Ei naista koskaan saa!!

Anonyymi

Naista ei vaan saa. siispä ikisinkku. Olen tavallisia naisia yrittänyt. Mutta ei heitä kiinnosta..

160

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kukaa kirjota mitää,?

    • Anonyymi

      Hautaan asti yksin ei auta ei.

    • Anonyymi

      Miksei naisille kelpaa edes pitkä mies?

    • Anonyymi

      Jatkuvasti uusia kuvia.. on teksti mitä haen tinderissä ja monta kuvaa??miksen kelpaa naisille???

      • Anonyymi

        Siksi, että heillä on tuhat muutakin mistä valita.
        Ei satu kuin tuurilla sun kohdalle.


    • Anonyymi

      Annan tavallisille naisille mihin mulla saumoja tykkäyksiä mut en saa edes yhtäkään osumaa.. en ymmärrä.

    • Anonyymi

      Siinäpä se. Luuletko jonkun haluavan olevan rakkaudessa tavallinen?

      Sen parhaan saa vaan ottamalla. Sen saa pidettyä, osoittamalla olevansa hänen veroinen. Rakkaus vaatii työtä ja hoivaa. Se ei ole koskaan itsestään selvyys.

      Itse olen elävä esimerkki, paskasta parhaaksi.
      Riippuen siitä keltä kysyy.

      En minäkään tavalliselle naiselle kelpaisi. Parhaalle olen koko hänen elämänsä. Hän tekee kaikkensa, pitääkseen minut onnellisena. Itse teen hänelle samoin, jotta suhde pysyy vähintäänkin tällaisena. Ei siksi että täytyy, vaan siksi että voi.

      • Anonyymi

        En mä kelpaa kellekkään. Vuodesta toiseen naiset sanoo olet ihan kivan pitkä mies ja söpö ihan komea.. en silti saa naista?? Uskomatonta. Miksei ne halua kiinnostua ja nähä ja en ymmärrä maailmaa


      • Anonyymi

        Vittu kaikenmaailman ulkomaalaiset pellet kelpaa.. onko ne niin vitun jänniä ja komeita.


      • Anonyymi

        Vittu olkoot. Ne kai valehtelee ja oon ruma ja tyhmä enkä saa koskaa naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä kelpaa kellekkään. Vuodesta toiseen naiset sanoo olet ihan kivan pitkä mies ja söpö ihan komea.. en silti saa naista?? Uskomatonta. Miksei ne halua kiinnostua ja nähä ja en ymmärrä maailmaa

        No mutta, et vaan ole vielä häntä kohdannut. Älä hätäile.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta, et vaan ole vielä häntä kohdannut. Älä hätäile.

        No mistä mä hänet kohtaan? Heikkolahjainen tyhmä mies ei kelpaa kellekkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu kaikenmaailman ulkomaalaiset pellet kelpaa.. onko ne niin vitun jänniä ja komeita.

        Onko sinulla v-kompleksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu olkoot. Ne kai valehtelee ja oon ruma ja tyhmä enkä saa koskaa naista

        Siisti suutasi ja opettele käytöstapoja,niin saat kaverin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistä mä hänet kohtaan? Heikkolahjainen tyhmä mies ei kelpaa kellekkään?

        vedä kätees vaan. täh.


    • Anonyymi

      Et saakaan. Suhdetta ei hankita siksi, että on yksinäinen ja haluaa mitä tahansa seuraa. Suhde syntyy, kun rakastuu. Sinä haluat minkä tahansa tavallisen naisen, että et olisi yksinäinen. Naiset ei halua sinua, koska eivät rakastu sinuun.

      Mielummin yksin kuin paskassa suhteessa.

      • Anonyymi

        Ei ne halua mua.. ku ei niitä ketää kiinnosta.. anteeksi jos en ole komea malli top 10 rikas mies.. mulle kelpaisi tavallinen nainen mut ei niitä kiinnosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne halua mua.. ku ei niitä ketää kiinnosta.. anteeksi jos en ole komea malli top 10 rikas mies.. mulle kelpaisi tavallinen nainen mut ei niitä kiinnosta

        Ku ei asioille voi mitää. Sama onko työtön vai töissä. Juopot ja ulkomaalaiset komeet saa naisia.. minä omasta mielestä pitkä ja iha ok nökönen.en kelpaa ees 120 kg naiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ku ei asioille voi mitää. Sama onko työtön vai töissä. Juopot ja ulkomaalaiset komeet saa naisia.. minä omasta mielestä pitkä ja iha ok nökönen.en kelpaa ees 120 kg naiselle

        Vittu sit joskus vaa huoriin 100 euroa kun ei naista saa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu sit joskus vaa huoriin 100 euroa kun ei naista saa

        Teinikieli ei ole edustavaa.


      • Anonyymi

        Juuri näin,,,todennäköisesti epätoivo paistaa naamasta kilometrin päähän....se viimeistään karkoittaa naiset .


    • Anonyymi

      Kukaan ei halua yhtään tutustua.. ei niitä paskaakaa kiinnosta.

    • Anonyymi

      Oon yrittäny kokoajan naisia ei niitä vain kiinnosta.. eivät vastaa ollenkaa jne.

    • Anonyymi

      En jaksa enää. Tiedän etten naista koskaan saa. saatika rakkautta.. töitä ei huvita tehdä ku on aina yksin. Ja ei kukaa odota sua kotona.

    • Anonyymi

      Oon pahasti masentunu ku elämä on tyhjää. Muilla on elämä ja nainen ja ei tarvi nukkua yksin.. mä meen tyhjään asuntoon ja kukaan ei odota

    • Anonyymi

      Mä en kai ole olemassa. Nuorena oli kokoajan naisia alle 30..ei kelpaa naisille enää 35 vuotias mies

    • Anonyymi

      Allu MENE POIS!
      Mene sinne masennus-palstalle uikuttamaan, vai siksikö palasit tänne kun siellä kukaan ei sinulle vastaa?
      Monologiasi siellä käynyt jo pitkään ja nyt yrität täällä taas.
      Asiasi ei siitä muutu vaikka rääkyisit miten, ärsytät vain ihmisiä eikä soinua jaksa kukaan.

      • Anonyymi

        No sitten teen sitä vielä 40 vuotta joka päivä..katsoskun oon mielisairas hullu.


    • Anonyymi

      "Vittu sit joskus vaa huoriin 100 euroa kun ei naista saa".

      Eivät hekään tyhmiä ole, totta kai lypsävät mitä saavat, yksi hullu maksaa! 100 eutoa!

    • Vali vali vali vali...... Yksi erittäin painava syy siihen ettei naista saa, on jatkuva turha valitus JA negatiivinen asenne jokaiseen asiaan. Kysykää miehet itseltänne sellaista asiaa, että haluatteko te sellaisen naisen, joka valittaa jokaisesta asiasta ja itkeä ruikuttaa koko ajan kuinka elämä on kovaa...? Mikäli vastauksenne on ei, niin miksi kuvittelette että nainen haluaa ruikuttavan miehen.

      Katsokaa peiliin ja kysykää itseltänne mitä voisin tehdä siellä näkyvälle myrtsille ilmeelle, ja siten parannettua haluttavuutaan. Jalkautukaa ihmisten ilmoille ja erilaisiin harrastuksiin, niin saa samalla purettua omaa pahaa oloaan. Olkaa kohteliaita ja ystävällisiä tapaamianne ihmisiä kohtaan muutenkin, kuin vain deittailumielessä.

      Jos välttämättä haluatte sinne deittipalvelujen lihatiskille mennä, niin kirjoittakaa hauska, ja hyvällä maulla pilke silmäkulmassa tehty kuvaus itsestänne, ja siitä mitä harrastatte, mistä nautitte -muustakin kuin seksistä- ym. Ihan hyvin siihen tekstiin voi laittaa olevansa ujo, jos oikeasti on, sillä ei se ole aina mikään paha asia, ja naisten mielestä jopa hellyttävä piirre, mikäli rivien välistä ei käy ilmi että on katkera elämää ja vastakkaista sukupuolta kohtaan.

      Jos etsisin miestä, voisin kirjoittaa itsestäni seuraavasti; "Olen nelikymppinen eläinrakas ja kohtalaisella -välillä kaksimielisellä- huumorintajulla varustettu pullero pallero, joka rakastaa melodista metallia -myös muunkin genren musa uppoaa, konsolipelejä, lukemista sekä nauttii käsitöiden tekemisestä. Minua kutsutaan myös luotettavaksi, puheliaaksi ja toisinaan seuralliseksi, vaikka ujohkona en ahdistu kotona yksin ja hiljaa ollessakaan, vaan välillä jopa tarvitsen omaa rauhaa. Introvertti papupata kaipaa porisuttajaa, joka antaa tarvittaessa myös omaa tilaa. Miltä kuulostaa? "

      Tähän tyyliin, mutta ilman yltiöpositiivisuutta, ja muistakaa se ettette koskaan laita ilmoitukseen sellaista mitä ette ole, tai ette tee antaakseen paremman vaikutuksen. Omasta puolestani voi sanoa, että jos itsestä kerrankin kerrotaan asioita jotka eivät pidä paikkansa ja tämä käy ilmi, te olette menettäneet pelin. Hyvä on myös sanoa heti jo ilmoituksessa, jos etsii pelkästään seksisuhdetta. Niin naisissa kuin miehissä on niitä, jotka ovat pinnallisia ja kiiltävän perään, mutta myös aidosti ulkonäöstä ja koulutuksesta piittaamattomia, joille ihmisen sisin ja elämänarvot ovat tärkeämpiä, kuin maallinen omaisuus.

      Vielä viimeiseksi täytyy valitettavasti sanoa, etten etsi miestä tällä hetkellä, enkä missään nimessä netin kautta, joten en ole siinä mielessä markkinoilla. Jos irl joku sellainen tulee vastaan, kuka pääsee muurieni läpi, on kaikki mahdollista.

      • Anonyymi

        No en ymmärrä sun juttujas sori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ymmärrä sun juttujas sori.

        Et ymmärrä että negatiivinen asenne ja ruikutus eivät ole haluttuja piirteitä kumppaniehdokkaassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärrä että negatiivinen asenne ja ruikutus eivät ole haluttuja piirteitä kumppaniehdokkaassa?

        Mitä sitten pitäisi tehdä? mitä se auttaa jos ei ruikuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten pitäisi tehdä? mitä se auttaa jos ei ruikuta?

        Oon ollut kiva naisia kohtaa,, kehunut naisia, yrittäny treffeille yrittäny kaikkeni. paskaa vaa niskaa,, naiset ei vastaa,, eivätkä mitenkää halua mua nähdä.. siispä lopputulos on pyörii ympyrää ei mitää järkee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon ollut kiva naisia kohtaa,, kehunut naisia, yrittäny treffeille yrittäny kaikkeni. paskaa vaa niskaa,, naiset ei vastaa,, eivätkä mitenkää halua mua nähdä.. siispä lopputulos on pyörii ympyrää ei mitää järkee

        en ole ruma 195 pitkä.. on siisti tyyli,, on rahaa,, hyvä palkkanen työ.. ei mitkää asiat kiinnosta naisia,, ja minä en kiinnosta, loppulutus on et varmasti pysyn aina yksin,, en halua ees nähdä naisia,, ja jutella kun ei niitä kiinnosta ees pitkä komea mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole ruma 195 pitkä.. on siisti tyyli,, on rahaa,, hyvä palkkanen työ.. ei mitkää asiat kiinnosta naisia,, ja minä en kiinnosta, loppulutus on et varmasti pysyn aina yksin,, en halua ees nähdä naisia,, ja jutella kun ei niitä kiinnosta ees pitkä komea mies.

        Nyt kyllä niin riitti,, niin riitti, näkee millasia naiset ovat,, helvetti tässä mies vapaana,, luulisi että olis jonoa,, kun en ole kauhean rumakaa, ei vain koskaa ymmärrä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten pitäisi tehdä? mitä se auttaa jos ei ruikuta?

        Mitä tuo ruikuttaminen on auttanut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten pitäisi tehdä? mitä se auttaa jos ei ruikuta?

        Ei pelkästään se ruikuttaminen, vaan asenne. Mulla ei oo mikään hyvä itsetunto, mutta jos ajattelee jatkuvasti itsestään negatiivisessa mielessä ettei kelpaa kenellekään, se alkaa näkymään olemuksesta.

        En mä sua yritä mollata, se ei oo mun tarkistukseni, vaikka edellisestä jutusta pystyi niin käsittämään. Ei ollu tarkotus pahoittaa mieltä tai suututtaa.Ja hei, ota huomioon se, että mä en oo ollu deittimarkkinoilla 13:sta vuoteen, mutta yritän antaa sellaisia neuvoja, vinkkejä, mitkä muhun uppois, jos etsisin seuraa niin irl, kuin deittipalveluissa. Esim. tyypin, joka on vallottanut mun sydämen, tapasin ekaa kertaa jo kolme vuotta sitten, ja vasta vuosi sitten aloin kiinnostua. Ja pelkuri kun olen, vointini pahennuttua keväällä, tästä syystä sinkkuna olen edelleen, enkä ole tehnyt asialle mitään...ja tuskin tulen tekemään.

        Oot voinu tätä jo yrittääkin, mutta -enkä tarkoita paikalla mitään baaria tai muuta mitä automaattisesti oletetaan iskupaikaksi- ootko kokeillu joskus vaikka ruokakaupassa tai missä tahansa lähestyä naista muulla kuin isku yrityksenä, ja sitä kautta alkaa jututtaa?

        En osaa selittää kunnolla mitä tarkoitan, mutta yritän. Esimerkkinä aatellaan vaikka et nainen, joka on sun makuusi häntä kuitenkaan vielä tuntematta tai on puolituttu, seisoo vaikka iltapäivälehtien lööppien edessä, tai on jotain lehteä kaupassa selailemassa, missä puhutaan näistä uusista Uudenmaan rajoituksista. Sähän voisit mukamas ohi mennessä sivusta kommentoida jotain siihen liittyvää yleisellä tasolla, ja sitä kautta jututtaa
        jonkin aikaa, mikäli nainen vastaa jutustelutyyliin.

        Pointtina on kuitenkin se, ettei keskustelun avaus ole selkeästi avoin iskuyritys, vaikka sitähän se todellisuusessa tietysti on, vaan alkaa samalla tyylillä kuin mitä työkavereiden kanssa puhuu, ja jos huomaat naisen juttelevat sulle ja sun kanssa mielellään, ja teille syntyy hyvä keskustelu, voisit loppuvaiheessa ehdottaa että jos naisella on aikaa, hän lähtisi läheiseen kahvilaan kahville -tai lounasaikaan syömään jos kumpikaan ei ole vielä syönyt- jatkamaan keskustelua.

