Ruotsissa syytön mies joutumassa vankilaan

Joku auttakaa Disko Amedia. Mies parka on joutumassa syyttömänä vankilaan.

"”Antakaa minulle mahdollisuus. Antakaa minun kertoa. En voi kärsiä rangaistusta syyttömänä tuomittuna. Olette viimeinen mahdollisuuteni”, Ahmed kirjoittaa korkeimmalle oikeudelle 13. marraskuuta päivätyssä kirjeessä.

Toisessa korkeimmalle oikeudelle 11. marraskuuta kirjatussa kirjeessä Ahmed kirjoittaa muun muassa: ”Antakaa minulle mahdollisuus niin kerron. Minä olen syytön. Toivottomuus ja epätoivo repivät sieluani. Olette viimeinen toivoni. Olen syytön.”

Wilma Andersson katosi viime vuoden marraskuussa Ruotsin Uddevallassa. Poliisi kertoi myöhemmin löytäneensä Anderssonin pään hänen poikaystävänsä Tishko Amedin asunnosta olleesta matkalaukusta.

Muita ruumiinosia ei ole toistaiseksi löytynyt."

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f80ba9e1-8619-4736-a54f-d3b3957ce303

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nainen paneskeli jännämiestä ja kuoli sen takia. Siinäpä taas tyhmä nainen

      • Anonyymi

        Niinpä! Toivottavasti ukko saa täysin vapauttavan tuomion ja miljoona kruunua tapporahaa! Alkaa niin tympiä nuo tyhmät eukot. Eivät vaan millään opi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Toivottavasti ukko saa täysin vapauttavan tuomion ja miljoona kruunua tapporahaa! Alkaa niin tympiä nuo tyhmät eukot. Eivät vaan millään opi!

        Myötätuntoa ei naiselle tipu, sai mitä haki.


    • Anonyymi

      syyllinen täytyy olla joko kantaruotsalainen tai suomalainen.

    • Hämärästi muistan jonkun joskus kertoneen lusivansa linnassa aivan aiheesta, mutta ei nyt tule nimeä mieleen.

      • Itse olen tavannut useitakin, mutta täällä on aika paljon laajemmat porukat kuin teillä perämetsissä, jossa ei ole koskaan ketään muslimia edes käynyt.


    • Anonyymi

      Niin. Toissapäivänä Hondurasissa mies kaatui polkupyörällään, koska oli räplännyt kännykkäänsä.

      Mitäs muuta maailmalla on nyt tapahtunut?

      >Simiti<

      • Anonyymi

        ^
        Ainakin maalitolppien siirtelyä totuuden kieltäjältä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ^
        Ainakin maalitolppien siirtelyä totuuden kieltäjältä.

        Ehkä tajusit pointin. Luultavasti olet PS etkä tajunnut mitään.


    • Anonyymi

      Se oli hyvä, että elinkautinen muutettiin 18 vuodeksi vankeutta = 18 vuotta jaettuna kahdella ja hyvän käytöksen vuoksi ukko on vapaalla jalalla kuudessa vuodessa. Näin se on katsottava. Suvakkiyhteiskunta on myös rikollisille suopea!

    • Anonyymi

      Korkein oikeus uskoo kaveria ja vapauttaa täysin kaikista syytteistä. Se naisen pää vain ajautui jostakin matkaan.

    • Anonyymi

      Oli mamu mies joten jännämies ja nainen siihen haksahti. Taas se nähtiin ettei kiltti kunnollinen mies kelvannut naiselle ja nainen halusi jännämiehen joka tappoi nuoren naisen. Kiltin miehen kanssa naisella olis elämä edessä, oli vielä nuori nainen mutta kuoli sitten nuorena koska paneskeli jännämiestä.

    • Ei saa antaa lievennyksiä.

    • Jos tutkimuksissa on selkeästi syyllinen todettu, on mielestäni oikeuden annettava elinkautinen (sic!) tuomio murhasta.

      Ei lievennyksiä.

      • Anonyymi

        Kaulojen katkojat sähkötuoleihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaulojen katkojat sähkötuoleihin.

        No joo. Pohjoismaissa ei ole kuolemanrangaistusta.

        Ehkä olisi jo syytä harkita asiaa.

        Raakaan väkivaltaan syyllistyneet vaan kaikki sinne sihisemään.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        No joo. Pohjoismaissa ei ole kuolemanrangaistusta.

        Ehkä olisi jo syytä harkita asiaa.

        Raakaan väkivaltaan syyllistyneet vaan kaikki sinne sihisemään.

        Kyllä se pitäisi palauttaa lakiin, toimisi jopa pelotteena ehkäisemään kaulan katkojien runsastumista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se pitäisi palauttaa lakiin, toimisi jopa pelotteena ehkäisemään kaulan katkojien runsastumista.

        *oksentaa*

        Ottaako muut sekopäät jo mallia Madsenista?

        Siksi toisekseen. Kovemmat tuomiot kaikkiin väkivallan tekoihin. Seksuaalirikoksiin jonkinlainen 0-toleranssi.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        *oksentaa*

        Ottaako muut sekopäät jo mallia Madsenista?

        Siksi toisekseen. Kovemmat tuomiot kaikkiin väkivallan tekoihin. Seksuaalirikoksiin jonkinlainen 0-toleranssi.

        Mikä nyt etoo, oma sihisemään-verbisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä nyt etoo, oma sihisemään-verbisi?

        Kyllä mua oksentaa nämä kaulakatkaisujutut. Kuka hlvetin hullu näistä nauttisi?

        Kim Wall, aloituksen tyttö, Turun terroristi, koulusurmaaja....

        ... uutisista saamme lukea jatkuvasti lukemattomia ihmisiin kohdistuneita väkivaltarikoksia.

        Sähkötuoliin sihisemään vaan. Tai vaikka saunan kiukaalle.

        Tuo on siis kommentti, joka tulee tunteiden ohjaamana.


    • Anonyymi

      Elinkautinen vankilatuomio on, eli kaurapuurolla ja vedellä loppuelämä kai sitten on.

    • Tällaisen rikoksen tekijät pääsevät yleensä virkavallan suojaukseen. Mielestäni ei toisia saisi kohdella paremmin.

      Samaan selliin vain kaikki ja aamulla kerätään ruumiit.

    • Anonyymi

      Wilma on nyt onnellinen se oli wilman tahto eli ei saa rangaista vaan päästää vapaaksi

    • Anonyymi

      Voi olla syytön. Tapaus pitää tutkia uudestaan. Ehkä huora oli?

      • Prostitioitu? Joka tekee seksityötä.

        Ammattilaisten surmaaminen on sekin laitonta.


    • Anonyymi

      No ei kai vankiloista yhtään syyllistä löydykään.

    • Anonyymi

      Ahmedin kulttuuritausta näkyy hämmentävän voimakkaasti kirjeiden sisällöstä. Enkä tarkoita nyt heikkoa kirjallista ilmaisukykyä, vaan jotain ihan muuta.

      Mutta mitä ihmettä Ahmed oikein vinkuu? Onhan hänellä ollut kymmeniä - ellei satoja - tunteja aikaa selittää ja kertoa oma näkemyksensä tapahtumista ennen oikeudenkäyntiä ja oikeudenkäynnin aikana.

      Ahmedin iskä ja äiskä ovat varmaan serkuksia. Isovanhemmat myös. Ja isoisovanhemmat. Ja niin edelleen. Syytönhän Ahmed tietenkin on, siis jos puhutaan hänen alhaisesta älykkyysosamäärästään.

      Mutta murhan osalta syyttömyyteen on hyvin vaikea uskoa. Syyttömät harvemmin säilyttelevät irtopäitä kotona laukuissaan.

    • Anonyymi

      Partakaweri, niin, jos kerran itse haluan höpötellä noiden nuorison kanssa... nooh... mitenkään vaarallista ole, mutta pientä väittelyä joskus joka on aika terveellistäkin.

    • Aikoinaan konstaapeli kuulusteli minua. Hän kysyi, että myönnänkö vai kiistänkö? Toki arvelin, että pitäisiköhän varuilta kiistää.

      Konstaapeli vain virnuili, että onhan minulla sekin oikeus. Kaikkien eloa helpottaakseni kuitenkin myönsin niin paljon asioita, ettei minua edes syytetty kaikesta.

    • Anonyymi

      Milloin olet viimeksi syönyt salmiakki-karamellin tai nähnyt elefantin?

      • Silloin kun nussein mummoasi. Vitun lestahuora jo kolmannessa polvessa.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1753
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1357
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1158
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1138
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      987
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      954
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe