen kauppaan, jostakin hyllyn takaa tullut ihminen, naamani nähtyää, IHAN HETI rupesi tuijottamaan vihaisesti.

        Mietin ja tajusin, että naamani on triggeri. Keksin hyvin pian, miten ehdollistaminen on voitu tehdä. Hellareiden tilaisuudessa vaikka sadalle kerrallaan on naamankuvani pantu näkyville ja ehdollistettu vihan vallassa tuijottamiseen.

        Kerroin tämän poliisille tekemässäni viharikosilmoituksessa.
        heti. - Pari hellarinaista tuli määkymään: ai sä tajusit.

        sissoo , tuo heti on lauseen loppu -loppui heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sissoo , tuo heti on lauseen loppu -loppui heti

        Kuvaustani vihaisesta tuijottamisesta on siistitty. Se oli vihan vimmaista tuijottamista, miehet olivat tosi vaikuttavia.

        Jos "en olisi tajunnut" ja tehnyt rikosilmoitusta, VAAN olisi kauhistellut moista vihaisesti tuijottavien määrää, jopa vieraalla paikkakunnalla. minuthan olisi riemusaatossa muilutettu psyk.osastolle ja lääkäri kauhuissaan moisista "harhoistani" olisi lääkinnyt minut vegetatiiviseen tilaan, vaarallisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaustani vihaisesta tuijottamisesta on siistitty. Se oli vihan vimmaista tuijottamista, miehet olivat tosi vaikuttavia.

        Jos "en olisi tajunnut" ja tehnyt rikosilmoitusta, VAAN olisi kauhistellut moista vihaisesti tuijottavien määrää, jopa vieraalla paikkakunnalla. minuthan olisi riemusaatossa muilutettu psyk.osastolle ja lääkäri kauhuissaan moisista "harhoistani" olisi lääkinnyt minut vegetatiiviseen tilaan, vaarallisena.

        Tunnistan tämän vihaisen tuijotuksen ja vastaan siihen aurinkoisella hymyllä. Esim. vihaisesti tuijottaville koirataluttajille, jos ovat aivan lähettyvilläni niin iloisesti huuhdahdan:

        - Onpa kaunis koira tai kauniit koirat.

        Huudahdus ikään kuin herättää heidät hypnoottisesta psykoosista ja hämillään he lähtevät pois paikalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistan tämän vihaisen tuijotuksen ja vastaan siihen aurinkoisella hymyllä. Esim. vihaisesti tuijottaville koirataluttajille, jos ovat aivan lähettyvilläni niin iloisesti huuhdahdan:

        - Onpa kaunis koira tai kauniit koirat.

        Huudahdus ikään kuin herättää heidät hypnoottisesta psykoosista ja hämillään he lähtevät pois paikalta.

        Tuolla aiemmin viharikoksen yhteydessä kirjoitan hellarinaisen sanoneen.AI SÄ TAJUSIT. En silloin vielä tiennyt demareista, Saattaa olla heidän lauseensa. -Hellarit eivät yleensä myönnä mitään.

        Stalkkerit pelaavat yhteen, kuuluivat sitten mihin taustaryhmään tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistan tämän vihaisen tuijotuksen ja vastaan siihen aurinkoisella hymyllä. Esim. vihaisesti tuijottaville koirataluttajille, jos ovat aivan lähettyvilläni niin iloisesti huuhdahdan:

        - Onpa kaunis koira tai kauniit koirat.

        Huudahdus ikään kuin herättää heidät hypnoottisesta psykoosista ja hämillään he lähtevät pois paikalta.

        Ei väki Suomessa puhu toisilleen, niin tekevät on hulluja tai ulkomaalaisia.

        Sellaista kuuluukin paeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei väki Suomessa puhu toisilleen, niin tekevät on hulluja tai ulkomaalaisia.

        Sellaista kuuluukin paeta.

        stalkkerit pelaavat yhteen, koska vaino on organisoitua ja käsikirjaa käytetään


    • Anonyymi

      arvatkaas minkälaista voice harrasmentia tänään ja tunteiden muokkausta, musertamista. kävin jokin aika sitten työpaikkahaastattelussa. kahta vain haastateltiin, minua ja toista. en tullut valituksi. voice harrasment of today on ollut "they made her to apply, she wouldn't have applied". eli tämä minua parempi valittu henkilö valittiin tehtävään ja hänet on saatu hakemaan tehtävään näiden mind controll tekniikoiden avulla, jotta minä en missään tapauksessa pääsisi uralle. valitulla henkilöllä oli sama koulutus kuin minulla. työelämän/uran tuhoamista on ollut viimeiset 5 vuotta.

    • Anonyymi

      luotettavuutta vähentää että

      alotus on slaalittoteoria palstalla-

      kun se kuuluisi maailman menoa palstalle.

      tämähän ei ole teoriaa- vaan tosikertomus.

