Kuka palstalainen

Anonyymi

On elämäsi kartta ja kompassi?

-flowersreally-

41

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Disse-hahmon kirjoittaja. Hän on mun kaikuluotain. 😂👌
      Auttaa pimeässäkin törmäilemään. 😃

• Anonyymi

"Auttaa pimeässäkin törmäilemään. 😃"

Hyvä 😁 Luotettavampaa ei voi löytää 😍

• Anonyymi kirjoitti:

"Auttaa pimeässäkin törmäilemään. 😃"

Hyvä 😁 Luotettavampaa ei voi löytää 😍

Joo, olen erikoistunut oikean jalan pikkuvarvasta kohtaan järjestämään törmäyksiä... epäilen, että se irrottautuu minusta vielä ennen 60 vuotispäiviä....siis oikean jalan pikkuvarvas. :oD

• No aikuisena tervejärkisenä miehenä toki teen omat ratkaisuni aina itse, mutta onhan mulla palstalla useita kavereita joiden kanssa vaihdetaan mielipiteitä ja kokemuksia asioista joko täällä tai kasvotusten kun törmäillään irl.

Varsinkin Bicky Royal mies ja Porarin Make ovat neuvoneet ja tsempanneet mua paljon naisasioissa, niin hyvinä kuin huonoina hetkinäkin. Se on todellista veljeyttä se 🙏 Ja kuinka paljon näkyvyyttä yritykseni saikaan kansainvälisesti, kun sponssasin heidän tiimiä Daytona ja Indy-kisoissa. Varsinainen win-win tilanne kaikille osapuolille.

Pääskyvuoren Jormalta puolestaan olen kuullut hyviä neuvoja ja hänen omakohtaisia kokemuksiaan eritoten autoihin liittyen. Ei kai se ole sattumaa että omistin Viton reilun vuoden ajan, remontteihin meni noin 2k€ ja (vaihto)arvosta suli niin ikään reilut 2k€ siinä ajassa. Hiasella puolestaan ajoin noin 10kk ja sinä aikana remontteihin meni rahaa reilut pari sataa, eikä ollut tosiaankaan vaikea päästä autosta eroon kun pistin sen myyntiin kaikkine ruosteineen hieman ennen katsastusta. 😊

• Partakaweri

En tiedä itkeä vai nauraako 🤔

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Kyllähän tuo mielikuvitusmaailman jumiutuminen aina surullista on.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Eipä ole mitään läppää vaan harha. Ukkopaha.

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole mitään läppää vaan harha. Ukkopaha.

Oletko varma?

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Oletko varma?

Peris on sanonut mm että ”ei ne mulle ole mitään mielikuvitusystäviä” ja jotain ajautumisesta yhä syvemmälle liljalaaksolaisten maailmaan. Varmaan noi hahmot edustaa perikselle jotain palstaläppää enemmän?

• Anonyymi

Tuollaista yksinäisyys teettää pahimmillaan, pitää turvautua mielikuvitusystäviin :(

• Partakaweri kirjoitti:

Ei kai sitä tarvitse itkeä eikä nauraa jos kerroin keiden palstalaisten kanssa olen tekemisessä ja minkälaisia vinkkejä yms. olen saanut heiltä eri asioihin liittyen 🙄 En nyt sanoisi että kukaan ihminen varsinaisesti olisi elämäni kartta ja kompassi, mutta sitä varten ystävät ovat että osaavat kuunnella ja myös kertoa oman näkökulmansa tai omia kokemuksiaan jostain asiasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuollaista yksinäisyys teettää pahimmillaan, pitää turvautua mielikuvitusystäviin :(

Eipä sitä mulla ole mitään mielikuvitusystäviä palstalla eikä pääkopassani että mistähän tollasenkin keksit 🙄 Ihan normaalia nuoren miehen sosiaalista elämää mä elän, osa kavereistani vain on tän palstan kautta tuttuja ja toisaalta taas läheskään kaikki kaverini eivät tunne esim Penetratorsin jätkiä. Ei pitäisi olla mitenkään ihmeellistä, paitsi palstaätmien maailmassa johon ei kavereita ja sosiaalista elämää varmaan paljoakaan mahdu :(

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Eipä sitä mulla ole mitään mielikuvitusystäviä palstalla eikä pääkopassani että mistähän tollasenkin keksit 🙄 Ihan normaalia nuoren miehen sosiaalista elämää mä elän, osa kavereistani vain on tän palstan kautta tuttuja ja toisaalta taas läheskään kaikki kaverini eivät tunne esim Penetratorsin jätkiä. Ei pitäisi olla mitenkään ihmeellistä, paitsi palstaätmien maailmassa johon ei kavereita ja sosiaalista elämää varmaan paljoakaan mahdu :(

Ei ole ihan tervettä vuosikausia väittää mielikuvitusolentoja todellisiksi ihmisiksi. Hae apua jo.

• Anonyymi

Tykkään Dissestä...
      Saisi olla....👍😯😳 T:Elluhallo....

• Laskin..Housuun on mun kartta ja kompassini. Parempaan emäntää saa ettiä. 💟

• Laskin housuun. 😂

• Disse kirjoitti:

Laskin housuun. 😂

Joo. Se oli sen nimimerkki ML-palstalla. Ihan söpö tyttö.

https://aijaa.com/wxWQxP

• Disse kirjoitti:

No niin... :o)

Niinpä niin. Oi niitä aikoja.

• J-76 kirjoitti:

Niinpä niin. Oi niitä aikoja.

