Oletko koskaan halunnut olla cowboy

Palstatasolla liikkuu vähän kaikenlaista marginaalista läppää, mutta en muista koskaan nähneeni tällaista kysymystä, tai edes siihen viittaavaa aihetta lilluvan virtuaalisen hermeettisellä, sekä sen hyperesteettisen herkällä pinnalla. Sain idiksen televisiosta.

Ajatelkaapa kuinka hienoa olisi omistaa bootsit, lammasrotsi ja stetsoni. Ajatelkaapa sitä kaikkea lannan tuoksua, jota loisit.

Huh huh

(naurua)

35

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumma juttu

Suomessa nämä lehmipojat ovat "pääsääntöisesti" naisia, tai nuoria sellaisia (naisia).

(hirn)

• Anonyymi

Kyllä, Montanassa.

• Täytyy sanoa, että en. Toyboy voisin olla. :)

• En.

Mutta mä voisin olla kylän sheriffi.

• Sopii sulle hyvin.

Mä voisin olla se nuhjuinen bandito, joka ratsastaa aamulla kylään yltäpäältä pölyssä.

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Sopii sulle hyvin.

Mä voisin olla se nuhjuinen bandito, joka ratsastaa aamulla kylään yltäpäältä pölyssä.

(hirn)

Joo. Mun kun ei tarvii räiskiä revolverilla.

Senkun pienenä ja vikkelänä juoksen roistot kiinni ja puren persuuksiin.

Funeaunkin raahaan sitten selliin ihan vain kaiken varalta.

*keneltä tuo poncho on vohkittu?*

• elisakettu kirjoitti:

Joo. Mun kun ei tarvii räiskiä revolverilla.

Senkun pienenä ja vikkelänä juoksen roistot kiinni ja puren persuuksiin.

Funeaunkin raahaan sitten selliin ihan vain kaiken varalta.

*keneltä tuo poncho on vohkittu?*

Äiti virkkasi.

(hirn)

• Funeau kirjoitti:

Äiti virkkasi.

(hirn)

Jassoo. (sun olisi kuulua sanoa hik)

Ja mihkäs se äiti jäi?

*eikä perkule, tuossahan on lappu made in china*

Mites herra selittää tämän?

• Deepeissä

Itse olen ollut aina sitä mieltä, että modernin naisen suhde hevoseen on omituinen. Miehen nyt vielä jollain (historiallisella tasolla) vielä ymmärtää tämän elikon selkään. Mutta nainen.

Tämä varmaan johtuu esihistoriallisista satulamalleista, joita naisille kehiteltiin.

En osaa sanoa.

(reps)

• Anonyymi

Googlaamalla löytyy analyysia siitä miks teinitytöt usein tulee heppahulluiksi. Ei liity satulanmuotoon, mutta heräävään seksuaalisuuteen kuitenkin. Ei mitään fyysistä ja likasta, vaan ennemminkin vahva, turvallinen maskuliininen hahmo, johon jotenki peilata tunteita .

• Anonyymi

Ei ole omituinen. Mies on pulassa hevosen kanssa. Se ei voimalla toimi vaan älyllä.

• Anonyymi

Heh, skidinä tuosta oli toki romantisoitu kuva willerien myötä mutta se tuli ja meni. - cu-

• Anonyymi

Ätmit voisi olla cowboyt oli ätmejä eli duunareita ruumiillisen työntekijöitä ja pienellä palkalla niin ei ollut johtajia päälliköitä jännämiehiä korkeastikoulutettuja ja tinderiläisiä ja puku tai juhlavaatteet ja röyhelö asu päällä vaan duunareita olivat eli tavallisia normaaleita miehiä eli ätmejä

• Yläasteen opolle ilmoitin lähteväni poromieskouluun Muonioon.

• Olen myös lapioinut poronpaskaa ja omistan huopaisen lierihatun. Lasketaanko näitä?

• Funeau

(hirn)

• Thymallus kirjoitti:

Olen myös lapioinut poronpaskaa ja omistan huopaisen lierihatun. Lasketaanko näitä?

Mulla ei ole mitään lisättävää. Sä putsasit pöydän.

(hihitystä)

• Anonyymi

Oletko ikinä tuntenut turkulaista naista joka ei olisi ollut pedofiili?

• Anonyymi

Olisin intiaaniprinsessa ja houkuttaisit kaikki valkoiset valloittajat suoraan kanjonin pudotukseen.

• Anonyymi

Muslimien kokoontumispaikkakin vantaalla missä nämä vapaakirkkolaiset eli vapaamuurarit kokoontuvat maantasalle vain...

• Anonyymi

Älä koskaan menetä hevosta preerialla.

• Anonyymi

Suosittelen sinulle rivitanssiklubiin liittymistä :)

• No isohkon lännenleffakokoelman omaavana ja RDR2-fanina täytyy sanoa että olisin halunnut elää villin lännen aikoihin tai vaikka suomalaisessa agraariyhteiskunnassa samoihin aikoihin, vaikkakaan elämä ei missään nimessä ollut helppoa tuolloin. Mutta ehkä kuitenkin jollain tavalla yhteisöllisempää, ajettiin sitten karjaa Texasista Virginiaan tai tehtiin heinähommia Suomessa. Välillä tuntuu että olen syntynyt sata vuotta liian myöhään 😃

• Anonyymi

Muista tuijotella The Mandalarian :D

• Anonyymi

Lapsuudessa katselin Clint Eastwoodin kuukauden westerneitä, niin silloin tuli tunne, että haluaisin olla cowboy ja elää tuollaista lännen elämää.
        Vapaa villi preeria, muutama junaryöstö ja saluunat.
        Eikä ole väliä päättyykö elämä hirttoköydessä vai tappaako luoti, ei ainkaan tarvis kitua terveyskeskuksen vuodeosastolla letkujen jatkeena.

• Anonyymi kirjoitti:

Lapsuudessa katselin Clint Eastwoodin kuukauden westerneitä, niin silloin tuli tunne, että haluaisin olla cowboy ja elää tuollaista lännen elämää.
        Vapaa villi preeria, muutama junaryöstö ja saluunat.
        Eikä ole väliä päättyykö elämä hirttoköydessä vai tappaako luoti, ei ainkaan tarvis kitua terveyskeskuksen vuodeosastolla letkujen jatkeena.

Aika lailla samalla tavalla itsekin ajattelen, ja nykypäivän hektisessä menossa olenkin kai jonkinlainen "cowboy" kun saan yleensä työskennellä omaa tahtiani maaseudun rauhassa ja talokin on rakennettu jo kauan ennen villin lännen aikoja 😂 Eli mun kaltaiselle sielulle joku cowboyn homma olisi voinut sopiakin. Tai olisin voinut olla myös Cartwright eli "vankkuriseppä". Tuohan siis oli Bonanza-sarjan perheen sukunimi 😃

Erilaisia kylähulluja ja kulkureitakin oli toki tuohon aikaan paljon, ja esim. turkisten metsästäjiä jotka viettivät paljonkin aikaa yksin ollessaan metsällä. Mutta silti uskoisin että tuon ajan maailmassa, oli se sitten Suomessa tai USA:ssa, ihmiset kokivat vähemmän yksinäisyyttä ja enemmän kuuluvansa johonkin yhteisöön. Oli se sitten perhe, kylä, karjanajoporukka, rosvokopla jne. Tai ehkä olen vain saanut liian ruusuisen kuvan katsomalla Pieni Talo Preerialla sarjaa 😂

• Anonyymi

Yritä muistaa tuijtella taas tulee uusi jakso sarjasta The Mandalorian.... voit ehkä salaakin vilkuilla, kiiluvin silminesi tuojotella tv-sarjoja.

• Anonyymi

Miksi olet moni-pylly, eli moni-nainen, taaskin lähetit palstalle monia, oletko moni-reikä?

• Anonyymi

Sheriffi McCloud oli tuollainen kuvailemasi kaltainen pikkupoikien päiväunien kohde joskus 1970-luvulla. Katso vaikka: https://www.youtube.com/watch?v=Kc2wjvoOmVM

Siinä sitä saavat pahikset pataan ja syy on yksin pahisten. Täytyyhän sitä antipersuja turpaan saada lataa ilman varmistusta.

• Anonyymi

On niin paljon muuta tekemistä, että ei aika riitä cowboy-hommaan.
      Terveisin: Puolireuho

• Anonyymi

Itseasiassa joo :D Toi erähenkisyys, preeria, teltto jossain joen rannassa tai metsästäjän tönö kyllä puhuttelee. En voi muutenkaan sietää kaupunkielämää jollaista joudun vuodesta toiseen viettämään kun ei ole varaa muuttaa elämäntilanteesta johtuen. Metsästäminen ei olisi ongelma, ei myöskään jatkuva yksin oleminen

• Anonyymi

Mikä teitä vaivaa?

• Anonyymi

Kui?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      695
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56