      • Anonyymi

        maailmanmeno-palstalle kirjoitetaan niin paljon viestejä, että ketjut jäävät äkkiä jonnekin taakse . täällä on hitaampi tahti

        nyt ketjuja sananvapaus-palstalla ja laki ja rikos-forumilla (poliisi, rikos, henkirikos)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        maailmanmeno-palstalle kirjoitetaan niin paljon viestejä, että ketjut jäävät äkkiä jonnekin taakse . täällä on hitaampi tahti

        nyt ketjuja sananvapaus-palstalla ja laki ja rikos-forumilla (poliisi, rikos, henkirikos)

        laittaisit ne linkit, että löytäis.

        on paljon hyvää asiaa. kun tietää mistä on kysymys.

        Usk. uhr. tuk ja muu ääri-psykologien touhu ei välttämättä ole luotettavaa, huonoja kokemuksia.

        Löytäis vain ihmisiä jotka tietää mistä on kysyms, olisi ehkä paras tuki. Mutta mind-control mielenhallinnoidut pidetään aina yksin- ei saa onnistua tutustumaan keneenkään- kosa siloin ei voitaisi enää vapaasti mestaroida kohteen elämää, kun olisi todistaja ja auttaja paikalla.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Näin jälkikäteen korjaan: minut manipuloitiin uslomaan, että helluntailaiset ovat kaiken minulle tehdyn pahan takana. Käytettiin apuna psykotronista asetta.- Se on selvinnyt minulla vasta jälkikäteen. -Nyt en enää jälkikäteen osaa tunnistaa, onko hellareita ollut lainkaan mukana vainossani.


    • Anonyymi

      Olen pannut tästä ketjusta linkin moneen ketjuun.

      • Anonyymi

        Tämä on jo niin pitkä ketju, ettei kannata jatkaa. Ja vähän sekavaksi mennyt. Olisi hyvä tehdä vähän sisällysluetteloa. Voin vaikka minäkin tehdä myöhemmin. Nyt on muita aiheita mielessä.

        Voisitte käydä mindcontrol rikokset-ketjussa ja miettiä, mitä voisi selittää näillä tiedoilla.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14376835/mindcontrol-rikokset

        ja voisitte käyttää keyword: mielenkontrolli


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Minuthan aivopestiin uskomaan, että hellarit eli helluntaiset ovat kaiken pahan takana, mitä minulle on tehty eli vainosta vastaava taho. Tämä aivopesu kesti vuosia eikä mitkään puheet muuttaneet uskomustani. -Sitten pihalla kerran yksi asiakas sanoi: ei nuo täällä asuvat ole hellareita, vaan kuuluvat muuhun----pimeään. -Sitten alkoi yläpuolella asuvan paikallisen vainopomon tutkailu, mihin pimeän kuuluu. -Tänä vuonna selvisi, että ainakin saanisteja ovat, mutta aika laajaa toimintaakin.

        Vasta tänävuonna tulivat tietooni psykotrooniset aseet. Manipulointitilanteessa, jossa minut ensin väsytettiin tod, näk. psykotroonisella aseella lattialle veteläksi kasaksi, se myös vaikutti siihen, että heti uskoin, kun että meidän srk on...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Annoin tännekin linkin huh huh helleketjuun ennen kuin tarkistin sen. Se on trollien sotkema.

        AVASIN HYPNOOSI KETJUN

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18037454/hypnoosia--riihimäellä

        Käyn läpi helteellä minulle tehtyjä temppuja kirjoittamalla ketjussa olevia esimerkkejä selkeästi. Kysymys kuuluu: ehdollistamista, hypnoosia, e-aseella ampuen vahvistamista??

        SITTEN KÄYN LÄPI VANHOJA KETJUJA JA RAPORTTEJA AIHEESTA RUSKAN VÄRIEN NÄKEMISEN MUUTTAMINEN hypnoosi/siru


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annoin tännekin linkin huh huh helleketjuun ennen kuin tarkistin sen. Se on trollien sotkema.

        AVASIN HYPNOOSI KETJUN

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18037454/hypnoosia--riihimäellä

        Käyn läpi helteellä minulle tehtyjä temppuja kirjoittamalla ketjussa olevia esimerkkejä selkeästi. Kysymys kuuluu: ehdollistamista, hypnoosia, e-aseella ampuen vahvistamista??

        SITTEN KÄYN LÄPI VANHOJA KETJUJA JA RAPORTTEJA AIHEESTA RUSKAN VÄRIEN NÄKEMISEN MUUTTAMINEN hypnoosi/siru

        Olen jo kirjoitellut useita viestejä lisätietoa.


    • Anonyymi

      Miten pääsee TI:ksi.

      Haluan kokea.

      • Anonyymi

        Liity johonkin kulttiin, nopeasti. Ehkä vielä ehdit kokea yksityisyyden, itsenäisyyden ja mahdollisuuden tavallisen elämän elämiseen menettämisen . Kaikenlaiset sairasmielisyydet odottavat sinua. -Saatananpalvojat voisi sopia sinulle.

        Kohta teitä kaikkia hoidellaan massojen hallinnalla. Tekoälyhoitelee hoitelee teidät elektronisen häirinnän avulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liity johonkin kulttiin, nopeasti. Ehkä vielä ehdit kokea yksityisyyden, itsenäisyyden ja mahdollisuuden tavallisen elämän elämiseen menettämisen . Kaikenlaiset sairasmielisyydet odottavat sinua. -Saatananpalvojat voisi sopia sinulle.

        Kohta teitä kaikkia hoidellaan massojen hallinnalla. Tekoälyhoitelee hoitelee teidät elektronisen häirinnän avulla.

        Sikäli kun olen ymmärtänyt nämä palstalla TI:ksi itsensä kokevat eivät kuitenkaan ole olleet jäsenenä missään kultissa.

        Mites siis pääsen mukaan liittymättä mihinkään vitun palvaajiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sikäli kun olen ymmärtänyt nämä palstalla TI:ksi itsensä kokevat eivät kuitenkaan ole olleet jäsenenä missään kultissa.

        Mites siis pääsen mukaan liittymättä mihinkään vitun palvaajiin?

        Et pääse mukaan eli sinusta onneksi ei ihan siitävaan tule vainon kohdetta. - Tässä ketjussa olen kertonut omia gang stalking vainoon liittyviä stalkkauksia. Nyt ihmistyövoimaa tarvitseva gang stalking on semmoisenaan jäämässä pois kuvioista elektronista häirintää ja teknologiaa käyttävien vainomuotojen yleistyessä. - En keksinyt kulttia parempaa vaihtoehtoa, mutta nyt keksin. Mene NLP-kurssille. Niitä kai edelleen on. Siellä voi oppia itse tekemään näitä juttuja ja harjoituksissa kokea niitä. -UNOHDA KULTTI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et pääse mukaan eli sinusta onneksi ei ihan siitävaan tule vainon kohdetta. - Tässä ketjussa olen kertonut omia gang stalking vainoon liittyviä stalkkauksia. Nyt ihmistyövoimaa tarvitseva gang stalking on semmoisenaan jäämässä pois kuvioista elektronista häirintää ja teknologiaa käyttävien vainomuotojen yleistyessä. - En keksinyt kulttia parempaa vaihtoehtoa, mutta nyt keksin. Mene NLP-kurssille. Niitä kai edelleen on. Siellä voi oppia itse tekemään näitä juttuja ja harjoituksissa kokea niitä. -UNOHDA KULTTI.

        Kursseja järjestetään. Googlaa NLP. NLP Akatemian kohdalla saat tietoa.Ne kylläkin maksaa.
        NLP:hen tiedot on hankittu niin, että pari kaverusta kävi läpi mieleenvaikuttamiskeinoja käyttämis kokemuksia ja valitsivat tehokkaimmat. -Olen käynyt NLP kursseja 1990-luvun puolivälissä. Oli silloin vielä uutta Suomessa.

        Ei todellakaan ole huuhaata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kursseja järjestetään. Googlaa NLP. NLP Akatemian kohdalla saat tietoa.Ne kylläkin maksaa.
        NLP:hen tiedot on hankittu niin, että pari kaverusta kävi läpi mieleenvaikuttamiskeinoja käyttämis kokemuksia ja valitsivat tehokkaimmat. -Olen käynyt NLP kursseja 1990-luvun puolivälissä. Oli silloin vielä uutta Suomessa.

        Ei todellakaan ole huuhaata.

        Sinulle ihan taustatiedoksi vainostani linkki:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17501324/koko-suomi-vainoo

        (että kun halusit päästä mukaan, oli saatananpalvojat ihan hyvä vertaus)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle ihan taustatiedoksi vainostani linkki:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17501324/koko-suomi-vainoo

        (että kun halusit päästä mukaan, oli saatananpalvojat ihan hyvä vertaus)

        siis:

        TI = targeted individual= vainon tai elektronisen häirinnän kohde

        stalkkeri toteuttaa vainoa

        Aikoinaan kirjoitin tämän ketjun muita vainonkohteita varten, koska mielenmanipulaatioita käytetään vainossa. Ehdollistamista todella paljon.


        Ylhäälle etsi kohtaan kirjoita
        gang stalking
        joukkovaino
        mindcontrol
        mielenohjailu
        mielenkontrolli

        löytyy tietoa vainosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sikäli kun olen ymmärtänyt nämä palstalla TI:ksi itsensä kokevat eivät kuitenkaan ole olleet jäsenenä missään kultissa.

        Mites siis pääsen mukaan liittymättä mihinkään vitun palvaajiin?

        Ei ole tietoa millä perusteella kohteet valitaan.

        Saattaa olla ihan tuntematon valintaperuste keille tuota tehdään- mutta satanismiin ja satanistiseen mielenkontrolliin kai liittyy valintaperusteet? Esim. jotkut tietyt luonteenpiirteet, älykkyydenmäärä, rotuseikat, henkinen ulottuvuus, ympäristötekijät, suku, perimä, elämäntilanne, käyttötarkoitus henkilälle, jne - ja nämä kaikki yhdessä tietyssä sopivassa suhteessa yhdistettynä voisi olla tuollanen tekijä, jolla valitaan kohteeksi?

