Mitä mieltä

Oletko yleensä samaa vai eri mieltä suurimman osan ihmisistä kanssa? Tarkoitan nyt eri mielipidekyselyjen tuloksia. ( en siis mitään makuasioita tyyliin ananasta pitsaan, vai ei) .
Mä oon huomannut olevani mielipiteiltäni hyvinkin tavis, en siis ole suinkaan mikään vastarannan kiiski, enkä koe taistelevani tuulimyllyjä vastaan.. 😊
( paitsi usein tällä palstalla).
Sanotaan nyt esimerkkinä vaikka pääomatulojen verotuksen muuttaminen tuloverotusta vastaavaksi. ( ei ole aihe).

121

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kyllä ihan oma tieni kulkija. Ja siksi kai minusta ei moni pidäkään, mikä ei haittaa koska ne jotka pitävät ovat tosiystäviä ja läheisiä.
      Ajattelen paljon, luen paljon ja tutkin asioita aina eri puolilta ja näkökannoilta. Muodostan mielipiteeni itse mutta pystyn kyllä sitä muuttamaan ja tarkistamaan tarpeen vaatiessa.
      Minulle on turha tulla sanelemaan mitään, päätän itse. Minulle on sanottu että olen itsepäinen. En sanoisi itse niin, mutta en ole nyökkynukke joka juoksee lauman mukana. Jos koen asian olevan periaatteitani ja katsomustani vastaan, en sitä muuta sen takia että muut on eri mieltä.
      Keskustelen todella mielelläni asioista ja hyvä väittely on aina virkistävää kun toinen pysyy asiassa ja molemminpuolinen kunnioitus toisen mielipiteisiin säilyy. (Harvinaista muuten, ikävä kyllä.)

Olen siis ns. vaikea ihminen? Sanomattakin selvää on, että elän sinkkuna. On hyvin harvinaista kohdata mies joka hyväksyy kaltaiseni naisen.
      Yksinäinen en ole, minulla on kaksi erittäin hyvää ystävää joiden kanssa olemme todellakin samalla aaltopituudella sekä työkavereita ja muita ystäviä. Mielipiteistä ja maailman menosta keskustelen näitten luottoystävien kanssa.
      Minulla on hyvä työ, oma koti ja elämä maistuu :)
      Niin ja olen siis nainen.

• Ei se, että sattuu olemaan samaa mieltä kuin enemmistö ole lauman mukana kulkemista, vaan sitä että muut sattumat olemaan yhtä fiksuja kuin minä.. ☝️😄

• Anonyymi

aivan samaa mieltä

elämä on niin samankaltaista kuin 1 miljoona vuotta sitten
      että ei voi olla eri mieltäkään

• Tuosta olen eri mieltä..😄

• Anonyymi

Aikalailla näyttäisi menevän enemmistön mieliteiden linjalla. Tosin talousasioissa olen yleensä vähemmän optimistinen kuin suurin osa suomalaisista. Mutta mulla on muutenkin tapana varautua ikäviin "yllätyksiin". Kuin nyt vaikkapa tulevaan taantumaan / lamaan.. 😏

xLiner

• Anonyymi

Jokaisella ihmisellä on oma totuutensa, sekä oma mielipiteensä, jostkut luuserit eivät vaan uskalla ilmaista omaa mielipidettään ja kulkevat massan mukana kuin lammaslauma.

• Kertokaa mulle niitä mielipiteitä mistä olette selvän enemmistön kanssa erimielisiä.
        ( arvasin kyllä että tähän tulee näitä lammas- ja minä itsejuttuja.)

• Anonyymi

..."ja kulkevat massan mukana kuin lammaslauma."

Tulee mieleen palstapojat. Jos joku poikkeaa lammaslaumasta hän automaattisesti valkoritari ja p*rseennuolija.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Kertokaa mulle niitä mielipiteitä mistä olette selvän enemmistön kanssa erimielisiä.
        ( arvasin kyllä että tähän tulee näitä lammas- ja minä itsejuttuja.)

Esimerkiksi juurikin talousasia eli tuo mainitsemasi "pääomatulojen verotuksen muuttaminen tuloverotusta vastaavaksi."

Myös perintövero pitäisi poistaa kokonaan.

Työaikaa pitäisi lisätä - samalla palkalla. Sairaslomissa pitäisi olla omavastuu - täydellä palkalla sairastaminen veke. Palkalliset lomat kaipaisivat lyhennystä.

Samoin ansiosidonnaista työttömyysturvaa pitäisi sekä pienentää että lyhentää.

Terveydenhuoltoon olisi myös saatava omavastuu. Diabetes, verenpaine, ylipaino ym. aiheuttavat aivan järjettömät kustannukset yhteiskunnalle. Vain sen vuoksi, että ihmisten on saatava pitää kiinni riippuvuuksistaan.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Esimerkiksi juurikin talousasia eli tuo mainitsemasi "pääomatulojen verotuksen muuttaminen tuloverotusta vastaavaksi."

Myös perintövero pitäisi poistaa kokonaan.

Työaikaa pitäisi lisätä - samalla palkalla. Sairaslomissa pitäisi olla omavastuu - täydellä palkalla sairastaminen veke. Palkalliset lomat kaipaisivat lyhennystä.

Samoin ansiosidonnaista työttömyysturvaa pitäisi sekä pienentää että lyhentää.

Terveydenhuoltoon olisi myös saatava omavastuu. Diabetes, verenpaine, ylipaino ym. aiheuttavat aivan järjettömät kustannukset yhteiskunnalle. Vain sen vuoksi, että ihmisten on saatava pitää kiinni riippuvuuksistaan.

- Sheena

No siinäpäs niitä tosiaan tuli.

• Anonyymi kirjoitti:

..."ja kulkevat massan mukana kuin lammaslauma."

Tulee mieleen palstapojat. Jos joku poikkeaa lammaslaumasta hän automaattisesti valkoritari ja p*rseennuolija.

Tai väitetään olevan ämmä.

• Anonyymi

Useinmiten eri mieltä tavisten kanssa.

• Palstalla on paljon teitä erityistapauksia..

• Wwuwuw kirjoitti:

Palstalla on paljon teitä erityistapauksia..

Verkossa jokainen elää oman elämänsä sankarin boheemielämää. ; )

• Anonyymi

Höpöhöpö. Tavis sä et ole mielipiteissä vaan juurikin poikkeava. Hinkkaat maaseutua ja sen elinkeinoja vastaan, mitä suuri yleisö eli suurin osa, ei tee. Piste.

• Hinkkaan maaseutua, what?

• Anonyymi

Lääkärit ja poliisit valehtelevat aina.

• Anonyymi

Riippuu aika paljon asiasta, josta ollaan jotain mieltä. Erityisesti talousasioista olen erimieltä.

-Sheena

• Luulisin olevani massan mukaan samaa mieltä...🤔

Jos olenkin jostain erimieltä, niin kyseenalaistan sitten... eli haluan tietää enempi.

En usko, että maailmassa montakaan asiaa tapahtuu ihan mielivaltaisesti... vaikka Usassa oli trumpetti pressana, ei se silti päättänyt kaikkea...

Samoin en ole huolissaan vaikka Persuista... ei ne yksin ikinä tule päättämään Suomen asioista, joten turha vouhkata niistä. 😁

• Anonyymi

Niin - mietipä todella miten ihanaa kun Suomessa on monta puoluetta! Ei vain yksi tai kaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin - mietipä todella miten ihanaa kun Suomessa on monta puoluetta! Ei vain yksi tai kaksi.

Tosin jos yksi puolue saisi äänistä yli 50% voisi se runnoa läpi mitä sairaimpia lakeja, sensuroida lehdistöä, rikkoa ihmisoikeuksia jne..

Siksi esim persujen päästöjä Ei pidä pitää yhdentekevinä.

• Anonyymi kirjoitti:

No joo, mutta silti miltei sama kuka siellä hallituksessa on...

Taitaa loppujen lopuksi olla virkamiehet, ketkä tätä maata johtaa, noi puoluetyypit vaan on sirkushuveina kansalle. 😃

• Anonyymi

Riippuu vähän toki kyselyn aiheesta, mutta pääosin kyselytutkimusten tuloksia lukiessa tulee tunne, että luojan kiitos suurin osa suomalaisista on sitten kuitenkin ihan täysjärkisiä tapauksia.

Pääosin olen siis ihan tavis. Yhteiskunnallisissa asioissa mulla ei ole mitenkään jyrkkiä äärimielipiteitä. En pidä jyrkkiä kannanottoja millään tasolla rakentavina. Ne eivät koskaan johda mihinkään hyvään. Niitä on selvästi monien mielestä kiva laukoa, äärimielipiteiden pohjalle ei kuitenkaan ole mahdollista rakentaa mitään. Omassa henkilökohtaisessa elämässäni teen itsekin jyrkempiä valintoja. Yhteiskunnallisesti täytyy kuitenkin pitää mielessä, että ihmisillä on erilaisia ajatuksia ja kompromissit ovat välttämättömiä. En kannata totalitarismia.

• Kyllä, juuri noin.

Mietin vain, että mikä fiilis näille tulee, jotka ovat useimmiten eri mieltä..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Kyllä, juuri noin.

Mietin vain, että mikä fiilis näille tulee, jotka ovat useimmiten eri mieltä..

Eiköhän ne eriävät ja "erilaisetkin" mielipiteet saisi paljon paremmin esille ja kuunnelluiksi, jos ne osaa esittää asiallisemmin. Ainakin itse jaksan hyvin kuunnella asiallisesti esitettyjä ja kunnolla argumentoituja vastakkaisia mielipiteitä. Olen myös paljon halukkaampi etsimään kompromisseja, jos vastapuoli osaa pitäytyä asiallisessa kielenkäytössä.

• Olen ehdottomasti eri mieltä suurimman osan kansasta kanssa. En hyväksy raiskauksia, vaikka ne saakin valkoisen naisen märäksi.

• Anonyymi

Partakaveri, voisit yrittää suojautua raiskauksilta esim: siveysvyöllä tai vastaavalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Partakaveri, voisit yrittää suojautua raiskauksilta esim: siveysvyöllä tai vastaavalla.

Eli ehdotat, että kaikille naisille sellainen oletuksena.

• Anonyymi kirjoitti:

Partavauva vihaa suomalaisia naisia.. samoin kuin veljensä harmaavauva..

• Wwuwuw kirjoitti:

En vihaa kunnollisia naisia. Ainoastaan elareiden huijaajia. Kikkeliäni on horossa uittaisi, mutta kaveri voin heidän kanssaan olla.

• Partakaweri kirjoitti:

En vihaa kunnollisia naisia. Ainoastaan elareiden huijaajia. Kikkeliäni on horossa uittaisi, mutta kaveri voin heidän kanssaan olla.

Olennainen osa naisvihaa onkin se, että naisvihaaja ei suinkaan kaikkia naisia vihaa, kunhan nämä käyttäytyvät kuten Hän haluaa.. Naisvihaaja usein mainitseekin esim että kyllä hän ( alistuvaa) vaimoaan rakastaa, tai sitä passaavaa äitiään.

Tuo sun jatkuva naisten huorittelusi kertoo että olet naisvihaaja.

• Wwuwuw kirjoitti:

Olennainen osa naisvihaa onkin se, että naisvihaaja ei suinkaan kaikkia naisia vihaa, kunhan nämä käyttäytyvät kuten Hän haluaa.. Naisvihaaja usein mainitseekin esim että kyllä hän ( alistuvaa) vaimoaan rakastaa, tai sitä passaavaa äitiään.

Se on sinun mielipiteesi. Mutta kerrohan, miksi sitä huoraa sitten pitäisi kutsua?

• Partakaweri kirjoitti:

Se on sinun mielipiteesi. Mutta kerrohan, miksi sitä huoraa sitten pitäisi kutsua?

Kutsutko miestä huoraksi?

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Ketään naista ei tule nimitellä miksikään. Ei myöskään miehiä tai muu sukupuolisia. Nimittely on aina väärin, toisia epäkunnioittavaa.
        -Sheena

• Wwuwuw kirjoitti:

Kutsutko miestä huoraksi?

Jos siihen on aihetta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ketään naista ei tule nimitellä miksikään. Ei myöskään miehiä tai muu sukupuolisia. Nimittely on aina väärin, toisia epäkunnioittavaa.
        -Sheena

Kunnioitan mielipidettäsi, mutta pidätän oikeuden olla eri mieltä kanssasi.

• Partakaweri kirjoitti:

Sanoi huoritteleva naisvihaaja.

• Partakaweri kirjoitti:

Jos siihen on aihetta.

Käytännössä et kuitenkaan ikinä.

• Wwuwuw kirjoitti:

Mistä moinen tunteenpurkaus?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Ja viljelee rasismia

• Wwuwuw kirjoitti:

Käytännössä et kuitenkaan ikinä.

Huora on huora.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Viimeisestä lauseesta täysin samaa mieltä.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Sitä se on.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja viljelee rasismia

Höpö höpö. Ei täällä kukaan viljele rasismia. Näet omiasi.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Olen tehnyt hänestä ilmoituksen, että tarkkailevat kirjoituksiaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä se on.

Ei ole :)

• Anonyymi kirjoitti:

Uuu...

• Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä. Ei näistä hulluista tiedä..

• Wwuwuw kirjoitti:

Se on hyvä. Ei näistä hulluista tiedä..

Sanoo alkoholisti. Tiedän että se on sairaus, mutta ei känniääliökään voi jorista ihan mitä tahansa.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Sanoo alkoholisti. Tiedän että se on sairaus, mutta ei känniääliökään voi jorista ihan mitä tahansa.

Otan tästä kuvakaappauksen, nimittelet häntä alkoholistiksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Otan tästä kuvakaappauksen, nimittelet häntä alkoholistiksi.

:)))))))

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Höpö höpö. Ei täällä kukaan viljele rasismia. Näet omiasi.

Sorrat islamia kaikessa missä pystyt. Se on yksi merkittävä silmään pistävä asia kaikissa nettiteksteissäsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Sorrat islamia kaikessa missä pystyt. Se on yksi merkittävä silmään pistävä asia kaikissa nettiteksteissäsi.

Höpö höpö. Omiasi tulkitset.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Höpö höpö. Omiasi tulkitset.

En tulkitse vaan luen kirjoituksiasi kuten nyt myös muualla luetaan.

• Anonyymi kirjoitti:

En tulkitse vaan luen kirjoituksiasi kuten nyt myös muualla luetaan.

Mahtaa ylläpito nauraa ilmoituksillesi :D

• Partakaweri kirjoitti:

Mistä moinen tunteenpurkaus?

Huorittelu on naisvihan ilmentymä, eli tunteenpurkaus. Ei sen toteaminen sellaiseksi.

Mitäs jos juttelisit sille psykiatrillesi näistä jutskista?

Hmm..🤨

Kävisitte läpi äitisuhteet sun muut.. ja sitten nuo sun rasismiongelmasi.. Homofobiaa sulla ei taas ole, koska olet itsekin vähän hämmentynyt omasta identiteetistäsi..

Mutta hoksaatkos mikä on yhteistä tuossa?

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Höm..., kuka puhui mistään luuseriylläpidosta, jossa sattumoisin itsekin sijaitset? Se nyt ei olekaan mikään tekevä taho.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Oletko kuullut netissä olevasta poliisista?

• Wwuwuw kirjoitti:

Huorittelu on naisvihan ilmentymä, eli tunteenpurkaus. Ei sen toteaminen sellaiseksi.

Hmm..🤨

Kävisitte läpi äitisuhteet sun muut.. ja sitten nuo sun rasismiongelmasi.. Homofobiaa sulla ei taas ole, koska olet itsekin vähän hämmentynyt omasta identiteetistäsi..

Hahaa, Wuppishan ampuu kovilla. Siellä on kulunut pullo jos toinenkin näitä juttuja miettiessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Höm..., kuka puhui mistään luuseriylläpidosta, jossa sattumoisin itsekin sijaitset? Se nyt ei olekaan mikään tekevä taho.

Et voi voittaa minua ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko kuullut netissä olevasta poliisista?

Pyrsk.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Et voi voittaa minua ;)

Miten pääsit s24 töihin?

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Pyrsk.

Kirjoittele vain lisää solvauksia niin katsotaan sitten kuka viimeksi ”pyrskii”. Pienemmästäkin on annettu rahallista sanktiota ja merkintä rikosrekisteriin. Että silleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Miten pääsit s24 töihin?

;)))))

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Hahaa, Wuppishan ampuu kovilla. Siellä on kulunut pullo jos toinenkin näitä juttuja miettiessä.

Vieläkö jatkat?

• Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittele vain lisää solvauksia niin katsotaan sitten kuka viimeksi ”pyrskii”. Pienemmästäkin on annettu rahallista sanktiota ja merkintä rikosrekisteriin. Että silleen.

Pyrsk.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Hmm..🤨

Olen myös miettinyt mikä on mahtanut olla näillä suhde äitiinsä? Mitä näille pojille on tehty??

• Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö jatkat?

Sekö sinua nyppii :D

• Partakaweri kirjoitti:

Itsestäänselvyyksiä sulle kerron..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen myös miettinyt mikä on mahtanut olla näillä suhde äitiinsä? Mitä näille pojille on tehty??

Torstaina ei tullut pannukakkua?

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Sekö sinua nyppii :D

Luuletko pehmentäväsi mitään noilla hymiöillä? Sanoit jo sen minkä sanoit.

• Partakaweri kirjoitti:

Et voi voittaa minua ;)

Persumode antoi sulle jo bannin..
        Nettipoliisi huomautuksen aateveljellesi..

Luuletko olevasi suojassa? Mitä jos saat rekisterin?

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Nimittely on henkistä väkivaltaa. Se ei ole mielipidekysymys.

-Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten pääsit s24 töihin?

Eiväthän kaikki ole sinne ”päässeetkään”, mutta taitava ”päästää” ikään kuin itse itsensä. :)

• Wwuwuw kirjoitti:

Itsestäänselvyyksiä sulle kerron..

Aivan niin Wuppis, aivan niin. Paina pää tyynyyn ja nuku pää selväksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Luuletko pehmentäväsi mitään noilla hymiöillä? Sanoit jo sen minkä sanoit.

En minä mitään pehmennä, vaan nauran sinulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Nimittely on henkistä väkivaltaa. Se ei ole mielipidekysymys.

-Sheena

Näin on.

Seksityöntekijöidenkin huorittelu on huorittelua, eli asiatonta nimittelyä.

• Wwuwuw kirjoitti:

Persumode antoi sulle jo bannin..
        Nettipoliisi huomautuksen aateveljellesi..

Luuletko olevasi suojassa? Mitä jos saat rekisterin?

*Nauraa räkäisesti*

• Seksityöntekijöiden huorittelu on täysin asiatonta. Huorittelu on aina haukkumista. Tiedoksi.

• Wwuwuw kirjoitti:

Seksityöntekijöiden huorittelu on täysin asiatonta. Huorittelu on aina haukkumista. Tiedoksi.

Huora on aivan käypä ilmaisu huoralle.

• Partakaweri kirjoitti:

Huora on aivan käypä ilmaisu huoralle.

Huorittelijan sanominen huorittelijaksi on käypä ilmaisu.

• Wwuwuw kirjoitti:

Käytät termiä väärin, senkin juappo.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Entäs jos s.ksin jälkeen mies sanoo tavalliselle naiselle, että ”olit vaan pelkkä pikku lutka”. Mites siihen pitäs suhtautua?

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Seksityöntekijöiden huorittelu on täysin asiatonta. Huorittelu on aina haukkumista. Tiedoksi.

Se riippuu miten sen ottaa. Haukkumasana menettää voimansa, kun siitä lakkaa välittämästä. Sanalle voi myös antaa ylimääräistä voimaa, kun sitä alkaa itsekin lataamaan merkityksillä. Esim. sana n.keri. Paha, kun valkonen sana ... ihan ok, kun värillinen sanoo. Alunperinhän tuolla sanalla ei ole ollut suomenkielessä mitään latausta, vaan se oli yleiskäyttösana. En siis itse käytä kyseistä sanaa, mutta hyvä esimerkki siitä miten kuulija itse määrittää sanan loukkaavuuden.

• Partakaweri kirjoitti:

Sinä olet mielenterveysongelmainen, ruma ja lihava naisten huorittelija.

Mikä meni väärin?

• Wwuwuw kirjoitti:

Mikä meni väärin?

Eli tyypillinen huorittelija, persu ja muutenkin kusipää. Eikö..

• Wwuwuw kirjoitti:

Mikä meni väärin?

Olet jo niin kännissä, ettet huomaa toistavasi itseäsi.

• Wwuwuw kirjoitti:

Eli tyypillinen huorittelija, persu ja muutenkin kusipää. Eikö..

Nyt solvaat jo itseäsi. Pullo pois ja nukkumaan.

• Partakaweri kirjoitti:

*Nauraa räkäisesti*

Sulla ilmeisesti onkin siellä jo pitkä lista...niin ei haittaa.. Kyllä sossu elättää.

• Wwuwuw kirjoitti:

Sulla ilmeisesti onkin siellä jo pitkä lista...niin ei haittaa.. Kyllä sossu elättää.

Se tuli kokemuksen syvällä rintaäänellä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se riippuu miten sen ottaa. Haukkumasana menettää voimansa, kun siitä lakkaa välittämästä. Sanalle voi myös antaa ylimääräistä voimaa, kun sitä alkaa itsekin lataamaan merkityksillä. Esim. sana n.keri. Paha, kun valkonen sana ... ihan ok, kun värillinen sanoo. Alunperinhän tuolla sanalla ei ole ollut suomenkielessä mitään latausta, vaan se oli yleiskäyttösana. En siis itse käytä kyseistä sanaa, mutta hyvä esimerkki siitä miten kuulija itse määrittää sanan loukkaavuuden.

Täysin totta. Loukkaantuminen ja käytetyistä sanoista huomauttaminen ovat näiden tyyppien polttoaine. Sillä hetkellä, kun muut lakkaavat täysin välittämättä heidän käyttämistään sanoista ja pysyvät kaikesta huolimatta keskustelemassa itse aiheesta, näiden tyyppien "voima" katoaa. Eli anna kuule Partis tulla ihan niin monta "huorraaaa" ku sielus sietää. Sun argumentointis pysyy silti ihan yhtä latteena ja tehottomana.

• Partakaweri kirjoitti:

Miten niin? Kiistätkö olevasi huorittelija? Oikeudessa on tuomittu sunkaltaisia ties kuinka paljon..

• Anonyymi kirjoitti:

Täysin totta. Loukkaantuminen ja käytetyistä sanoista huomauttaminen ovat näiden tyyppien polttoaine. Sillä hetkellä, kun muut lakkaavat täysin välittämättä heidän käyttämistään sanoista ja pysyvät kaikesta huolimatta keskustelemassa itse aiheesta, näiden tyyppien "voima" katoaa. Eli anna kuule Partis tulla ihan niin monta "huorraaaa" ku sielus sietää. Sun argumentointis pysyy silti ihan yhtä latteena ja tehottomana.

Miksi sitä sanaa tulisi turhaan viljellä?

• Wwuwuw kirjoitti:

Miten niin? Kiistätkö olevasi huorittelija? Oikeudessa on tuomittu sunkaltaisia ties kuinka paljon..

Pullo pois Wuppis. Selvänä et ole niin pahansisuinen ja kanssasi on mukavampi keskustella.

• Anonyymi kirjoitti:

Nee*eri on samanlaista valkoisten heteromiesten käyttämää alentavaa sanastoa kuin on miesten käyttämä huorittelu naisista..

Siksi valkoisen heteromiehen tikun nokkaan nostaminen näitä niin ärsyttääkin, kun määrittelijä/ haukkuja on itse kohteena.

• Wwuwuw kirjoitti:

Nee*eri on samanlaista valkoisten heteromiesten käyttämää alentavaa sanastoa kuin on miesten käyttämä huorittelu naisista..

Siksi valkoisen heteromiehen tikun nokkaan nostaminen näitä niin ärsyttääkin, kun määrittelijä/ haukkuja on itse kohteena.

Ei ole läheskään sama asia. Kohtelet orjuutta kohdanneita ihmisiä vähättelevästi.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Miksi sitä sanaa tulisi turhaan viljellä?

En tiedä. Kerto sinä miksi sitä teet? Asiasi tulisi selväksi ilmankin sitä. Se ei myöskään lisää sanoihisi yhtään tehoa.

Kielenkäyttösi kertoo vain sinun sivistystasostasi. Mikä tosin on oikeastaan vain hyvä. Eipähän kukaan erehdy pitämään sinua hyvänä tyyppinä. Se sinussa ja kaltaisissasi on hyvää, että olette totaalisen kykenemättömiä esittämään edes päällisin puolin sivistyneitä tapauksia. Näytte selvästi kuin strippiklubin neonkyltti pimeällä kadulla ☺

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä. Kerto sinä miksi sitä teet? Asiasi tulisi selväksi ilmankin sitä. Se ei myöskään lisää sanoihisi yhtään tehoa.

Kielenkäyttösi kertoo vain sinun sivistystasostasi. Mikä tosin on oikeastaan vain hyvä. Eipähän kukaan erehdy pitämään sinua hyvänä tyyppinä. Se sinussa ja kaltaisissasi on hyvää, että olette totaalisen kykenemättömiä esittämään edes päällisin puolin sivistyneitä tapauksia. Näytte selvästi kuin strippiklubin neonkyltti pimeällä kadulla ☺

Hahaa, ei voi kuin nauraa sun jutuilles, vajukki.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Sanoilla on tasan se voima, joka niille annetaan. Tosiasiassa ne ovat vain äänteitä peräkkäin ja se siitä. Taikasanoja ei oikeasti ole olemassa.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Usko pois, mutta niitä ärsyttää paljon enemmän se, kun törkeydet jättää täysin huomiotta ja jatkaa kuin niitä ei olisi ollutkaan. Ensiksi ne pohtivat, oletko vain niin tyhmä, ettet huomannut. Ne yrittävät ja yrittävät ja kun huomaavat, että vain leikit niiden kanssa, niin ne raivostuvat.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Hahaa, ei voi kuin nauraa sun jutuilles, vajukki.

☺ noin siinä yleensä käy, kun ei voi edes yrittää mitenkään järkevästivästi perustella omaa käytöstään ja kielenkäyttöään. Eihän noille sun puheilkes ole mitään järjellistä. Ymmärrän siis ihan täysin, että et voi yrittää perustella. Pisteet siitä. Et sä näköjään ihan aivoton ole.

• Wwuwuw kirjoitti:

Onko Wuppiksella nyt hyvä mieli, kun olet saanut taas riehua täällä?

• Anonyymi kirjoitti:

☺ noin siinä yleensä käy, kun ei voi edes yrittää mitenkään järkevästivästi perustella omaa käytöstään ja kielenkäyttöään. Eihän noille sun puheilkes ole mitään järjellistä. Ymmärrän siis ihan täysin, että et voi yrittää perustella. Pisteet siitä. Et sä näköjään ihan aivoton ole.

Tajuatko itsekään kuinka onnetonta sanojen pyörittämistä juttusi ovat? Ei sinulla ole edes mitään pointtia, kunhan länkytät. Siksi naurankin sinulle :D

• Anonyymi kirjoitti:

Sanoilla on tasan se voima, joka niille annetaan. Tosiasiassa ne ovat vain äänteitä peräkkäin ja se siitä. Taikasanoja ei oikeasti ole olemassa.

Dooh.

Siksipä ihmisiä voi nimitellä miten lystää, kun kirjaimia toistensa perässähän ne vain..

• Anonyymi kirjoitti:

Usko pois, mutta niitä ärsyttää paljon enemmän se, kun törkeydet jättää täysin huomiotta ja jatkaa kuin niitä ei olisi ollutkaan. Ensiksi ne pohtivat, oletko vain niin tyhmä, ettet huomannut. Ne yrittävät ja yrittävät ja kun huomaavat, että vain leikit niiden kanssa, niin ne raivostuvat.

Kiusaajat lopettavat kun antaa niiden vain kiusata?

• Wwuwuw kirjoitti:

Wuppiskiusaaja ei koskaan lopeta, vaan aina roikkuu perässäni. Mihin koulukiusaaja karvoistaan pääsisi.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Wuppiskiusaaja ei koskaan lopeta, vaan aina roikkuu perässäni. Mihin koulukiusaaja karvoistaan pääsisi.

Sä haukuit, että sillä on naiseks iso ruma röllykkä maha.

• Anonyymi kirjoitti:

Naisillehan on noin aina toitotettu.. Älä välitä kuules, älä huomioi, anna olla, koita olla olematta, tee niin, tee näin.. Ole mieliksi.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Eivät kaikki lopeta pelkästään sillä. Osa lopettaa. Kaikki heistä kuitenkin lopettavat, jos huomaavat tekevänsä sillä vain itsensä naurettaviksi ja huonontavansa omaa asemaansa. Kiusattuna on paljon tehokkaampaa etsiä itselleen omia tukijoita, kuin pyrkiä torjumaan kiusaajaa. Kiusaajan tasolle ei tarvitse vajota. Kiusaamaan ei tarvitse itse ruveta. Been there, done that.

• Partakaweri kirjoitti:

Sinä ja Harmis olette tyypillisiä kiusaajia. Ette ehkä koulussakaan olleet niitä aloittajia, ehkä olitte myös kohteita.. Mutta kun joku alkoi nimittelyn, olitte niitä, jotka siihen piiriin lähti ensimmäisinä lällättämään..

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Tajuatko itsekään kuinka onnetonta sanojen pyörittämistä juttusi ovat? Ei sinulla ole edes mitään pointtia, kunhan länkytät. Siksi naurankin sinulle :D

No perustele sitten. Sinähän noita sanoja viljelet. Miksi teet niin? Mitä etua se sinulle tuo? Tajuatko miten naurettavaa on yrittää tuota, kun ei kykene kuitenkaan puremaan? Ihan kuin pieni räkyttävä sylikoira, jonka voi halutessaan heittää avokämmenellä seinään ☺

• Wwuwuw kirjoitti:

Sinä ja Harmis olette tyypillisiä kiusaajia. Ette ehkä koulussakaan olleet niitä aloittajia, ehkä olitte myös kohteita.. Mutta kun joku alkoi nimittelyn, olitte niitä, jotka siihen piiriin lähti ensimmäisinä lällättämään..

Puhut nyt itsestäsi. Olit ryyppyporukoissa ja kiusasit kunnollisia nuoria. Mutta nyt sitten on kostautunut elämässä tuo sun asenne.

• Anonyymi kirjoitti:

No perustele sitten. Sinähän noita sanoja viljelet. Miksi teet niin? Mitä etua se sinulle tuo? Tajuatko miten naurettavaa on yrittää tuota, kun ei kykene kuitenkaan puremaan? Ihan kuin pieni räkyttävä sylikoira, jonka voi halutessaan heittää avokämmenellä seinään ☺

Minkä sinä olet tulkinnut puremiseksi? En minä sellaista ole tarkoittanut. Taidat olla herkkänahkainen.

• Partakaweri kirjoitti:

Puhut nyt itsestäsi. Olit ryyppyporukoissa ja kiusasit kunnollisia nuoria. Mutta nyt sitten on kostautunut elämässä tuo sun asenne.

Huorittelitko sä naisia jo silloin?

Otas läski nyt ne lääkkees. Oot saanut multa jo ihan tarpeeks huomiota. Kopsaa nää juttus ja näytä sille psykiatrilles.. en mä osaa auttaa.

• Wwuwuw kirjoitti:

Huorittelitko sä naisia jo silloin?

Otas läski nyt ne lääkkees. Oot saanut multa jo ihan tarpeeks huomiota. Kopsaa nää juttus ja näytä sille psykiatrilles.. en mä osaa auttaa.

Minä en käykään psykiatrilla. Mutta sinulle se voisi tehdä terää. Kun perimmäinen syy alkoholisoitumiseesi selviää, siitä alkaa myös tie paranemiseen. Toki se vaatii työtä, mutta se kannattaa aina. Onhan kyse juuri sinun elämästäsi ja sen mielekkyydestä. Me muut palstalla kannustamme sinua tässä projektissa. Muista Wuppis että olet tärkeä ja arvokas ihminen. Ryyppäämällä elämäsi menee hukkaan. Kyllä sinä vielä paranet. Siitä se lähtee :)

• Partakaweri kirjoitti:

Minä en käykään psykiatrilla. Mutta sinulle se voisi tehdä terää. Kun perimmäinen syy alkoholisoitumiseesi selviää, siitä alkaa myös tie paranemiseen. Toki se vaatii työtä, mutta se kannattaa aina. Onhan kyse juuri sinun elämästäsi ja sen mielekkyydestä. Me muut palstalla kannustamme sinua tässä projektissa. Muista Wuppis että olet tärkeä ja arvokas ihminen. Ryyppäämällä elämäsi menee hukkaan. Kyllä sinä vielä paranet. Siitä se lähtee :)

Et vastannut kysymykseen.

• Wwuwuw kirjoitti:

Et vastannut kysymykseen.

Mihin kysymykseen? Yritän vastata sinulle parhaani mukaan ystäväiseni.

• En osaa sanoa. :)

• Anonyymi

Aleensa se on halvennusta. Se v-tyyli nääs.

• Hyvä näkökulma; en meinaan ole pistänyt asiaa merkille. Yleensä olen vain pohtinut mitä kyselyn vaihtoehdot tarkoittavat minulle, läheisilleni, ystävilleni tai yleensä täällä lähiympäristössä. Sanotaan nyt vaikka henkilöautojen verotusta.

Toisaalta voidaan kysyä vaikka palkkauksesta että pitääkö samasta työstä maksaa sama palkka jolloin enemmistö on sen kannalla. Toisessa kyselyssä taas enemmistö on sitä mieltä että työehdot pitää sopia paikallisesti.
      Molempia voi kyselyssä kannattaa kun harvemmin jatkokysellään että miten tuo tehdään. Siksi suhtaudun näihin kyselyihin hieman varauksellisesti.

• Ai pershe... Mun vellikellossa on nytkin joku 50 lukematonta viestiä.. ettei aina muista alustusta..

Mutta kuten tuolla joku jo sanoi, niin mullekin tulee yleensä tuloksista mieleen, että, huh, suurin osa suomalaisista on silti järki-ihmisiä.. Toisin kuin näistä tietyistä palstoista voisi kuvitella.. Tyhjät ämpärit jne..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10692
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      7203
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5304
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      62
      4840
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      73
      4524
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4043
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2938
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2825
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2360
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      36
      2074
    Aihe