No hyvä niitä muistella. :o)

• Anonyymi
        J-76 kirjoitti:

Joo. Se oli sen nimimerkki ML-palstalla. Ihan söpö tyttö.

https://aijaa.com/wxWQxP

Marilyn https://images.cdn.yle.fi/image/upload//w_1199,h_1443,f_auto,fl_lossy,q_auto:eco/13-3-6242891.jpg Monroe

• Anonyymi kirjoitti:

Marilyn https://images.cdn.yle.fi/image/upload//w_1199,h_1443,f_auto,fl_lossy,q_auto:eco/13-3-6242891.jpg Monroe

Joku ylen juttu löyty. Marilyn oli muusa. Kyllä mun hanipupu Marilynin päittää 10-0. :)

• Anonyymi

Entä Kimmo ja Kumpulainen?

• Anonyymi kirjoitti:

Entä Kimmo ja Kumpulainen?

Teikäläisen mielikuvitusta kumpikin. Ei liity minuun mitenkään.

• Anonyymi

Passi kuin passi tai puolustusvoimien tuntolevykin, KOMpassi.'

• Anonyymi

Itse kun olin ostelemassa joululahjojakin, niin silmiini vinkautui aika kaunis sellainen joulun värinen neule juttu kallis paita, oli pakko ostaa, hyvä hyvä joulun väri oli vielä tumman punainen..

• Anonyymi

Viinamies on kuin kompassi joka opastaa sinkut yökerhoon juomaan viinaa ja kohti parisuhdetta.

Raittiin miehen kompassi on rikki ja hän haahuilee yksinäisyydessä.

t. viinamies

• Anonyymi

Raittiilla onkin gps ;)

• Anonyymi

Minulle kaikki palstalaiset ovat ihmisiä. Muistaakseni kerran jonkun kanssa keskustelin pitkään. Nimeä en muista, mutta oisko ollut pönttis tai joku?

>Simiti<

• Anonyymi

Itse olen oman elämäni kartta ja kompassi. Että näin koruttomasti.

• Jaa....oisko täällä suunnistuksen harrastajia?

• Anonyymi

Disse, J76 ja wuppis. Ainakin he. :D Niin ja liner seuraa hyvin vahvasti perässä. :D

• Anonyymi

Muista, että hiljaisuus on joskus paras vastaus.
        Toivo on puoli elämää, välinpitämättömyys on puoli kuolemaa.
        Nopeudesta ei ole hyötyä jos suunta on väärä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista, että hiljaisuus on joskus paras vastaus.
        Toivo on puoli elämää, välinpitämättömyys on puoli kuolemaa.
        Nopeudesta ei ole hyötyä jos suunta on väärä.

Hiljaisuus ei ole vastaus. Hiljaisuus on hiljaisuus.

Vastaus on harvoin vastaus ja harvoin on kysymys kysymyksenä. Ja vielä harvemmin käy niin, että huomaa vastanneensa kysymällä. Tai kysynneensä vastaamalla.

Pahimmanlaatuiset on kuitenkin aina he, jotka julistaa vastauksia ja kysymyksiä. Niihin vähiten luottaa suosittelen,

• Sinähän humoristi olet. Hullukin, jos meikäläistä kompassoit. :D

• J-76 kirjoitti:

Sinähän humoristi olet. Hullukin, jos meikäläistä kompassoit. :D

Minulla yhdessä vaiheessa palstan kompassini pohjoisneula oli Disse ja etelänsuunta Sönkkö, mutta nykyään on toisenlainen kompassi. Tuolla aikaisemmin joku kysyi, että onko täällä suunnistuksenharrastajia. Minä olin joskus jopa kilpasuunnistaja. Yhdessä läänissä sain pari piirinmestaruusmitaliakin. Nykyinen kompassini on Jeesus ja karttani Raamattu, vaikka en täällä palstalla niin uskostani tiedota. Täällä kirjoittelen vain parisuhde/sinkku-juttuja ja rupattelen.

• Minä itte, itteleni.

Kartta on hukassa, mutta onneksi kompassi on korvien välissä tallessa, ihan ei mettään tule mentyä, vaikka tiettyä harhailua esiintyykiin. Kyllä se karttakin taas jostain löytyy, ihmisellä ei vaan pitäis olla kovin paljon tavaraa hallussaan, hitto vieköön :D

• Huonot esimerkit ovat parhaita esimerkkejä.

• Anonyymi

Minä en ole mikään palstalainen! Minä olen tavallinen ihminen! https://www.youtube.com/watch?v=HUt11vH7m1I

>Simiti<

• Anonyymi

"Kuka palstalainen
      On elämäsi kartta ja kompassi?"

Varjelkoon!
      En enää ihmettel yhtään että täysin pöpelikössä tuntuvat porukat täällä rämpivän!heittäydy ulkoaohjautuvaksi. Tosin
      Jos kartat ja kompassit on tuota luokkaa.....

Tervejärkinen ihminen päättää ihan itse elämänsä suunnan, korkeintaan kuuntelee hyvien ystävien mielipiteitä mutta ei ota niitä elämänsä suuntaviitoiksi eikä heittäydy ulkoaohjautuvaksi. Tosin siltä vaikuttaa ettei täältä juuri oman elämänsä herroja löydy...

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      47
      4504
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      114
      3582
    3. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      39
      1855
    4. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      106
      1783
    5. Nainen, vaikka kaikki on

ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.
      Tunteet
      13
      1687
    6. Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?

Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin
      Maailman menoa
      123
      1544
    7. HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä

Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki
      Ikävä
      8
      1354
    8. Mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota

kun eka kerran näit kaivattusi?
      Ikävä
      78
      1256
    9. Ihan pelästyin kun sut

näin. Huh huh kun olit vanhentunut.
      Ikävä
      109