eparking kokemuksia

Anonyymi

mitä mieltä olette uudesta eparking jutusta

28

6732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvin toimii Kemijärvellä. Kaikki hoitanut sen kautta ja ei yhtäkään pysäköintisakkoa.

      • Anonyymi

        täällä saa muutenkaan semmosii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täällä saa muutenkaan semmosii

        Ei niin kun maksu suoritetaan peräpäällä.


    • Anonyymi

      Harmittaa, että sellaisia e-parkkeja laittavat. Olen saanut maksutta parkkeerata tavanomaisiin paikkoihin pakkasella, kun paikkoja on jätetty a uki. Nyt menee sekin chanssi.

      • Anonyymi

        Veit sanat suustani. Ilmaiset parkit menivät, mutta ei yhettömiin. Vielä niitä on. Pakkasilmalla vien pokkana autoni lämpiämään.

        Harmittaa erityisesti Kuumaniemen parkin muuttuminen eparkiksi. Älkää pitäkö loppujen kanssa kirettä. On niin mukava, kun auto pärähtää käyntiin soljuvasti miinus 20 asteen jälkeenkin.

        En ole vielä tarvinnut eparkkia elämässäni, mutta luultavasti joudun asiaan perehtymään.


    • Anonyymi

      Vieläkö kempalla ajetaan pillurallia?

      • Anonyymi

        Ei enää. Siirrytty suoraa asiaan. E-pimp jutulla helposti piirakka mistä ja milloin vain.


    • Anonyymi

      Täysi susi ei toimi

      • Anonyymi

        Täysin samat kokemukset!


    • Anonyymi

      Pilluparkki toimii hyvin.

    • Anonyymi

      Sovellus tosi käyttäjäepäystävällinen! Fuckingfucking!!!

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä. Heti kun tekevät uuden mobiili version, niin susha se on. Entinen oli parempi.


    • Anonyymi

      Applikaatio ei oikein vuotta 2023. Meidän taloyhtiössä ollut ongelmia tolppien lukkojen kanssa, jäätyvät kiinni eikä aukea edes lukkosulalla, lukot heppoisia. Asiasta reklamoitu kahdesti, ei vielä toimenpiteitä. Ainakin yhdellä osakkaalla myös ongelmia siinä ettei saanut virtaa tolpasta.

    • Anonyymi

      Olen löytänyt ilmaisversioita vanhaan malliin.

    • Anonyymi

      Ihan perseestä turun varissuolla toivottavasti menee koko systeemi perseelleen ja potkis perään myös varissuon huollolle tästä sirkuksesta

      • Anonyymi

        Onko teillä siellä sähköä edes koko ghetossa saatika nettiä


    • Anonyymi

      Ei onnistu maksaminen ja oli sopimus otetaan automaattisesti näin ei kuitenkaan käynyt tässä itse joutunut toimiin

      • Anonyymi

        Sama homma minulla. Ei ole mennyt automaattinen veloitus ja olen saanut tästä syystä sakon. Eivät ota asiasta mitään vastuuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama homma minulla. Ei ole mennyt automaattinen veloitus ja olen saanut tästä syystä sakon. Eivät ota asiasta mitään vastuuta.

        Sama täällä :(


    • Anonyymi

      päivitetty versio on perseestä. ei pysty laittamaan haluamaansa alkamis aikaa vain lopetus aika. sapettaa moinen rahastus.

    • Anonyymi

      Ihan susi sovellus ja asiakaspalvelu siinä lafkassa täysin ala-arvoista. En suosittele.

    • Anonyymi

      Itselle tuli eilen yllätys. Mulla on sutomaattinen laskutus päällä. Eräpöivänä tuli opiskelu sähköpostiin huomautus etten ole maksanut laskuani. Noh tämä lomaviikko. Kaksi viikkoa siitä niin ikkunassa sakko 60€. Enää ei siis tule maksumuistutusts 5€ lisämaksulla, vaan 60€. Sakon syy varatun p-paikan luvaton käyttö. Sopimuksen purku on kuitenkin 30vrk. Kaupungin paikat on laskutus toiminut. Sopimuksessa ei näemmä.kun käytän maksulinkkiä niin toimii. Sairasta on nykymaailman touhu.

    • Anonyymi

      Auto ollut Muuramessa E-Parking lämmitystolpassa 3-4 kuukautta ja ennen Joulukuun puoliväliä ei tullut yhtäkään laskua (tai näytti 0 euroa) E-Parking sovellukset laskutiedoissa. Sitten tuli eka lasku (alle 4 euroa), joka oli päivätty 1.1. - 31.1.2024. Haloo! Miten ne laskuttaa etukäteen, kun laskutuskin on kerran kuukaudessa? Sitten pölähti vielä sähköpostiin kolmelta edelliseltä kuukaudelta eritellyt laskut (0 euroa).

      Ennen palvelun käyttöönottoa kyselin ohjetta, miten auton lämmitys toimii, kun siitä ei ole kirjattu mitään ohjeita. Vastaus tuli kuukauden kuluttua. Samaa asiaa oli tiedustellut useampi muukin taloyhtiössä. Se käyttöönotto selvisi vasta kokeilemalla itse lukuisia kertoja. Sovelluksen tuki käytäjille on täysi nolla ja vastataan tiedusteluun ylimielisesti.

      Yksi eläkeläinen oli saanut jopa uhkauksen, että palvelu katkaistaan, kun hän ei ollut saanut laskua auton latauksesta. Katkaisu-uhkaus muutaman euron takia ja syy on heidän sovelluksessaan ja tuessa.

      Nyt sitten sovelluksen asiakastilit ovat vuotaneet ulkopuolisille, kun eivät hallitse tietoturvaan suojaamista alkuunkaan. Eikö Suomesta löydy sovelluksen tekijää, kun Ruotsalaiset eivät osaa mitään?

    • Anonyymi

      En ole vielä tarvinnut e-parkingia. Porsaanreikiä systeemeissä on.
      Miksi K-superiin ei enää pääse autoa sulattelemaan? Pekan aikana oli reilumpaa: parkki, puuro ja paljon tarjouksia. Henkilöstöllä oli hyvät tarjoilut ja olo kotoista asiakkaallakin. Nyt se on vain kauppa kauppojen joukossa. Hinnatkin ovat nousseet sitten Pekan aikojen, ja Venäjäkin kävi röyhkeäksi. Ei ole idän asiakkaitakaan.

    • Anonyymi

      Kammottava kokemus. Aiemmin toimi Jumbossa, johon olimme erittäin tyytyväisiä. Nyt auto jätettiin lumen saartamalle paikoitusalueelle Robert Hubertin tielle. Siitä pitäisi omin voimin tarpoa eteenpäin laukkujen kanssa bussipysäkille, junalle tai tilata taksi.
      Ajoimme kuitenkin lentoasemalle, jonne näin laukkujen kanssa päivystämään ja mies vei auton takaisin R.Hubertintielle ja tulee perässä, mistä onnistuu saamaan kyydin. Parkkialue on kaukana joka paikasta kävellenkin, taksi olisi maksanut 2,2 km 25€, silkkaa kusetusta.
      Ei jatkoon enää tällä konseptilla! Jää vain rahastuksen maku.

    • Anonyymi

      Huonoin kaikista käyttämistäni parkkisovelluksista :( Ei alkanut toimia kännykässä eikä nettisivujen kautta ja firma "kannusti" antamalla parkkisakon. Tähän asti olen käyttänyt erittäin onnistuneesti mm. EasyPark, Taskuparkki yms, jotka ovat alusta asti toimineet hyvin. On kohtuutonta ja epäreilua, että eParking rankaisee kuluttajaa siitä, että heidän oma sovelluksensa ei toimi! :( Enkä edes ollut ainoa, joka kyseisenä päivänä kohtasi saman ongelman.

    • Anonyymi

      Mistä on pienet kakkapökäleet tehty?

    • Anonyymi

      Sovellus on alusta loppuun ihan susi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe