Makuupussit

Olisitko naisen tai miehen kanssa mielummin yhden vai kahden hengen makuupussissa?

156

650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinulla varmaan on tärkeintä, että pussikaverina on kepulainen.

AsianVierestä

• Ei nyt sentäs, tärkeintä on että ois nainen

• Anonyymi

Muistatko vielä TV2;n kuuluttaja Tiia Hasan...hänen kanssa kun saisi maata pussissa niin sitten olisi valmis kuolemaan pois.

• Muistan kyllä

• Samassa pussissa tietenkin..😁

• Mutta yhden vai kahden hengen pussissa?

• pujotteIija kirjoitti:

Mutta yhden vai kahden hengen pussissa?

Sopiiko yhden hengen pussissa tekemään mitään tai tarvitseeko sitä pussia ollenkaan..🤔 Voi tulla liian kuuma..😁

• Pimperopom3 kirjoitti:

Sopiiko yhden hengen pussissa tekemään mitään tai tarvitseeko sitä pussia ollenkaan..🤔 Voi tulla liian kuuma..😁

En tiedä mahtuuko, mutta tekemisen tarvetta voisi ilmetä

• Eri pusseissa. Tykkään nukkua yksin.

• Eihän siellä nukkua tarvi :D

• pujotteIija kirjoitti:

Eihän siellä nukkua tarvi :D

Ei sellainenkaan puuhailu makuupussissa innosta. Siistinä ihmisenä spermatahrat häiritsisivät minua.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Ei sellainenkaan puuhailu makuupussissa innosta. Siistinä ihmisenä spermatahrat häiritsisivät minua.

Käytä kortsua

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Eihän siellä nukkua tarvi :D

Siis minusta ainakin makuupussit on tehty juuri nukkumista varten, siellä on mukavan lämmintä nukkua, ja yksinään tietenkin. Jos jotain muuta on suunnitelmissa harrastaa, niin mihin sitä makuupussia tarvitset, eiköhän se olis vain tiellä?
        Mä ainakin nukun yksinäni paremmin, kun saan rauhassa kääntyillä, olen rauhaton mukkuja... tai sitt sängyn pitää olla todella leveä etten häiritse sitä toista nukkujaa.

Niitä on sellaisia yhden henkilön makuupusseja, jotka voi tarvittaessa liittää yhteen ja siten saada tublattua tilan kahdelle ihmiselle soveliaaksi.
        Syyskesästä myöhään, ilmojen jo alettua viilentymään, aitassa nukkujien ehkä parasta varautua nukkumaan samassa makuupussissa, toinen toistaan silloin lämmittäen.
        En mä muuta syytä näe änkeytyä samaan makuupussiin.
        trollikka

• Anonyymi

Tähän sopii sleeppareiden laulu eli mitä se tyttö minusta haluaa ei se minulta mitään saa tyttö on aivan sekaisin eli oma makuupussi ja kummallekkin oma teltta ja etsikööt jännämiehen ja nainen voi sitten nauttia ja retkeillä jännämiehen kanssa ja minä ätmi lähden telttoineni muualle pois silmistä

• Kai nyt tytölle lämpöä antaisit, jos haluaisi?

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Kai nyt tytölle lämpöä antaisit, jos haluaisi?

Tuskin se ätmiltä mitään haluaa ja eihän se ennenkään ole edes vastannut ätmille edes moi niin tuskin se häiritsemään tulee ja jos tulisikin niin menkööt jännämiesten luo niin ei saisi minulta mitään vaan lähtisin pois ja jos ei muu auta niin jääköön teltta ja makuupussi mutta lähden kauas pois niin telttoja ja makuupusseja saa uusia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin se ätmiltä mitään haluaa ja eihän se ennenkään ole edes vastannut ätmille edes moi niin tuskin se häiritsemään tulee ja jos tulisikin niin menkööt jännämiesten luo niin ei saisi minulta mitään vaan lähtisin pois ja jos ei muu auta niin jääköön teltta ja makuupussi mutta lähden kauas pois niin telttoja ja makuupusseja saa uusia

Vässykkä istuu äitillä.
        Ei muut pussit kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vässykkä istuu äitillä.
        Ei muut pussit kiinnosta.

Ätmi on tottunut elään jo yksin tai on hänellä seurana syksyn tuuli niin miten se totuus ja laulu menikään ätmi älä välitä naisista sillä naiset haluaa jännämiehiä sen kertoi kohtalo ja don

• Anonyymi

Yhden ja ihan omalla laavulla kumpikin.

• Voisiko mieli laavuilla muuttua?

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Voisiko mieli laavuilla muuttua?

Ei.

• Yhden hengen makuupussi, kiitos. Olen mukavuudenhaluinen.
      Oma mies nukkuu levottomasti ja usein kääntyilee unissaan. Se häiritsee mun unta.

• Anonyymi

niin tässä kysyttiin nyt sinkuilta

• Anonyymi kirjoitti:

niin tässä kysyttiin nyt sinkuilta

Ai, en huomannut. Missä kohtaa? Tässä sen taas huomaa, kuinka intensiivisesti panostan palstailuun.

Minä olen joskus ollut sinkku. Kelpaako se?

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Ai, en huomannut. Missä kohtaa? Tässä sen taas huomaa, kuinka intensiivisesti panostan palstailuun.

ei käy et voi olla täällä

• Kannattas ehkä sittenkin ottaa kahden hengen pussi, miehesi pääsisi yllätysvierailulle

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Mitä te sinkuista haette ja sotkette täällä kun teillä on jo suhteenne ja puolisonne ja meille sinkuilla ei mitään

• Anonyymi kirjoitti:

ei käy et voi olla täällä

Kyllä käy. Voin ja olen! Asia on loppuunkäsitelty.

