Mites miehen ääni vaikuttaa naiseen, siis jos nainen on kuullut vain miehen äänen, niin nainen luo äänen perusteella jonkinlaisen hahmotelman miehestä.
Millainen miehen ääni miellyttää naista, tumma, möreä, basso, kimeä, kimakka, nasaali, tasainen, rohiseva, köhisevä, tuhiseva,
Muodostaako nainen matalasta bassoäänisestä miehestä kuva, että mies on kuin tumma italialainen oopperalaulaja ja miehellä on leveä hateikas ja kimmoisa rumpumainen rintakehä.
Pettyykä nainen, jos sellainen mies onkin hintelä ja alle 170cm pätkä ja ätmi, eikö olekaan komea, tumma ja pitkä mies.
Entä kimeä ääninen mies, muodostaako nainen kuvan, että mies on lyhyt vaalea ja sasikaljuinen ätmi, joka on naisen tavattuaan pallona naisen jalassa kiinni, ettei nainen pääse miehestä eroon.
t. Ätmi
Miehen äänen vaikutus naiseen
68
1273
Vastaukset
- Anonyymi
Kunhan ääni on turvallinen...-Pönttis 🌸
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Millainen on ei-turvallinen ääni?
No sellainen epäilyttävä, häilyvä. Puheen tempo. Jos mies on ok, puhe tasainen ja normaali rytminen. -Pönttis 🌸
Anonyymi kirjoitti:
No sellainen epäilyttävä, häilyvä. Puheen tempo. Jos mies on ok, puhe tasainen ja normaali rytminen. -Pönttis 🌸
Matala, monotoninen, hidas tempoinen ääni, jollainen alfoilla on?
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
No sen vaan tietää,
parasta on jos ei säksätä samalla lailla kuin minä. Sitä ei kestä mikään. Tai siis... -Pönttis 🌸
Hitaampi, matalampi...semmonen mikä saa rauhalliseksi eikä villihde, sekoita tai säikäytä minua. - Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
No ... sanotaan nyt näin, että eivät tenorit vahingossa saa kaikkia sankarin ja suuren rakastajan rooleja. Ei niitä yleensä baritoneille saati bassoille anneta. Tuosta voi sitten miettiä.
Anonyymi kirjoitti:
No ... sanotaan nyt näin, että eivät tenorit vahingossa saa kaikkia sankarin ja suuren rakastajan rooleja. Ei niitä yleensä baritoneille saati bassoille anneta. Tuosta voi sitten miettiä.
Petri Laaksonen on tenori.
https://youtu.be/Fp8m0kUuZLYJ-76 kirjoitti:
Petri Laaksonen on tenori.
https://youtu.be/Fp8m0kUuZLYTuliset tenorit lavalla. :D
https://youtu.be/vGBX8h7Pq-I
- Anonyymi
Miehen ääni ja kädet sekä miten niitä käyttää vaikuttavat kaikkein eniten.
En ota kantaa mihinkään muuhun. Mutta jos ystävältäni kysyttäisiin, niin he sanoisivat minun suosivan rumia "raamikkaita" miehiä.
-Sheena- Anonyymi
Ääni ja kädet ... kyllä! Noihin minäkin kiinnitän ensimmäisenä huomioni.
- Anonyymi
En ole noita asioita pettymyksenä miettinyt mutta sen tiedän että ääni voi antaa kuulijalleen aivan erilaisen mielikuvan ulkonäöstä.
Kerran kotiin oli tulossa huonekaluja ja ensin mies autosta soitti että on tulossa tuomaan niitä.
Hehkutin ystävälleni että nyt tulee varmaan sellainen bodattu, roteva komistus, nuorehko vielä kaiken lisäksi kun oli niin upea ääni.
No ovikello soi ja menin avaamaan, ovella oli varmaan jo eläkeiän ylittänyt pieni parrakas harmaatukkainen mies.
Niin se ääni voi johtaa harhaan...kyllä me ystävän kanssa naurettiin myöhemmin.
Sama asiahan se on oli kyseessä mies tai nainen niin äänen perusteella ei voi ikinä tietää minkä näköinen ihminen sellaista ääntä kantaa.
On aina mielenkiintoista kun sitten näkee toisen, saa äänelle kasvot ( ja saa kokea itsensä yllättyneeksi ). - Anonyymi
Ei ääni juurikaan vaikuta. Ainoa mikä "sattuu" korviin on kimeä ääni.
- Anonyymi
No se, koska jos esim.hätätilanteesta miehellä on tosi kimeä ääni, niin minä panikoin. -Pönttis 🌸
- Anonyymi
Lamaannuttava kun kuulee kahisevan ääntä siis eurojen seteleistä kuuluva kahina niin se saa hengen salpaamaan ja se kiihottaa ja näkee isoja euron seteleitä niin housut hameet tippuu alas ja seksityttää
- Anonyymi
Ja kenellä enemmän raha kahisee sitä syvemmin siihen rakastuu kunnes tulee mies jolla vieläkin enemmän rahaa niin sen matkaan rakastunut tyttö lähtee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kenellä enemmän raha kahisee sitä syvemmin siihen rakastuu kunnes tulee mies jolla vieläkin enemmän rahaa niin sen matkaan rakastunut tyttö lähtee
Vieläkö joku juuri käyttää "kahisevaa"? Ettet nyt sittenkin sekoita tuulihousut seteleihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos miehellä ei ole käteistä, mutta on luottokortti niin ei kuulu kahinaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos miehellä ei ole käteistä, mutta on luottokortti niin ei kuulu kahinaa.
Kyl semmonen mies on kiihottavampi jolla seteleitä rahapussissa auton hansikaslokerossa takapenkillä kotona joka paikassa ja pankkikortteja mut ei yhtään luottokorttia niin seteleiden kahina kiihottaa ja pakottaa sekstaamaan rahojen omistajan kanssa niin sitä ei nainen pysty vastustamaan
- Anonyymi
Hirveää paskapuhetta.
Siis ei saisi arvostella... mutta...
https://youtu.be/DjgdiZYCFVk
En tiedä oikeasti pystyisinkö pitää pokkani, jos eteen astuis toinen näistä poliiseista ja vaatisi jotain... itse voi jokainen päätellä kumpi..Partakaweri kirjoitti:
Siellä oli pollarilla vähän nenä tukossa.
No varmaan on tullut nokkaan joskus js ihan peliäijä se on, mutta oikeasti jos tulee ksljupäinen yrmy tuohon nenän eteen käskyttämään ja tuollainen ääni, niin vois oikeasti olla pokassa pitämistä. En vois mitään, kun taatusti pääsis hörähdys. 😆
Ei siis kaveria kohtaan mitään, eihän tuolle mitään voi, mutta naurattaa jo valmiiks ajatuskin. 🤔- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No varmaan on tullut nokkaan joskus js ihan peliäijä se on, mutta oikeasti jos tulee ksljupäinen yrmy tuohon nenän eteen käskyttämään ja tuollainen ääni, niin vois oikeasti olla pokassa pitämistä. En vois mitään, kun taatusti pääsis hörähdys. 😆
Ei siis kaveria kohtaan mitään, eihän tuolle mitään voi, mutta naurattaa jo valmiiks ajatuskin. 🤔Nono 🤓
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ei siis kaveria kohtaan mitään, eihän tuolle mitään voi, mutta naurattaa jo valmiiks ajatuskin. 🤔Vai meinaatte te kansalainen karkuun juosta 👆
Anonyymi kirjoitti:
Vai meinaatte te kansalainen karkuun juosta 👆
Miten niin? Ei kun hihittäisin kouraani...😁
Disse kirjoitti:
Muistaakseni sinunkin ääni oli samanlainen, kun Tikussa ja Takussa, Takulla. :D
J-76 kirjoitti:
Muistaakseni sinunkin ääni oli samanlainen, kun Tikussa ja Takussa, Takulla. :D
Minusta mulla on jumalattoman laiska ääni, mitä joissain videoissa on kuullut itse. 😁
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Disse 👆😁
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Minusta mulla on jumalattoman laiska ääni, mitä joissain videoissa on kuullut itse. 😁
Sinulla on möyreä, hyvä ääni.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on möyreä, hyvä ääni.
No minusta liian laiska, en itse pidä. Mutta eipä sitä tartte kuunnellakaan. 😀
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No minusta liian laiska, en itse pidä. Mutta eipä sitä tartte kuunnellakaan. 😀
Miten niin laiska? 🙂 Olis kamalaa jos olis kimeä ja ylipirteä kun kuitenkin mies olet! Kun puhuu rauhassa, toisetkaan eivät sekoile ympärillä.
Disse kirjoitti:
Emmää laiskasta osaa sanoa, mutta siinä yhdessä videossa missä sulle tuli paha mielikin, siinä se muistuttaa Takun ääntä. :D
J-76 kirjoitti:
Emmää laiskasta osaa sanoa, mutta siinä yhdessä videossa missä sulle tuli paha mielikin, siinä se muistuttaa Takun ääntä. :D
On sulla Disse otsaa, se!
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin laiska? 🙂 Olis kamalaa jos olis kimeä ja ylipirteä kun kuitenkin mies olet! Kun puhuu rauhassa, toisetkaan eivät sekoile ympärillä.
Omaan korvaan kuullostaa vaan, tosin joskus faceen kikkailin jollain suotimella hassun äänen... sitä se toi J76 tarkoitti. 😆
Minulle miehen ääni on yksi tärkeistä kriteereistä.
Muutama mies saanut polveni notkumaan ja pikkarit kostumaan pelkällä äänellään.
Olin aikuisopiskelijana automaatioasentajaksi.. nojailin silmät kiinni luokan oveen kun odottelin maikkaa saapuvaksi.
Ja sit kuulin maailman seksikkäimmän miesäänen pyytävän minua heräilemään.. kirjaimellisesti putosin polvilleni ja tämän jumalaisen äänen omistaja auttoi minut ylös.. ihastuin silmittömästi.. eikä ollut kyllä minkään näköinen mutta se ääni.. kaiholla muistelen..
Ääni se joka miehen tekee...Eikös naiset tykkää pehmeästä ja matalasta äänestä? ;P
https://voca.ro/1ceoq64K9IFIMullahan on ns. puhelinmyyjän ääni eikä suinkaan sellainen mistä naiset kertovat pitävänsä. Matti Esko murinasta.
- Anonyymi
Viinamiehellä ja tupakkamiehellä on möreä viskin ja tupakan karaisema ääni. Tälläinen ääni vetoaa naisiin.
Raittiin ja savuttoman miehen ääni ei naisia innosta.
t. viinamies ja tupakkamies- Anonyymi
Viinamiehen ja tupakkamiehen puhe on epäselvää ja kävellessä vähänkin nopeammin, alkaa henki pihisemään ja kuulumaan huohotusta, kun keukot ovat kovilla, kun on tupakkia poltettu ja viinaa ryypätty, eikä ole kuntoiltu ja lenkkeity.
- Anonyymi
Joku lääkäri tms. joskus sanoikin että se ääni mistä naiset yleensä pitävät on jollain tavalla sairas ja epäluonnollinen ääni. Mutta se nyt ei ihmetytä että tässäkin asiassa naiset vaativat luonnottomuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viinamiehen ja tupakkamiehen puhe on epäselvää ja kävellessä vähänkin nopeammin, alkaa henki pihisemään ja kuulumaan huohotusta, kun keukot ovat kovilla, kun on tupakkia poltettu ja viinaa ryypätty, eikä ole kuntoiltu ja lenkkeity.
Kyllä näin on, ja pelkästään puhuessakin puhe katkeaa usein yskään. Jokainen saa tehdä kropallaan niin kuin itse haluaa, mutta sen tiedän etten toista kertaa hyppää sellaisen miehen kelkkaan, joka useamman kerran viikossa joka viikko vetää kalsarikännien myötä perseet olalle, kun ei ole muuta tekemistä. Täysin absolutisti ei tarvitse olla, mutta jos ryyppääminen alkaa olla harrastus joko jatkuvien kalsarikännien tai koko viikon tissuttelun muodossa, niin se on mun puolelta selvä turn off. Toista kertaa en jaksa kattella ihmistä joka umpitunnelissa vajoaa itsesäälin pohjalle ja syyttää toisia kaikista elämänsä negatiivisista tapahtumista. -ihan sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku lääkäri tms. joskus sanoikin että se ääni mistä naiset yleensä pitävät on jollain tavalla sairas ja epäluonnollinen ääni. Mutta se nyt ei ihmetytä että tässäkin asiassa naiset vaativat luonnottomuutta.
Nyt on kyllä pakko kysyä millaisesta miehen äänestä sinä (tai se lääkäri) kuvittelet naisten pitävän? Jossain määrin puheoppia opiskelleena ja aika monia alan kursseja käyneenä (sekä naisten makua tuntevana) minä määrittelisin naisten korviin miellyttävän miesäänen ehdottomasti terveeksi ääneksi. Valtaosa naisista ei pidä ainakaan sellaisesta hädintuskin puheeksi tunnistettavasta luolamiesörinästä. Jos kyselet naisilta vaikkapa heistä ääneltään erityisen miellyttäviä mieslaulajia, niin et tule saamaan tulvaa "Barry White" vastauksia. Se ei ole sitä, mitä iso osa naisista itse valitsisi.
Itse pidä noin oktaavia alemmasta, pehmeästä, helposti kuunneltavasta ja ymmärrettävästä miesäänestä. Sellaisesta äänestä, josta kuulee puheen olevan helppoa ja pakottamatonta. Jos listaisin nyt sen ihanimman miehisen lauluäänen, niin Poets of the Fallin laulajan, Marko Saareston ääni on osassa heidän kappaleistaan puhdasta seksiä korville(ni). Hirvein miesääni minusta on sellainen matala viskibasso, jonka pelkkä kuunteleminenkin tekee kurkun kipeäksi. Seuraavana hirveiden miesäänten listalla on liian korkea nasaali. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kyllä pakko kysyä millaisesta miehen äänestä sinä (tai se lääkäri) kuvittelet naisten pitävän? Jossain määrin puheoppia opiskelleena ja aika monia alan kursseja käyneenä (sekä naisten makua tuntevana) minä määrittelisin naisten korviin miellyttävän miesäänen ehdottomasti terveeksi ääneksi. Valtaosa naisista ei pidä ainakaan sellaisesta hädintuskin puheeksi tunnistettavasta luolamiesörinästä. Jos kyselet naisilta vaikkapa heistä ääneltään erityisen miellyttäviä mieslaulajia, niin et tule saamaan tulvaa "Barry White" vastauksia. Se ei ole sitä, mitä iso osa naisista itse valitsisi.
Itse pidä noin oktaavia alemmasta, pehmeästä, helposti kuunneltavasta ja ymmärrettävästä miesäänestä. Sellaisesta äänestä, josta kuulee puheen olevan helppoa ja pakottamatonta. Jos listaisin nyt sen ihanimman miehisen lauluäänen, niin Poets of the Fallin laulajan, Marko Saareston ääni on osassa heidän kappaleistaan puhdasta seksiä korville(ni). Hirvein miesääni minusta on sellainen matala viskibasso, jonka pelkkä kuunteleminenkin tekee kurkun kipeäksi. Seuraavana hirveiden miesäänten listalla on liian korkea nasaali.En jaksa vastailla näihin pinnallisuuksiin sen enempää mutta ehkä se lääkäri oli seurannut aikaansa ja tiesi naisten oikuista jotain.
- Anonyymi
Höpäjät omiasi. Kimi Räikkösen ääni ei ole muuta kuin piipitystä vaikka on viinamies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa vastailla näihin pinnallisuuksiin sen enempää mutta ehkä se lääkäri oli seurannut aikaansa ja tiesi naisten oikuista jotain.
Eli totuus, ei kiinnosta. Vain mutuilu sopii sinulle. No eipä ollut mikään yllätys tällä palstalla 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli totuus, ei kiinnosta. Vain mutuilu sopii sinulle. No eipä ollut mikään yllätys tällä palstalla 😂
Ei kiinnosta edes mutuilu näin typerästä aiheesta. Miten te naiset tässäkin asiassa onnistutte olemaan niin pinnallisia ja ajattelemaan vain jalkovälillänne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta edes mutuilu näin typerästä aiheesta. Miten te naiset tässäkin asiassa onnistutte olemaan niin pinnallisia ja ajattelemaan vain jalkovälillänne?
😂 Sinullahan tässä se pinnallinen näkemys on ja totuus ei kiinnosta (tässäkään asiassa). Ihan turha yrittää esittää, etteivätkö myös miehet loisi mielikuvia naisista äänen(kin) perusteella. Ihan samassa veneessä ollaan.
- Anonyymi
Metallinen kromattu robotti ääni tulee ja määrää, taisteluplaneetta Galacticassa: By Your Command.
Ne on nämä läppärin sisäänrakennetut mikrofonit ainakin ihan paskoja, ääni kuulostaa tangettimaiselle. Vääristää ääntä melkoisesti. Vaikka en tiedä tuosta Vocaroonkaan äänityksen laadusta ja toistosta.
J-76 kirjoitti:
Ne on nämä läppärin sisäänrakennetut mikrofonit ainakin ihan paskoja, ääni kuulostaa tangettimaiselle. Vääristää ääntä melkoisesti. Vaikka en tiedä tuosta Vocaroonkaan äänityksen laadusta ja toistosta.
Tangentti, perkele!
- Anonyymi
Justiin joo jos on katsellut jotain jännittäviä avaruusohjelmia, heti aamulla mieleen vimpautuu metallinen ääni: By Your Command.
- Anonyymi
Ameriikkalaisessa Dating in the Dark ohjelmassa nainen koki juuri tuollaisen pettymyksen kun naama ei matsannutkaan seksikkääseen ääneen. Kemiaa löytyi pimeässä kummasti, mutta se hävisi heti kun valot sytytettiin.
- Anonyymi
Pitäisiköhän ahmia yksi tabletti... Panadol Forte, en tavitsisi mutta voisin käyttää unilääkkeenä?
- Anonyymi
Ahmaise tietokoneesi sekä kännykkäsi, tabletinkin ohella.... oikeasti niin: voivat olla terveellisiäkin tuollaiset tulehduskipu-jutut jos tuntuu että päänsärky uhkailee.
Miehen äänihän on kehittynyt matalaksi, naisten valinnan seurauksena. Eli naismainen miehen ääni ei naisia kiinnosta. Näin.
J-76 kirjoitti:
Kaikki ei voi olla Matti Eskoja.
Tai Samu Habereita..
No, ei se ääni yksistään, kuten ei mikään muukaan yksistään.Wwuwuw kirjoitti:
No kuin...? Ootsie piipittäjä?
Tenori ja kuulemani mukaan naiset ei voi vastustaa tenoreita. 💪😄👍
Wwuwuw kirjoitti:
Tai Samu Habereita..
No, ei se ääni yksistään, kuten ei mikään muukaan yksistään.Okei.
- Anonyymi
Miehekäs jännämies ääni on naisten mieleen, kuten: https://www.youtube.com/watch?v=i96VS_z8y7g
- Anonyymi
Ääniä voi olla monenlaisia.
- Anonyymi
Tuo saattaa olla tyttöjen mielestä hieman huvittavaa oma harrasteeni ostaa vaatteita, kalliita, noh...
Näissä nopeusveneissä mitä ovat Miami Vice -veneet, monimoottoriset V8-veneet Chris Craftin malleja, ja nyt tulee Baywatch uusittuja sarjoja vbanhoista. - Anonyymi
Voi olla tyttöjenkin mielestä parempi harrastus ostella vaatteita kuin viinakaupoista viinaa.
- Anonyymi
Veikkaan että naisten mielestä seksikkäistä miesäänistä 80 % on tupakoivien miesten ääniä. Tämä on ihan oma arvioni vain. Jos miehistä tupakoi 15 % niin huomaa että ero on merkittävä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai486740Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita912267- 1341842
Stefan muuttopuuhissa
Stefan on luonut kuvakollaasin instaansa. Suurin osa kuvista fiksuja otoksia vuosien varrelta sopivan musiikin kera. Es2211059Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk9963Mihin menet itäsuomalainen ja Helsinkiläiset jos sota syttyisi ?
Minne kuvittelitte sieltä kerrostaloistanne lähtevän kun rytinä alkaa ? Mun tiloihin ette ainakaan tule !76867Oon oikeasti vältellyt
Sua viime aikoina mutta ainoastaan siitä syystä että oon voinut niin huonosi etten ole halunnut että näät mua ollenkaan57840- 155819
- 53815
Pikkulinnut lauloi että olet rakastunut mies...
Se kieltämättä selittää paljon, mutta annan sinun olla nyt rauhassa. Aikamme tulee vielä 🤭42804