Huve hoomenta.

Anonyymi

Paljo satta lumi tane. Muista olle kilti, tontu kanso ikuna takana. Rakasta lahimaine ja teke hyve tekoja.

90

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ihanko totta.

    • Anonyymi

      Kula tehda niin. Minä hoika poika ei suoda kinku, mistä saada kalkana joulu?

    • Anonyymi

      Tontut ei liiku vielä marraskuussa ,..tun mamutonttu,eli lopeta tuo lässyttäminen koska et oo hauska yhtään vaan ihan ..tun junttihumoristi.

      • Anonyymi

        Huve paeva,kysy minimani onko kalkana,jos ei olla pittä heti tilaus tekke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huve paeva,kysy minimani onko kalkana,jos ei olla pittä heti tilaus tekke.

        Hei,mulla fatima hakke kalkana prismasta,on halppa,kyssy sieltä.


      • Anonyymi

        Minä ejukolaatio eille kun ajatella suomiblondi


      • Anonyymi

        Tieda sina tekenu myos. Kuulla kun ahisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tieda sina tekenu myos. Kuulla kun ahisit.

        En mine ahisele.


    • Anonyymi

      Sinä afgaani et tiedä mitä on kun on paljon lunta. Sitten tiedät kun tennarisi eivät riitä.

      • Anonyymi

        Huva paeva,mulla oli iso vuori lähellä kotti ja siinä huvin paljo lumi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huva paeva,mulla oli iso vuori lähellä kotti ja siinä huvin paljo lumi

        syö poeka kinkkua ja pekonia niin vahvistut..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        syö poeka kinkkua ja pekonia niin vahvistut..

        Mien suo kalkana siina ole vain vaha rasva. Nakku huvi sixpack tukke siita naane.


    • Anonyymi

      Ja vahvistu sen verran että jaksat suksia ..ttuun tuolla 50-luvun Suomi-filmikomedioiden tasolla olevan huumoris kans.

    • Anonyymi

      Liikaa silikonia, poistata.

    • Anonyymi

      voko keba pyyhki takkapuoli?

    • Anonyymi

      Huve ilta. Tekki kova reeni nosti paino. Nutte syoda kalapuiko, siina ole roheiini seka kuituki.

    • Anonyymi

      Huve hoomenta. Tana tiedosa piku pakanen ulkona . Nutte pitta keita aamukahvi seka otta vittamiini. Olla tana kiltisti, tontu tarkaile ja kerto joulupuki. Kohta joolu ja sitte saada paljo lahja seka suoda herkuline kalkana.

      • Anonyymi

        Huve paeva,joko sina herata,otta vaha puuro ja sitte hiihta suksi.mine hake manimini pieni kalkana ja vaha riisi paevalla.


      • Anonyymi

        Mina en kaattua, minulla ketingit jaloisa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mina en kaattua, minulla ketingit jaloisa.

        Huve paeva,mina vaha suksi,ei huva luistaa,pitta laitta kalkanan rasva vaha pohja ,sitte voi hyppa vaha maki hoomena.voiko sina hyppa minu kans kilpa,


      • Anonyymi

        Paeva,mina soitti juuri ahmed ja puhu suksista.ahmed ei ole suksi,mutta lupasi vaha laskea maki,voi kaytta vanha pizza laatiko,mutta ei tieda voiko se luista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paeva,mina soitti juuri ahmed ja puhu suksista.ahmed ei ole suksi,mutta lupasi vaha laskea maki,voi kaytta vanha pizza laatiko,mutta ei tieda voiko se luista.

        kulla ahmed voi osta pulkka , onko se pulka kallis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kulla ahmed voi osta pulkka , onko se pulka kallis.

        Stiga hyva vauhti


    • Anonyymi

      minä irrota sika paa joluksi

      • Anonyymi

        Joolu vain hapakorpu, salati ja kaarapuro. Salo maista vaha kalkunajalka? Mine muslim, ei suoda sika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joolu vain hapakorpu, salati ja kaarapuro. Salo maista vaha kalkunajalka? Mine muslim, ei suoda sika.

        Huve ilta,nut pitta menna sali nosta paino,pitta hoomena kirjotta .muista nukku huva,sitte jaksa taas kirjotta hoomena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huve ilta,nut pitta menna sali nosta paino,pitta hoomena kirjotta .muista nukku huva,sitte jaksa taas kirjotta hoomena.

        Soomilaset tukata luke meida jutuja. Asuko sinä Ounasrine? Minä asu sielä huva k-kaupa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joolu vain hapakorpu, salati ja kaarapuro. Salo maista vaha kalkunajalka? Mine muslim, ei suoda sika.

        Mine kristity. Otta vasta Jeesus sine sydam.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huve ilta,nut pitta menna sali nosta paino,pitta hoomena kirjotta .muista nukku huva,sitte jaksa taas kirjotta hoomena.

        Muista reena hauiskaanto, etta kasva iso pala. Palkarim laitta reatiini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista reena hauiskaanto, etta kasva iso pala. Palkarim laitta reatiini.

        Huve ilta,soomalaiset yrita sotke tama ketju.Pitta usko,tama on kalkana ketju ja vaha pipari.


      • Anonyymi

        Maniminisa huuva kala ja kalkanatiski. Mina varata tanaan iiso kalkana joulu.


      • Anonyymi

        Voiko vuokra mule uksi huone? Maksa aina takkuvuokra ajoisa. Teina massi kulla.


    • Anonyymi

      Ehka perusta haarem. Moni muija kun olla, uksi voi siivo, toine paista kalkana ja kolmas hiero hartia.

    • Anonyymi

      mussa mine olla

    • Anonyymi

      Muija aina komentelle mine. Pitta paasta karkku vaha aika. Kuka vuokra mulle kampa, aina maksa takkuvuokra?

      • Anonyymi

        Mula oliis metakanpa korvesa. Siela ei kalkana ole metsa muta kanalintu saada grilli.


    • Anonyymi

      Huve yota. Nutte pitta alka nukuma. Olla kiltisti peito alla ja toru dogi jos hauku, etta ei hera naapuri.

      • Anonyymi

        Huva hoomenta,mina herata vasta,nyt pitta syoda vaha puuro ja sitte menna suksi.Kulla voi vuokra hoone mutta pitta saada takkuvuokra


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huva hoomenta,mina herata vasta,nyt pitta syoda vaha puuro ja sitte menna suksi.Kulla voi vuokra hoone mutta pitta saada takkuvuokra

        Tama ilon utinen! Aina maksa takkuvuokra, mutta saako jarjesta valila juhla, soitta hunpa ja tooda moni naane kylaan?


    • Anonyymi

      Hyva hoomen kaiki kansa! Ei olla sulla lumi, laita ketinkikenka jalka lahtea mootivaateosto. Osta uusi Gant pussero. Siten kauda veli luona kebab suoda. Tulkka kaapungile kaiki Rovaniemi nuori naiset.

      • Anonyymi

        Hyve hoomenta veljem! Ala kaikki nuori naisen vie jatta mulle muuttama. Pitte perusta haarem, tarvi moni palvelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyve hoomenta veljem! Ala kaikki nuori naisen vie jatta mulle muuttama. Pitte perusta haarem, tarvi moni palvelija.

        Hoomenta pojat,iso pakkanen ulko,laitta paksu takki jos pitta ostaa kalkana,sitte uuni laitta 175 aste ja kalkana laitta uuni.ala hotki,syo rauha ja sitte nukku.ilta pitta menna vaha suksi ja sitte nautti pipari.


      • Anonyymi

        Ala suoda raaka tula ripulitaati. Mine suoda tanan kalkanapata, pittä uus kalkana joulu olla.


    • Anonyymi

      Hyvo hometa mine oli nuo ku ota joku tana muta. Opeia huo noko tule vioki nhk mou.

      • Anonyymi

        HOMENTA,minu pitta osta merkivaate ja uusi puhilin,ei voi aina otta simpuka,pitta vaha pilkki, kala ,onko jaa huva,kestako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HOMENTA,minu pitta osta merkivaate ja uusi puhilin,ei voi aina otta simpuka,pitta vaha pilkki, kala ,onko jaa huva,kestako?

        oosta usi simpukapuhelin, oikein huva 5g.silla voi soitta koti.


      • Anonyymi

        Mino piuta vou kela poilu ota muka vetä joila voi gpunt ja saity jou vat.
        Niu voi ela olu bunk xoi katy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mino piuta vou kela poilu ota muka vetä joila voi gpunt ja saity jou vat.
        Niu voi ela olu bunk xoi katy.

        simpukapuhelin huva,pitta menna kohta kaupakesku,huva kulutta aika ja katto onko keta tuttu.hoomena pitta kasvatta lihas


      • Anonyymi

        Paevaa,tama on huva palsta,ainatieta mita ystava homma ja mita tykka osta.simpuka on huva ja camel tupaka.laitta kalkana uuni nyt.


      • Anonyymi

        oluta on huva,tulle aamu vaha paa kippea


    • Anonyymi

      mine tulla ja vääntää jolu tortun sulle kaahvi pöytää sinä syödä se . nyt mamu jolu

      • Anonyymi

        Mita utta ole sale otta muka mika olla täälä ole ilo alle tanne.


    • Anonyymi

      Huve ipltapaia nyt ola entex ole taala mut ei mina mita olaveile nut tassa.

    • Anonyymi

      Jokko lopeta politika hopotus. Pitta rasva sukset kalkanarasvalla ja menna hiihta ounasvara.

      • Anonyymi

        Huve paeva,tana pitta pelata ruleti,saa vaha massi


    • Anonyymi

      Olpa huva ku etä sai ota etene toija talike

    • Anonyymi

      Tervem se olla mine Jimmy!

      En olla rasisistim olla vaahto-opiskelija Coloradosta. Minen lempirooka on kalkana. Tukka paljom Rovastiniemi, paljo kaanis naine ja maisema. Missa voida huva laske stiga? Onko huva tyopaika jossain, koyha opiskelija loppu kohta massi, ei saanu vielä tukimani?

      Olli enne hormini, mutta nutte kaanty Jehova todistelija. Lukke aina vartiotorvi iltaisin.

    • Anonyymi

      Mita ole hauno otta eteä saa ola elo pain.

    • Anonyymi

      Yksinpuhelu se vain jatkuu.

      • Anonyymi

        Hoomenta,soomalaiset hairita jimyn ja manun ketju.laitta oma ketju,eika lukke meita.jimy,olekko maksa takkuvuokra.


    • Anonyymi

      Onkohan tämä tylsää yksinpuhella?

    • Anonyymi

      mina puhu kalkana kansa suoli olla pöydälä ja mina unkata

      • Anonyymi

        paljo hoomenta,muista laitta pippo paa,kulma ilma.tuleko pella ruleti.


      • Anonyymi

        Hoomenta,laitta kummisaapa,jokku voi olla kadehti kun olla huva laki ja kenkka.


    • Anonyymi

      ap ap

    • Anonyymi

      itsenane irak
      mine mene palautus takas

      • Anonyymi

        Mina ei mene mina nut vartitorni army


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mina ei mene mina nut vartitorni army

        Ei sa lukke vartiotorni, otta raamatu lukkea.


    Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe