Mitä mieltä siitä? Eikö iltapäivälehdillä ole omat keskustelualueet sitä varten? Mitä tekemistä iltapäivälehtien linkeillä on sinkkujen kanssa??
Linkittely
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ingressi eli alustus.
- Anonyymi
Oli sanomalehdessä ennen varsinaista leipätekstiä oleva lyhyt tiivistys tulevasta. Sen tehtävänä oli imeä lukija mukaansa uutiseen. Nykyjournalismi ei sitä enää osaa.
- Anonyymi
Tiedämme, mistä puhutaan ja sitten voimmekin taas jo tapella keskenämme.
- Anonyymi
Etkö osaa linkittää?
- Anonyymi
Etkö osaa lukea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa lukea?
Eli linkitys ei sulta nyt vaan onnistunut ja suutahdit nuin sitten hups.
Kyllä on ja se on tämä palsta.
Ettäpäs tiiät.- Anonyymi
Eikö ole mielipidettä?
No näyttäs siltä, että iltapäivälehdet vielä suoltaa sellaista p.skaa, että vääristävät tahallaan kaiken nurinniskoin.
Mutta niillähän on sitten kiva provota täälläkin...🙄- Anonyymi
Miksi ihmiset lukevat niitä ja keskustelevat vain niiden nostamista samoista puheenaiheista? Ei ihme, että mieli köyhtyy ja levoton käytös lisääntyy.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmiset lukevat niitä ja keskustelevat vain niiden nostamista samoista puheenaiheista? Ei ihme, että mieli köyhtyy ja levoton käytös lisääntyy.
No en tiedä? 🤷♂️
Nyttenkin tuosta heinäkuisesta Salon uimahommasta tuntuu olevan joka lehdellä oma näkemys. Varsinaisesti kukaan ei kerro tilannekuvaa edes oikein. Jää arvuuteltavaa...
Mutta noissa lehdissä toimittajat on vissiin vaan netistä muitten juttuja kopsaavia naputtelijoita. Journalismi on kaukana niitten uutisista. Ne on vaan mölisijöitä, jotka provoilee.
- Anonyymi
Tämä on himolinkkaajien sivusto 😝😂
- Anonyymi
Kas kun ei himohinkkaajien
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kun ei himohinkkaajien
Kaiketi niidenkin 😂
- Anonyymi
Lauantaiaskaa.
Linkit ovat naurettavaa alustusta aiheeseen kuin aiheeseen.
Julkkispalstat ovat muutenkin erillään taviksista.- Anonyymi
Mitään kunnon keskustelua ei niiden pohjalta synny. Kahtiajakoisuus lisii, mielipiteet kärkevöityvät mutta idiotismi jyllää molemmin puolin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään kunnon keskustelua ei niiden pohjalta synny. Kahtiajakoisuus lisii, mielipiteet kärkevöityvät mutta idiotismi jyllää molemmin puolin.
Ei täällä jaksa enää samoista aiheista jatkaa, kun asialisuusketjut voi käydä muissa säntillisissä formaateissa.
Tänne puskee tekstailijat, joiden kommentit eivät läpäise alkeellisintakaan tutkailua.
- Anonyymi
Muistakaa kotimaisuusaste https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/puheenaiheet/paakirjoitus/artikkeli-1.345916 se on myös arvovalinta 👆-Pönttis 🌸
Mitä pahaa linkeissä on? Ajankohtaisista aiheista on aina mukava turista.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Niin, minä minä. Oliko jotain asiaa?
Ei ollut kuten näet, asia poistettiin.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Mikä poistettiin?
Se, mihin vastasit!
Anonyymi kirjoitti:
Se, mihin vastasit!
Ou. Mutta miksi sanot: "Taas sinä"? Ihan kuin oltaisiin törmäilty enemmänkin, vai mihin viittaat?
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Ou. Mutta miksi sanot: "Taas sinä"? Ihan kuin oltaisiin törmäilty enemmänkin, vai mihin viittaat?
Miksi poistit sen heti?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi poistit sen heti?
Ei minulla ole valtuuksia poistaa viestejä. Mutta et vastannut kysymykseeni.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Ollaan. Otit minuun yhteyttä.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Ei minulla ole valtuuksia poistaa viestejä. Mutta et vastannut kysymykseeni.
Kylläpäs sulla vaan on. Miltä tuntuu hallinnoida viestejä?
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Siis tällä palstalla vai?
Tiedät itse, joten päätän tähän.
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpäs sulla vaan on. Miltä tuntuu hallinnoida viestejä?
Olenko sitten joku Jeesus vai?
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät itse, joten päätän tähän.
En nyt edes tiedä kuka olet, mutta ilmeisesti olen tehnyt lähtemättömän vaikutuksen :D
- Anonyymi
Kaikki liittyy kaikkeen ja maailma on pieni paikka.
- Anonyymi
Iltalehdessä ei voi kommentoida!
Mjaa
No, ehkä iltapäivälehdet ovat sinkkuja. Mistä minä tiedän.
Sitä kyllä kannatan, että kaksi lehteä löytää itsensä konsernissa.
Paper love
(reps)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv302385Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
- 271389
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025