• pujotteIija kirjoitti:

Kannattas ehkä sittenkin ottaa kahden hengen pussi, miehesi pääsisi yllätysvierailulle

Niin, tai 2 kahden hengen pussia. Olisi ainakin tilaa melskata. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä te sinkuista haette ja sotkette täällä kun teillä on jo suhteenne ja puolisonne ja meille sinkuilla ei mitään

Teen, kuten palstan aloitussivulla käsketään... "Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. "

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Kyllä käy. Voin ja olen! Asia on loppuunkäsitelty.

ei ole

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Teen, kuten palstan aloitussivulla käsketään... "Katso, mitä muut ajattelevat, ja osallistu keskusteluun. "

ketään ei kiinnosta

• Anonyymi kirjoitti:

ei ole

Juupas!

• tosi..typy kirjoitti:

Juupas!

Juu juu juustossa löytyy, Kisu lauleskeli, jos nyt oikein muistan

• Anonyymi kirjoitti:

ketään ei kiinnosta

Päätit kuitenkin kommentoida. Näyttää kiinnostavan ... :DD

Tietysti voit myös vaieta, mutta onko se edes vaihtoehto?

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Juupas!

Eipäs!

• pujotteIija kirjoitti:

Juu juu juustossa löytyy, Kisu lauleskeli, jos nyt oikein muistan

Mä tykkään Aura- ja Parmesaan juustoista. Tosi hyviä hapankorppujen päällä.

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Päätit kuitenkin kommentoida. Näyttää kiinnostavan ... :DD

Tietysti voit myös vaieta, mutta onko se edes vaihtoehto?

Sinun vaihtoehtosi

• Anonyymi kirjoitti:

Eipäs!

Juupas!

(Wau! en ole ikinä käynnyt näin mielenkiintoista ja haastavaa keskustelua)

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun vaihtoehtosi

Mä palstailen. Entäs sinä?

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Juupas!

(Wau! en ole ikinä käynnyt näin mielenkiintoista ja haastavaa keskustelua)

Eipäs!

• tosi..typy kirjoitti:

Mä tykkään Aura- ja Parmesaan juustoista. Tosi hyviä hapankorppujen päällä.

Minä maatilan parhaat goudasta

• Anonyymi kirjoitti:

Eipäs!

Juupas. Viisaampi vaikenee!

• Poistu vaan. Adios!

• pujotteIija kirjoitti:

Minä maatilan parhaat goudasta

Onko gouda sellaista, joka sulaa ja voi tehdä fondueta? Siinä voi dipata kaikkea hyvää.

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Juupas. Viisaampi vaikenee!

Eipäs!

• tosi..typy kirjoitti:

Onko gouda sellaista, joka sulaa ja voi tehdä fondueta? Siinä voi dipata kaikkea hyvää.

En osaa sanoa, ei ainakaan näytä sulavalta

• pujotteIija kirjoitti:

En osaa sanoa, ei ainakaan näytä sulavalta

Ajattelin vaan, jos siitä voisi tehdä lämpimiä voileipiä.

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Poistu vaan. Adios!

olet jo menossa

• tosi..typy kirjoitti:

Herkulliselta kuulostaa

• pujotteIija kirjoitti:

Herkulliselta kuulostaa

Ne on tosi hyviä. Täytteet saa valita oman maun mukaan. Kyytipojaksi kupillinen teetä ja/ tai kaakaota. Nautitaan yhdessä, tai yksin (tilanteen mukaan).

Tämä on minun mielestä arjen romantiikkaa. Ne koostuu pienistä hetkistä.

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Gouda on vähän Emmendaliin verrattavissa oleva, puolikova tai kova juusto.
        Soveltuu huonosti lämpimiin voileipiin, siivuista tulee kumimaisia lämmitettynä.
        Käy tavallisen voileivän päälle, maukas hyvä juusto. Juustofonduen se on erinomainen valkoviinin kanssa... siitä vaan porukalla dippailemaan, sitt kun korona on taltutettu.
        Goudasta parhaita ovat minusta Vanha Amsterdam... ja MonaLisa.
        trollikka

• Kyllä jos makuupussissa täytyisi nukkua, kyllä se olisi single. Jos tulisi siitä huolimatta kylmä, voisi pujahtaa toisen kanssa samaan.. mutta peuhaamaan en makuupussin sisällä alkaisi. Jäisi peuhaamiset siihen pussin ulkopuolelle. Ihan jo peuhaamisen luonteen takia.

• Anonyymi

Sinullakin on mies, alapas kalppia siitä avioliittopussiin.

• Jos olisi kanssasi yhden hengen pussissa, niin kyllä siinä varmaan hyvin äkkiä tulisi peuhaaminen mieleen

• Anonyymi kirjoitti:

Sinullakin on mies, alapas kalppia siitä avioliittopussiin.

En ole ollut koskaan aviossa ja ukko on nykyään exä. Erosin ja kolme viikkoa sinkkuutta takana.. parin viikon päästä muutan omilleni, joten elähän viiti...

