Eräskin perhe joka on antanut itsestään hieman vähävaraisen kuvan niin ei näytä kukaan heidän lapsista arvostavan mitään lahjoja jos on jotain vienyt. Taitaa tulla jo ovista ja ikkunoista muutenkin lahjoja ja rahaa. Jotenkin alkanut tympimään koko typerä lahjojen antaminen.
Tuntuu että joululahjat on turhia nykyään
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle joululahjat ovat iso osa joulua (vuosikymmeniä). Niin lapsuuden jouluissa kuin nyt.
- Anonyymi
Samat sanat.
- Anonyymi
Lapset ei oikeen osaa ilmaista sitä kiitollisutta aina jos on sellanen vähän ujo vieraitten kanssa.
- Anonyymi
Tunteeko lapset edes kiitollisuutta siinä määrin missä aikuiset sen käsittävät? Iloa ehkä lahjasta, joscse sattuu olemaan osuva.
Alke 5-vuotias lapsi ei edes miellä muita ihmisiä omiksi persoonikseen, vaan ikäänkuin oman tahtonsa ja tarpeidensa jatkeeksi.
Kiitollisuus on asia, joka pitää herättää kasvatuksella.
Monet ihmiset ovat aikuisenakin pikkulapsen tasolla, koska eivät ole saaneet rakentavaa kasvatusta.
- Anonyymi
Varmaan h.vetin rasittavaa, jos joutuu tuollaista ajattelemaan ja kantamaan tuliaisia ja lahjoja joka suuntaan.
Nyt voi koronan varjolla jäädä kotiin ja jättää ympäristöä rasittavat kinukkitilpehöörit kauppaan.
"No people, no problem." Josef Stalin. - Anonyymi
Ostaa sellaisia lahjoja mitkä soveltuvat omalle budjetille ja kohteeseen, turha varmaan jollekin Etiopialaisell paramilitaristiselle komentajillekaanon lähetellä joululahjaksi suklaalevyä, voisi ehkä yllättyä ja ilahtua paketista.... mutta...
Miten se näkyy, ettei lapset arvostaisi saamiaan lahjoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574