Jos kerran ukko on eläkkeellä ja lähes kaikki tuttavat kuolleet, niin saanhan syödä sour cream-sipsejä? Saanhan?
Saako syödä sipsejä?
14
<50
Vastaukset
Totta munassa.
Ei kai possu muuten suolaannu ja kunnolla pyöristy kuin sipsejä pistelemällä.Nyt on ukko ahminut jo huomattavasti. Pitäisiköhän tarkistaa verensokeri? Ääh, meni jo ohi, rouskuttelu jatkukoon.
Idari kirjoitti:
Nyt on ukko ahminut jo huomattavasti. Pitäisiköhän tarkistaa verensokeri? Ääh, meni jo ohi, rouskuttelu jatkukoon.
No pistelet sitten insuliinia senkin eestä.
Herkkuperse.
Välillä saa , välillä.
Ei sitä tarvis syödä mitään, jos on juomista! Kaksin käsin sitä kilijua ääntä kohden niin jää sipsit kakaroille! 💪😃
- Anonyymi
Ei kukaan syö nykypäivänä sipsejä enään niin sipsien teko voitaisiin lopettaa ja tilalle vaikka 1 päärynä
Ja minä olen sillä typerällä laihiksella :(. Maistuis mullekin.
Ei tartte kuin ajatella hapankermasipsejä, niin kumahtaa viisi kiloa lisää elopainoa.
Hyviä ovat kyllä. Chilimaustettujen ohella suosikkejani.Eihän näitä pakko ole syödä, mikäli aiheuttavat ongelmia.
- Anonyymi
Joku ilta iltapalaksi pari kaljaa ja sipsiä, oon sipsikaljavegaani.
- Anonyymi
Idari kirjoitti:
Toki täytyy välillä juoda kahviakin. Silloin on siis Globaali vihervassu sipsikaljavege.
Vissyä väliin ja sitten kaksi kaljaa ja sipsiä, sitten vissyä, jne.. ;D
Anonyymi kirjoitti:
Vissyä väliin ja sitten kaksi kaljaa ja sipsiä, sitten vissyä, jne.. ;D
En ihan saanut kiinni tuosta, mutta tuskin tarkoitit kivennäisvettä?
Idari kirjoitti:
En ihan saanut kiinni tuosta, mutta tuskin tarkoitit kivennäisvettä?
Ääh, nyt mä tajusin. Ajattelin vain turhan monimutkaisesti. Kyllä luomuvegaanina pysytään, koska nyt pyyntöjen myötä haen puolukkakiljua water closetistani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175770
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262836- 462793
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452270Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332246Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme181714- 381480
- 1711353