• pujotteIija kirjoitti:

Jos olisi kanssasi yhden hengen pussissa, niin kyllä siinä varmaan hyvin äkkiä tulisi peuhaaminen mieleen

Joutuisin sanomaan että hillitse himosi ja kahlitse kalusi.
        Tosin jos peuhattaisiin ensin pussin ulkopuolella sillain pikaseen ettei ihan kalikaksi jäädy ja sitten sukellettaisiin pussiin lusikassa nukkumaan.. se voisi toimia.
        Vai kävisikö siinä niin että heräisin keskellä yötä vehje persiissä..?

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Joutuisin sanomaan että hillitse himosi ja kahlitse kalusi.
        Tosin jos peuhattaisiin ensin pussin ulkopuolella sillain pikaseen ettei ihan kalikaksi jäädy ja sitten sukellettaisiin pussiin lusikassa nukkumaan.. se voisi toimia.
        Vai kävisikö siinä niin että heräisin keskellä yötä vehje persiissä..?

Luulisin että makuupussissa vehje pysyisi pöksyissä. Tosin jos olisit ilman rintaliivejä....

• pujotteIija kirjoitti:

Luulisin että makuupussissa vehje pysyisi pöksyissä. Tosin jos olisit ilman rintaliivejä....

En käytä rintaliivejä. Minulla pienet ja terhakanoloiset joten en tarvitse liivejä. Kyllähän miehet tuijottaa, mutta siinähän katselee, ei ole minulta pois. Kertoo ihmisestä jos katsoo rintojani eikä minua. Joskus häiritsee jos sama mies tuijottelee useasti. Mutta olen sitä mieltä, että kun ne on tsekattu läpi, voidaan asia todeta läpikäydyksi. Ja sillä hyvä.
        En vaivaudu välittämään vaikka nännini näkyvätkin paidan läpi... siitä tulee tuomitsevia katseita ja kommentteja eritoten naisilta. Mulle aika sama. Mulla on kauniit pienet rinnat ja olen ihan sinut sen kanssa.
        Toppeja käytän vain ohuiden vaaleiden paitojen kanssa. Joten olisin makuupussissakin ilman liivejä..

En käytä rintaliivejä. Minulla pienet ja terhakanoloiset joten en tarvitse liivejä. Kyllähän miehet tuijottaa, mutta siinähän katselee, ei ole minulta pois. Kertoo ihmisestä jos katsoo rintojani eikä minua. Joskus häiritsee jos sama mies tuijottelee useasti. Mutta olen sitä mieltä, että kun ne on tsekattu läpi, voidaan asia todeta läpikäydyksi. Ja sillä hyvä.
        En vaivaudu välittämään vaikka nännini näkyvätkin paidan läpi... siitä tulee tuomitsevia katseita ja kommentteja eritoten naisilta. Mulle aika sama. Mulla on kauniit pienet rinnat ja olen ihan sinut sen kanssa.
        Toppeja käytän vain ohuiden vaaleiden paitojen kanssa. Joten olisin makuupussissakin ilman liivejä..

Muistin kun joskus mainitsit ettet käytä liivejä, sen takia tuo liivijuttu

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

En ole ollut koskaan aviossa ja ukko on nykyään exä. Erosin ja kolme viikkoa sinkkuutta takana.. parin viikon päästä muutan omilleni, joten elähän viiti...

miksi exä? mitä teit sille?

• pujotteIija kirjoitti:

Muistin kun joskus mainitsit ettet käytä liivejä, sen takia tuo liivijuttu

Jääpi siis tulkinnanvaraiseksi tuo sinun kommenttisi että pysyisikö vehje pöksyissä.. no minulla on myös mielikuvitusta.. ja luulisin että sinun ikäiselläsi se pysyisi hallinnassa. Varsinkin jos peuhaamiset olisi jo hoidettu alta pois. Ja muistettava että mitään ei saa jos ei tahdo antaa.. peuhaamiseen tarvii kaksi..

• Anonyymi kirjoitti:

miksi exä? mitä teit sille?

Kun aika on..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kun aika on..

Voi ukko parka. Panit kylmäksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi ukko parka. Panit kylmäksi.

No en pannu. Joskus sitä vaan asiat tulee tiensä päähän, näin kävi meidän suhteelle. Ja hyvä niin.

Jääpi siis tulkinnanvaraiseksi tuo sinun kommenttisi että pysyisikö vehje pöksyissä.. no minulla on myös mielikuvitusta.. ja luulisin että sinun ikäiselläsi se pysyisi hallinnassa. Varsinkin jos peuhaamiset olisi jo hoidettu alta pois. Ja muistettava että mitään ei saa jos ei tahdo antaa.. peuhaamiseen tarvii kaksi..

Vakavasti puhuen niin, ilman muuta pysyisi pöksyissä, jos ei yhteisymmärryksessä muuta ilmene

• pujotteIija kirjoitti:

Vakavasti puhuen niin, ilman muuta pysyisi pöksyissä, jos ei yhteisymmärryksessä muuta ilmene

Niin ajattelinkin. Olet kunnollisen oloinen. Ehkä liiankin kunnollisen. Kunhan heittelen kommenttia kehiin.. itse olen häpeilemättä seksuaalinen olento ja en pystyisi makuupussiin miehen kanssa ilman kanssakäymistä.. siksi se singlepussi minulle jos kaveripohjalla olisi.
        Olen toki nukkunut miesten vieressä ilman seksiäkin, mutta kyllähän se on siinä päällimmäisenä mielessä kuitenkin...minulla siis.

Niin ajattelinkin. Olet kunnollisen oloinen. Ehkä liiankin kunnollisen. Kunhan heittelen kommenttia kehiin.. itse olen häpeilemättä seksuaalinen olento ja en pystyisi makuupussiin miehen kanssa ilman kanssakäymistä.. siksi se singlepussi minulle jos kaveripohjalla olisi.
        Olen toki nukkunut miesten vieressä ilman seksiäkin, mutta kyllähän se on siinä päällimmäisenä mielessä kuitenkin...minulla siis.

On se myönnettävä että seksuaalisena olentona kuulostat hyvin haluttavalta naiselta

• pujotteIija kirjoitti:

On se myönnettävä että seksuaalisena olentona kuulostat hyvin haluttavalta naiselta

Kiitos. Kiinnostavalta se sinäkin vaikutat...
        Mutta ehkä meillä on kevät treffit tulossa..? Jääpi nähtäväksi mitä ensi vuosi tuopi tullessaan.
        En ole ollut sinkkuna tällä vuosituhannella joten aion kyllä nauttia siitä jos voin. Elämä on liian lyhyt.

Mutta ehkä meillä on kevät treffit tulossa..? Jääpi nähtäväksi mitä ensi vuosi tuopi tullessaan.
        En ole ollut sinkkuna tällä vuosituhannella joten aion kyllä nauttia siitä jos voin. Elämä on liian lyhyt.

Kyl mie ainakin keväällä aion neidiltä kysellä, jos ei sinkkunautinnot ole vieneet sinua mennessään

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Keväällä matkustat pujiksen heinälatoon treffeille, illan ohjelmassa heinäkasassa peuhausta, sitten makuupussiin lusikassa nukkumaan yöksi, maalaisromantiikkaa parhaimmillaan.

https://www.youtube.com/watch?v=WN-E215RwjE

-harmiseikirj-

• pujotteIija kirjoitti:

Kyl mie ainakin keväällä aion neidiltä kysellä, jos ei sinkkunautinnot ole vieneet sinua mennessään

Mihinkäs ne veisi, korona rajoittaa niin rajusti ettei kehenkään voi tutustuakaan kuin etänä.
        Ei pääse baariin tanssimaan.. ei harrastuksiin ja ulkona liikkuessa maski naamalla ei paljon tutustuta. Työkaverit ovat off limits ja muut kontaktit jäissä.. pikkuisen huonoon aikaan jättäydyin sinkuksi.. mutta sinkkuudessa on muutakin kuin parinhaku.. oma tila ainakin.
        Oma koti.. oma aika ja vastuussa vain omasta itsestään.. Bueno!

Mihinkäs ne veisi, korona rajoittaa niin rajusti ettei kehenkään voi tutustuakaan kuin etänä.
        Ei pääse baariin tanssimaan.. ei harrastuksiin ja ulkona liikkuessa maski naamalla ei paljon tutustuta. Työkaverit ovat off limits ja muut kontaktit jäissä.. pikkuisen huonoon aikaan jättäydyin sinkuksi.. mutta sinkkuudessa on muutakin kuin parinhaku.. oma tila ainakin.
        Oma koti.. oma aika ja vastuussa vain omasta itsestään.. Bueno!

Asut sie muutes uudellamaalla, eikös siellä ole jotain rajoituksia enemmänkin?

• Anonyymi kirjoitti:

Keväällä matkustat pujiksen heinälatoon treffeille, illan ohjelmassa heinäkasassa peuhausta, sitten makuupussiin lusikassa nukkumaan yöksi, maalaisromantiikkaa parhaimmillaan.

https://www.youtube.com/watch?v=WN-E215RwjE

-harmiseikirj-

Kuullostaa hyvälle.. olen viettänyt maalla koko lapsuuteni kesät ja heinäladossa peuhaaminen olisi unelmieni täyttymys.. se tuoksu on taivaallinen. Mutta enhän tiedä kohtaako kemiat sittenkään.. mistä hemskatista sitä voisi näin etänä tietää..
        Ei pidä peuhata sellaisen kanssa josta ei pidä.. sen näkee sitten kun kohtaa, mutta ensivaikutelma on kuitenkin se, että ehdottomasti pitäisi päästä ainakin pussailemaan..
        Siitä sitten tietäisi onko mahiksia pidemmälle ..
        No jää nähtäväksi...

• pujotteIija kirjoitti:

Asut sie muutes uudellamaalla, eikös siellä ole jotain rajoituksia enemmänkin?

Uudellamaalla hyvinkin. Kyllä täällä on vahvat suositukset koronan rajoittamiseksi. Maski päällä liikutaan..

Kuullostaa hyvälle.. olen viettänyt maalla koko lapsuuteni kesät ja heinäladossa peuhaaminen olisi unelmieni täyttymys.. se tuoksu on taivaallinen. Mutta enhän tiedä kohtaako kemiat sittenkään.. mistä hemskatista sitä voisi näin etänä tietää..
        Ei pidä peuhata sellaisen kanssa josta ei pidä.. sen näkee sitten kun kohtaa, mutta ensivaikutelma on kuitenkin se, että ehdottomasti pitäisi päästä ainakin pussailemaan..
        Siitä sitten tietäisi onko mahiksia pidemmälle ..
        No jää nähtäväksi...

Pitäskin ennen kevättä hommata jostain heiniä

Uudellamaalla hyvinkin. Kyllä täällä on vahvat suositukset koronan rajoittamiseksi. Maski päällä liikutaan..

Onko Maskeja käytössä ulkonakin? Minä käytän lähinnä kaupassa käydessä

• pujotteIija kirjoitti:

Pitäskin ennen kevättä hommata jostain heiniä

Jaa, miksi? Mihin sä heiniä tarviit jos ei ole elikoita..?

Jaa, miksi? Mihin sä heiniä tarviit jos ei ole elikoita..?

Mahdolliseen peuhaamiseen

• pujotteIija kirjoitti:

Onko Maskeja käytössä ulkonakin? Minä käytän lähinnä kaupassa käydessä

Maskit kaupassa, bussissa, töissä. Kaikkialla sisätiloissa. Turhaa edes riisua kun koko ajan tarvii.
        Eli maski päällä kun kotoa poistuu. Mälsää mutta tottunut jo. Töissä pitää olla meillä myös suojalasit maskin lisäksi. Tarkkaa hommaa...

• pujotteIija kirjoitti:

Mahdolliseen peuhaamiseen

Peuhaamista voi harrastaa ihan perinteisesti sängyssä. En pane sitä yhtään pahakseni.. en ole kovin vaativa miljöön suhteen.. mutta romanttinen ajatus kaikkinensa, sait pojot kotiin pelkästä ajatuksesta. Täällä hymy korvasta korvaan...

Maskit kaupassa, bussissa, töissä. Kaikkialla sisätiloissa. Turhaa edes riisua kun koko ajan tarvii.
        Eli maski päällä kun kotoa poistuu. Mälsää mutta tottunut jo. Töissä pitää olla meillä myös suojalasit maskin lisäksi. Tarkkaa hommaa...

Tänään ostin maskipakkauksen 25 maskia, 10€ maksoi, pitäs olla vähän parempia

Peuhaamista voi harrastaa ihan perinteisesti sängyssä. En pane sitä yhtään pahakseni.. en ole kovin vaativa miljöön suhteen.. mutta romanttinen ajatus kaikkinensa, sait pojot kotiin pelkästä ajatuksesta. Täällä hymy korvasta korvaan...

Heinät tosin voi vähän pistellä, paljaaseen ihoon

• pujotteIija kirjoitti:

Tänään ostin maskipakkauksen 25 maskia, 10€ maksoi, pitäs olla vähän parempia

Mä saan maskit töistä, ei tarvii itse ostaa, mutta kai niitä olisi hyvä olla kotonakin jokunen. 25 kpl 10 egee. Ei paha hinta...

• pujotteIija kirjoitti:

Heinät tosin voi vähän pistellä, paljaaseen ihoon

Kyllä se viltin vaatisi.. muksuna hypittiin heinäladoissa ja siellä oli hiiriä ja käärmeitä. Oltiin serkusten kanssa ihan naarmuilla ja hiertymillä, mutta kivaa oli. Ja se tuoksu on oikeasti taivaallinen. Mutta kovaa homma se heinänteko vanhaan tyyliin oli. Mutta tulipa sitäkin kokeiltua penskana. Ja lypsämistä. Ja kulotusta, kiväärillä ampumista ja muita maatalon pikkuhommia.
        Mä muuten olin emäntäkoulussa vuoden verran.. piti tulla lomittaja mut eipä tullutkaan.
        Tuli metalli- ja sähköalan tekijä.. niin se elämä päättää oman suuntansa...

Kyllä se viltin vaatisi.. muksuna hypittiin heinäladoissa ja siellä oli hiiriä ja käärmeitä. Oltiin serkusten kanssa ihan naarmuilla ja hiertymillä, mutta kivaa oli. Ja se tuoksu on oikeasti taivaallinen. Mutta kovaa homma se heinänteko vanhaan tyyliin oli. Mutta tulipa sitäkin kokeiltua penskana. Ja lypsämistä. Ja kulotusta, kiväärillä ampumista ja muita maatalon pikkuhommia.
        Mä muuten olin emäntäkoulussa vuoden verran.. piti tulla lomittaja mut eipä tullutkaan.
        Tuli metalli- ja sähköalan tekijä.. niin se elämä päättää oman suuntansa...

Niinpä hypittiin, silloin oli vielä irtoheiniä, nyt on suurin osa suurpaaleja. Lypsämistä en ole koskaan kokeillut, kulotusta vähän enemmänkin, latokin tuli poltettua

• pujotteIija kirjoitti:

Niinpä hypittiin, silloin oli vielä irtoheiniä, nyt on suurin osa suurpaaleja. Lypsämistä en ole koskaan kokeillut, kulotusta vähän enemmänkin, latokin tuli poltettua

No minäpä en tiedä nykyheinistä mitään. Olen kaupungistunut niin että jo vieraantunut maalaiselämästä kokonaan. Semmoinen pullasorsa mitä nykyään ankkalammilta löytyy.. heh..
        Kiitos Pujis seurastasi, nautin taas kovasti. Nyt alan painumaan maate ja suon sinulle lämpimän ajatukseni. Hyvää yötä..

No minäpä en tiedä nykyheinistä mitään. Olen kaupungistunut niin että jo vieraantunut maalaiselämästä kokonaan. Semmoinen pullasorsa mitä nykyään ankkalammilta löytyy.. heh..
        Kiitos Pujis seurastasi, nautin taas kovasti. Nyt alan painumaan maate ja suon sinulle lämpimän ajatukseni. Hyvää yötä..

Minäkin taidan tuohon sohvalle heittää pitkäkseni, jos vähän torkkuisi ja näkisi mukavia unia. Hyvää yötä

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Voi voi. Nyt on latokin poltettu. Missäs sitä maalaisromantiikkaa sitten enää harrastetaan?

• Anonyymi

Nukkumista ajatellen olisin mieluiten kahden hengen makuupussissa yksin, olisi tilaa eikä ahdistaisi mistään suunnalta.

-harmiseikirj-

• Oletko koskaan testannut kahden pussia?

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Oletko koskaan testannut kahden pussia?

En mutta sen luulisi olevan tilava. Yhden hengen pussi on vähän ahdistava, semmoisenkin kanssa mieluiten nukkuu niin että on avattuna ja ikäänkuin vain peittona.

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

En mutta sen luulisi olevan tilava. Yhden hengen pussi on vähän ahdistava, semmoisenkin kanssa mieluiten nukkuu niin että on avattuna ja ikäänkuin vain peittona.

-harmiseikirj-

Kylmissä oloissa voisi nukka yhden hengen pussissa, kahden hengen pussin sisällä

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Oletko koskaan testannut kahden pussia?

Harmis ei suostu muuta kuin Putinin kanssa samaan pussiin.

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Kylmissä oloissa voisi nukka yhden hengen pussissa, kahden hengen pussin sisällä

Muuten hyvä mutta kyllä kylmissä olosuhteissa kannattaa pysyä kotona :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Ahtaanpaikankammoiselle sopii hyvin yksin nukkuminen kahden hengen pussissa ja peitto päälle jos hyvin kylmä sää, koska vetoketjua ei voi vetää ihan ylös asti kiinni.

• Anonyymi kirjoitti:

Ahtaanpaikankammoiselle sopii hyvin yksin nukkuminen kahden hengen pussissa ja peitto päälle jos hyvin kylmä sää, koska vetoketjua ei voi vetää ihan ylös asti kiinni.

Hyvä huomio

• Anonyymi

Ei sitä tiedä kuka sinne tulee 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä tiedä kuka sinne tulee 😂

Yllätyksiä voi ilmetä

• Anonyymi

Kahden makuupussi, ei oo mainoksissa ollut, varmaan suosittuja, mahtuuko super lihavat. Mainioita mielikuvia.

• Varmaan kahden hengen pussi riittää aikamoisen lihavillekin

• Anonyymi

Kömmin viekkuun, nyt nukuttaa, Hyvää yötä.

• Yhden hengen makuupussi on ahdas yksinkin saati kaksin. Vastaan siis kahden hengen makuupussi.

Mahtuuko siihenkään kaksi miten hyvin.

• Vaikea sanoa, ei ole kokemuksia kahden hengen pusseista

• Anonyymi

Sinulla ei ole pussia ollenkaan.

• pujotteIija kirjoitti:

Vaikea sanoa, ei ole kokemuksia kahden hengen pusseista

Samma här.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulla ei ole pussia ollenkaan.

Pusseja löytyy, muttei ainuttakaan makuupussia.

• Anonyymi

Juu kyllä !

• Ei kai sentään kaikkien kanssa kaikissa pusseissa?

• Anonyymi

Naisen kanssa ja kahden hengen pussissa :)

• Sama

• Anonyymi

Yhden hengen makuupussissa. Jos nukkuisin jonkun vieressä, haluaisin myös oman peiton. Jotain rajaa.

• Yhteinen peitto ei ole hyvä keksintö

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Yhteinen peitto ei ole hyvä keksintö

Yhteinen peitto lakana on maailman surkein keksintö. Se on ulkomailla todella ja valitettavan yleinen. Aina saa on vaatimassa toista peittoa ja lakanaa.

-Sheena

• Anonyymi

Aika mukava oli lukea pirpanan ja pujiksen juttelua. Onneksi disse ei tullut siihen sähläämään tunnevastuista, ei ihme ettei dissen suhteet kanna, mies ei osaa olla luontevasti sekuntiakaan.

• Anonyymi

Voi voi kyllä tuossa on taas palstalle ominaisesti suurta vedätyksen makua kun palstatyöntekijä jututtaa pujista provikat mielessään. Pujiskin kun tajuaisi, että nämä ”kaverit” ovat töissä täällä. Sori kun romautan pilvilinnat, mut pahaa tekee katsoa kun miestä huijataan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi kyllä tuossa on taas palstalle ominaisesti suurta vedätyksen makua kun palstatyöntekijä jututtaa pujista provikat mielessään. Pujiskin kun tajuaisi, että nämä ”kaverit” ovat töissä täällä. Sori kun romautan pilvilinnat, mut pahaa tekee katsoa kun miestä huijataan.

Onko mahdollista 😡😡😡???

• Anonyymi kirjoitti:

En usko että Pirpana mikään huijari on. Kuvatodiste ois tietysti mukava yllätys :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko mahdollista 😡😡😡???

Onhan se, ja hyvin usein nämä ”pirpanat” ovat vielä miehiäkin.

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

En usko että Pirpana mikään huijari on. Kuvatodiste ois tietysti mukava yllätys :D

Järki käteen pujis vaikka kuinka haluaisit rakastua. Älä anna k.settaa ittees.

• Anonyymi kirjoitti:

Järki käteen pujis vaikka kuinka haluaisit rakastua. Älä anna k.settaa ittees.

En toki anna kusettaa, olen jo iso poika

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

En toki anna kusettaa, olen jo iso poika

Ok...

Ihan vaan tässä jo k.setuksen kokeneena.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan se, ja hyvin usein nämä ”pirpanat” ovat vielä miehiäkin.

Olen juuri sitä mitä olen palstalla kertonut. En ole valehdellut tai huijannut. Se joka ei usko, niin oma häpeänsä. Olisikin liian monimutkainen huijaus.
        Se mitä vääriä mielikuvia minusta on syntynyt, ei ole minun vastuullani..

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Olen juuri sitä mitä olen palstalla kertonut. En ole valehdellut tai huijannut. Se joka ei usko, niin oma häpeänsä. Olisikin liian monimutkainen huijaus.
        Se mitä vääriä mielikuvia minusta on syntynyt, ei ole minun vastuullani..

Kyllä tämä pujis tämän klikki-juonen tajuaa. Siinähän yritätte ja pidätte hölmönä. On täällä lukijoita, jotka osaavat varoittaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tämä pujis tämän klikki-juonen tajuaa. Siinähän yritätte ja pidätte hölmönä. On täällä lukijoita, jotka osaavat varoittaa.

Varoitelkaa ihan rauhassa.. mitä se minuun kuuluu. Olen mitä olen, enkä muuksi muutu. Sinähän tiedät paremmin kuin minä mikä olen naisiani.. luonnollisesti..
        Minua ei voi pussittaa, sillä en ole valehdellut. Nurkkaan voi ahdistaa, mutta en vällää. Siinähän ahdistatte.. tarkoittaa että laitan palstan kiinni ja jatkan elämääni ilman palstaa. Ei tuottane minulle suuria vaikeuksia.. aikansa kutakin.. eli jos et usko minuun, se on sinun asiasi. Minä en voi sinua vakuuttaa.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Varoitelkaa ihan rauhassa.. mitä se minuun kuuluu. Olen mitä olen, enkä muuksi muutu. Sinähän tiedät paremmin kuin minä mikä olen naisiani.. luonnollisesti..
        Minua ei voi pussittaa, sillä en ole valehdellut. Nurkkaan voi ahdistaa, mutta en vällää. Siinähän ahdistatte.. tarkoittaa että laitan palstan kiinni ja jatkan elämääni ilman palstaa. Ei tuottane minulle suuria vaikeuksia.. aikansa kutakin.. eli jos et usko minuun, se on sinun asiasi. Minä en voi sinua vakuuttaa.

Se on ihan muiden tahojen asia kuin minun.

Kyllä täällä voi ihan oikeasti olla mukavia naisia, sinä esimerkiksi

• Anonyymi kirjoitti:

Se on ihan muiden tahojen asia kuin minun.

Puutuit kummiskin.. vai oletko eri ano? Mutta julkisella keskustelupalstalla jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Puutuit kummiskin.. vai oletko eri ano? Mutta julkisella keskustelupalstalla jokaisella on oikeus sanoa mielipiteensä.

Täällä voit sanoa mitä tahaan, mutta jos yksityispuolelle menee ja saa täältä ihmisen ansaan, sillä on rikosoikeudelliset seuraukset.

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

En puutu tähän enempää. Aikuinen olet.

• pujotteIija kirjoitti:

Olen ja olen.. siitä mukavasta voidaan olla kahta mieltä..
        Tommoinen syyttely vaan saa pirullisuuteni nostamaan päätään. Pistää harmittamaan, mutta en välitä. Palstailu sinkuissa nyt on vaan ilmeisen tilapäinen vaihe elämässäni.
        Tosin olen ollut palstoilla jo 2012 alkaen. Aina toki taukoja ollut. Pisin tauko oli pari vuotta.
        Sinkuissa historiaa ny semmoinen pari kuukautta.. olen siis uusi ja siksi epäilyksen kohde.
        Ymmärtänyt että täällä ollut jotain vedätyksiä ja alter egoja. Siksi vakkarit niin epäileväisiä..
        Ite en pelkää olla ihan oma itseni.. jos joku tunnistaa, niin eipähän ole ainakaan mitään hävettävää.. ja jos joku tykkää, niin tykkää minusta ihan itsestäni sellaisena kuin olen.
        Ja jos ei tykkää, niin ei tykkää. Sekin ihan fine.
        Myös irl olen ihan oma itseni.. ehkä pikkuisen pidättyväisempi kuin täällä, mutta irl joutuukin välittömästi vastuuseen sanomisistaan ja tekemisistään. Täällä saa olla anonyymi.

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä voit sanoa mitä tahaan, mutta jos yksityispuolelle menee ja saa täältä ihmisen ansaan, sillä on rikosoikeudelliset seuraukset.

No mulla ei ole huolta tuommoisesta. Olen sitä mitä olen oikeasti. Suoraan ja rehellisesti. Ei feikkausta.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Tommoinen syyttely vaan saa pirullisuuteni nostamaan päätään. Pistää harmittamaan, mutta en välitä. Palstailu sinkuissa nyt on vaan ilmeisen tilapäinen vaihe elämässäni.
        Tosin olen ollut palstoilla jo 2012 alkaen. Aina toki taukoja ollut. Pisin tauko oli pari vuotta.
        Sinkuissa historiaa ny semmoinen pari kuukautta.. olen siis uusi ja siksi epäilyksen kohde.
        Ymmärtänyt että täällä ollut jotain vedätyksiä ja alter egoja. Siksi vakkarit niin epäileväisiä..
        Ite en pelkää olla ihan oma itseni.. jos joku tunnistaa, niin eipähän ole ainakaan mitään hävettävää.. ja jos joku tykkää, niin tykkää minusta ihan itsestäni sellaisena kuin olen.
        Myös irl olen ihan oma itseni.. ehkä pikkuisen pidättyväisempi kuin täällä, mutta irl joutuukin välittömästi vastuuseen sanomisistaan ja tekemisistään. Täällä saa olla anonyymi.

Mites sä nyt noin sanoit? ”Palstan vakkarit”?

Täällähän on suunnilleen kaikkia epäilty vähintään joksikin toiseksi henkilöksi

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No mulla ei ole huolta tuommoisesta. Olen sitä mitä olen oikeasti. Suoraan ja rehellisesti. Ei feikkausta.

Jokainen kantaa vastuun tekemisistään.

• Anonyymi kirjoitti:

Mites sä nyt noin sanoit? ”Palstan vakkarit”?

No tämmöinen vaikutelma mulle tullut...

• pujotteIija kirjoitti:

Täällähän on suunnilleen kaikkia epäilty vähintään joksikin toiseksi henkilöksi

Ihan sama..
        Mä taidan lähteä uimahallille.. tunti vesijuoksua ja kunnon venyttelyt päälle... tekee hyvää.. palaillaan.

Ihan sama..
        Mä taidan lähteä uimahallille.. tunti vesijuoksua ja kunnon venyttelyt päälle... tekee hyvää.. palaillaan.

Miä lähden vähän pyöräilemään ennen kahvittelua. Heippa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko mahdollista 😡😡😡???

Tyhmäkö oot, uskot kaikkeen sontaan jos joku kuka tahansa niin väittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En puutu tähän enempää. Aikuinen olet.

Pönttiskö esittää arvailuja? Voi pimeät, jos joku olisi sivuston tarinankertoja, eikö silloin kannattaisi tehtailla aloituksia roppakaupalla, montako aloitusta pirpana on tehnyt?
        Pujis tekee aloituksia, kas kun et häntä epäillyt.
        Kateellisten panettelua on, kadehtivat pirpanaa, opetelkaa juttelemaan samaan malliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmäkö oot, uskot kaikkeen sontaan jos joku kuka tahansa niin väittää.

Se ei ole vain mahdollista vaan se o n totta.

• Anonyymi

Mistä tuo kysymys juolahti mieleesi 😉

• Taitaa olla jonkunlaista jatkumoa lusikka-asennosta

• Anonyymi

Kahden hengen makuupussi, ketju kiinni ja jos menee ketju jumiin, niin ajatelkaapa, niin tulee aika lämpimät oltavat pussissa, kun nainen menee varmaan paniikkiin, kun ei ketju aukea ja lämpötila alkaa pussissa nousta ja kohta on pussissa märkää, kun alkaa hikoiluttamaan pussin lämpö ja mites sit, jos pääsee pieru.....

• Anonyymi

Tää rupesi naurattamaan;D Mutta joo, tuonkin uhalla, kahden hengen pussiin.

• Ei kai pieru haittaa, päät lienee kuitenkin pussin ulkopuolella

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Ei kai pieru haittaa, päät lienee kuitenkin pussin ulkopuolella

Niin, mutta, jos päät on sisäpuoella ja mies on vetänyt ketjun kiinni ja naisen hiukset on jääneet ketjun väliin, eikä ketju enää aukee, kun on hiuksia välissä.
        Onneksi miehellä on tulitikut mukana ja raapisee tikun, niin ylimääräiset hajut palaa pois, toisin en mua ainakaan naisen pörähdys haittais, tosin en koskaan samaan maukuupussiin edes pääsisi naisen kanssa,

• Anonyymi

Molemmilla oma tilava yhdenhengen makuupussi! Aivan ehdottomasti. Mikä kysymys tämä on? Melkein jo tukehduin pelkästä ajatuksesta sulloutua samaan 2h makuupussiin kumppanin kanssa, ihan pelkkää murhaa.

Yhdenhengen makuupussiin ei edes mahdu kaksi.

-Sheena

• Eiköhän sinne 2 solakkaa mahdu lusikka-asennossa :D

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Eiköhän sinne 2 solakkaa mahdu lusikka-asennossa :D

Ehkä jos jättää vetoketjun auki 🤣
        Katsoin makuupussitarjontaa - kivoin ja levein kesämakuupussi 899e...jep jep.

-Sheena

• Anonyymi

Juu, makuupussihan on ilmatiivis, ettei ilma siellä vaihdu...

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä jos jättää vetoketjun auki 🤣
        Katsoin makuupussitarjontaa - kivoin ja levein kesämakuupussi 899e...jep jep.

-Sheena

Ai olikin 899 euroa, luulin ensin pussin leveydeksi

• Anonyymi

Äsken pelotti eräs asia kun pelkäsin hukanneeni erään joululahjan, koska se kuului vielä toiseen lahjaan, mutta olinkin piiloittanut sen huomaamattani, suolapähkinät, voileipäkeksit, salmiakkikarkit, sekä minttutee pakettien alle vahingossa.

Iltaherkut pitää olla käsillä kun kylvystä tulee ja rentoutuu viihteen pariin, ei ole aikaa mennä mainoskatkon aikana käydä jääkaapilla silloin, kaikki tarpeet pitää olla käden ulottuvilla silloin.

• Anonyymi

Tarkistin tokmannin kuitista että niin nämä erittäin pehmeät, ovatkin fleece-kangasta, mutta samanlaiset kuin normaalit college-housut siitä pehmeys kankaassa johtuu, mutta aika mukavat olohousut.

• Anonyymi

Vastakkain sukupuolen kanssa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      23
      2325
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      87
      1262
    3. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      52
      1117
    4. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1076
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      1029
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      987
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      18
      984
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      930
    9. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      53
      926
    10. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      918
    Aihe