Mitä mieltä siitä? Eikö iltapäivälehdillä ole omat keskustelualueet sitä varten? Mitä tekemistä iltapäivälehtien linkeillä on sinkkujen kanssa??
Linkittely
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ingressi eli alustus.
- Anonyymi
Oli sanomalehdessä ennen varsinaista leipätekstiä oleva lyhyt tiivistys tulevasta. Sen tehtävänä oli imeä lukija mukaansa uutiseen. Nykyjournalismi ei sitä enää osaa.
- Anonyymi
Tiedämme, mistä puhutaan ja sitten voimmekin taas jo tapella keskenämme.
- Anonyymi
Etkö osaa linkittää?
- Anonyymi
Etkö osaa lukea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa lukea?
Eli linkitys ei sulta nyt vaan onnistunut ja suutahdit nuin sitten hups.
Kyllä on ja se on tämä palsta.
Ettäpäs tiiät.- Anonyymi
Eikö ole mielipidettä?
No näyttäs siltä, että iltapäivälehdet vielä suoltaa sellaista p.skaa, että vääristävät tahallaan kaiken nurinniskoin.
Mutta niillähän on sitten kiva provota täälläkin...🙄- Anonyymi
Miksi ihmiset lukevat niitä ja keskustelevat vain niiden nostamista samoista puheenaiheista? Ei ihme, että mieli köyhtyy ja levoton käytös lisääntyy.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmiset lukevat niitä ja keskustelevat vain niiden nostamista samoista puheenaiheista? Ei ihme, että mieli köyhtyy ja levoton käytös lisääntyy.
No en tiedä? 🤷♂️
Nyttenkin tuosta heinäkuisesta Salon uimahommasta tuntuu olevan joka lehdellä oma näkemys. Varsinaisesti kukaan ei kerro tilannekuvaa edes oikein. Jää arvuuteltavaa...
Mutta noissa lehdissä toimittajat on vissiin vaan netistä muitten juttuja kopsaavia naputtelijoita. Journalismi on kaukana niitten uutisista. Ne on vaan mölisijöitä, jotka provoilee.
- Anonyymi
Tämä on himolinkkaajien sivusto 😝😂
- Anonyymi
Kas kun ei himohinkkaajien
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kun ei himohinkkaajien
Kaiketi niidenkin 😂
- Anonyymi
Lauantaiaskaa.
Linkit ovat naurettavaa alustusta aiheeseen kuin aiheeseen.
Julkkispalstat ovat muutenkin erillään taviksista.- Anonyymi
Mitään kunnon keskustelua ei niiden pohjalta synny. Kahtiajakoisuus lisii, mielipiteet kärkevöityvät mutta idiotismi jyllää molemmin puolin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään kunnon keskustelua ei niiden pohjalta synny. Kahtiajakoisuus lisii, mielipiteet kärkevöityvät mutta idiotismi jyllää molemmin puolin.
Ei täällä jaksa enää samoista aiheista jatkaa, kun asialisuusketjut voi käydä muissa säntillisissä formaateissa.
Tänne puskee tekstailijat, joiden kommentit eivät läpäise alkeellisintakaan tutkailua.
- Anonyymi
Muistakaa kotimaisuusaste https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/puheenaiheet/paakirjoitus/artikkeli-1.345916 se on myös arvovalinta 👆-Pönttis 🌸
Mitä pahaa linkeissä on? Ajankohtaisista aiheista on aina mukava turista.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Niin, minä minä. Oliko jotain asiaa?
Ei ollut kuten näet, asia poistettiin.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Mikä poistettiin?
Se, mihin vastasit!
Anonyymi kirjoitti:
Se, mihin vastasit!
Ou. Mutta miksi sanot: "Taas sinä"? Ihan kuin oltaisiin törmäilty enemmänkin, vai mihin viittaat?
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Ou. Mutta miksi sanot: "Taas sinä"? Ihan kuin oltaisiin törmäilty enemmänkin, vai mihin viittaat?
Miksi poistit sen heti?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi poistit sen heti?
Ei minulla ole valtuuksia poistaa viestejä. Mutta et vastannut kysymykseeni.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Ollaan. Otit minuun yhteyttä.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Ei minulla ole valtuuksia poistaa viestejä. Mutta et vastannut kysymykseeni.
Kylläpäs sulla vaan on. Miltä tuntuu hallinnoida viestejä?
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Siis tällä palstalla vai?
Tiedät itse, joten päätän tähän.
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpäs sulla vaan on. Miltä tuntuu hallinnoida viestejä?
Olenko sitten joku Jeesus vai?
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät itse, joten päätän tähän.
En nyt edes tiedä kuka olet, mutta ilmeisesti olen tehnyt lähtemättömän vaikutuksen :D
- Anonyymi
Kaikki liittyy kaikkeen ja maailma on pieni paikka.
- Anonyymi
Iltalehdessä ei voi kommentoida!
Mjaa
No, ehkä iltapäivälehdet ovat sinkkuja. Mistä minä tiedän.
Sitä kyllä kannatan, että kaksi lehteä löytää itsensä konsernissa.
Paper love
(reps)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27718409Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110570Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai877383Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?4107128Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424678Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853474"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243028Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972585Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit332366MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä342321