Linkittely

Anonyymi

Mitä mieltä siitä? Eikö iltapäivälehdillä ole omat keskustelualueet sitä varten? Mitä tekemistä iltapäivälehtien linkeillä on sinkkujen kanssa??

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ingressi eli alustus.

      • Anonyymi

        Oli sanomalehdessä ennen varsinaista leipätekstiä oleva lyhyt tiivistys tulevasta. Sen tehtävänä oli imeä lukija mukaansa uutiseen. Nykyjournalismi ei sitä enää osaa.


    • Anonyymi

      Tiedämme, mistä puhutaan ja sitten voimmekin taas jo tapella keskenämme.

    • Anonyymi

      Etkö osaa linkittää?

      • Anonyymi

        Etkö osaa lukea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa lukea?

        Eli linkitys ei sulta nyt vaan onnistunut ja suutahdit nuin sitten hups.


    • Kyllä on ja se on tämä palsta.

      Ettäpäs tiiät.

      • Anonyymi

        Eikö ole mielipidettä?


    • No näyttäs siltä, että iltapäivälehdet vielä suoltaa sellaista p.skaa, että vääristävät tahallaan kaiken nurinniskoin.

      Mutta niillähän on sitten kiva provota täälläkin...🙄

      • Anonyymi

        Miksi ihmiset lukevat niitä ja keskustelevat vain niiden nostamista samoista puheenaiheista? Ei ihme, että mieli köyhtyy ja levoton käytös lisääntyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmiset lukevat niitä ja keskustelevat vain niiden nostamista samoista puheenaiheista? Ei ihme, että mieli köyhtyy ja levoton käytös lisääntyy.

        No en tiedä? 🤷‍♂️

        Nyttenkin tuosta heinäkuisesta Salon uimahommasta tuntuu olevan joka lehdellä oma näkemys. Varsinaisesti kukaan ei kerro tilannekuvaa edes oikein. Jää arvuuteltavaa...

        Mutta noissa lehdissä toimittajat on vissiin vaan netistä muitten juttuja kopsaavia naputtelijoita. Journalismi on kaukana niitten uutisista. Ne on vaan mölisijöitä, jotka provoilee.


    • Anonyymi

      Tämä on himolinkkaajien sivusto 😝😂

      • Anonyymi

        Kas kun ei himohinkkaajien


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas kun ei himohinkkaajien

        Kaiketi niidenkin 😂


    • Anonyymi

      Lauantaiaskaa.
      Linkit ovat naurettavaa alustusta aiheeseen kuin aiheeseen.
      Julkkispalstat ovat muutenkin erillään taviksista.

      • Anonyymi

        Mitään kunnon keskustelua ei niiden pohjalta synny. Kahtiajakoisuus lisii, mielipiteet kärkevöityvät mutta idiotismi jyllää molemmin puolin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään kunnon keskustelua ei niiden pohjalta synny. Kahtiajakoisuus lisii, mielipiteet kärkevöityvät mutta idiotismi jyllää molemmin puolin.

        Ei täällä jaksa enää samoista aiheista jatkaa, kun asialisuusketjut voi käydä muissa säntillisissä formaateissa.
        Tänne puskee tekstailijat, joiden kommentit eivät läpäise alkeellisintakaan tutkailua.


    • Anonyymi
    • Mitä pahaa linkeissä on? Ajankohtaisista aiheista on aina mukava turista.

      • Niin, minä minä. Oliko jotain asiaa?


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Niin, minä minä. Oliko jotain asiaa?

        Ei ollut kuten näet, asia poistettiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut kuten näet, asia poistettiin.

        Mikä poistettiin?


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Mikä poistettiin?

        Se, mihin vastasit!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se, mihin vastasit!

        Ou. Mutta miksi sanot: "Taas sinä"? Ihan kuin oltaisiin törmäilty enemmänkin, vai mihin viittaat?


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Ou. Mutta miksi sanot: "Taas sinä"? Ihan kuin oltaisiin törmäilty enemmänkin, vai mihin viittaat?

        Miksi poistit sen heti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi poistit sen heti?

        Ei minulla ole valtuuksia poistaa viestejä. Mutta et vastannut kysymykseeni.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Ou. Mutta miksi sanot: "Taas sinä"? Ihan kuin oltaisiin törmäilty enemmänkin, vai mihin viittaat?

        Ollaan. Otit minuun yhteyttä.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Ei minulla ole valtuuksia poistaa viestejä. Mutta et vastannut kysymykseeni.

        Kylläpäs sulla vaan on. Miltä tuntuu hallinnoida viestejä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan. Otit minuun yhteyttä.

        Siis tällä palstalla vai?


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Siis tällä palstalla vai?

        Tiedät itse, joten päätän tähän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs sulla vaan on. Miltä tuntuu hallinnoida viestejä?

        Olenko sitten joku Jeesus vai?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät itse, joten päätän tähän.

        En nyt edes tiedä kuka olet, mutta ilmeisesti olen tehnyt lähtemättömän vaikutuksen :D


    • Anonyymi

      Kaikki liittyy kaikkeen ja maailma on pieni paikka.

    • Anonyymi

      Iltalehdessä ei voi kommentoida!

    • Mjaa

      No, ehkä iltapäivälehdet ovat sinkkuja. Mistä minä tiedän.

      Sitä kyllä kannatan, että kaksi lehteä löytää itsensä konsernissa.

      Paper love

      (reps)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe