Olemaankaan. Olisin halunnut olla mutta itseni kannalta parasta kun lopetan tämän ja myös kaiken muun. Elämä lipuu ohi ja hienoja asioita jää kokematta. Sulla on vaihtoehtoja jonoksi asti. Oon liian vanha kilpailemaan mistään. Enkä pärjäisikään siinä taistossa millään mittarilla. Löydät varmasti kriteereihisi sopivan puoliskon. Tiedän millaisista tykkäät ja itse en kuulu siihen kategoriaan. Aina sen tiesin kyllä. Uskottelin itselleni muuta, nyt en enää. Oon kärsinyt liian paljon, oma vikani.
Yhteys katkeaa ja niin on paras.
En ollut sopivin enkä sitä tule
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tää vois sopii mulle.haluun joo ihan erilaisen typyn kuin sä oot.oot liian vanhakin.ryppyinen ja liian pyöreä. 🤮
- Anonyymi
Kirjoituksestasi päätellen voisit olla hän..toivottavasti löydät prinsessan jostakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoituksestasi päätellen voisit olla hän..toivottavasti löydät prinsessan jostakin.
Mul on jo katottuna.et vaa ollu tarpeeks viehättävä.yäk.naisen täytyy olla paljon nuorempi ja hyvä varustelu.sul ei ollu.hyh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mul on jo katottuna.et vaa ollu tarpeeks viehättävä.yäk.naisen täytyy olla paljon nuorempi ja hyvä varustelu.sul ei ollu.hyh
Onhan tuossa mielikuvitusta kerrakseen vastailla itselleen muka rumana ja epäviehättävänä naisena kun on saanut vanhemmalta leidiltä pakit😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuossa mielikuvitusta kerrakseen vastailla itselleen muka rumana ja epäviehättävänä naisena kun on saanut vanhemmalta leidiltä pakit😅
En mä saanu pakkei vaa nainen sai multa.uskottele mitä haluut, mut se nainen ei vaa viehättänyt.en pystyisi koskemaan sellaseen
- Anonyymi
Enköhän minä itse sen päätä kuka on mulle juuri se oikea. Kuuntele sanojani, kaipaan seuraasi niin paljon.
- Anonyymi
Järkevä olet, sukupuolesta riippumatta.
- Anonyymi
Älä aloittaja välitä. Ei kaikki voi olla viehättäviä eikä tarvitsekaan olla. Löydät joskus kaltaisesi. Yritit liian tasokasta saalista ja kävi huonosti. Onneksi ymmärrät perääntyä. Muutoin joudut vain naurunalaiseksi.
- Anonyymi
Aika pateettisen käänteinen kirjoitus, taisit tekaista aloituksen naisena ja projisoit itseäsi tuoksi liian suureksi saaliiksi, mutta jos näin kerran on, niin mikset sitten mene jonnekkin saalistettavaksi, vaan urputat tyhyjää paskaa päivät pitkät? Aika jämää, sanoisin.
- Anonyymi
Sait aloittaja joltain ikävää kommenttia. Ei ulkonäkö kaikkea merkitse. Sisäinen kauneus tärkeintä. Ulkonäkökin pelkkä mielipide. Toiselle kaunis, toiselle mukiinmenevä jne. Älä pahoita mieltäsi.
Oot jo pitkällä kun toteutat mitä sanoit:"itseni kannalta parasta kun lopetan tämän ja myös kaiken muun. Elämä lipuu ohi ja hienoja asioita jää kokematta."
Em. kun pidät mielessä ja sisäistät sen, elämä hymyilee vielä sulle. Voi hyvin olla että löydät vielä paremman miehen itsellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761230EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152- 79865
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19860- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta84693Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26668- 30656