Moi! Joo eli siis olen transsukupuolinen (ftm). En tunne ketään muuta, joka olisi trans. Jos tästä asiasta haluaa puhua jonkun kanssa, niin pitää aina selittää kaikki mahdollinen eikä itse aiheesta keskustelusta tule mitään. Joten haluaako joku jakaa vaikka omia kokemuksiaan, valittaa dysforiasta tai muuten vaan puhua asiasta?
Olisi kiva jutella transsukupuolisuudesta jonkun kanssa.
BTW jos olet transsukupuolisia vastaan, älä vastaa tähän
olen trans ja kaipaan vertaistukea
3
164
Vastaukset
- Anonyymi
Vertaistukiryhmiä löytyy aika laajalti Suomessa paikallisen Setan puitteissa.
Moi!!! Olen itsekin trans (ftm). Olen peruskoulussa ja tulevaisuudessa halyaisin aloittaa testot. Olisi itsekin kiva päästä puhumaan jonkun, joka tuntee samoin kuin minä kanssa asiasta.
- Anonyymi
Transsukupuolisuudessa on paljon muutakin kuin vain hormonien käyttö. Testojen käyttö on vain pieni sivujuonne asiassa, ei pääasia. Tarvitset tosiaan vertaistukea että ymmärrät mitä transsukupuolisuudessa on todellisuudessa. Tällä palastalla et saa asiallista vertaistukea, joten hakeudu johonkin henkilökohtaisesti kokoontuvaan ryhmään tai jollekin muulle palstalle jossa vaaditaan osallistujilta kirjautuminen ja palsta on aktiivisesti moderoitu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa626106Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434308Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2703713Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks3023647Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1133465Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1043446Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty293423Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky53258Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär3592900Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm392433