Äskettäin Tornioon muuttaneena, kyselisin hyvää autokorjaamoa/huoltoa, lähialueet käy myös (lähikylät ja kunnat esim Keminmaa tai Kemi)
Hyvä autokorjaamo?
15
111
Vastaukset
- Anonyymi
Auto ja Pienkonehulto Tryykille menee täältä suositus
- Anonyymi
Tornion Autoapu, suosittelen!
- Anonyymi
Niin no, vuosia sitten vaihtoivat autoni perään kardaanin stefan.
No unohtivat lisätä ölyt.
Alkoi selittely että minun oma vika kun kuullema öljy oli päässyt huohotusputken kautta valumaan ulos (jokuhan voisi uskoa tuollaisia satuja, auton peräpää oli puhas, ei öljyroiskeita)
Maksoi mulle sitten uuden perän verran tuo stefan vaihto.
Empä ole sen jälkeen käyttänyt ja olen muillekkin kertonut.
- Anonyymi
Motonet
- Anonyymi
Hartikaisen tai Pärnäsen korjaamolta ammattitaitoista palvelua.
- Anonyymi
Pärnäsen korjaamolle täältäkin pisteet.. 😉
- Anonyymi
Auto ja peltikorjaamo on ainakin hinnaltaan halvin, ja huolto onnistuu asiallisesti.
- Anonyymi
Kerrotko vielä mitä autoosi on tehty ja paljonko maksoi. Sekä paljonko kyseiset remontit olisi muissa korjaamoissa maksaneet.
Vai oliko tämäkin vaan pelkkää mainostamista
- Anonyymi
Auto ja konehuolto Lohiniva, tai Tornion Autoapu. Aina saanut hyvää palvelua molemmista ja hinta kohtuullinen.
- Anonyymi
Motonetin sivussa oon käyttäny. Aika edullinenki
- Anonyymi
Kotona olen korjaillut. Tuntivelotus on ollut nolla euroa. Osat olen tilaillut enimmäkseen Virosta. Ei voi korjaaminen enää halvempaa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotona olen korjaillut. Tuntivelotus on ollut nolla euroa. Osat olen tilaillut enimmäkseen Virosta. Ei voi korjaaminen enää halvempaa olla.
Onko Torniossa vielä semmosta autokorjaajaa kuin joku Jopperi tai sinnepäin .Mersuja ainaskin tai ymmärsi niitten piälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Torniossa vielä semmosta autokorjaajaa kuin joku Jopperi tai sinnepäin .Mersuja ainaskin tai ymmärsi niitten piälle
On Jarmo Juopperi 040726745 ellen aivan väärin muista. On myös hyvä.
- Anonyymi
Mitä sille autolle pitäisi tehdä, onko määräaikaishuolto vai jokin korjaus, siitäkin voisi olla eri hinnoittelut.
- Anonyymi
Renkaaseen pitäisi laittaa ilmaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760