Jos kerran ukko on eläkkeellä ja lähes kaikki tuttavat kuolleet, niin saanhan syödä sour cream-sipsejä? Saanhan?
Saako syödä sipsejä?
14
61
Vastaukset
Totta munassa.
Ei kai possu muuten suolaannu ja kunnolla pyöristy kuin sipsejä pistelemällä.Nyt on ukko ahminut jo huomattavasti. Pitäisiköhän tarkistaa verensokeri? Ääh, meni jo ohi, rouskuttelu jatkukoon.
Idari kirjoitti:
Nyt on ukko ahminut jo huomattavasti. Pitäisiköhän tarkistaa verensokeri? Ääh, meni jo ohi, rouskuttelu jatkukoon.
No pistelet sitten insuliinia senkin eestä.
Herkkuperse.
Välillä saa , välillä.
Ei sitä tarvis syödä mitään, jos on juomista! Kaksin käsin sitä kilijua ääntä kohden niin jää sipsit kakaroille! 💪😃
- Anonyymi
Ei kukaan syö nykypäivänä sipsejä enään niin sipsien teko voitaisiin lopettaa ja tilalle vaikka 1 päärynä
Ja minä olen sillä typerällä laihiksella :(. Maistuis mullekin.
Ei tartte kuin ajatella hapankermasipsejä, niin kumahtaa viisi kiloa lisää elopainoa.
Hyviä ovat kyllä. Chilimaustettujen ohella suosikkejani.Eihän näitä pakko ole syödä, mikäli aiheuttavat ongelmia.
- Anonyymi
Joku ilta iltapalaksi pari kaljaa ja sipsiä, oon sipsikaljavegaani.
- Anonyymi
Idari kirjoitti:
Toki täytyy välillä juoda kahviakin. Silloin on siis Globaali vihervassu sipsikaljavege.
Vissyä väliin ja sitten kaksi kaljaa ja sipsiä, sitten vissyä, jne.. ;D
Anonyymi kirjoitti:
Vissyä väliin ja sitten kaksi kaljaa ja sipsiä, sitten vissyä, jne.. ;D
En ihan saanut kiinni tuosta, mutta tuskin tarkoitit kivennäisvettä?
Idari kirjoitti:
En ihan saanut kiinni tuosta, mutta tuskin tarkoitit kivennäisvettä?
Ääh, nyt mä tajusin. Ajattelin vain turhan monimutkaisesti. Kyllä luomuvegaanina pysytään, koska nyt pyyntöjen myötä haen puolukkakiljua water closetistani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642022Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899