Hei
Ajattelin tehdä sinappisilliä joulupöytään ja tehdä tänään kokeeksi yhden erän.
En ole aikaisemmin tehnyt ja nyt heräsi kysymys tuosta sillistä. Ohjeissa on että sillifileitä joita liotetaan ensin kylmässä vedessä ja sitten pilkotaan ja ja laitetaan seoksen kanssa purkkiin ja annetaan tekeytyä kaksi päivää.
Tuo sillifile on ilmeisesti raakaa, niin pitääkö sitä jotenkin kypsentää ensin vai kypsentyykö se tavallaan sitten kun se tekeytyy siinä purkissa?
Apua sinappisillin kanssa
3
76
Vastaukset
- Anonyymi
No ei varmasti ole sillifilee rakaa. On kypsytetty suolaamalla. Liottamisella siis vähennetään suolan määrää. Ilman liottamista olisi aivan liian suolaista syötäväksi.
- Anonyymi
Sillifile on raakaa kalaa , vaikka joku muuta väittää.
Samanlaista kuin suolattu lohi tai lahna. - Anonyymi
No niin, aloittaja ei näemmä saanut vastausta taaskaan.
Voit hyvin leikata suoraan sillistä noin sentin palasia ja laittaa sitten tekemääsi sinappikastikkeeseen, suosittelen käytettäväksi kevytsuolattuja sillifileitä, niitä ei tarvitse välttämättä liottaa, jos haluat voit niitä liottaa kylmässä vedessä n. 20-30 minuuttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh714080Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli853365Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit983148- 1013012
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.372827Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412664Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise2422540Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö832442Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2152416Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.922309