        Mä tosiaankin tapasin yhden poikakaverini 15 vuotta sitten sairaalan tupakkahuoneessa, jossa meitä potilaita oli jopa kymmenkunta kerrallaan. Tuskin kumpikaan ihastui tai ajatteli ensimmäisellä kun nähtiin mitään yrittävänsä. Mutta kun muiden kanssa keskusteltiin asioista maan ja taivaan välillä, saatiin tavallaan se uskalluksen jää rikottua, ja myöhemmin oli helpompaa alkaa kahdestaan juttelemaan henkilökohtaisimmista asioista, kun kumpikin oli nähnyt miten toinen kohteli muita ihmisiä. Meillä tosin oli useampia päiviä aikaa tutustua, ja näimme toisiamme useita kertoja päivässä jo ennen kahdestaan juttelua.

        Mut älä hei kokonaan luovuta, vaikka siltä nyt tuntuu että ketään ei koskaan saa. Sitä ei kuule koskaan tiedä missä sitä törmää siihen tiettyyn ihmiseen, josta tulee itselle se rakas.

        Voin kertoa että olen itelle katkera siitä, että alkuvuodesta kun tän tyypin näin vielä säännöllisesti, kehen retkahdin ja kunnolla, en näyttänyt kiinnostusta avoimesti, vaan esitin "coolina" että hän on kuin kuka tahansa muu, vaikka olin onnesta soikeana hänet nähdessäni. Nyt sen on jo myöhäistä, ja koska en uskalla ottaa yhteyttä ja kysyä suoraan, olen aika varma että mahdollisuuteni meni jo ajat sitten, jos niitä ylipäätään oli. Se on mun oma moka, ja kestän sen tietämättömyyden ja itsepäisen toiveikkuuden mitä mieleni vielä yrittää pitää yllä, toisin kuin pakit tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuo ruikuttaminen on auttanut?

        No mitä sitten saatana pitäs?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä sitten saatana pitäs?

        Jospa kokeilisit välillä jotain muutakin tehdä kuin ruikuttaa. Tulisi ainakin kokeiltua hyödyttäisikö se enemmän, kuin ruikuttaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa kokeilisit välillä jotain muutakin tehdä kuin ruikuttaa. Tulisi ainakin kokeiltua hyödyttäisikö se enemmän, kuin ruikuttaminen.

        En tiedä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä

        Mitä "et tiedä"?
        Se oli neuvo eikä kysymys.


    • Anonyymi

      Millaista apua Allu haluaisi? Katsos kun syy, miksi et saa naista, on sun mielisairaudet. Ne ovat syynä kaikkiin sun elämäs ongelmiin. Joten sun pitää nyt itse päättää, millaista apua haluat. Ja sitten hakea sitä. Naista ja seksiä et tule saamaan, luultavasti enää koskaan. Mutta se sun on nyt vaan hyväksyttävä. Kaikkia ei ole tarkoitettu siitoshommiin.

      • Anonyymi

        Mä käyn sentään töissä ja olen komea pitkä mies.. miksi en saisi? Olen edelleen lukuisia naisia saanut ja seurustellut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä käyn sentään töissä ja olen komea pitkä mies.. miksi en saisi? Olen edelleen lukuisia naisia saanut ja seurustellut?

        Et saa, koska olet mielisairas. Millaista apua haluat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et saa, koska olet mielisairas. Millaista apua haluat?

        Miten niin mielisairas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin mielisairas?

        Ethä sä pelle edes tunne mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et saa, koska olet mielisairas. Millaista apua haluat?

        Miksi sitten olen seurustellut ja saanut naisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten olen seurustellut ja saanut naisia?

        Parempi kysymys lienee, miksi erosit niistä lukuisista naisistasi?

        Jos he erosivat sinusta, niin kysyitkö miksi halusivat erota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi kysymys lienee, miksi erosit niistä lukuisista naisistasi?

        Jos he erosivat sinusta, niin kysyitkö miksi halusivat erota?

        Ei ne kertonut syytä.en eronnut.. viime nainen jätti mut. Hän oli kaunis en ymmärrä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne kertonut syytä.en eronnut.. viime nainen jätti mut. Hän oli kaunis en ymmärrä

        Että et vaivautunut eron hetkellä kysymään miksi nainen halusi erota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että et vaivautunut eron hetkellä kysymään miksi nainen halusi erota?

        Ei hän kertonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän kertonut.

        Ja sinä et sitten kysynyt?


    • Anonyymi

      Sitten kai pitäs luovuttaa ja olla yksin jos ei saa valittaa.

    • Anonyymi

      No miten niin en saisi naista? Jos olen jo 3 kertaa seurustellut?

    • Anonyymi

      Täälä ny heti jauhetaan paskaa ja pahotetaan toisen mieli saatana

    • Anonyymi

      Minä olen saanut ennen baarista deittailupalstoilta lukuisia naisia.. naiset ovat loppuneet kuin seinään. Mulla on sentää 2 luottokorttia. Rahaa hyvä palkkanen 2 kk kestävä työ. Autokin.
      Miksen saisi naista?

