Kuka palstalainen

Anonyymi

On elämäsi kartta ja kompassi?

-flowersreally-

41

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Disse-hahmon kirjoittaja. Hän on mun kaikuluotain. 😂👌
      Auttaa pimeässäkin törmäilemään. 😃

      • Anonyymi

        "Auttaa pimeässäkin törmäilemään. 😃"

        Hyvä 😁 Luotettavampaa ei voi löytää 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Auttaa pimeässäkin törmäilemään. 😃"

        Hyvä 😁 Luotettavampaa ei voi löytää 😍

        Joo, olen erikoistunut oikean jalan pikkuvarvasta kohtaan järjestämään törmäyksiä... epäilen, että se irrottautuu minusta vielä ennen 60 vuotispäiviä....siis oikean jalan pikkuvarvas. :oD


    • No aikuisena tervejärkisenä miehenä toki teen omat ratkaisuni aina itse, mutta onhan mulla palstalla useita kavereita joiden kanssa vaihdetaan mielipiteitä ja kokemuksia asioista joko täällä tai kasvotusten kun törmäillään irl.

      Varsinkin Bicky Royal mies ja Porarin Make ovat neuvoneet ja tsempanneet mua paljon naisasioissa, niin hyvinä kuin huonoina hetkinäkin. Se on todellista veljeyttä se 🙏 Ja kuinka paljon näkyvyyttä yritykseni saikaan kansainvälisesti, kun sponssasin heidän tiimiä Daytona ja Indy-kisoissa. Varsinainen win-win tilanne kaikille osapuolille.

      Pääskyvuoren Jormalta puolestaan olen kuullut hyviä neuvoja ja hänen omakohtaisia kokemuksiaan eritoten autoihin liittyen. Ei kai se ole sattumaa että omistin Viton reilun vuoden ajan, remontteihin meni noin 2k€ ja (vaihto)arvosta suli niin ikään reilut 2k€ siinä ajassa. Hiasella puolestaan ajoin noin 10kk ja sinä aikana remontteihin meni rahaa reilut pari sataa, eikä ollut tosiaankaan vaikea päästä autosta eroon kun pistin sen myyntiin kaikkine ruosteineen hieman ennen katsastusta. 😊

      • En tiedä itkeä vai nauraako 🤔


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        En tiedä itkeä vai nauraako 🤔

        Kyllähän tuo mielikuvitusmaailman jumiutuminen aina surullista on.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        En tiedä itkeä vai nauraako 🤔

        Eipä ole mitään läppää vaan harha. Ukkopaha.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole mitään läppää vaan harha. Ukkopaha.

        Oletko varma?


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Oletko varma?

        Peris on sanonut mm että ”ei ne mulle ole mitään mielikuvitusystäviä” ja jotain ajautumisesta yhä syvemmälle liljalaaksolaisten maailmaan. Varmaan noi hahmot edustaa perikselle jotain palstaläppää enemmän?


      • Anonyymi

        Tuollaista yksinäisyys teettää pahimmillaan, pitää turvautua mielikuvitusystäviin :(


      • Partakaweri kirjoitti:

        En tiedä itkeä vai nauraako 🤔

        Ei kai sitä tarvitse itkeä eikä nauraa jos kerroin keiden palstalaisten kanssa olen tekemisessä ja minkälaisia vinkkejä yms. olen saanut heiltä eri asioihin liittyen 🙄 En nyt sanoisi että kukaan ihminen varsinaisesti olisi elämäni kartta ja kompassi, mutta sitä varten ystävät ovat että osaavat kuunnella ja myös kertoa oman näkökulmansa tai omia kokemuksiaan jostain asiasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaista yksinäisyys teettää pahimmillaan, pitää turvautua mielikuvitusystäviin :(

        Eipä sitä mulla ole mitään mielikuvitusystäviä palstalla eikä pääkopassani että mistähän tollasenkin keksit 🙄 Ihan normaalia nuoren miehen sosiaalista elämää mä elän, osa kavereistani vain on tän palstan kautta tuttuja ja toisaalta taas läheskään kaikki kaverini eivät tunne esim Penetratorsin jätkiä. Ei pitäisi olla mitenkään ihmeellistä, paitsi palstaätmien maailmassa johon ei kavereita ja sosiaalista elämää varmaan paljoakaan mahdu :(


      • Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

        Eipä sitä mulla ole mitään mielikuvitusystäviä palstalla eikä pääkopassani että mistähän tollasenkin keksit 🙄 Ihan normaalia nuoren miehen sosiaalista elämää mä elän, osa kavereistani vain on tän palstan kautta tuttuja ja toisaalta taas läheskään kaikki kaverini eivät tunne esim Penetratorsin jätkiä. Ei pitäisi olla mitenkään ihmeellistä, paitsi palstaätmien maailmassa johon ei kavereita ja sosiaalista elämää varmaan paljoakaan mahdu :(

        Ei ole ihan tervettä vuosikausia väittää mielikuvitusolentoja todellisiksi ihmisiksi. Hae apua jo.


    • Anonyymi

      Tykkään Dissestä...
      Saisi olla....👍😯😳 T:Elluhallo....

    • Laskin..Housuun on mun kartta ja kompassini. Parempaan emäntää saa ettiä. 💟

      • Laskin housuun. 😂


      • Disse kirjoitti:

        Laskin housuun. 😂

        Joo. Se oli sen nimimerkki ML-palstalla. Ihan söpö tyttö.

        https://aijaa.com/wxWQxP



      • Disse kirjoitti:

        No niin... :o)

        Niinpä niin. Oi niitä aikoja.


      • J-76 kirjoitti:

        Niinpä niin. Oi niitä aikoja.

        No hyvä niitä muistella. :o)


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Marilyn https://images.cdn.yle.fi/image/upload//w_1199,h_1443,f_auto,fl_lossy,q_auto:eco/13-3-6242891.jpg Monroe

        Joku ylen juttu löyty. Marilyn oli muusa. Kyllä mun hanipupu Marilynin päittää 10-0. :)


      • Anonyymi

        Entä Kimmo ja Kumpulainen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä Kimmo ja Kumpulainen?

        Teikäläisen mielikuvitusta kumpikin. Ei liity minuun mitenkään.


    • Anonyymi

      Passi kuin passi tai puolustusvoimien tuntolevykin, KOMpassi.'

    • Anonyymi

      Itse kun olin ostelemassa joululahjojakin, niin silmiini vinkautui aika kaunis sellainen joulun värinen neule juttu kallis paita, oli pakko ostaa, hyvä hyvä joulun väri oli vielä tumman punainen..

    • Anonyymi

      Viinamies on kuin kompassi joka opastaa sinkut yökerhoon juomaan viinaa ja kohti parisuhdetta.

      Raittiin miehen kompassi on rikki ja hän haahuilee yksinäisyydessä.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Raittiilla onkin gps ;)


    • Anonyymi

      Minulle kaikki palstalaiset ovat ihmisiä. Muistaakseni kerran jonkun kanssa keskustelin pitkään. Nimeä en muista, mutta oisko ollut pönttis tai joku?

      >Simiti<

    • Anonyymi

      Itse olen oman elämäni kartta ja kompassi. Että näin koruttomasti.

    • Jaa....oisko täällä suunnistuksen harrastajia?

    • Anonyymi

      Disse, J76 ja wuppis. Ainakin he. :D Niin ja liner seuraa hyvin vahvasti perässä. :D

      • Anonyymi

        Muista, että hiljaisuus on joskus paras vastaus.
        Toivo on puoli elämää, välinpitämättömyys on puoli kuolemaa.
        Nopeudesta ei ole hyötyä jos suunta on väärä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista, että hiljaisuus on joskus paras vastaus.
        Toivo on puoli elämää, välinpitämättömyys on puoli kuolemaa.
        Nopeudesta ei ole hyötyä jos suunta on väärä.

        Hiljaisuus ei ole vastaus. Hiljaisuus on hiljaisuus.

        Vastaus on harvoin vastaus ja harvoin on kysymys kysymyksenä. Ja vielä harvemmin käy niin, että huomaa vastanneensa kysymällä. Tai kysynneensä vastaamalla.

        Pahimmanlaatuiset on kuitenkin aina he, jotka julistaa vastauksia ja kysymyksiä. Niihin vähiten luottaa suosittelen,


      • Sinähän humoristi olet. Hullukin, jos meikäläistä kompassoit. :D


      • J-76 kirjoitti:

        Sinähän humoristi olet. Hullukin, jos meikäläistä kompassoit. :D

        Minulla yhdessä vaiheessa palstan kompassini pohjoisneula oli Disse ja etelänsuunta Sönkkö, mutta nykyään on toisenlainen kompassi. Tuolla aikaisemmin joku kysyi, että onko täällä suunnistuksenharrastajia. Minä olin joskus jopa kilpasuunnistaja. Yhdessä läänissä sain pari piirinmestaruusmitaliakin. Nykyinen kompassini on Jeesus ja karttani Raamattu, vaikka en täällä palstalla niin uskostani tiedota. Täällä kirjoittelen vain parisuhde/sinkku-juttuja ja rupattelen.


    • Minä itte, itteleni.

      Kartta on hukassa, mutta onneksi kompassi on korvien välissä tallessa, ihan ei mettään tule mentyä, vaikka tiettyä harhailua esiintyykiin. Kyllä se karttakin taas jostain löytyy, ihmisellä ei vaan pitäis olla kovin paljon tavaraa hallussaan, hitto vieköön :D

    • Huonot esimerkit ovat parhaita esimerkkejä.

    • Anonyymi

      Minä en ole mikään palstalainen! Minä olen tavallinen ihminen! https://www.youtube.com/watch?v=HUt11vH7m1I

      >Simiti<

    • Anonyymi

      "Kuka palstalainen
      On elämäsi kartta ja kompassi?"

      Varjelkoon!
      En enää ihmettel yhtään että täysin pöpelikössä tuntuvat porukat täällä rämpivän!heittäydy ulkoaohjautuvaksi. Tosin
      Jos kartat ja kompassit on tuota luokkaa.....

      Tervejärkinen ihminen päättää ihan itse elämänsä suunnan, korkeintaan kuuntelee hyvien ystävien mielipiteitä mutta ei ota niitä elämänsä suuntaviitoiksi eikä heittäydy ulkoaohjautuvaksi. Tosin siltä vaikuttaa ettei täältä juuri oman elämänsä herroja löydy...

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      169
      1653
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      959
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      81
      776
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      447
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe