Kuka kyseessä?
Parrakas
Nainen
Lyhyt
Arvoitus...
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
hän voi saattaakin olla parrakas nainen, ei ole ainakaan Philips Von Braun jos korvissa karvat kasvaa tai nenässä...
- Anonyymi
Mummosi
Se olen minä. Tosin 180cm on keskimittainen ☝️
Eikös euroviisuissa esiintynyt partanainen
Mies naiseksi tekeytyen. Drag queen who is known for his stage persona Conchita Wurst.
Minähän se olen koko 188cm lyhyydelläni. Nämä ätmit, kun ovat kateellisia jopa persekarvoista.
Aloittaja on vitun tyhmä ja ajattelee ainoastaan itseänsä.Soon vissiin mie
Idari kirjoitti:
Eikös sulla kettu mennyt juuri ja juuri lyhytkasvuisuuden rajan yli?
Kyll mie oon niitä palstan pienimpiä. Ikääkin vasta noin 10 vuotta.
Partakin löytyy. Katto vaikka komeaa kuvaani.elisakettu kirjoitti:
Kyll mie oon niitä palstan pienimpiä. Ikääkin vasta noin 10 vuotta.
Partakin löytyy. Katto vaikka komeaa kuvaani.Nyt! Kerrankin oikea ihminen joka ymmärtää huumorien alalajejakin. Ei mikään PS mölisemässä. Maahanmuutosta joka on radikaalisti vähentyt sen jälkeen kun persut potkittiin pois hallituksesta.
Idari kirjoitti:
Nyt! Kerrankin oikea ihminen joka ymmärtää huumorien alalajejakin. Ei mikään PS mölisemässä. Maahanmuutosta joka on radikaalisti vähentyt sen jälkeen kun persut potkittiin pois hallituksesta.
No mää en tuosta persuilusta ja politiikasta mittään ymmärrä. Toinen on uskonto.
Jätän suosiolla viisaammille
(hurskahtelevaa ilmehtimistä)elisakettu kirjoitti:
No mää en tuosta persuilusta ja politiikasta mittään ymmärrä. Toinen on uskonto.
Jätän suosiolla viisaammille
(hurskahtelevaa ilmehtimistä)Kaikkeushan syntyi 6000 vuotta sitten.. Juu, oikeasti olen agnostikko ja kuollutkin 2 kertaa.
Idari kirjoitti:
Kaikkeushan syntyi 6000 vuotta sitten.. Juu, oikeasti olen agnostikko ja kuollutkin 2 kertaa.
Et lennellyt taivaaseen kolmantena päivänä?
elisakettu kirjoitti:
Et lennellyt taivaaseen kolmantena päivänä?
Toki jäi se kolmas päivä väliin, kun juotiin Jessen kanssa kiljua sekä nukuin pommiin.
Idari kirjoitti:
Toki jäi se kolmas päivä väliin, kun juotiin Jessen kanssa kiljua sekä nukuin pommiin.
Myöhästyit omista taivaanastujaisista? (astujaisista... ?)
Ja sitten Jesse tietysti otti nokkiinsa ja lennätti sut takaisin maan pinnalle.
*Pysy siellä ruoja, juoppo ja idari; et ole valmis astumaan (taas) tänne palvelukseen*
- Anonyymi
partakaveri ilman partavempuloita.
ystävälisin terveisin: Philips Von Braun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582780Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse982215Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121950Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681374
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181290TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161128Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973