Ambulanssimiesten toilailuja

Anonyymi

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ambulanssi kuskeille lopputili ja vankilaan murhan yrityksestä niin jos itse olisin kuski niin kaikki mukaan ja sairaalaan ja sairaalahenkilöstö hoitaa siitä eteen päin niin ei se kuskilta ole pois eli vankilaan törkeästä murhan yrityksestä vammantuottamisesta heitteillejätöstä ja ihmisyyttä vastaan ja kuva iltalehtiin julki jotta kaikki näkee minkänäköinen on mulkvisti ja voidaan antaa mulkvistille turpiin

• Anonyymi

Nykyään ei koulutus merkkaa mitään näköjään kun tyhmätkin pääsee ampulanssia ajamaan. Kyllä joku alkoholisti otetaan kadulta heti kyytiin mutta ei oikeesti apua tarvitseva.

• Anonyymi

Ambulanssin ajamiseen vaaditaan ajokortti. Hoitamiseen koulutus. Ollaanpa täsmällisiä 😂

• Anonyymi

Ei muuten oteta. Ne viedään putkaan kuolemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuten oteta. Ne viedään putkaan kuolemaan.

Olisko Vapaamuureita. Tarkoitus on jättää vain tarpeellinen määrä palvelijoita ylenmälle rodulle. Vanhukset työkyvyttämät vai roskan arvoisia tulevassa yhteiskunassa. Kahtia jako on alkanut Utahin teräs kolmio viittasi kohti halkeamaa ja muurari media pällisteli tyhmiä juttuja pullollaan.

• Anonyymi

välttivät koronaa?

sitä joskus käskyjen käskyt estävät pelastamisen

lääkärit osaavat pitkittää kun kuolema on tuttu

• Anonyymi

ja joskus täysin idiootit töissä
        aika usein

mitä enemmän ajaa autoa sitä vähemmän järkeä on jäljellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja joskus täysin idiootit töissä
        aika usein

mitä enemmän ajaa autoa sitä vähemmän järkeä on jäljellä

Joka alalla idiootteja on. Sepä vaan tuokin raflaava uutinen on yksipuolinen näkemys tapahtuneesta ja tasapuolisuuden vuoksi, pitäisi kuulla toisenkin näkemys tapahtuneesta. Hyvähän se on että asiat tutkitaan ja molemmat puolet. Eihän nuo terveydenhuollon työntekijät saa sanoa mitään koska salassapitovelvollisuus. Meitä on moneen junaan

-sivusta-

• Anonyymi

Pitsataksillakin pääsee paremmin. Mihin täällä enää luottaa jos on hätä!?

• Anonyymi

Konttaamallakin on ennemmmin perillä, kuin ambulanssilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Konttaamallakin on ennemmmin perillä, kuin ambulanssilla.

Alappa konttaileen niin joskus pääset perille?

• Anonyymi

Tuostahan pitää tehdä rikosilmoitus. Ei pelkästään Valviran ilmoitus.

• Anonyymi

Suusta valuu veristä vaahtoa, mutta potilas siinä vaan pelleilee, että mitäh!?

• Anonyymi

tämä on niin totta että ei uskota potilasta, siis ambulanssissa ja ei uskota mitä omaiset sanoo...!!!!

• Anonyymi

Jos tulee infrakti, niin parempi jättää soittamatta ambulassia, niin pääsee nopeammin kuolemaan, eikä joudu letkujen jatkoksi sairaalaan.
      Eihän terveyskeskukseen edes kannata mennä vaivojansa valittamaan.
      Tekevät arvauksen ja toteavat, ettei sua mikään vaivaa, ota tästä buranaa, sillä paranee kaikki oireet ja saraudet.
      Sit, kun ei saanut apua ja kuoleekin kotiin, niin lääkäri vaan toteaa, että niinkö pääsi käymään, voi, voi, olisi mennyt ajoissa lääkäriin, niin olisi tutkittu tarkasti.

• Kaverilla oli leuka murtunut niin, että suu roikkui apposen ammollaan. Olin itse paikalla kun onnettomuus sattui, ja siitä kuului vaan hirveä rutina kun keuan luut meni paskaksi. Ambulanssimiehet tulivat paikalle ja totesivat ettei ole tarvetta lähteä sairaalaan. Me kaverit pakotettiin ottamaan mies kyytiin. Loppuen lopuksi leuka piti rakentaa uudestaan, kun se oli ihan palasina.

• Anonyymi

Juu no mullekin sanottiin, että no sulla on vaan rintalastan lukko mikä kiristää ja koskee, ja kotiin jätettiin. Seuraavan kerran tajusin, että olin leikkauspöydällä, mutta amppariin ei päässy sitä ennen...sohvalle jätettiin ja ikää on vähän päälle 40... Aika turvatonta. Pitäskö itellä olla faktakone, joka tulostaa ambulanssille kehon tiedot heti, että ei tässä turhaan soitella??

• Anonyymi

Heräsit leikkauspöydällä 😂 nyt menee jutut jo paksuksi. Kai nostit syytteen anestesialääkäristä ku ei osannut hommiaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heräsit leikkauspöydällä 😂 nyt menee jutut jo paksuksi. Kai nostit syytteen anestesialääkäristä ku ei osannut hommiaan?

no et nyt tainnut vain ymmärtää...

• Anonyymi

Tuollainen on todella yleistä, korostunut yksityistämisten jälkeen. Pitää varmaan olla lähes kuollut että "leipäauton" kyytiin pääsee.

• Anonyymi

Yksityistämiskilpailuttamisen pääjehulla nyt eläkkeellä riittää riemunkiljahduksia kun jatkuvasti tulee näitä kehittyneitä tuloksia kilpailuttamisesta: vanhustenhoito, taksiala ... you name it....

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mullakin katkes kynsi ja samaan syssyyn tuli vielä paperihaava sormeen. Soitin ambulanssin eikä ne suostunut ottaa kyytiin 😳 Vitun pellet ei osaa mitään. Kyllä valitan!

• Törkeitä tapauksia. Kyllä mut kannettiin kiltisti ambulanssiin ja hoitoon (päivystykseen), kun tää koipi murtui.

• Anonyymi

Harrastuspaikasta on haettu väkeä ambulanssilla muutamankin kerran tässä vuosikymmenen aikana. Aina ne ovat potilaan kanssa lähteneet.

Oliskohan tuossa ikävässä tapauksessa ambukuskeilla ollut ennakkoluuloja vanhusten rajalle hälyttää apua. Olen kuullut, että vanhuksilta tulee paljon turhia soittoja hätäkeskukseen. Ottaa rinnasta, kun yksinäisyys ahdistaa.. Mutta sitten on ukot lähteneet ego edellä kieltämään virheitään. M*lkut.

xLiner

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2518
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1878
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1843
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1318
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1248
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1198
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1078
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1060
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      914
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      913
    Aihe