Esim lupaatko tai teet uuden vuoden lupaksen tai lupauksia esim lopetat tupakoinnin alkoholin tai lopetat palstailun tai aloitat jonkin uuden asian tai tekemisen
Oletko miettinyt
41
61
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti huomenna illalla alkaa käyttökatko täällä niin olisko siihen hyvä lopettaa ja alkaa joulutohinat tai ensikuussa lopettaa
En tee uudenvuodenlupauksia. Minusta se on hieman itsearmoitettu keinotekoinen juttu.
Pidän huonot tapani. Ehkä joitain voisi siivilöidä pienemmiksi, pienin askelin.- Anonyymi
Tai lisäksi jotain muuta esim uusi harrastus tai jokin juttu eli jotain uutta toimintaa elämään
Anonyymi kirjoitti:
Tai lisäksi jotain muuta esim uusi harrastus tai jokin juttu eli jotain uutta toimintaa elämään
Ehkä. Mutta ei sen tarvii mikään uudenvuodenlupaus olla. Mulla on pitkään ollut mielessä kuntoporraskävely, sen voisin aloittaakin, kunhan kroppa on taas kunnossa.
Tällä hetkellä tähtään vain siihen, että olen vielä työkykyinen jonain päivänä.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Ehkä. Mutta ei sen tarvii mikään uudenvuodenlupaus olla. Mulla on pitkään ollut mielessä kuntoporraskävely, sen voisin aloittaakin, kunhan kroppa on taas kunnossa.
Tällä hetkellä tähtään vain siihen, että olen vielä työkykyinen jonain päivänä.Mitäs jos ostat esim jonkun koottavan ja kokoat sen tai ostat klapeja ja veistelet itsellesi jotakin tai teet jonkin puutyön niin kun saat valmiiksi niin huomaat sain jotain kivaa tehtyä ja oho olen työkuntoinrn ja kykyinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos ostat esim jonkun koottavan ja kokoat sen tai ostat klapeja ja veistelet itsellesi jotakin tai teet jonkin puutyön niin kun saat valmiiksi niin huomaat sain jotain kivaa tehtyä ja oho olen työkuntoinrn ja kykyinen
Tai repäset ja teette miehesi kanssa itsellenne vauvan ja tänään vauva alulle
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos ostat esim jonkun koottavan ja kokoat sen tai ostat klapeja ja veistelet itsellesi jotakin tai teet jonkin puutyön niin kun saat valmiiksi niin huomaat sain jotain kivaa tehtyä ja oho olen työkuntoinrn ja kykyinen
Koottavien kanssa joutuu olemaan huonossa asennossa, ei käy.
Veistely ei kiinnosta, ja veistelisin vain sormeni palasiksi, kun osa ei tunne mitään.
On mulla tekemistä, elä välis-hyvä huolehdi :)
Mitäs lupauksia itse meinasit tehdä?Anonyymi kirjoitti:
Tai repäset ja teette miehesi kanssa itsellenne vauvan ja tänään vauva alulle
Kamala ajatus.
Lasta pitää kasvattaa koko elämä eikä mene päivääkään, etteikö niistä joutuisi olemaan huolissaan. Ei meille sitä, ei.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Koottavien kanssa joutuu olemaan huonossa asennossa, ei käy.
Veistely ei kiinnosta, ja veistelisin vain sormeni palasiksi, kun osa ei tunne mitään.
On mulla tekemistä, elä välis-hyvä huolehdi :)
Mitäs lupauksia itse meinasit tehdä?Itse miettinyt jos yrittäis lopettaa tupakoinnin ja alkoholin käytön vallan tai harventaa että max 1-3 kertaa jois vuodessa vai olisko parempi ei jois lannkaan ja palstailun päättänyt lopettaa nyt kaipain jotain uutta kivaa tekemistä tai tekemisiä harrastuksia yms
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Kamala ajatus.
Lasta pitää kasvattaa koko elämä eikä mene päivääkään, etteikö niistä joutuisi olemaan huolissaan. Ei meille sitä, ei.Tuo ainakin äksöniä ja säpinää elämäänne ja eikä tarvis miettii mitä tekis eli teillä ei olis tylsää ja porrasjumpat saisit unohtaa
Anonyymi kirjoitti:
Itse miettinyt jos yrittäis lopettaa tupakoinnin ja alkoholin käytön vallan tai harventaa että max 1-3 kertaa jois vuodessa vai olisko parempi ei jois lannkaan ja palstailun päättänyt lopettaa nyt kaipain jotain uutta kivaa tekemistä tai tekemisiä harrastuksia yms
Tupakoinnin lopetus, jes! Hyvä sinä!
Alkon vähentäminen, oikein hyvä, jos sitä kuluu. Max viisi annosta kerrallaan, harvakseltaan, niin kohtuukäyttäjä jo olet.
Kiva jos mietit kivaa uutta tekemistä. Tuota palstailun lopettamista en pidä pahana, jos se tuo pahaa oloa itselle. Mutta ei tästä kai syyllisyyttä tarvitse kokea? Enhän minäkään täällä jatkuvasti käy, on muitakin juttuja, mutta en vaivaa sillä päätäni, palstailenko vaiko en. Harrastus (hiljainen) siinä missä muutkin.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Tupakoinnin lopetus, jes! Hyvä sinä!
Alkon vähentäminen, oikein hyvä, jos sitä kuluu. Max viisi annosta kerrallaan, harvakseltaan, niin kohtuukäyttäjä jo olet.
Kiva jos mietit kivaa uutta tekemistä. Tuota palstailun lopettamista en pidä pahana, jos se tuo pahaa oloa itselle. Mutta ei tästä kai syyllisyyttä tarvitse kokea? Enhän minäkään täällä jatkuvasti käy, on muitakin juttuja, mutta en vaivaa sillä päätäni, palstailenko vaiko en. Harrastus (hiljainen) siinä missä muutkin.Alkoa käytän harvoin mutta kun otan niin otan että sammun tai sit olen ottamatta ja jos lopettaa ne harvatkin kerrat ja jos harvoin käyt täällä niin lopettaa senkin ja täällä olon ajan käytät miehesi pussailuun ja vauvantekoa harjoittelette
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ainakin äksöniä ja säpinää elämäänne ja eikä tarvis miettii mitä tekis eli teillä ei olis tylsää ja porrasjumpat saisit unohtaa
En mä jaksa enää sellaista säpinää. Eikä mieskään. Meillon jo harmaita hiuksia muusta suvusta ihan tarpeeksi.
Ja tekemistä enemmän kuin tarpeeksi :)Anonyymi kirjoitti:
Alkoa käytän harvoin mutta kun otan niin otan että sammun tai sit olen ottamatta ja jos lopettaa ne harvatkin kerrat ja jos harvoin käyt täällä niin lopettaa senkin ja täällä olon ajan käytät miehesi pussailuun ja vauvantekoa harjoittelette
Humalahakuinen juominen on se tuhoisin tapa. Ja toistuva tiety myös.
Ei mun mies ole koko aikaa pussailtavana :) Antaa hänenkin tehdä omat juttunsa ja olla ne hetkensä rauhassa. Ja vauvakeskusteluun emme palaa enää Välis. Lapsia ei tule. Harjoittelua toki jatkamme.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Humalahakuinen juominen on se tuhoisin tapa. Ja toistuva tiety myös.
Ei mun mies ole koko aikaa pussailtavana :) Antaa hänenkin tehdä omat juttunsa ja olla ne hetkensä rauhassa. Ja vauvakeskusteluun emme palaa enää Välis. Lapsia ei tule. Harjoittelua toki jatkamme.Varmasti toivoo että häiritsisit ja pussailisit
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti toivoo että häiritsisit ja pussailisit
Me suukotellaan monta kertaa päivässä :)
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Me suukotellaan monta kertaa päivässä :)
Mutta onko lisäkään pahitteeksi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onko lisäkään pahitteeksi
Älä ole huolissasi puolisostani. Pidän hänestä oikein hyvää huolta.
Lupaan laihduttaa. 20 kg ylipainoa ja se pitäisi saada pois.
- Anonyymi
Aiotko tehdä rajun vai iisin laihduttamisen eli iisi vähentää kaikkia syömis annoksia eli kaikkea saa syödä mutta iisimmin ja joitakin harvemmin ja totuttauttuu että pienemmällä ruokamäärällä vatsa tulee täyteen ja syö sit useammin vai heti kunnon laihdutus kuuri ja kiloille kyytiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiotko tehdä rajun vai iisin laihduttamisen eli iisi vähentää kaikkia syömis annoksia eli kaikkea saa syödä mutta iisimmin ja joitakin harvemmin ja totuttauttuu että pienemmällä ruokamäärällä vatsa tulee täyteen ja syö sit useammin vai heti kunnon laihdutus kuuri ja kiloille kyytiä
Lopeta 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 Mun rakas vaimoni ei tartte miettiä että täytyy olla nälässä jonkun painon mukaan. Mä ostan sulle niin paljon herkkuja kuin haluat.
Anonyymi kirjoitti:
Olen lisännyt kasviksia ja vihanneksia. Vähentänyt epäterveellisiä juttuja ja pienentänyt annoksia.
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 Mun rakas vaimoni ei tartte miettiä että täytyy olla nälässä jonkun painon mukaan. Mä ostan sulle niin paljon herkkuja kuin haluat.
Olenko sun vaimosi? Ihana.
- Anonyymi
Lupaan väliksen kanssa lähteä palstalta. Pitäkää välimerkkinne!
- Anonyymi
Puhuu vähän mutta asiaa ja miettinyt joko jättää huomisen katkon jälkeen tai ensi kuun alussa ja rupeaa tekemään jotain muuta
Eikös välis luvannut tämän jo viime uutena vuotena?
Näin muistelisin.
Ei se(kään) täältä minnekään pääse, mutta se on vaan positiivinen juttu meidän muiden kannalta.- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Eikös välis luvannut tämän jo viime uutena vuotena?
Näin muistelisin.
Ei se(kään) täältä minnekään pääse, mutta se on vaan positiivinen juttu meidän muiden kannalta.Joo niin sanoin mutta nyt pitää paikkansa tai ainakin vähennän rajusti täällä oloa eli kai se sit pikkuhiljaa loppuu kokonaan niin nyt vois jotain uutta kokeilla
- Anonyymi
Lupaan että en lupaa kestosta enkä katkosta edes minuutiakaan, jos on hyvät serverit niin keston pittuus on oin 40minuuttia, jos on huonot serverit, pidempi.
- Anonyymi
Tuskinpa. En ole koskaan tehnyt moisia. Jos nyt sattuisin keksimään jotakin, mutta epäilen.
- Anonyymi
Voishan sitä tietysti ruveta taas piirtämään joka päivä jotakin. Siihen kuitenki tarvisin pikemmin inspiraation, kuin lupauksen. Ei se pakolla lähde ☺.
En viitsi lupailla mitään, mitä en voi pitää. Voin luvata sen etten lupaa mitään, no promises. Ja henkilökohtaisesti en kaipaa mitään luvattavaakaan, muutoksia mihin lupautua.
- Anonyymi
Lupaa aloittaa crossi tai mönkijä harrastus
Anonyymi kirjoitti:
Lupaa aloittaa crossi tai mönkijä harrastus
Voinhan mä luvata, mutta eri asia minä vuonna. Mä olen tottunut, että asiat on jossain tärkeysjärjestyksessä ja nyt ne on 1) lapset ja perhe, meidän koti 2) oma terveydentilani kuntoon saaminen, pitää kyetä normaaliin arkeen ja työhön tai räätälöidä jotain uutta 3) aikaa vievät harrastukset sitten kun siihen on mahdollisuus.
- Anonyymi
Mites se saliharrastus etenee? Joko on lihakset?
Anonyymi kirjoitti:
Mites se saliharrastus etenee? Joko on lihakset?
Se on tauolla, lihakset on omasta takaa, nyt ne vaan ei ole niin näyttävät. :)
- Anonyymi
Lupaan (itselleni vain) kun seuraavan kerran nähdään nainen, kerron sinulle useamman jutun mitä en syksyn mittaan ehtinyt tehdä. Saat kiitoksen ainakin yhdestä jutusta ja ehkä suklaalevyn.
Niin ja sitten aion myös pussata sinua, olit varattu tai et. Olen miettinyt, mutta en lupaamalla, se ei toimi mun kohdalla. Mun täytyy haluta jotain hyviä juttuja.
Itseasiassa olen miettinyt, että ensivuonna tulee väkisinkin kaikenlaista muutosta ja otan ne vastaan ilolla.
Mitä palstailuun tulee, niin haluan opetella ignooraamaan vielä paremmin trollaavia provoja ja muita perseilijöitä... koska elämässäkin on yllättävän paljon kokovartalomulkkuja ja muita vinkujia, joille voisi vaan ymmärtävästi hymyillä ja jatkaa matkaa.. :o)- Anonyymi
Jaa, mitähän sitä nyt sitten vois luvata?
En ole koskaan tupakoinut. Alkoholia olis tosi vaikee vähentää, kun sitä ei nytkään juuri kulu. Miksi palstailua pitäis vähentää, kun en tällä mitenkään jatkuvasti roiku nytkään. Harrastuksiakin on ihan tarpeeksi. Teen jo niitä asioita, joita haluan. - Anonyymi
En varmaankaan pystyisi, eli olen luuseri kuin James Bond..... mutta itseäni ilahduttavat, toivoisin että omalla hymyllä, kuten ilahdutan aina nuoria naisia olemalla komea mies, joka käyttää alkoholia ja polttaa tupakkaa, ostelee vaatteitakin itselleen, ja pitää huolta itsestään.
Olisi varmasti inhottava asukkikin sellainen joka ei ensin osaisi pitää itsestään huolta vaan pelaisi jotain pelejä nintendo-wii:llä. - Anonyymi
Ok, tehdään kilpailu, kun sinä lopetat veden juomisen niin samaan aikaan minä lopetan tupakan polttamisen, katsotaan kumpi kestää kauemmin hengissä?
Nikotiiniriippuvaisuus on aika pahaa, mutta siitähän ei ole sinänsä elimistölle kai haittaa monet kreikkalaiset elävät 100-vuotiaaksikin vanhukset päivittäen tupakoiden.
Tulipa ostettua mekaaninen hammasharja... koska en jaksa kuljettaa mukana sähköistä joululomille, kaikkine latureinekaan... joku normi-soft :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367261
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654079
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363033Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292988Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452606Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262565- 302032
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787