Mihin aikaa heräät?
Mihin aikaa menet nukkumaan
10
50
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään kävin nukkumaan 0815 ja keitin aamukahvit 1610.
Vaihtelee.
Tilanteen mukaan. Mieluiten valvon 12 saakka ja nukun myöhään, mutta arkena joudun toisinaan heräämään jo klo 6.
- Anonyymi
Joululahjojen paljasteleminen toisille että mitä paketit sisältää, niin kun itseäkin jo jännittää kun toinen avaa sen, paljastaa jo ennalta että mitä siellä on, noniin mutta kun meillä on sellainen sääntö että ei ostella yli 20eur lahjoja toisille, jotta ei mene ns. asevarusteluksi se lahjojen ostaminen.
Erittäin vaihtelevasti
- Anonyymi
Nyt. Herään siinä noin 6 tunnin kuluttua.
- Anonyymi
ei mitään kaavaa
- Anonyymi
Kreivin aikaan menen nukkumaan.
- Anonyymi
Ennen auringonnousua ja laskua.
- Anonyymi
Menee nukkumaan kun nukuttaa, mutta niin tuollainen joku ennätysten tekeminen eli 72 tuntiakin yhtäjaksoista valvomista, ei ole jatkuvana terveellistä, mutta toisaalta on myös sydänlihaksen harjoitusta tuollainen aina ajoittain pari kertaa vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt344261Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492243Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471385- 851220
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381168Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251136Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501081Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175889- 57865