rengasrikkojen saattelemana hommasin crossariin kyseiset kumekset ajatellen että pääsee paikkailu hommista eroon vaan ajettuna alle sata kilometriä ensi kertaa tienposkessa rengas hommiin..keskeltä renkaan ajopintaa tappajasepeli oli lävistänyt kumin . ennen ajoin 28mm marathon plussalla 20.000km ilman rengasrikkoa ...tämä rengas on näköjään aivan eri tasoinen ja voi olla että vanhoihin contin renkaisiin verrattuna nämä saattaa vielä useammin paukkua...eli ei jatkoon!
swalbe marathon plus 25mm
9
88
Vastaukset
- Anonyymi
Poikkeuksia toki voi olla sepelin laadussa ja voi siellä olla se yksittäinen piikki päässyt puhkaisemaan sen markkinoiden vahvimman renkaan. Jos on sitä mieltä että ei ollut yksittäistapaus, niin parasta laittaa nastarenkaat alle. Toki voit laittaa pistosuojanauhan .
- Anonyymi
itse asiassa luulen että tässä tapauksessa syy on 25mm rengas....ennen ollut 28mm ..uskon että mitä kapeammaksi menee sitä heikompi suoja kumessa on...huomasi kyllä että rengas lähti kiekolta hyvin ja paikalleenkin suhteellisen hyvin...28" renkaan kanssa sai jo vääntää hiki päässä..
- Anonyymi
Vaijerirengas on yleensä hankala vääntää vanteelle. On tietysti merkitystä renkaan leveydellä. Leveä rengas vaimentaa iskua suuremmalla kumin pinta-alalla, joten niitä puhkeamisia tapahtuu harvemmin, jos koskaan.
- Anonyymi
Minulla on 40-milliset Marathon Plussat kestäneet Helsingin renkaantappajasepelissä niin että olen vaihtanut ne kun kulutuspinnassa on noin 20 mm leveästi sinistä näkyvissä. Alkavat olla siinä vaiheessa märällä jo tosi liukkaat, mutta sepeliä kestävät edelleen. Painetta olen pitänyt noin 4 bar, tuntuu sopivan jämäkältä mutta myös joustaa riittävästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on 40-milliset Marathon Plussat kestäneet Helsingin renkaantappajasepelissä niin että olen vaihtanut ne kun kulutuspinnassa on noin 20 mm leveästi sinistä näkyvissä. Alkavat olla siinä vaiheessa märällä jo tosi liukkaat, mutta sepeliä kestävät edelleen. Painetta olen pitänyt noin 4 bar, tuntuu sopivan jämäkältä mutta myös joustaa riittävästi.
Hankinkin nuo Schwalbe g-one microskin tl-easy 40 milliset tuohon sorapyörääni. Järkyttävän hyvät renkaat noitten maratoonien jälkeen. En ole huomannut mitään eroa kestävyyden suhteen maratooniin verrattuna. Sen sijaan nopeus ja keveys on aivan omaa luokkaansa. Maratoonien suurin vika on suuri vierintävastus, paino sekä kovuus. Maratooneilla toki poljin kenties kymmenentuhatta kilometriä. Kertaakaan eivät puhjenneet, ja vieläkin kulutuspintaa isosti jäljellä. Imeisesti näppylöiden muodosta johtuen tuo g-one microskin sen sijaan heittelee kuraa paljon innokkaammin kuin maratoonin tyyliin kuvioidut. Lokasuojia märällä on syytä käyttää.
- Anonyymi
Mitä kapeampi rengas sitä vähemmän se myös osuu sepeliin, 50mm renkaaseen osuu sepeli kiviä tuplasti 25milliseen verrattuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kapeampi rengas sitä vähemmän se myös osuu sepeliin, 50mm renkaaseen osuu sepeli kiviä tuplasti 25milliseen verrattuna.
Tök, mutta fysiikan lait ovat sellaiset, että laajempi pinta-ala jakaa sen yksittäisen tökkäyksen aiheuttaen piston huomattavan vaimentumisen. Se estää usein rengasta lävistymästä tykkänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan Helsingissä edes tappajasepeliä. Ainakin Vantaa ei käytä kalliosta murskattua sepeliä. Eihän tuo murskattu sepelikään olisi ongelma, kun murskaamisen jälkeen pistettäisiin jokhonkin myllytykseen pyöriin , niin terävät särmät hiotuisivat pois.Tuotekehittelyä !!!
- Anonyymi
CX/Gravel Bike Tires Overview
https://www.bicyclerollingresistance.com/cx-gravel-reviews
Tuolta löytyy mielenkiintoista tietoa.
Lisäksi vielä tämä: The Best Road Bike Tires
https://www.bicyclerollingresistance.com/specials/best-road-bike-tires
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475465Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612326Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181860Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171585
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol331513Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5137881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171117Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2221008