    • Anonyymi

      Tänää ryypätään nii vitusti ja mennään naisiin.

    • Anonyymi

      Mä en jaksa enää elämää yksin.. oisko keinoja miten tappaa ittensä kun ei naista saa?

      • Ei ole keinoja muuta kuin napata naisia siihen tarvitsee kehittää itseään


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ei ole keinoja muuta kuin napata naisia siihen tarvitsee kehittää itseään

        En tiedä miten saada naista.. top 10 komea pitäs olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miten saada naista.. top 10 komea pitäs olla.

        Eihän pidä, jos ei nyt sisältä päin.
        Just oikea.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Eihän pidä, jos ei nyt sisältä päin.
        Just oikea.

        No en vain kelpaa ja pitkä olen.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Eihän pidä, jos ei nyt sisältä päin.
        Just oikea.

        En sas koskaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En sas koskaan.

        Jos oot jo aiemmin saanut silloin et voi sanoa et koskaan


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Jos oot jo aiemmin saanut silloin et voi sanoa et koskaan

        Kyllä en koskaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä en koskaan

        Sit sinulla opettelua.


    • Anonyymi

      Mitä sä Allu täältä palstalta kaipaat?

      Sanot että haluat valittaa
      Sitähän sä jo teetkin.

      Sanot että haluat kommentteja ja huomiota.
      Mutta kun saat vastauksia, suutut siitäkin.

      Mitä sä siis täältä haet?

      • Anonyymi

        En saatana tiedä.


    • Anonyymi

      Vittu lähen baarii juttelen kaikille naisille saatana

    • Anonyymi

      En jaksa elää tätä elämää yksin..ei kaverin kaveria ole.

    • Anonyymi

      " Minä olen saanut ennen baarista deittailupalstoilta lukuisia naisia.. naiset ovat loppuneet kuin seinään. Mulla on sentää 2 luottokorttia. Rahaa hyvä palkkanen 2 kk kestävä työ. Autokin.
      Miksen saisi naista?" :D :D

      Nyt jos koku ei vielä tiedä minkälaisen tyypin kanssa on tekemisissä niin tämä varmaan selittää kaiken? Äijä käy neljääkymmentä, huom! Ei ole lapsi eikä teini, tämä selvennykseksi.
      Ne baarien lukuiset naiset on jakaneet pakkeja urakalla kuten Allu itse on kertonut.
      Velkaa kertoo olevan 16-17 000, joten varakas herrasmies tässä! Huom naiset! :D

      Itkee kun kukaan ei huomaa eikä kiinnostu, eikä käsitä vaikka rautalanlasta vääntäisi että tyypistä joka heittelee juomia naisten päälle kapakassa (itse kertonut) joka riehuu ja haukkuu kun saa pakit (itse kertonut) joka esiintyy todella rääväsuisesti palstalla kun sille yritetään jotain sanoa.
      Käy- ei käy - terapiassa, tämä vaihtelee päivän mukaan. On jokin lääkitys. Neuropsykologista terapiaa yritetty mutta ilmeisesti lopetettu tuloksettomana.
      Hommannut potkut lukemattomista työpaikoista, Itse kertoo olevansa heikkolahjainen ja ei siinä mitään. Heikkolahjainen voi kuitenkin käyttyäytyä kuin ihminen, ei se ole mikään anteeksipyyntö sille että haukkuu ja solvaa ihmisiä. Hyvin monet heikkolahjaiset pärjää yhteiskunnassa ja ihmisten parissa normaalisti.
      Kyllä hyvin aikuisen miehen täytyy ottaa vastuu siitä miten käyttäytyy. Et ole enää lapsi, Allu, kaukana siitä!

      • Anonyymi

        Olen 35 v mutta kaipaan niin helvetisti naista.. monet rumat miehet parisuhteissa ja itse komea pitkä mies en ymmärrä


      • Anonyymi

        35 vuotias ei naistabja mitää uskomatonta ku ei kelpaa..


    • Anonyymi

      Velat ei oo paljon maksan vähä kerralla.. työt ei pysy en ymmärrä..aina oon joku apipoika 2 kk töissä ja mut heitetää ulos.. ehkä heikkolahjaisuuden takia en saatana ymmärrä.

    • Anonyymi

      Pisin työsuhde 4 kk ja oisin saanu jatkaa.. mut lopetin en jaksanu aamuheräämisiä ja paska töitä. Työttömänä oli kivempaa.. sillon sentää sain naisia.

    • Anonyymi

      Nyt on koulua ja rahaa ja auto. Parempaa suuntaa.. ja hyvä palkka. silti en saa naisia en ymmärrä

    • Anonyymi

      Nyt osittain menee paremmi mut ei mitää naisia ole

    • Anonyymi

      Ehkä.ennen oli erilainen.. pistin mun paska kaverit pois elämästä.

    • Anonyymi

      Allulla ne velat muuttuu saataviksi. No, hyvähän se.
      Taas mennään ylöspäin ja elämä hymyilee.
      Kunnes taas uli uli uli uli.

      "Ehkä.ennen oli erilainen.. pistin mun paska kaverit pois elämästä." Mitkä kaverit? eihän sinulla ole ollut kavereita! Niin itse olet itkenyt. Sekin muuttui nyt sitten taas näin.
      Mikähän diagnoosi tuolla on?

      • Anonyymi

        Uliuliuli diagnoosi


      • Anonyymi

        Yksin töihin.m en oo ees olemassa. Ei ihmset kato päälle ja juttele mulle koskaa


    • Anonyymi

      Naista saa jos osaa puhua naisille. Älä esitä mitään eläkä yritä kauniita naisia. Ole normaali ja helpoiten naisia saa yökerhosta kun pyytää naisia tanssimaan. Naiset odottaa miehen aloitetta niin se vaan on.

      • Anonyymi

        "Ole normaali". Siinä sitä on haastetta yllin kyllin tuolle tyypille! :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ole normaali". Siinä sitä on haastetta yllin kyllin tuolle tyypille! :D :D

        Uliyliylyi


    • Anonyymi

      Tänään 13:12
      "Näköjään ketääm ei kiinnosta mun elämä.veädn turpaan naista niin saan sit huomiota."

      Tämä Allulta lauantaina 21.11 masennus- palstalla.
      Miksi tämä hullu saa jatkaa täällä?

    • Anonyymi

      En ymmärrä oon yksin aina.

      • Anonyymi

        Haluaisitko jutella jonkun kanssa, auttaisiko se?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko jutella jonkun kanssa, auttaisiko se?

        Ei auta.en saanut naista.


    • Anonyymi

      Meen taas yksin kotiin en saanu naista.mikä mus on vikana?

    • Anonyymi

      Baarin pidis mies naista ei kiinnosta

    • Anonyymi

      Naiset sontaa.en saa koskaa naista

    • Anonyymi

      Syljen päälle.tai hakkaan ehkä?

    • Anonyymi

      Postyaari uhkas vetää mua turpaa meen valituksen

    • Anonyymi

      Portdari uhkas lyldä haadtab oikeuteen.

    • Anonyymi

      Laitoin johtajalle viestiä et se homo uhkas lyödä mua

    • Anonyymi

      Tapan huomenna itseni.

    • Anonyymi

      Uhkas lyä mua narikasta ilmotin johatajalle et se kusipää saa potkut.

      • Anonyymi

        Voit olla varma että ilmoituksellesi nauraa koko kapakan henkilökunta, roskiin lentää. Kännissä baarissa riehunut ukko jonka poke heittänyt ulos... Joo, tommosia valituksia ei oteta ravintoloissa kovin tosissaan. Portsari saa varmaan tuosta vaan bonuksen.


    • Postari uhkas lyöeä mua soitan huomenna hänen ppmoööe

    • Anonyymi

      En taaskaan saanut naista se siitä

      • Anonyymi

        Osta tikkari.


    • Anonyymi

      Uliulkyli en saamut naista

    • Anonyymi

      Uliuliuliyli uöi

    • Anonyymi

      Uliuliuli oon kännissä

    • Anonyymi

      Uöiuliuliuli perkele sontaa elämä

    • Anonyymi

      Uliuliuli sontaa paskaa

    • Anonyymi

      Nyt saa olla elämä.. mietin miten tappais ittensä kun ei naista saa?

    • Anonyymi

      Nyt oon kyl ikisinkku ja yksinäinen 35 v hautaan asti. Asunto on ja vois ajas rekan alle illalla vai?

    • Anonyymi

      Uliuli miten tätä paska elämää jaksaa vuosia yksinäisenä?

    • Anonyymi

      Uskomatonta kun ei kelpaa naisille uskomatonta

    • Anonyymi

      Uliuliuli

    • Anonyymi

      Naiset sontaa.. pihtaa pilluansa ei anna koskea.. siispä tod ikisinkku se on lyöty ajat sitte lukkoo

    • Anonyymi

      Hiiohoi perkele

    • Anonyymi

      Mutta syksy saa...

    • Anonyymi

      Ei auta pituus jos on ruma ja tyhmä.

    • Anonyymi

      Ei auta mikään enää koskaan.

    • Anonyymi

      Joko tyhmyys luonne tai oon ruma ja vanha en kelpaa naisille enään...

    • Anonyymi

      Vielä 32 vuotiaana sain paljo naisia

      • Anonyymi

        Jännä että "lukuisia" ja "paljon" merkitsee eri ihmisille eri asioita. Esim andelle yksi (1) on "lukuisia".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jännä että "lukuisia" ja "paljon" merkitsee eri ihmisille eri asioita. Esim andelle yksi (1) on "lukuisia".

        Muutama ja pari on kans eri ihmisille eri lukumäärä. Toiselle pari on kaksi ja toiselle kolme.


    • Anonyymi

      Onko ihan näin suoraan kysyttynä omia harrastuksia tai jotain, työn lisäksi josta tykkäät? Miten kehität itseäsi muuten? Nautitko ihmisten seurasta ylipäätään/ tykkäätkö pyöriä esim. kavereiden kanssa? Esim. osa meistä roikkuu eri porukoissa vaan siksi että pelkää yksin oloa. Ja kuluttaa sitten itsensä täysin loppuun kun koittaa olla porukassa mukana ja jokaisen persenaaman mieliksi.

      Mulle oli parikymppiseksi asti iso pala purtavaksi se ettei kukaan tuntunut kiinnostuvan tai sitten kun jonkun kanssa jotain juttua tuli niin meni väkinäiseksi ja kuihtui pois. Tein myös sen virheen että jäin roikkumaan muihin ihmisiin ja elämään jokaisen elämääni päässeen pellen ehdoilla ja koitin miellyttää ja esittää väkinäisesti jotain mitä en ollut tai ole. Nyt kun olen tarkoituksella pitänyt etäisyyttä kaikkiin sosiaalisiin tilanteisiin muutaman vuoden ja koittanut saada omaa päätä ja elämää järjestykseen, oon tajunnut että mä olen eniten minä itsekseni, ajatukset saa vaellella ihan rauhassa, ilman että pitää kuunnella kenenkään muun paskaa, mielipiteitä, länkytystä, yhtään mitään.

      Osa ihmisistä myös lämpenee uusille, ihan mille vain ihmissuhteille, eri tahtiin. Tuntuu siltä että siltä toiselta kuitenkin odotetaan aina välitöntä kemiaa ja räiskyntää vaikka itse olisi aivan pihalla. Tämä siis puolin ja toisin. Ei ihme ettei mikään suhde kestä. Eli tässä mielessä, ole mielummin itseksesi, kunhan myös työstät niitä omia asioita ja otat elämästä irti mitä saat, älä riudu täällä palstoilla koska et mitään konkreettista apua täältä tule saamaan. Etsi mielummin ammatista tai harrastuksesta jokin uusi puoli jota et oo vielä löytänyt tai lähde vaikka reissuun jos tilanne sallii.

      Asioilla on näissä jutuissa tapana järjestyä tai ainakin selkeytyä. Voi olla myös että elät vielä vaihetta jossa et oikeasti ole valmis päästämään ketään elämääsi mutta haluaisit parisuhteen koska koet siitä ympäristön painetta/kun muilla on joku niin haluaisit myös(???)

    • Anonyymi

      Nainen sanoi oon kiinnostunut näkee. eihän sitä kiinnosta.. nyt saa naiset olla ja yöks töihin.. ei siinkää mitää järkee. Nyt tajusin etten kelpaa ees läskille.. naiset voi painua hiiteen

      • Anonyymi

        kyllä sä pääset jonkun ämmän talutusnuoraan siinä vaiheessa kun sun oma pää on siinä kunnossa että sä sekä se toinen kelaa että susta on leikkimään kotia. sitä ennen kehitä jotain omaa tekemistä, myös palstalla angstailun lisäksi. onko sulla itselläsi energiaa ja motivaatiota juosta jatkuvilla tindertreffeillä, kuunnella jokaisen naikkosen haavetarinoita tai vastaavasti olla neulatyynynä tai olkapäänä kun jollain harakalla on vähän huono päivä, lajikumppani sanoi vessadraama keskustelussa vähän pahasti ja sä olet seuraava uhri johon se kusiangsti pitää purkaa.... jos vastasit tähän että ei, niin tossa yksi syy miksei kumppania löydy. lieneekö se hyvä vai huono juttu, on kai ihan jokaisen oma elämänvalinta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä sä pääset jonkun ämmän talutusnuoraan siinä vaiheessa kun sun oma pää on siinä kunnossa että sä sekä se toinen kelaa että susta on leikkimään kotia. sitä ennen kehitä jotain omaa tekemistä, myös palstalla angstailun lisäksi. onko sulla itselläsi energiaa ja motivaatiota juosta jatkuvilla tindertreffeillä, kuunnella jokaisen naikkosen haavetarinoita tai vastaavasti olla neulatyynynä tai olkapäänä kun jollain harakalla on vähän huono päivä, lajikumppani sanoi vessadraama keskustelussa vähän pahasti ja sä olet seuraava uhri johon se kusiangsti pitää purkaa.... jos vastasit tähän että ei, niin tossa yksi syy miksei kumppania löydy. lieneekö se hyvä vai huono juttu, on kai ihan jokaisen oma elämänvalinta

        Ihan sama..naiset voi painua hevon vittuun,, niitä koskaa kiinnosta.


    • Anonyymi

      Yksin tämä elämä joko huoriin joskus,, mut muuten se menee yksin vielä vuosia ja hautaan asti.

    • Anonyymi

      Uliuli tätä elämää yksin.

    • Anonyymi

      En tiedä mitä tehdä elämälle. Ei saa töitä ei saa naista

    • Anonyymi

      Älä hyvä mies vaivu epätoivoon.
      Ajattele positiivisesti, etsimällä epätoivoisesti ei koskaan onnistu.
      Mieluummin keskity toisten naisia panemaan.
      Baarit täynnä tarjokkaita,,älä yritä naista usean naisen porukasta,,et saa niitä matkaasi sillä naisen kaverit kyllä torppaavat aikeesi,,,seuraa kuka tulee yksin,,,mahdollisuudet paranevat heti 100%

    • Anonyymi

      " Anonyymi
      Eilen 07:58

      Yksin töihin. "

      Siis pitäisikö jonkun taluttaa sut töihin kuin lapsi tarhaan?

    • Anonyymi

      Äidin pitäisi taluttaa töihin... mutta niin ei tuon nyt kovin vaikeaa pitäisi olla löytää jotain tyttökaveria, silloin voi ehkä katsoa itseään vähän peiliinkin.

      Jos ymmärtää että tytöt eivät tykkää kovin paljoa jos heitä tölväystään halventavilla sanonnoilla... ja että pitävät paljon jos jotain heidän omia asioitaan kehutaan ja ulkonäön yksityiskohtia kannattaa aina kehua ja kaikkea muuta.

    • Anonyymi

      Pitäs olla vitin komee.. hyvä vartalo.. lihaksia.. 2 tatskaa.. todella sosiaali en.. isot kaveripiirit uua mersu ja vakityö.. sitten saisi naista

      • Anonyymi

        Entä jos on kolme tatskaa, meneekö ööveriksi ja nainen ei kiinnostu?


    • Anonyymi

      Rahaa toki tilillä ja uus mersu ja mallin näkönen mies että saisi naista

    • Anonyymi

      En tule saamaan naista vaikka mitä tekisin.. en kelpaa ees tavis naiselle

      T. Allu

    • Anonyymi

      Oon laskenu vitusti rimaa silti naiset ei kiinnosti ja en kelpaa.. uskomatonta!!!!

    • Anonyymi

      Saa naisia. Tinderis tuli osuma ja on treffit huomenna.

      • Anonyymi

        No, kerrohan jo, peruiko nainen treffit vai poistiko vaan sut matcheista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, kerrohan jo, peruiko nainen treffit vai poistiko vaan sut matcheista?

        Minä en ainaskaan saa osumia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ainaskaan saa osumia.

        En vain kelpaa naisille koskaan. Piste!!


    • Anonyymi

      No mi en kelpaa en oo rikas ja komea

    • Anonyymi

      Olen jo niin vanha ja ruma en kelpaa naisille

    • Anonyymi

      Jos olisin rikas cheek saisin naisia heti

    • Anonyymi

      Sellaista se BMW-kuljettajan elämä monesti, on haaveilua vain.

    • Anonyymi

      Minulla halpa almera ei kelpaa naisille

    • Anonyymi

      Pitäsolla bemari tai audi

    • Anonyymi

      Oikeasti niin eihän mitkään miljonäärit oikeinta naisia ikinä saa, kun niin hounot varat, miljardöörit tai muilla muila ne nappaa... ;D;D

    • Anonyymi

      Kunhan tuon Sauliniiniistön sukuna Jenni hAukion suku tunnustaisi kokonaan kuuluneensa kokonaiseen valtiopetokseen eli vapaamuurareihin, olisin tyytyväinen, kun hirttotuomio koko valhjeelliselle haukion suvulle.

      Voisin olla tietysti neuvottelijana, ensimmäinen kysymykseni olisi: Miksi Sinä Jenni Haukio ryhdyit tälläiseen Valtio Petokseesn?

    • Anonyymi

      "Pitäsolla bemari tai audi"

      Ihan ensimmäiseksi pitäisi olla korvien väli kondiksessa, siellä kun viiraa niin ei suju mikään muukaan.

      • Anonyymi

        No ainaski esimies kehui että mulla menee hyvin töissä:). En mä niin tyhmä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainaski esimies kehui että mulla menee hyvin töissä:). En mä niin tyhmä ole.

        Mut naistenkaa täys nolla.


    • Anonyymi

      Punainen Lada 1200L se pitää olla että naisia saa.

    • Anonyymi

      Parempi vaan alkaan käymään töissä ja pelaamaan jotain peliä.. unohtaa naiset...

    • Anonyymi

      Ai ei? Ala elää ja opit ihan kyllästymään tusinananaisiin ja alat kasvaa siihen, että rakkaus olisi kiva. Kokeile ja kasva.

      ps. unohdat myös trollailun

    • Anonyymi

      Nykyää naiset ei vastaa minkäänlaisiin viesteihin ja korkeintaa vierailee sivuilla. Emmä jaksa sellasta. Yksin vaan parempi olla aina. Ei niitä kiinnosta.

    • Anonyymi

      Näköjään naiset pitää mua nollana etten saa enää ikinä naista ja oon yksinäinen.

      Pakko hyväksyä se että on aina yksin.

    • Anonyymi

      Ihmiset kai vihaa minua.

    • Anonyymi

      No yksin elää elämänsä.

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe