Lyhyt nainen saa pitsan

Anonyymi

Niin se vaan on. Kyllä saa. Kolmella täytteellä 🍕

41

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Komella? Fantsut on kyllä neljällä...

Mitäs täräytin pohjan päälle? 😀

• Anonyymi

Oletko sinä lyhyt nainen? :)

• Kyllä taas tulee mitä sattuu... siis kolmella täytteellä vaan? Niin ja mitä ne kolme oli? 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä lyhyt nainen? :)

Tooosi lyhyt... varsinkin naisena. 😆

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Kyllä taas tulee mitä sattuu... siis kolmella täytteellä vaan? Niin ja mitä ne kolme oli? 😄

Otsikossa lukee: "Lyhyt nainen saa pitsan."

• Anonyymi kirjoitti:

Otsikossa lukee: "Lyhyt nainen saa pitsan."

No niinpä on perhana! Mutta millä täytteillä se oli?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Nam... tosin pitäis tuohon ees salami läppästä lisäks... vähintään. 😋

Kannattaa kokeilla tuota ohjetta. Ostin ihan kaikki ainekset. Hyvän pitsan salaisuus tai resepti on durumvehnäjauhosta tehty pohja, laadukkaat tomaatit ja hyvä mozzarella.

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa kokeilla tuota ohjetta. Ostin ihan kaikki ainekset. Hyvän pitsan salaisuus tai resepti on durumvehnäjauhosta tehty pohja, laadukkaat tomaatit ja hyvä mozzarella.

Durumjauhot jo tiedänkin. :o)

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Durumjauhot jo tiedänkin. :o)

Minä tein niillä pohjan viimeksi ensimmäistä kertaa. Siinäpä meni minun durum-neitsyys. Onneksi neitsyys silti jäi tallelle. ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Minä tein niillä pohjan viimeksi ensimmäistä kertaa. Siinäpä meni minun durum-neitsyys. Onneksi neitsyys silti jäi tallelle. ;)

No se ihan pitsajauhotkin on hyviä, niillä tulee mallikas pitsapohja jo. :o)

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No se ihan pitsajauhotkin on hyviä, niillä tulee mallikas pitsapohja jo. :o)

Harvemmin sitä pizzaa tekee. Kun tekee, voi ihan hyvin panostaa niihin aineksiin. Ennen käytin tavallisia vehnäjauhoja ja pohjasta ei tullut oikein hyvä.

• Anonyymi kirjoitti:

Harvemmin sitä pizzaa tekee. Kun tekee, voi ihan hyvin panostaa niihin aineksiin. Ennen käytin tavallisia vehnäjauhoja ja pohjasta ei tullut oikein hyvä.

No kannattaa aina väkertää eväät antaumuksella. :o)

Mutta joskus voi käyttää vähän oikaisujakin...tänään tekaisin aikas hulppeen hyvää kanawokkia. Musta ne wokkivihannekset on aina mauttomia, mutta täräytin kanaan ensin sellaista tacomaustetta...mitä voi laittaa vaikka jos tekee wrappeja ja sit öljyä, sekä annoin muhia wokkivihannesten pitkään niitten kanojen kanssa kattilassa kansi kiinni. Oli heti paljon parempaa... Ja ihan tavallisessa teräskasarissa tein. :oP

• Ei kolmella täytteellä vielä nälkä lähde :(

• Anonyymi

Joo neljä se olla pittää? Muuten ei tuu mitään diilejä?

• Anonyymi

Tupakkamies saa seksiä, viinamies saa kondomin, pitää polttaa tupakkaa ja juoda viinaa jotta saa seksiä.

• Anonyymi

Berlusconilta italiasta kunnon täyteohjeet: muutama hyvin ruskettunut tummaihoinen täytteeksi jotta nälkä kuolee...

• Anonyymi

Mikähän olisikaan aito oikea italialainen, tuollainen olikin: Berlusconi-pizza.

• Anonyymi

Aito oikea italialainen pizza-Berlusconi... minä juttelin jotain Berlusconin kanssa jotain höpöjä kyllä, kun olen niin korkea-arvoinen valtioiden päämies, ruoka-asioistakin juuri jotain juttelin.

• Anonyymi
    • Lyhyt mies saa pizzanaaman, kaikilla täytteillä..räkä, ku, pas..eiku..😳

• Anonyymi

Minä olen tooooosi lyhyt....
      Saanko sen pitsan...
      Motsarelaa..tomattia.....Aurajuustoo...
      Kanaa....T:Elluhallo...🍂🍃🍁😯

• Anonyymi

Kiitos, tonnikala, ananas, aurajuusto, valkosipuliaki saa laittaa.

• Anonyymi

Tänne lohta, tonnikalaa, katkarapuja ja ananasta.

• Anonyymi

Mäki vaadin tohon vielä valkosipulia 🎅 vähä niinku lahjanaruna. Täydentää paketin.

• Anonyymi

Mitenkähän kuin joku Warlock, on velho kuin Gandalf, voimakkaampi kuin mikään noita ja miespuolinen sellainen, VELEHO, jännä juttu sinänsä.

• Taidan olla palstan lyhin.. saanko siis pitsan..? Kyllä yksi slaissi ny varmaan liikenee.. jos ei muuta niin säälistä... heh..

• Anonyymi

Sinulle tämä ansa varmaan oli tarkoitettu. :D
        Itsekin olen lyhyt, mutta tuskin muunsukupuolinen kelpaa.
        Olen kohdannut kaksi henkilö jotka ovat minun mittaisia "vain sulka päässä", niin kuin yksi heistä sen minulle muotoili - nimestäsi päättelen, että saatat olla yksi näistä tapauksista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle tämä ansa varmaan oli tarkoitettu. :D
        Itsekin olen lyhyt, mutta tuskin muunsukupuolinen kelpaa.
        Olen kohdannut kaksi henkilö jotka ovat minun mittaisia "vain sulka päässä", niin kuin yksi heistä sen minulle muotoili - nimestäsi päättelen, että saatat olla yksi näistä tapauksista.

Btw.. En siis ole aloittaja, lauseen aloittaminen Itsekin sanalla oli ehkä virhe, mutta suomi on edelleen erehdyksien kieli.

• Anonyymi

Mitä sitten pirpana oletko minkä pituinen? Toki jos olet ns. lyhytkasvuinen, niin toki mies olettaa pelastavansa sinua, jos vaikka avittaa kaupan ylähyllyltä hamuamaasi tuotetta.

Itse olen 188 ja en ole kuin yhden kerran auttanut lyhyttä ihmistä.(Sekin pyydettäesssä) Ikää on jo toki minullakin 44 vuotta.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten pirpana oletko minkä pituinen? Toki jos olet ns. lyhytkasvuinen, niin toki mies olettaa pelastavansa sinua, jos vaikka avittaa kaupan ylähyllyltä hamuamaasi tuotetta.

Itse olen 188 ja en ole kuin yhden kerran auttanut lyhyttä ihmistä.(Sekin pyydettäesssä) Ikää on jo toki minullakin 44 vuotta.

Olen kertonut jo pituuteni palstalla,
        Karvan verran alle 150 cm.
        Olen lyhyt.
        Ja toi kauppahomma .. ensin tulee hämmästys, että puhuiko toi mulle ja sitten selvä helpotus kun vaan pyydän apua.. kaikki ovat aina auttaneet mielellään.
        Jotkut ovat tosi mielissään siitä että pääsevät auttamaan ylähyllyjen kanssa.. päivän hyvä työ tehtynä.. sen oikein näkee miten hyvä mieli ihmisille tulee siitä..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Olen kertonut jo pituuteni palstalla,
        Karvan verran alle 150 cm.
        Olen lyhyt.
        Ja toi kauppahomma .. ensin tulee hämmästys, että puhuiko toi mulle ja sitten selvä helpotus kun vaan pyydän apua.. kaikki ovat aina auttaneet mielellään.
        Jotkut ovat tosi mielissään siitä että pääsevät auttamaan ylähyllyjen kanssa.. päivän hyvä työ tehtynä.. sen oikein näkee miten hyvä mieli ihmisille tulee siitä..

Eli olet yksi niistä, joilla täytyy olla ainakin puolikas sulka päässä. Kivaa, että on muitakin lyhyitä.
        Hassu kysymys... Ahdistaako sinua joskus jos kohtaat toisen lyhyen ihmisen ja olette sentään about silmien tasolla? Itseäni aina hieman ahdistaa ja tuntuu oudolta kun ei ole yhtään tällaisen tottunut. Jotenkin kun on aina niin lyhyt niin tottuu siihen omaan yksityisyyteensä, tietty yleensä on näkymätön muille ja kirjaimellisesti kävellään päin, jos et ole koko aika valppaana väistämässä mutta.. On se oma pieni kupla silti aika yes.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli olet yksi niistä, joilla täytyy olla ainakin puolikas sulka päässä. Kivaa, että on muitakin lyhyitä.
        Hassu kysymys... Ahdistaako sinua joskus jos kohtaat toisen lyhyen ihmisen ja olette sentään about silmien tasolla? Itseäni aina hieman ahdistaa ja tuntuu oudolta kun ei ole yhtään tällaisen tottunut. Jotenkin kun on aina niin lyhyt niin tottuu siihen omaan yksityisyyteensä, tietty yleensä on näkymätön muille ja kirjaimellisesti kävellään päin, jos et ole koko aika valppaana väistämässä mutta.. On se oma pieni kupla silti aika yes.

Mä en yleensä edes huomaa omaa lyhyyttäni.. hyvin harvakseltaan.. se ei ole juurikaan rajoittanut tekemisiäni tai olemisiani ja tuskin koskaan "ylitseni" on kävelty. Minulla on valtava ego.. ja minä en jää huomaamattomaksi juuri koskaan.. minussa on jotakin että minut vaan huomataan. Rentoutta tai auraa.. karismaa.. samapa tuo. Minä sanoisin että luonnollisuutta..
        Minun kokoiset näyttävät oudon pieniltä minun silmissäni..
        Nykyisessä työssäni alkuun oli äärettömän vaikeaa keskustella istuvien ihmisten kanssa.. en osannut suhtautua kun piti katsoa alaspäin.. siirtymävaiheessani kompensoin sitä menemällä lattialle polvilteen heidän eteensä.. näin he olivat minulle tutussa muodossa... tätä liikettä kummeksuttiin yleisesti, minä siitä mitään vällännyt.. se oli minun tapani opetella uusi asia.. keskustella alaspäin.. nykyään olen jo tottunut keskustelemaan alaspäin eikä tarvitse kompensoida sitä mitenkään..
        Sama oli kun lopetin tupakan polttamisen.. join aamukahvini ulkona melkein kaksi vuotta sen jälkeen.. mutta se tepsi..
        En muuttanut elämääni kuin sen verran mitä piti.. eli jätin tupakan polttamatta - olen edelleen taukoni tupakkapaikoilla töissä ollessani. Ja kuusi vuotta jo polttamatta.
        Sama se mitä tekee kunhan se toimii..

• Anonyymi

Et saa! Se on mun slice! Sitäpaitsi tuo seuraava on sun! Annatko haukun?

• Anonyymi

Kotipizzasta tuli pizzakuponkeja ja voimassa 22.11 saakka.
      Yhtään en ole vielä tilanut, vaikka katsellut olen kieli pitkällä, että tilaisinko tuollaisen.
      Hintaa on aika suolaisesti, vaikka kuponkitarjouskia ovat, vajaa 10 € pizza.
      Varmaan käy taas, kuten joka kerta, että mietin ja pohdin minkä ottaisin ja totean, että jaahas meni tarjous umpeen, ei voikaan ostaa.
      Jos ostan, niin kuskaan pizzan kotiin pyörällä, jossa perässä vedettävä pyöräkärry.

t. Ätmi

• Anonyymi

Ei huono suunitelma, siis jos kykenee ajamaan polkupyörällä ja perässäkin kärry.

• Anonyymi

DarkFear
      21.01.2014 19:23

Ei täällä Suomi24-sivustolla ole ainakaan mitään parempaa palstaa, joten mitäs sitä turhaan pois lähtemään ja uusia palstoja etsimään.

• Anonyymi

Joo no ihan siksi päätin tänne palstalle jäädä, koska jos mä jättäisin tämän palstan kokonaan, niin se olisi liian suuri riemuvoitto kaikille näille mua solvaaville idiooteille. He kun eivät todellakaan ansaitse mitään sellaista oman käytöksensä takia, joten siksi en halua sitä iloa heille suoda.

On se vaan tuolla oikeassa elämässä niin paljon vaikeampi tehdä kaikkia asioita oman mielensä mukaan ja niin, ettei ollenkaan siitä muiden ihmisten ajattelusta välittäisi. Täällä netissä se on vaan niin paljon helpompi, kun ei tarvitse samalla tavalla fyysisesti olla läsnä siellä huomion keskipisteenä.

No en livenä kiroile, mutta usein oon miettinyt sitä, että olisiko se päin naamaa huutaminen, kiroilu ja raivareiden saaminen ollut sittenkin se parempi ratkaisu, niin olisi ne suvaitsemattomat ihmiset tienneet silloin paremmin sen, että mitä heistä oikein ajattelen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voi luoja miten haluaisin

jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai
      Ikävä
      52
      7001
    2. Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat

https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita
      Maailman menoa
      92
      2304
    3. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

loppuvuonna 2024 ?
      Ikävä
      134
      1862
    4. Stefan muuttopuuhissa

Stefan on luonut kuvakollaasin instaansa. Suurin osa kuvista fiksuja otoksia vuosien varrelta sopivan musiikin kera. Es
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1079
    5. Syvästi levoton

Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk
      Ikävä
      9
      1043
    6. Mihin menet itäsuomalainen ja Helsinkiläiset jos sota syttyisi ?

Minne kuvittelitte sieltä kerrostaloistanne lähtevän kun rytinä alkaa ? Mun tiloihin ette ainakaan tule !
      Maailman menoa
      76
      877
    7. Oon oikeasti vältellyt

Sua viime aikoina mutta ainoastaan siitä syystä että oon voinut niin huonosi etten ole halunnut että näät mua ollenkaan
      Ikävä
      58
      864
    8. Hyvää vuoden viimeistä

Maanantai aamupäivää. Huomenta hyvää aurinkoista ☕🐺❄️😊❤️🌞
      Ikävä
      155
      829
    9. Minkä numerosarjan

Saat, kun lasket kaivattusi kirjaimet yhteen?
      Ikävä
      53
      825
    10. Pikkulinnut lauloi että olet rakastunut mies...

Se kieltämättä selittää paljon, mutta annan sinun olla nyt rauhassa. Aikamme tulee vielä 🤭
      Ikävä
      42
      824
    Aihe