Viking grace ei osannut ajaa laituriin vaan ajoi suoraan rantaan.
Se on taas laiva karilla
21
<50
Vastaukset
Mjoo
Mäkin kuulin.
Nää on varmaan sellaisia keissejä, joissa Viikkari on vuokrannut koko botskin jollekin porukalle, ja sitten herättänyt tuttiperseiset lakimiehensä varmuuden varalle keskeltä päiväöitään setvimään tuloksia, eli lopputulemia.
(naurua)Funtsi nyt itse.
Siis lähdet aamulla uinnille, ja hyppäät mökkilaiturilta pää edellä punaiseen peltiseinään.
Ei vitun vittu.
(naurua)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Funtsi nyt itse.
Siis lähdet aamulla uinnille, ja hyppäät mökkilaiturilta pää edellä punaiseen peltiseinään.
Ei vitun vittu.
(naurua)Uuh kamalaa ooh hirveetä eih oij aih voih no on se huh huh voiko olla Oi ai Oi!
- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Funtsi nyt itse.
Ei vitun vittu.
(naurua)No niin ja sieltä ollaankin tultu jo samalla laivalla mukavasti puksutellen rantaan eikä huolen häivää!
- Anonyymi
Ei liity sinkkuihin ettei tekniikkaa enää osata!
- Anonyymi
Oih! Ei oo ikinä nähty laivaa rannassa! Oih! Nyt on kaameaa!!!
- Anonyymi
Elämässä pitää olla twistiä.
-palstan suuri ajattelija - Anonyymi
Kyllä on taas uutis toimittajat innoissaan.
Tämähän on jo toinen kerta, kun Viikkari ajaa karille. Miksi ne palkaa huonoja kippareita?
Haluaako ne vaan vakuutusrahoja itselleen?Viimeksi paloi sahat, nyt ajavat laivat karille. Varmaan halvempaa seisottaa laivoja vakuutuksen piikkiin.
- Anonyymi
Uaaah! Ihan hirrrrveetä nyt!!’
Naisten syytä☝️
- Anonyymi
Karinpas. Ei Kareja kippareiksi.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Harmis ainakin on eri mieltä.
Kari.
- Anonyymi
Viinamies ollut laivan sarvissa kiinni laivaa ohjaamassa.
- Anonyymi
Mitäs ne siellä valittaa. Laivallahan on matkustajia, että airot vaan käteen ja soutamana, kyllä se laiva siitä liikkeelle lähtee....
- Anonyymi
Voi voi uaaah, ihan sama laiva tuo matkustajat Turkuun...
Naurettavin oli sen maissa kuvanneen huohotuseihlvetti-video, missä kuvaaja juoksee kivikossa ja puskissa.
Kyllä ihmiset sätkii pienistä. - Anonyymi
Minä ihmettelin hieman samaa, että onkohan Viking Linellla tapana ajattaa kapteeneita väsyneinä tai huumepäissään?
- Anonyymi
Laivassa oli liian vähän matkustajia. Silloin se on huonommin ohjattavissa kuin raskaampana.
- Anonyymi
Tuulen nopeus paljon. Ilmastonmuutos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417545
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664210
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363103Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452626Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262605- 322181
- 411966
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797