Siksi voi aivan hyvin suhteilla monen kanssa yhtäaikaa
http://seksualisti.blogspot.com/2020/07/kakkua-ja-ihmissuhteita.html?m=1
Ihmissuhteissa ei ole kakkua joka katoaa syödessä
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ehkä katoa kakku, mutta suhde saattaa kyllä kadota. Jos sillä ei ole väliä, niin sitten ihan vapaasti.
- Anonyymi
Totta. Ei se järvi soutaessa kulu.
Mmm, joo. Tavallaan ymmärrän, yhden sijasta rakastettuja/rakastajia on useampi. Ymmärrän, että jonkun mieli kykenee tuohon ja kaikki on onnellisia vai onko se onnellisuus illuusio, mutta kuitenkin.
Ehkä se onnellisuus tuleekin vapaudesta tehdä niin.. eikä niinkään rakastella kaikkia?
Eos, mutta mutuilen.
Mä en kuitenkaan ajattele kakkujen säästämistä enkä syömistä, voin rakastaen omistautua vain yhdelle ihmiselle ja niin haluankin.
Ehkä vika on minussa, mutta en pystyisi säätämään joka suuntaan, ihan sama miten mukavia ihmisiä se ryhmä paneskelijat pitää sisällään.
Mä haluan kietoa vain yhden ihmisen kerrallaan sydämeeni ja syliini, antaa yhdelle kaikkeni.
Muut saa sitten ne rippeet, mitä voin antaa vaatteet päällä ja intiimiksi ryhtymättä.- Anonyymi
Minä puolestani tiedän, että sydämessä voi olla useampikin ihminen kerrallaan. Mutta käytännössä se on rasittavaa.
Ryhmäseksi taas on ihmisten käyttämistä, joka ei kovin monelle sovellu. Josko kenellekään. Anonyymi kirjoitti:
Minä puolestani tiedän, että sydämessä voi olla useampikin ihminen kerrallaan. Mutta käytännössä se on rasittavaa.
Ryhmäseksi taas on ihmisten käyttämistä, joka ei kovin monelle sovellu. Josko kenellekään.No voi, tiedän ja on mullakin ollut. Ehkä on vieläkin jollain tasolla sydämessä useampi, kuin yksi. Vaan tahtotilani niin haluaa, olevan vain yhden sydämessä kerrallaan.
Niin, että antaudun sille tunteelle ja sen vietäväksi.
Juu, siinä ryhmäseksissä on oma logiikkansa mikä ei kaikille aukene. Enkä tiedä tarviiko auetakkaan. :)J-76 kirjoitti:
No voi, tiedän ja on mullakin ollut. Ehkä on vieläkin jollain tasolla sydämessä useampi, kuin yksi. Vaan tahtotilani niin haluaa, olevan vain yhden sydämessä kerrallaan.
Niin, että antaudun sille tunteelle ja sen vietäväksi.
Juu, siinä ryhmäseksissä on oma logiikkansa mikä ei kaikille aukene. Enkä tiedä tarviiko auetakkaan. :)Niin, että antaudun sille tunteelle ja sen vietäväksi. Ja en pelkää satuttavani itseäni niinkään, kuin heitä joita rakastan.
Mikään kilpailutus, kilpailutilanne ei ole ideaalini.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryhmäseksi taas on ihmisten käyttämistä, joka ei kovin monelle sovellu. Josko kenellekään.Sanoo ihminen joka ei ole ryhmäseksiä kokeilut. Kokeile. Se on kivaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo ihminen joka ei ole ryhmäseksiä kokeilut. Kokeile. Se on kivaa
En ole perverssi. Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Menepä sitten johonkin naisten kauneushoitolaan, kosmetiikka-juttuihin, tyttöjen: naamamaski päällä: haluan maskimeikin silmiin, voi tulla kummallisen ja pelottavan näköinen.
Jos tytöt maalaavat silmiä jne... itse sitten kun katsot peiliin niin pelästytät jo itseäsikin. - Anonyymi
Sinulle valkenee joskus vielä, mitä on rakastaa ja olla suhteessa vain yhden ihmisen kanssa. Elämän tarkoitus on oppia asioita ja varsinkin että ei pidä tehdä pahaa toisille.
- Anonyymi
Kenkä, isokin kenkä kuluu syödessä, sanoisi Charles Chaplin.
- Anonyymi
Kuin kenkäkin yleensä kuluu kävellessä tai kaasupoljinta autossa painellessa... onkin muuten paha 5000eur sakon paikka jos kitkarenkailla mustilla jäillä autolla ajelee...
- Anonyymi
Aina hyvä pitää mielessä se, että hyväksyykö saman ihastukselle kuin itselleen? Eli jos hyväksyt niin silloin olette samanlailla ajattelevia ja ansaitsette toisenne. Ja vapautenne pitää useampia suhteita yllä.
- Anonyymi
Mutta tiesittekö että kakkuakin voi olla ihan liikaa ja monia erilaisia yhtä aikaa. Alkaa öklöttämään.
- Anonyymi
Taitaa vaan Tommi haluta virasta
- Anonyymi
Onkohan tuon kirjoittaja koskaan edes ollut rakastunut? lmeisesti kuvittelee ihastusta rakkaudeksi ja ihastuksiahan ihmiselle tulee ja menee. Tämä äijän köntys kuvittelee rakastelee ihastustensa kanssa; joten kumppanit vaihtuu, aina uuden ihastuksen kohteen myötä. Täysin populistinen ajattelu kaava, minun mielestäni.
Naisissa on myös tämän saman ajattelu kaavan edustajia... ja esimerkkinä siitä on yhä laajentuva piiri; au-lapsia ja yh-äitejä.
Yhteiskunta kyllä turvaa jonkinlaisen, taloudellisen tuen heille... mutt henkisellä puolella ovat täysin omillaan. Eli yksin vastaavat kaikesta, ilman perheen sisäistä henkistä tukea. Enkä mä puhu uskonnosta nyt, olen lähinnä ateisti.
trollikka- Anonyymi
Tommi on tunnettu panomies
- Anonyymi
Jumalan töissä on hankala himmeli omissa käsissä.
- Anonyymi
En pidä miehistä jotka tykkää joka kakusta ja piirakasta ja jopa vielä maistelee niitä sekaisin yhtäaikaa.
- Anonyymi
Enkä pidä suomi24stakaan. Pidän keskusteluista kasvokkain. Täällä paljon kiusaamista ja paskantekoa. Eli ei mun paikka. Elämässä oppinut ettei paskaan kannata aikaansa käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä pidä suomi24stakaan. Pidän keskusteluista kasvokkain. Täällä paljon kiusaamista ja paskantekoa. Eli ei mun paikka. Elämässä oppinut ettei paskaan kannata aikaansa käyttää.
Samat ovat ajatukset.
Palsta pitäisi lopettaa.
- Anonyymi
Ihmissuhde missä tahansa muodossa on valinta, joka perustuu ko. ihmisten persoonaan, arvoihin, tunteisiin, ajatuksiin. jne. "Suhteilla" voi vaikka sadan ihmisen kanssa samaan aikaisesti, mutta mitä enemmän ihmisiä kuviossa, sitä pintapuolisemmaksi suhde jää. Erityisesti "seksualistien" suhteet jäävät ainoastaan seksuaaliselle tasolle, jossa ryhmäseksi on pääasia, taivas tai suhteen tarkoitus. Rakkaussuhde on ihan toinen juttu.
Jokainen tavallaan. Jos tuohon peliin lähtee, kannattaa kaikille osapuolille olla avoin tilanteesta, ettei tule haavereita.
- Anonyymi
Tommi on mies joten saa paneskella. Mutta nainen saastuu sukupuoliyhdynnässä ja nainen joka edes harkitsee avointa suhdetta on huora.
- Anonyymi
No sinä NAL et onneksi paneskele kenenkään kanssa
- Anonyymi
Ihmissuhteet vaan katoaa, jos niistä tulee kulutushyödykkeitä.
- Anonyymi
En söisi kakkua, jonka päälle joku on paskonut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382292Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671557Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 631124
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171108TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852