Olen Batman!

No voi Ka-Boom, Zap ja Pow. 💥💣💢

"Batman
Olet kuin Batman! Olet aina valmis taistelemaan itsellesi tärkeiden asioiden puolesta, mutta et halua aina ottaa kunniaa omista teoistasi. Olet kenties introvertti ja vetäydyt mielelläsi omiin oloihisi. Sinun ei ehkä ole helppo olla kaikissa tilanteissa täysin oma itsesi? Olet kuitenkin aina valmis auttamaan läheisiäsi tarpeen tullen."

https://www.is.fi/viihde/art-2000007615757.html

52

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Säälittävää.

      • Oivoi, persu pahoitti mielensä.


    • Joko kaivat Zipilä-puvun taas esiin? 😜

      • Jez.. Zädäm 💫💨


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jez.. Zädäm 💫💨

        Vieläkin nään sielun silmin, että viuhdot siellä pitkin kämppää viitassa. 😂

        Kissa ja koira katsoo pää vinossa vierestä. 😂


    • Anonyymi

      Lepakkomies minäkin. Olipa huonoja vaihtoehtoja testissä...

      xLiner

      • Kaikille introverteille lykätään batmäniä.. ?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kaikille introverteille lykätään batmäniä.. ?

        Mäpäs kokeilen..

        xLiner


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kaikille introverteille lykätään batmäniä.. ?

        Ei, nyt olin Kapteeni Amerikka. Vaihdoin tekniikkapuolustuksen voimaan 😄

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, nyt olin Kapteeni Amerikka. Vaihdoin tekniikkapuolustuksen voimaan 😄

        xLiner

        Mä vaihdoin vastauksia, mut tuli silti bätmän.. 🤷‍♂️


    • Ainakin olet kova tappelemaan, etkä pelkää käyttää henkilökohtaisia asioita lyömäaseena. Onko siinä sitten kehumista?

      • Tämä on keskustelupalsta, puhut ittelles.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tämä on keskustelupalsta, puhut ittelles.

        Enkä puhu kuin sinulle. Minä en iske vyön alle, mutta voin kyllä antaa samalla mitalla takaisin.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Enkä puhu kuin sinulle. Minä en iske vyön alle, mutta voin kyllä antaa samalla mitalla takaisin.

        Lärpätilärpäti. Itse aina henkilökohtaisuudet aloitat, kuten nytkin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Lärpätilärpäti. Itse aina henkilökohtaisuudet aloitat, kuten nytkin.

        Mitä henkilökohtaista olen muka sanonut?


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Enkä puhu kuin sinulle. Minä en iske vyön alle, mutta voin kyllä antaa samalla mitalla takaisin.

        Ei järin kristillistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei järin kristillistä.

        Minä olenkin vain ihminen.


    • Black Widow
      Olet kuin Black Widow! Olet rohkea, etkä pelkää laittaa itseäsi likoon yhteisen hyvän puolesta. Saatat kuitenkin helposti sulkeutua vain omiin oloihisi. Sinulla ei ole ehkä ole paljoa kavereita, mutta olet todella uskollinen läheisillesi. Olet kenties kokenut lapsuudessasi asioita, jotka vaikuttavat sinuun edelleen? Pohjimmiltasi olet hyväsydäminen ja lojaali.

    • Siis mitä vittua?

      "Wonder Woman
      Olet kuin Wonder Woman! Sinulle tärkeitä arvoja ovat oikeudenmukaisuus ja tasa-arvo. Et pelkää laittaa itseäsi likoon itsellesi tärkeiden asioiden puolesta. Olet nopea ja ketterä, mistä on sinulle usein hyötyä erinäisissä tilanteissa."

      • Anonyymi

        Kjäh-hähhäh.. 😈💃

        xLiner


      • Pyrff..😄


    • Anonyymi

      Aikuisten oikeesti? Juu, no en tee.

      • Anonyymi

        Älä oo lapsellinen...

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä oo lapsellinen...

        xLiner

        No tähän ei lähdetä.


    • Spider-Man
      "Olet kuin Spider-Man! Olet hyväsydäminen ja hyväuskoinen. Tahdot aina uskoa ihmisistä hyvää ja petyt pahasti, jos todellisuus onkin jotakin muuta. Sinulla on kova tarve todistaa muille pystyväsi erinäisiin asioihin. Olet myös valmis tekemään lähes mitä tahansa ystäviesi puolesta."

      Osuu ja uppoaa...

    • Anonyymi

      Olen "Rauta Mies" ;D

      Iron Man
      Olet kuin Iron Man! Nautit huomiosta, rahasta ja ihmisten seurasta. Ulospäin saatat vaikuttaa omahyväiseltä ja jopa itsekkäältä, mutta sisimmässäsi olet hyväsydäminen ja oikeudenmukainen ihminen. Ehkä et halua paljastaa muille olevasi pohjimmiltasi herkkä? Haluat pitää kaikki langat omissa käsissäsi ja hermostut, jos joku haluaa astua reviirillesi.

      -Mmmmmm

      • Anonyymi

        Tässä kuvauksessa on paljon todellista mua. :)

        -Mmmmmm


    • Anonyymi

      Testi, onko Robin, sinulle isä, setä vai iso broidi?

    • Anonyymi

      Hauskoja! Ja mieltä avartavia tulkintoja.

      • Parempi ja osuvampi kuin horoskoopit.


    • Oolrait! Sun pitää Robinin kanssa muuttaa Gotham Cityyn hoitamaan asioita ja pitämään konnia silmällä. :D

      Mutta oikea kysymys kuuluu: Kuka on sun Robin?

      • Miun kissa. Miu.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Miun kissa. Miu.

        Vaan missä Joker on? 😬 pingviinimies ja mitä niitä oli..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Miun kissa. Miu.

        Heh! Lepakkomies seikkailee kissan kanssa. No, on kait niitä hassumpiakin pareja, ei vaan heti tule mieleen. :)


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Vaan missä Joker on? 😬 pingviinimies ja mitä niitä oli..

        Arvuuttaja.. 😱


      • tosi..typy kirjoitti:

        Heh! Lepakkomies seikkailee kissan kanssa. No, on kait niitä hassumpiakin pareja, ei vaan heti tule mieleen. :)

        Batman ja catman....🙂


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Vaan missä Joker on? 😬 pingviinimies ja mitä niitä oli..

        Ne on keppostelemassa. Mikä sen Uma Thurmanin esittämän pahiksen nimi oli, joku Poison Ivy (Myrkkymurtti), tai jotain? Se on mun suosikkipahis.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Ne on keppostelemassa. Mikä sen Uma Thurmanin esittämän pahiksen nimi oli, joku Poison Ivy (Myrkkymurtti), tai jotain? Se on mun suosikkipahis.

        Ja kuka oli kissanainen?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ja kuka oli kissanainen?

        Ihan ensimmäinen oli Lee Meriwether, häntä seurasi Julie Newmar.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Ihan ensimmäinen oli Lee Meriwether, häntä seurasi Julie Newmar.

        Michelle Pfeifferin muistan .


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Michelle Pfeifferin muistan .

        Joo, on viehättävä. Tosin muistan hänet paremmin muista roolisuorituksista.


    • Mulla muuten On batman-paita☝️

      • Anonyymi

        Mul on Batman rintaneula, muovinen mustavalkoinen jostain 70- luvulta?


    • Black Widow olin

      • Ens vuonna siitä tulee leffa. Palstamiehet on supersankarinaisia👍


    • Anonyymi

      Wonder Woman
      Olet kuin Wonder Woman! Sinulle tärkeitä arvoja ovat oikeudenmukaisuus ja tasa-arvo. Et pelkää laittaa itseäsi likoon itsellesi tärkeiden asioiden puolesta. Olet nopea ja ketterä, mistä on sinulle usein hyötyä erinäisissä tilanteissa.

      Näinpä.

      • Anonyymi

        Minä myös
        Wonder Woman
        Olet kuin Wonder Woman! Sinulle tärkeitä arvoja ovat oikeudenmukaisuus ja tasa-arvo. Et pelkää laittaa itseäsi likoon itsellesi tärkeiden asioiden puolesta. Olet nopea ja ketterä, mistä on sinulle usein hyötyä erinäisissä tilanteissa.


    • Anonyymi

      Uusi Wonder Woman elokuva oli aika hyvä, joku kohtaus siinä, missä se näkee vauvan ensimmäisen kerran, innostuu ja lähtee juoksemaan sitä kohti innoissaan: katso vauva on tuolla, meillä ei ollut vauvoja ollenkaan, savesta teemme uusia ihmisiä ja herätämme ne henkiin... Amatsoni prinsessa.

      Supergirl, se vasta voimakas onkin... kumpi voittaisi taistelun Supergirl vastaan Batman?

      • Mä en ole nähny kuin ykkösen..


    • Anonyymi

      Mulle tuli: ”Olet järkevä. Et tehnyt testiä” Haahhahhah.

      • Unohdit.. " Olet myös äärimmäisen tylsä tosikko"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe