Olen päättänyt kohottaa markkina-arvoani. En usko löytäväni ketään siitä huolimatta, mutta teen muutoksen ihan omaa hyvinvointia ja terveyttä ajatellen. Tämä on ikään kuin joululahja itselleni.
Ensimmäisenä toimenpiteenä ajoin tässä joku aika sitten parran pois ja aloin kasvattamaan hiuksia. Olen viihtynyt pitkään kaljuna sen helppouden vuoksi. Ulkomuoto on heti muuttunut nuoremmaksi ja fressimmäksi.
Nyt olen alkanut tiputtaa painoa syömällä terveellisemmin. Tavoitteena on saada 20 kiloa pois.
Markkina-arvon kohotus -kampanja
3
210
Vastaukset 3
- Anonyymi
Noo - kuulostaa enempi terveydenkohotuskampanjalta... mutta ei se mitään. Onnea valitsemallasi hyvälle tielle.
- Anonyymi
Markkina-arvo jorinat kannattaa unohtaa. Oman hyvinvointisi ja terveytesi kannalta hyvä juttu. Parrasta ja hiuksista en osaa sanoa, mutta painonpudotus tekis hyvää iso osalle suomalaisista. Samalla kun olo paranee, niin paranee yleensä itsetuntokin. Se taas on "markkina-arvon" kannalta tärkein tekijä. Ei sitä siis tiedä, vaikka muuttais elämää silläkin saralla.
Hyvät sulle.. kun tunnet itsevarmuutta ja hyvää oloa itsenä olemisessa, se näkyy..viehätysvoimasi kasvaa. Mikään ei ole niin viehättävä kuin itsevarma ihminen.. ihan sama mitkä ne ulkoiset puitteet ovat. Jos se vaatii laihduttamista niin sit se vaatii. Kunhan sulla on hyvä olla sellaisena kuin olet.
Minun mielipiteeni vain..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67799
- 113752
- 37706
- 130677
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40609- 67589
- 28498
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142469Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 41432
- 68430
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0405- 45403
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys68401Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59395- 35393
- 43391
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti27384