        Toisaalta kulttijäsenille kyllä saatetaan useinkin tehdä jonkinasteista joukkoseurantaa, joukkokyttäämistä, ja joukkohäirinnän-tyyppistä toimintaa- mutta ne kai aika pinetä verrattuna oikeaan joukkovainoon, jossa kohteen elämä estetään aika tehokkaasti- hengissä annetaan pysyä- mutta muuten aika mahdoton elää vapaasti.

        Riihimäen uimahalli-tornin katolla ne satanistivaltapiirien stalkkerit ryyppää ja tarkkailee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tietoa millä perusteella kohteet valitaan.

        Saattaa olla ihan tuntematon valintaperuste keille tuota tehdään- mutta satanismiin ja satanistiseen mielenkontrolliin kai liittyy valintaperusteet? Esim. jotkut tietyt luonteenpiirteet, älykkyydenmäärä, rotuseikat, henkinen ulottuvuus, ympäristötekijät, suku, perimä, elämäntilanne, käyttötarkoitus henkilälle, jne - ja nämä kaikki yhdessä tietyssä sopivassa suhteessa yhdistettynä voisi olla tuollanen tekijä, jolla valitaan kohteeksi?

        Toisaalta kulttijäsenille kyllä saatetaan useinkin tehdä jonkinasteista joukkoseurantaa, joukkokyttäämistä, ja joukkohäirinnän-tyyppistä toimintaa- mutta ne kai aika pinetä verrattuna oikeaan joukkovainoon, jossa kohteen elämä estetään aika tehokkaasti- hengissä annetaan pysyä- mutta muuten aika mahdoton elää vapaasti.

        Riihimäen uimahalli-tornin katolla ne satanistivaltapiirien stalkkerit ryyppää ja tarkkailee?

        ja tää kommentti- siis edellinen- n 1 min sitten- ei tullut Riksun vainotulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja tää kommentti- siis edellinen- n 1 min sitten- ei tullut Riksun vainotulta.

        Ihan kiva, että mainitsit. Olisin saattanut saada turpiini tuosta viimeisestä lauseesta.

        Minä olen poikkeustapaus suomen joukkovainotuissa. Linkki
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17501324/koko-suomi-vainoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kiva, että mainitsit. Olisin saattanut saada turpiini tuosta viimeisestä lauseesta.

        Minä olen poikkeustapaus suomen joukkovainotuissa. Linkki
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17501324/koko-suomi-vainoo

        Ole siis ollut kohde lapsesta alkaen isäksi itseään väittäneen eliittihirviön takia. 1980 luvun puolivälissä muutin Riihimäelle. Piti olla tilapäinen kämppä, jostakatselisin itselleni paremman. Siihen juutuin, pantiin juuttumaan. Yläpuolelleni kiirehti tämä satanisti.

        Vainotun asuminen on tärkeä juttu. Samaan taloon ja ympäristöön stalkkereita asumaan.Paljon vainosta voidaan toteuttaa vainotun kotona ja lähiympäristössä, mutta ei tietenkään kaikkea, kun kyse oli minullakin gang stalkingista ja e-häirinnästä. Oli paljon stalkkaavia tahoja ja stalkkereitä. -Tämä elitistisalaseurasatanisti alaisineen oli/on yksi taho.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lopettajaa paskan jauhanta.

      Miten pääsen TI:ksi?

      Mulla on oikeus tulla vainotuksi, ja haluan myös säteilyä.

      ANTAA TULLA!

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        annan sinulle linkin, toivottavasti vielä toimii

        https://keskustelu.suomi24.fi/fi/16092600/minkalaiset-joutuvat-vainon-kohteeksi

        koita löytää itsesi sieltä tai sopiva esikuva itsellesi, malli, mitä matkit

        En haluaisi juoda viinaa paria vuosikymmentä että saisin skitsot päälle.

        Tosin eikös se Rogan todennut jossain podcastissaan että halluja alkaa tulemaan jo muutaman päivän valvonnalla.


      • Anonyymi

        trolli.
        mutta salaseuroihin liittymällä, satanismiin.
        mutta sellanen ei kannata.
        ja te trollit ootte jo satanismi-kulttijäseniä, että tiedät kyllä olevasi ja mitä vaino on- kun itse sitä teette.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kunhan viitsin, kokoan vielä listaa, missä tilanteessa värit muuttuivat ja milloin on ammuskeltukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan viitsin, kokoan vielä listaa, missä tilanteessa värit muuttuivat ja milloin on ammuskeltukin.

        Minulle päähän ruuhka. Kun muistelin ja luin muistiinpanoja, huomasin hypnoosilla värien muuttelun kuuluneen moneen muuhun vainoamisen muotoihini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle päähän ruuhka. Kun muistelin ja luin muistiinpanoja, huomasin hypnoosilla värien muuttelun kuuluneen moneen muuhun vainoamisen muotoihini.

        Kirjoitin tänään lopetuksen Hypnoosi Riihimäellä -ketjuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin tänään lopetuksen Hypnoosi Riihimäellä -ketjuun.

        Ja äsken kyselyn tekijöistä, asiantuntijoista ja suojelijoista.


    • Anonyymi

      Laittakaa rahanahneimmista laitoksista Suomenniemellä lista. Aloitan Tampereensähkölaitoksesta. Jatkakaa siitä jos uskallatte.

    • Anonyymi

      Jos nyt nopeasti kelasit tänne loppuun, niin saat vinkin. Koeta lueskellä tämä vähäraan tyyliin kirjoiteltu ketju. Tässä on asioita, joita jokaisen yleissivistykseen pitäisi kuulua.

      Näitä käytetään joka puolella jatkuvasti.

    • Anonyymi

      hyvä-

      somi24llä ja palstalla käytösä koko ajan - kukaan ei voi tietää onko mikään totta vai natsi-joukkovaino-mielenkontrolli-CIA-aivopesu-tiltujen tekemää

      • Anonyymi

        Kaikki tietää ettei mitään tälle palstalle kirjoitetusta ole totta.

        Kaikki on mielikuvituksen tuotetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tietää ettei mitään tälle palstalle kirjoitetusta ole totta.

        Kaikki on mielikuvituksen tuotetta.

        voit ihan googlaamalla hakea tietoa, hakusanat

        ehdollistaminen, triggeri

        ankkuroiminen

        hypnoosi

        aivopesu

        mielen manipulointi


    • Anonyymi

      Vveenajalaiset osaa ehdollistaa koiria, ovat hyvia siina

      • Anonyymi

        Olen kuullut huhua että Venäläiset olisi ihmisen ja koiran sekoitus.

        Selittänee asian?


    • Anonyymi

      VITSIÄ ELÄMÄSTÄNI

      ammatinvalinta, miten menin opiskelemaan psykologiaa

      Kuulun suurin sodanjälkeisiin sukupolviin. Olen eliittiäijän äpärä, äiti alempiin yhteiskuntaluokkiin. Äidin perheessä kasvoin. Bioisä halusi määrätä tulevan ammattini. Se tapahtui " ehdollistamalla vahvasti. Kun siihen liittyi traumatsointi, voi puhua aivopesustakin.(Tätä tehdään gang stalkingissa jatkuvasti.)

      Sisko ja veli veivät minut paikallisen mielisairaalan pihalle. OLi varmaan etukäteen sovittu, että kun verkkoaidatun alueen viereen, sinne päästetään/hätistellään potilaita ulkoilemaan. Heidän oli määrä ruveta huutamaan apua. Yhden oli määrä tulla aidan viereen ja hädissään pyytää minua auttamaan. Kun minä sanoin, , ettenhän minä osaa, takanani seisova aikuinen sanoi: sinun täytyy opiskella psykiatriksi. Ne hoitavat mielisairaita. TÄMÄ OLI KÄYTETTY KAAVA. - Olin ihan järkyttynyt. - Silti minulle tehtiin sama vielä toisen kerran. -Kun äiti myähemmin sanoi siskolle: pitäisiköhän se viedä vielä kerran. MINÄ HUUSIN:EIIII.

      Muistan vieläkin, miten itkin yksinäni: en ole vielä 7 vuotias enkä edes koulua aloittanut ja elämäni on jo pilattu.

      Minusta ei tullut psykiatria, jotain muuta tuli. Miten sen tein.

      • Anonyymi

        Seuraava vaihe. Olin ekalla luokalle. Koulupsykologi tuli käymään. Hän jakoi paperin jokaiselle. Ohje: piirtäkää samanlainen kuvio kuin paperissa on. Paperin nurkassa oli monimutkainen viivakuvio, logo. Muistutti Kalevalakorua. Sitä rupesin jäljentämään. Muut olivat valmiita nopeasti. Minä: miten te olette ehtineet, minulla on vielä kesken. Sain vielä jatkaa. - Nostin katseeni. Muut olivat kopioineet kolmion. Nauroivat minulle, että olen ihan tyhmä, kun tuommoista kopioin. - Psykologi antoi palautetta: olen taitava, kun osasin noin monimutkaisen kuvion kopioida. Lisäksi jutteli minulle ystävällisen hienotunteisesti. Tiesi kotioloni. Tunsi "mummuni". HÄN YMMÄRSI MINUA. Ihan poikkeuksellinen kokemus. Teki vaikutuksen.

        Myöhemmin kotona mietin: PSYKologi js PSYKiatri. Samankuuloiset sanat.( Olin jo kokenut ehdollistuksia ja triggeri tullut tutuksi.) Ja kummatkin auttavat ihmisiä. Voisinko väistää psykiatriksi alkamisen, ------ Seurasi monenlaisia kuvioita, kun yritin välttää psykologiksi opiskelunkin. Se välttäminen estettiin uusilla manipuloinneilla.-----En nyt varsinaisesti ole valinnut ammattiani.

        Miksi kerroin. Teitäkin manipuloidaan, varsinkin TI porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraava vaihe. Olin ekalla luokalle. Koulupsykologi tuli käymään. Hän jakoi paperin jokaiselle. Ohje: piirtäkää samanlainen kuvio kuin paperissa on. Paperin nurkassa oli monimutkainen viivakuvio, logo. Muistutti Kalevalakorua. Sitä rupesin jäljentämään. Muut olivat valmiita nopeasti. Minä: miten te olette ehtineet, minulla on vielä kesken. Sain vielä jatkaa. - Nostin katseeni. Muut olivat kopioineet kolmion. Nauroivat minulle, että olen ihan tyhmä, kun tuommoista kopioin. - Psykologi antoi palautetta: olen taitava, kun osasin noin monimutkaisen kuvion kopioida. Lisäksi jutteli minulle ystävällisen hienotunteisesti. Tiesi kotioloni. Tunsi "mummuni". HÄN YMMÄRSI MINUA. Ihan poikkeuksellinen kokemus. Teki vaikutuksen.

        Myöhemmin kotona mietin: PSYKologi js PSYKiatri. Samankuuloiset sanat.( Olin jo kokenut ehdollistuksia ja triggeri tullut tutuksi.) Ja kummatkin auttavat ihmisiä. Voisinko väistää psykiatriksi alkamisen, ------ Seurasi monenlaisia kuvioita, kun yritin välttää psykologiksi opiskelunkin. Se välttäminen estettiin uusilla manipuloinneilla.-----En nyt varsinaisesti ole valinnut ammattiani.

        Miksi kerroin. Teitäkin manipuloidaan, varsinkin TI porukkaa.

        MIKSI KERRON TÄMMÖISIÄ VANHANAIKAISIA JUTTUJA. Siksi, että aivot edelleen samanlaiset. MUTTA KUN NYKYÄÄN E-HÄIRINTÄ ON KASVAVA PULMA. No kun aivojen toimintaan energioillakin vaikutetaan. - E-häirinnässäkin tapahtuu/tehdään ehdollistumisia.

        Esim. monet TI:t kokevat, että aina kun poliisimaija tulee näkyviin, se tapahtuu juuri hänen takiansa (vaikka monet maijan ajelut ovat muun virkatehtävän hoitamista.) Olen turhaan yrittänyt selittää ehdollistumista. -Itse päätin välttää tämän ehdollistuminen. Käänsin pää, katsoin muualle tai menin ihan selin kävellessä. Poliisit huomasivat tämän. Kun käännyi selin, ampuivat minua jollakin e:llä. Hypähdin ja käännyi ympäri niin, että katsoin suoraa maijaa ja poliiseja. Muutama kerta. Ja aina tunsin nahoissani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIKSI KERRON TÄMMÖISIÄ VANHANAIKAISIA JUTTUJA. Siksi, että aivot edelleen samanlaiset. MUTTA KUN NYKYÄÄN E-HÄIRINTÄ ON KASVAVA PULMA. No kun aivojen toimintaan energioillakin vaikutetaan. - E-häirinnässäkin tapahtuu/tehdään ehdollistumisia.

        Esim. monet TI:t kokevat, että aina kun poliisimaija tulee näkyviin, se tapahtuu juuri hänen takiansa (vaikka monet maijan ajelut ovat muun virkatehtävän hoitamista.) Olen turhaan yrittänyt selittää ehdollistumista. -Itse päätin välttää tämän ehdollistuminen. Käänsin pää, katsoin muualle tai menin ihan selin kävellessä. Poliisit huomasivat tämän. Kun käännyi selin, ampuivat minua jollakin e:llä. Hypähdin ja käännyi ympäri niin, että katsoin suoraa maijaa ja poliiseja. Muutama kerta. Ja aina tunsin nahoissani.

        Olen ihmetellyt väreihin ehdollistamista. Miten se oikein tehdään, kun en itse huomaa sitä.E-aseen avulla sekin hoituu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraava vaihe. Olin ekalla luokalle. Koulupsykologi tuli käymään. Hän jakoi paperin jokaiselle. Ohje: piirtäkää samanlainen kuvio kuin paperissa on. Paperin nurkassa oli monimutkainen viivakuvio, logo. Muistutti Kalevalakorua. Sitä rupesin jäljentämään. Muut olivat valmiita nopeasti. Minä: miten te olette ehtineet, minulla on vielä kesken. Sain vielä jatkaa. - Nostin katseeni. Muut olivat kopioineet kolmion. Nauroivat minulle, että olen ihan tyhmä, kun tuommoista kopioin. - Psykologi antoi palautetta: olen taitava, kun osasin noin monimutkaisen kuvion kopioida. Lisäksi jutteli minulle ystävällisen hienotunteisesti. Tiesi kotioloni. Tunsi "mummuni". HÄN YMMÄRSI MINUA. Ihan poikkeuksellinen kokemus. Teki vaikutuksen.

        Myöhemmin kotona mietin: PSYKologi js PSYKiatri. Samankuuloiset sanat.( Olin jo kokenut ehdollistuksia ja triggeri tullut tutuksi.) Ja kummatkin auttavat ihmisiä. Voisinko väistää psykiatriksi alkamisen, ------ Seurasi monenlaisia kuvioita, kun yritin välttää psykologiksi opiskelunkin. Se välttäminen estettiin uusilla manipuloinneilla.-----En nyt varsinaisesti ole valinnut ammattiani.

        Miksi kerroin. Teitäkin manipuloidaan, varsinkin TI porukkaa.

        Olisin kiinnostunut kokemaan miltä se e-aseen osuma tuntuu.

        Missä pääsee maaliksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin kiinnostunut kokemaan miltä se e-aseen osuma tuntuu.

        Missä pääsee maaliksi?

        Olen joskus suunnitellut, että Heurekan pitäisi järjestää e-häirinnän olemassa olon kieltäville viranomaisille ja kansanedustajille mahdollisuus kokeilla, miltä tuntuu. Vaikka vain pienemmilla laitteilla.- Isoja ei voi ruveta raahaamaan.

        Voisin ruveta vuokraamaan sänkyäni. Sinne voidaan kohdistaa monenlaista, mutta stalkkerit tuskin suostuisivat.

        Voin kertoa, etten ole pystynyt etukäteenkuvittelemaan, miltä tuntuu, ennenkuin itse on joutunut kohteeksi. Alkuun kun muut TI:t kertoivat, oli vaikea uskoa. "Jos toi kuitenkin on hullu .."

        Kyllä p--skan todellista on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joskus suunnitellut, että Heurekan pitäisi järjestää e-häirinnän olemassa olon kieltäville viranomaisille ja kansanedustajille mahdollisuus kokeilla, miltä tuntuu. Vaikka vain pienemmilla laitteilla.- Isoja ei voi ruveta raahaamaan.

        Voisin ruveta vuokraamaan sänkyäni. Sinne voidaan kohdistaa monenlaista, mutta stalkkerit tuskin suostuisivat.

        Voin kertoa, etten ole pystynyt etukäteenkuvittelemaan, miltä tuntuu, ennenkuin itse on joutunut kohteeksi. Alkuun kun muut TI:t kertoivat, oli vaikea uskoa. "Jos toi kuitenkin on hullu .."

        Kyllä p--skan todellista on.

        Mistä saa ostaa tuota palvelua?

        Haluan osuman!


    • Anonyymi

      Gang stalkingin/joukkovainon tiivistettyyn määritelmään sisältyy: yritetään saada Ti tekemään ITSEMURHA. Se on usein vainon alkuvaiheessa. Minut ehdollistettiin/hypnotisoitiin menemään junan alle, raiteille. Minulla ei koko ajan ollut tällaista pakkomiellettä, vaan se laukesi päälle asemalla. NÄIN jotakin ilmeisestikin. Oli pakollista reissaamista Hesaan. Jouduin oveloimaan, että pääsin pujahtamaan junavaunuun ja sitten poistumaan asemalta. - Siinä oli selviä merkkejä, että kyseessä oli ehdollistus, jonka saattoi laukaista useampi kuin yksi triggeri. - Minulla ei ollut itsemurhasuunnitelmia, vaan toipumissuunnitelmia ja mitä rupean tekemään, kun voimia alkaa palautua.

      • Anonyymi

        Joukkovainojen määritelmissä mainitaa pyrkimys ajaa kohde itsemurhaan, että henkilö, joka näkee tämän, tietää tämän kuuluvan vainoon. Henkilö ei välttämättä ennen lukemista ole tiennyt, että on vainonkohde. - On kertynyt kokemusta, että kun vainon kohde saa kontaktin TI:porukkaan tai edes yhteen, ja kuulee tästä itsemurhaan ajamisesta, se napsahtaa päältä pois hei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joukkovainojen määritelmissä mainitaa pyrkimys ajaa kohde itsemurhaan, että henkilö, joka näkee tämän, tietää tämän kuuluvan vainoon. Henkilö ei välttämättä ennen lukemista ole tiennyt, että on vainonkohde. - On kertynyt kokemusta, että kun vainon kohde saa kontaktin TI:porukkaan tai edes yhteen, ja kuulee tästä itsemurhaan ajamisesta, se napsahtaa päältä pois hei.

        Päätellen siitä kuinka paljon palstalla kirjoitetaan GS toiminnasta ja kerrotaan mitenkä on sellaisen uhri noi GS tyypit on kyllä SAATANAN TUNAREITA kun ei saa ketään oikeasti sitten suorittamaan sitä loppuun asti.

        Tästä voisi tosin päätellä kaikenlaista.

        Mielisairaalassa työskennelleenä osaan kertoa että todellisuudessa itsariajatuksia ja itsetuhoisuutta ei noin vain napsautella pois "päältä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päätellen siitä kuinka paljon palstalla kirjoitetaan GS toiminnasta ja kerrotaan mitenkä on sellaisen uhri noi GS tyypit on kyllä SAATANAN TUNAREITA kun ei saa ketään oikeasti sitten suorittamaan sitä loppuun asti.

        Tästä voisi tosin päätellä kaikenlaista.

        Mielisairaalassa työskennelleenä osaan kertoa että todellisuudessa itsariajatuksia ja itsetuhoisuutta ei noin vain napsautella pois "päältä".

        Kyseessä ei ole oikea itsariajatus, vaan ehdollistettu, manipuloitu tila, johon kuuluu vaikka pakko hypätä junan alle, sen saa päälle "napsauttamalla" eli triggerillä ja myös päältä pois.

        Laillistettuna psykologina vuosikausia toimineena ja itsemurhaa suunnitelleiden kanssakin työtä tehneenä hyvin ja huonoin tuloksin, osaan tehdä eron oikeasti itsemurhaa suunnitelleiden ja nyt vainon kohteena olleiden manipuloitujen välillä. - Mehän ei tiedetä, moniko vainottu on tehnyt itsemurhan tietämättä , mistä on kyse.

        Palstalla kirjoitetaan NYT POIKKEUKSELLISESTI. Välillä oli vainoaiheesta kirjoittaminen kokonaan kielletty. Tämä johtuu minusta. Keikun viimeisellä rajalla ja haluan, että jäisi historian kirjoihin jälki siitä, miten gang stalking ilmeni Suomessa.

        Vanhoja ketjuja nousee esille, kun käytetään keyword hakua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä ei ole oikea itsariajatus, vaan ehdollistettu, manipuloitu tila, johon kuuluu vaikka pakko hypätä junan alle, sen saa päälle "napsauttamalla" eli triggerillä ja myös päältä pois.

        Laillistettuna psykologina vuosikausia toimineena ja itsemurhaa suunnitelleiden kanssakin työtä tehneenä hyvin ja huonoin tuloksin, osaan tehdä eron oikeasti itsemurhaa suunnitelleiden ja nyt vainon kohteena olleiden manipuloitujen välillä. - Mehän ei tiedetä, moniko vainottu on tehnyt itsemurhan tietämättä , mistä on kyse.

        Palstalla kirjoitetaan NYT POIKKEUKSELLISESTI. Välillä oli vainoaiheesta kirjoittaminen kokonaan kielletty. Tämä johtuu minusta. Keikun viimeisellä rajalla ja haluan, että jäisi historian kirjoihin jälki siitä, miten gang stalking ilmeni Suomessa.

        Vanhoja ketjuja nousee esille, kun käytetään keyword hakua.

        OCD pakko-oireitakaan ei saa "napsautettua" pois.

        Kannattaa tutustua mistä oikeasti on kyse.

        "Laillistettuna psykologina"

        Vai että ihan "laillistettu psykologi". Mikä vittu on sellainen?

        Ja sellainen oikeasti "laillistettu psykologi" myös ymmärtäisi mistä noissa pakko-ajatuksissa on kyse.

        Olipas taas väite, Jestas. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OCD pakko-oireitakaan ei saa "napsautettua" pois.

        Kannattaa tutustua mistä oikeasti on kyse.

        "Laillistettuna psykologina"

        Vai että ihan "laillistettu psykologi". Mikä vittu on sellainen?

        Ja sellainen oikeasti "laillistettu psykologi" myös ymmärtäisi mistä noissa pakko-ajatuksissa on kyse.

        Olipas taas väite, Jestas. :D

        Katsopa tämän ketjun otsikko. Tässä ei käsitellä mielenterveysoireita, vaan mielen manipulointia.

        Siihen aikaan, kun olin työikäinen, henkilö, joka suoritti yliopistossa loppututkinnon pääaineena psykologia, oli psykologi. Hänen piti saada Kelalta hyväksyntä ammatinharjoittamiseen, laillistamispaperi.

        Taidat mielenterveyspotilastrolli, joka tuli sotkemaan ketjun tietoja.


    • Anonyymi

      linkki on poistettu

      siis: tästä rikoksesta ei saa keskustella

      sen voi googlata, tulee näkyviin arkistointilinkki, pitää nopeasti klikata sitä, niin saa esille

      • Anonyymi

        ihan hyvä, että linkki on poistettu, koska liitin tämän ketjun kokoomaketjuun, jonka taas liitin KOKO SUOMI VAINOO -ketjun loppuun. Siinä on tarkoitus vähän valaista, minkälaisen mielenmanipuloinnin kohteeksi gang stalkingin ja e-häirinnän lisäksi olen joutunut.
        Otin arkistoidusta muutamasta sivusta kopion, lopusta. Huomasin, että siinä oli minun ja TiFi:n erimielisyyksiä. Minä olin alkuvaiheissa vainokohtaloni selvittämisessä. En tiennyt TiFi:sta mitään. Hänen tapansa selvittää vainoaan ei sopinut minulle. NYT HÄN YRITTÄÄ TUNKEA ITSEÄÄN YHTEENVETOON ELÄMÄN PITUISESTA VAINOSTANI. hyi hitto !


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3990
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3822
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      606
      3784
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      17
      2478
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      73
      2368
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      329
      2007
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1990
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1829
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1519
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe