Onko kenenkään palstalaisen

Anonyymi

ajatukset ja kirjoitukset avartanut tai muuttanut ajatteluasi?

Niinpä, sitähän minäkin... :D

121

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oikeastaan on. Tai lähinnä muutama tuon henkilön kommentti. Omaksuin erään asian häneltä ajattelutapaani.

      • Anonyymi

        Kuka?


      • Anonyymi

        Kotimaisuusaste 100 %.


    • Kuka täällä käy edes sillä motiivilla?

      • Anonyymi

        Aika monen motiivina näyttäisi olevan oman ajattelutavan pakottaminen muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monen motiivina näyttäisi olevan oman ajattelutavan pakottaminen muille.

        Viron lirulla ainaskin ☝️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viron lirulla ainaskin ☝️

        Mikset kirjoita merkilläsi?


      • Anonyymi

        Wuppis se taas puskassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset kirjoita merkilläsi?

        Joku matkii mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viron lirulla ainaskin ☝️

        Minkälainen ajattelutapa sillä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monen motiivina näyttäisi olevan oman ajattelutavan pakottaminen muille.

        No tämä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monen motiivina näyttäisi olevan oman ajattelutavan pakottaminen muille.

        Ehkä se vaan tuntuu siltä, jos on lukijalla vahva kollektiivinen omatunto, tai on esim nuori tai heikko itsetuntoinen.

        Kielellisesti omien mielipiteisen ilmaisut saattavat saada yleistävän tai tunkuttavan kieliasun, koska unohdetaan tai jätetään kirjoituksissa erityisesti ilmaisematta, että kyse on juuri kirjoittajan omasta empiirisestä tiedosta tai jotenkin muuten liittyy vahvasti omaan maailmankuvaan.

        Joskus on itselläni tilapäistä kärttyisää katkeruutta..hehheh..mutten silti odota kaikkien olevan kanssani samaa mieltä.

        Tietenkin on aina niitäkin, joiden mielestä kaikkien pitäisi olla tasan samanlaisia, mikä on kyllä ihan oikeasti harhaa ja epäluonnollista.

        Yleensä mielenkiinnolla lueskelen ihmisten aivoituksia, en ole someihminen, tykkään enemmän suorasta keskustelusta.

        Olen saanut kyllä vertaistukea ja informaatiota täältä, paljonkin. Aikuinen ihminen osaa jo vähän suodattaa lukemaansa😊


    • Kyllä on. Olen joutunut muuttamaan mielipiteitäni useasti. Tai en ihan ehkä muuttamaan... muokkaamaan.
      Mutta en ole muutoinkaan kovin jämäkkää tyyppiä.. ennemminkin mukautuvainen.

      Olen valmis muokkaamaan niin itseäni kuin mielipiteitäni jos totean toisen olevan paremmin jyvällä asiasta. Yleisesti ottaen on kyse vain semantiikasta eikä siitä, että olisin suoranaisesti väärässä.

      Oppia ikä kaikki.

      • Anonyymi

        Olen maininnut siitä täällä ennenkin. Suurinta osaa ohjaa tarve olla oikeassa eikä uteliaisuus siitä, mistä milloinkin on kyse. Ja sen tarpeen seuraus on se, ettei kukaan ole oikeassa.

        Minä olen mieluummin väärässä kuin oikeassa. Se on ainoa tapa oppia jotain. Eikä tämäkään tarkoita sitä, että olisin aina tahallaan väärässä. Tarkoittaa sitä, että olen aina hyvilläni siitä kun huomaan olleeni väärässä, en hae sitä väärässä tai oikeassa olemista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen maininnut siitä täällä ennenkin. Suurinta osaa ohjaa tarve olla oikeassa eikä uteliaisuus siitä, mistä milloinkin on kyse. Ja sen tarpeen seuraus on se, ettei kukaan ole oikeassa.

        Minä olen mieluummin väärässä kuin oikeassa. Se on ainoa tapa oppia jotain. Eikä tämäkään tarkoita sitä, että olisin aina tahallaan väärässä. Tarkoittaa sitä, että olen aina hyvilläni siitä kun huomaan olleeni väärässä, en hae sitä väärässä tai oikeassa olemista.

        Minä olen jonkinverran samaa maata. Mutta silti kun kirjoitan palstalle olevani sovinisti, minulle ilmoitetaan,että sovinisti asettaa aina miehen naisen yläpuolelle. Ja näin ei ole mielestäni.. mielestäni yksilö on se mikä merkitsee ja usein asetan tuntemani miehet tuntemieni naisten yläpuolelle.
        Poikkeuksia toki on.

        Joten en siis voi olla sovinisti, vaikka kuinka haluaisin yksinkertaistaa mielipiteeni siihen että olen sovinisti. En yksinkertaisesti jaksa naisia, ovat liian hankalia ja monimutkaisia. Poikkeuksia toki on. Joten en voi näiden poikkeuksien takia kutsua itseäni sovinistiksi.

        Minä en varsinaisesti välitä siitä seikasta, että olenko oikeassa vai väärässä. Minulle se ja sama...


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minä olen jonkinverran samaa maata. Mutta silti kun kirjoitan palstalle olevani sovinisti, minulle ilmoitetaan,että sovinisti asettaa aina miehen naisen yläpuolelle. Ja näin ei ole mielestäni.. mielestäni yksilö on se mikä merkitsee ja usein asetan tuntemani miehet tuntemieni naisten yläpuolelle.
        Poikkeuksia toki on.

        Joten en siis voi olla sovinisti, vaikka kuinka haluaisin yksinkertaistaa mielipiteeni siihen että olen sovinisti. En yksinkertaisesti jaksa naisia, ovat liian hankalia ja monimutkaisia. Poikkeuksia toki on. Joten en voi näiden poikkeuksien takia kutsua itseäni sovinistiksi.

        Minä en varsinaisesti välitä siitä seikasta, että olenko oikeassa vai väärässä. Minulle se ja sama...

        "En ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken"

        -Oscar Wilde-


      • Anonyymi kirjoitti:

        "En ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken"

        -Oscar Wilde-

        Olenkin jo vanha ja väsynyt. Ja pikkuisen tyhmä. Ehdottomasti yksinkertainen ja lapsellinen. Hieman hidas...

        Toisaalta olen kiltti, hyväsydämminen, sekä avoin ja rehellinen luonnonlapsi. Aito minä itse. Rohkea ja hurjapäinen. Ja listaa voisi jatkaa.. eli avujakin löytyy...

        En todellakaan tiedä mistään mitään..
        paitsi itsestäni.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Olenkin jo vanha ja väsynyt. Ja pikkuisen tyhmä. Ehdottomasti yksinkertainen ja lapsellinen. Hieman hidas...

        Toisaalta olen kiltti, hyväsydämminen, sekä avoin ja rehellinen luonnonlapsi. Aito minä itse. Rohkea ja hurjapäinen. Ja listaa voisi jatkaa.. eli avujakin löytyy...

        En todellakaan tiedä mistään mitään..
        paitsi itsestäni.

        Mut sydämeen ei koskaan mahdu kahta ämmää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut sydämeen ei koskaan mahdu kahta ämmää

        Mulla ei mahdu ämmät sydämmeen. Eikä sydämeen. ❤


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mulla ei mahdu ämmät sydämmeen. Eikä sydämeen. ❤

        * hyväsydäminen


      • Anonyymi kirjoitti:

        * hyväsydäminen

        Ok. Pistetään korvan taakse.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ok. Pistetään korvan taakse.

        Ole hyvä:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä:)

        Olen.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Olen.

        Onko vapaa viikonloppu? 😊


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Olen.

        Mutta et osaa kiittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut sydämeen ei koskaan mahdu kahta ämmää

        Mahtuu sinne vaikka kolme tai neljäkin... :D


      • Disse kirjoitti:

        Onko vapaa viikonloppu? 😊

        No, vapaa ja vapaa.. huomenna aloitan uuden kämpän remontoimisen. Ehkä vien patjan sinne lattialle nii voi koisata yönsä siellä. Tai sit vasta ensi viikolla.. mutta töissä ei tarvii olla. No, maanantaina töitä ja sit taas pari päivää muuttovapaata.
        Kuis sulla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta et osaa kiittää.

        Osaan jos kiittämisen aihetta tunnen. Se että joku nyymi näsäilee kirjoitusvirheistäni ei aiheuta kiitollisuuteen.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No, vapaa ja vapaa.. huomenna aloitan uuden kämpän remontoimisen. Ehkä vien patjan sinne lattialle nii voi koisata yönsä siellä. Tai sit vasta ensi viikolla.. mutta töissä ei tarvii olla. No, maanantaina töitä ja sit taas pari päivää muuttovapaata.
        Kuis sulla?

        No siitä se alkaa. Uusi elo. 😊👌

        No työt on ohi. Tyttö tuli viikonlopuks ja huomenna säbäpelit illasta. 😊
        Tiistaina vasta töihin, joten ehkä kerkeen jopa pitkästäaikaa tuon kärriprojektin kimppuunkin. 😃


      • Disse kirjoitti:

        No siitä se alkaa. Uusi elo. 😊👌

        No työt on ohi. Tyttö tuli viikonlopuks ja huomenna säbäpelit illasta. 😊
        Tiistaina vasta töihin, joten ehkä kerkeen jopa pitkästäaikaa tuon kärriprojektin kimppuunkin. 😃

        Kärrinlaitto voipi olla ihan terapeuttista sulle.

        Kiva kun tyttö jaksaa ja viittii tulla papan luo. Muista et tyttös tarvii paaaljon rakkautta. Enkä epäile etteikö sulla sitä olisi.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kärrinlaitto voipi olla ihan terapeuttista sulle.

        Kiva kun tyttö jaksaa ja viittii tulla papan luo. Muista et tyttös tarvii paaaljon rakkautta. Enkä epäile etteikö sulla sitä olisi.

        No joo. Se ois.. kun vaan kerkeis...🙄

        No tytsyyn liittyy nyt tällähetkellä paljon kaikkea...🤔
        Kyllä olen hälle rakkautta osoittanut juuri viimeaikoina paljon ja ensiviikolla on aika merkittävä juttu häneen liittyen. Ja aion valmistautua siihen hyvin. Nyt alkaa olla sellainen selkeä kulminaatiovaihe, mihin kantsii satsata. 😊

        Tuolla se nyt pulisee kamunsa kanssa huoneessaan ja välillä kuuluu iloinen kikatus...😁


      • Disse kirjoitti:

        No joo. Se ois.. kun vaan kerkeis...🙄

        No tytsyyn liittyy nyt tällähetkellä paljon kaikkea...🤔
        Kyllä olen hälle rakkautta osoittanut juuri viimeaikoina paljon ja ensiviikolla on aika merkittävä juttu häneen liittyen. Ja aion valmistautua siihen hyvin. Nyt alkaa olla sellainen selkeä kulminaatiovaihe, mihin kantsii satsata. 😊

        Tuolla se nyt pulisee kamunsa kanssa huoneessaan ja välillä kuuluu iloinen kikatus...😁

        Ihanaa. Kuulostaa siltä että homma lähtee pelittään. Johan se olisikin aika. Siihen oikeasti kannattaa panostaa. Kokemuksen syvä rintaääni kumisee täältä sinne.

        Kunhan ny sit muistat pitää huolen myös itsestäsikin.
        Sinäkin olet tärkeä. Mutta kyllä tyttösi on tällä hetkellä sinuakin tärkeämpi.

        Mutta mikäpä minä mitään olen sanomaan..
        Ny meen koisimaan - hyvää yötä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ihanaa. Kuulostaa siltä että homma lähtee pelittään. Johan se olisikin aika. Siihen oikeasti kannattaa panostaa. Kokemuksen syvä rintaääni kumisee täältä sinne.

        Kunhan ny sit muistat pitää huolen myös itsestäsikin.
        Sinäkin olet tärkeä. Mutta kyllä tyttösi on tällä hetkellä sinuakin tärkeämpi.

        Mutta mikäpä minä mitään olen sanomaan..
        Ny meen koisimaan - hyvää yötä.

        No mä voin ihan hyvin. 😊👌

        Ja tyttö saa nyt vähän erikoishuomioo. Mutta onhan mulla poikakin. 😊

        Hyvää yötä. 😴


      • Disse kirjoitti:

        No mä voin ihan hyvin. 😊👌

        Ja tyttö saa nyt vähän erikoishuomioo. Mutta onhan mulla poikakin. 😊

        Hyvää yötä. 😴

        Niin onhan sulla poikakin. Kyllä mä sen muistin.

        Sä vaan olet sen oloinen että poltat kynttillää molemmista päistä.. voin toki olla väärässäkin...

        Joskus elämässä tulee vaan sellainen paikka, että joutuu venymään enemmän kuin tarpeeksi. Sellaisissa pitää olla " itseänsä isompi " ihminen ja puhun nyt omasta elämästäni. Kun joutuu laittamaan kaiken peliin toisen edun nimissä. Se on raskasta, mutta palkitsevaa, kun näkee rakkaansa kukoistavan... sen puolesta on valmis menemään helvettiin ja takaisin.

        Tai no sinne helvettiin meno on suht helppoa, kun hyvällä paatoksella menee. Mutta takaisin.. siinä työ joka vaatii voimia.
        Teen sitä työtä edelleen itseni kanssa. Mutta johan se oli aikakin nostaa itseni siitä suosta.

        Näen pikkuisen yhtäläisyyksiä, siis ihan pikkuisen, elämän tilanteestasi tytön kanssa omaan suhteeseeni poikaani. En sit kuitenkaan lähtisi kylläkään vertailemaan, sillä ihan eri tilanne ja eri ihmiset...

        Kiva kuulla että voit hyvin.
        Ehkä vähän olen ollut huolissani sinusta.. turhaan - tiedän sen.. sellainen vain olen..
        En toki ole mitään murehtinut, mutta olet käynyt pari kertaa mielessäni...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin onhan sulla poikakin. Kyllä mä sen muistin.

        Sä vaan olet sen oloinen että poltat kynttillää molemmista päistä.. voin toki olla väärässäkin...

        Joskus elämässä tulee vaan sellainen paikka, että joutuu venymään enemmän kuin tarpeeksi. Sellaisissa pitää olla " itseänsä isompi " ihminen ja puhun nyt omasta elämästäni. Kun joutuu laittamaan kaiken peliin toisen edun nimissä. Se on raskasta, mutta palkitsevaa, kun näkee rakkaansa kukoistavan... sen puolesta on valmis menemään helvettiin ja takaisin.

        Tai no sinne helvettiin meno on suht helppoa, kun hyvällä paatoksella menee. Mutta takaisin.. siinä työ joka vaatii voimia.
        Teen sitä työtä edelleen itseni kanssa. Mutta johan se oli aikakin nostaa itseni siitä suosta.

        Näen pikkuisen yhtäläisyyksiä, siis ihan pikkuisen, elämän tilanteestasi tytön kanssa omaan suhteeseeni poikaani. En sit kuitenkaan lähtisi kylläkään vertailemaan, sillä ihan eri tilanne ja eri ihmiset...

        Kiva kuulla että voit hyvin.
        Ehkä vähän olen ollut huolissani sinusta.. turhaan - tiedän sen.. sellainen vain olen..
        En toki ole mitään murehtinut, mutta olet käynyt pari kertaa mielessäni...

        Joo. Niin on. Välillä eräs toinen unohtaa sen myös... 🙄

        No en mä ihan siihen molemmista päästä poltteluun suostu. Lentokoneen pelastautumisohje toimii ja kun itse muistan tuon pojan. Pitää kuitenkin ajatellakin. 😊

        Enempi se on ajatustyötä, mitä tässä tarttee käydä läpi. Ja muisteluita. Tässä alkaa selviämään jotain, kun pikkuisen kelaa historiaa läpi. 😊

        No ei kannata huolestua, tai ottaa vaikka hihasta kiinni ja kysyy miten menee. 😊
        Silleen siitä huolesta yleensä pääsee, tai ainakin tietää. 😊


      • Disse kirjoitti:

        Joo. Niin on. Välillä eräs toinen unohtaa sen myös... 🙄

        No en mä ihan siihen molemmista päästä poltteluun suostu. Lentokoneen pelastautumisohje toimii ja kun itse muistan tuon pojan. Pitää kuitenkin ajatellakin. 😊

        Enempi se on ajatustyötä, mitä tässä tarttee käydä läpi. Ja muisteluita. Tässä alkaa selviämään jotain, kun pikkuisen kelaa historiaa läpi. 😊

        No ei kannata huolestua, tai ottaa vaikka hihasta kiinni ja kysyy miten menee. 😊
        Silleen siitä huolesta yleensä pääsee, tai ainakin tietää. 😊

        Juu, kysymällä pärjää pitkälle. Tässä ite kyllä polttelen molemmista päistä sitä kynttilää.

        Just sain eteisen pohjat tehtyä. Kasin jälkeen pääsen maalaamaan katon ja osan seinistä. Huomenna loput eteisen seinistä maalaan sävytetyllä.

        Pitäisi joku remppafirma ottaa vaihtamaan väliovet ja pikkuisen muutostöitä siihen samaan. Ite en pysty yksin ovia vaihtamaan.

        Tänäänkin hain maalit taksilla kun exä ei voinut kuskata. Kai sille alkaa todellisuus iskeä kun ihan tosissani olen muuttamassa pois. No se ja sama mitä hän on mieltä. Ei enää kiinnosta.

        Eipä tarvii miettiä mitä tekisin kun on remppa, muutto, ero ja työt samanaikaisesti päällä. Sit pitäisi handlata muutkin asiat siinä samassa. No tämä on vain vaihe.. ei kestä ikuisuuksia.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minä olen jonkinverran samaa maata. Mutta silti kun kirjoitan palstalle olevani sovinisti, minulle ilmoitetaan,että sovinisti asettaa aina miehen naisen yläpuolelle. Ja näin ei ole mielestäni.. mielestäni yksilö on se mikä merkitsee ja usein asetan tuntemani miehet tuntemieni naisten yläpuolelle.
        Poikkeuksia toki on.

        Joten en siis voi olla sovinisti, vaikka kuinka haluaisin yksinkertaistaa mielipiteeni siihen että olen sovinisti. En yksinkertaisesti jaksa naisia, ovat liian hankalia ja monimutkaisia. Poikkeuksia toki on. Joten en voi näiden poikkeuksien takia kutsua itseäni sovinistiksi.

        Minä en varsinaisesti välitä siitä seikasta, että olenko oikeassa vai väärässä. Minulle se ja sama...

        "usein asetan tuntemani miehet tuntemieni naisten yläpuolelle."

        Miksi sinun pitää asettaa miehet naisten yläpuolelle?
        Minulla on paljon sekä mies-että naispuolisia ystäviä. Tuntuisi todella nololta laittaa heistä ketään kenenkään yläpuolelle. Sama kuin kumartaisi miespuolisia ystäviä, niin pyllistäisi naispuolisille ystävilleen. Se nyt vaan ei ole oikeudenmukaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen maininnut siitä täällä ennenkin. Suurinta osaa ohjaa tarve olla oikeassa eikä uteliaisuus siitä, mistä milloinkin on kyse. Ja sen tarpeen seuraus on se, ettei kukaan ole oikeassa.

        Minä olen mieluummin väärässä kuin oikeassa. Se on ainoa tapa oppia jotain. Eikä tämäkään tarkoita sitä, että olisin aina tahallaan väärässä. Tarkoittaa sitä, että olen aina hyvilläni siitä kun huomaan olleeni väärässä, en hae sitä väärässä tai oikeassa olemista.

        Mielipiteet ovat mielipiteitä. Ei niistä välttämättä mikään ole sen enempää oikeaa kuin väärä.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mulla ei mahdu ämmät sydämmeen. Eikä sydämeen. ❤

        Lapsuuden trauma?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "usein asetan tuntemani miehet tuntemieni naisten yläpuolelle."

        Miksi sinun pitää asettaa miehet naisten yläpuolelle?
        Minulla on paljon sekä mies-että naispuolisia ystäviä. Tuntuisi todella nololta laittaa heistä ketään kenenkään yläpuolelle. Sama kuin kumartaisi miespuolisia ystäviä, niin pyllistäisi naispuolisille ystävilleen. Se nyt vaan ei ole oikeudenmukaista.

        Sanoisin etten pidä naisista..
        Sekin on vain mielipide...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapsuuden trauma?

        Minkä lapsuuden, ei mulla ollut kovin kummoista lapsuutta. Töitä aloin tekemään 12 vuotiaana. Ihan lehden jakoa, mutta sillä sai tupakkirahat..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu, kysymällä pärjää pitkälle. Tässä ite kyllä polttelen molemmista päistä sitä kynttilää.

        Just sain eteisen pohjat tehtyä. Kasin jälkeen pääsen maalaamaan katon ja osan seinistä. Huomenna loput eteisen seinistä maalaan sävytetyllä.

        Pitäisi joku remppafirma ottaa vaihtamaan väliovet ja pikkuisen muutostöitä siihen samaan. Ite en pysty yksin ovia vaihtamaan.

        Tänäänkin hain maalit taksilla kun exä ei voinut kuskata. Kai sille alkaa todellisuus iskeä kun ihan tosissani olen muuttamassa pois. No se ja sama mitä hän on mieltä. Ei enää kiinnosta.

        Eipä tarvii miettiä mitä tekisin kun on remppa, muutto, ero ja työt samanaikaisesti päällä. Sit pitäisi handlata muutkin asiat siinä samassa. No tämä on vain vaihe.. ei kestä ikuisuuksia.

        No niin. Sinähän rytinää pidät. 😃

        Mä oon noita remppoja tehnyt maltilla nykyjään. Otan aikaa siihen ja teen kun kerkeen. Ei tartte olla ihan valmista. 😬

        Oli tuossa säbäpelit ja koukittiin kivasti pisteitä. Sarjakärkeä kuritettiin ja räävittiin viimehetken tasuri. Sekunti jäi pelikelloon, kun saatiin rangaistuskuljetus.

        Itsekin sain 1 2 tehot. 💪😀 Vielä vanaha jaksaa. 😀


      • Disse kirjoitti:

        No niin. Sinähän rytinää pidät. 😃

        Mä oon noita remppoja tehnyt maltilla nykyjään. Otan aikaa siihen ja teen kun kerkeen. Ei tartte olla ihan valmista. 😬

        Oli tuossa säbäpelit ja koukittiin kivasti pisteitä. Sarjakärkeä kuritettiin ja räävittiin viimehetken tasuri. Sekunti jäi pelikelloon, kun saatiin rangaistuskuljetus.

        Itsekin sain 1 2 tehot. 💪😀 Vielä vanaha jaksaa. 😀

        Et sä nyt niin vanha ole.. kiva että oli hyvät pelit. Kun saa tehdä sitä mistä nauttii.. se on hieno homma.

        Mulla ton rempan kanssa et pääsen muuttamaan vasta remontin valmistuttua ja kiire olisi jo omilleen.. tosin sänky viivästyy joten muutto viivästyy.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Et sä nyt niin vanha ole.. kiva että oli hyvät pelit. Kun saa tehdä sitä mistä nauttii.. se on hieno homma.

        Mulla ton rempan kanssa et pääsen muuttamaan vasta remontin valmistuttua ja kiire olisi jo omilleen.. tosin sänky viivästyy joten muutto viivästyy.

        No taitaa olla seuraavaksi vanhin neljä vuotta mua nuorempi joukkueessa. 😀 Että sikäli..

        No kai siellä voi rempata asuessaankin jotain. Vaikka ne väliovet ja muutokset. 😊


      • Disse kirjoitti:

        No taitaa olla seuraavaksi vanhin neljä vuotta mua nuorempi joukkueessa. 😀 Että sikäli..

        No kai siellä voi rempata asuessaankin jotain. Vaikka ne väliovet ja muutokset. 😊

        Pakko kai se on. Jos tässä omilleen haluaa. Ei ole muuta vaihtoehtoa. Kun ite tekee, se vie aikaa.

        Eli olet joukkueen nestori.
        No sitten ymmärrän paremmin sinun intoasi ja fiilistelyjäsi. Rakkaudesta lajiin...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Pakko kai se on. Jos tässä omilleen haluaa. Ei ole muuta vaihtoehtoa. Kun ite tekee, se vie aikaa.

        Eli olet joukkueen nestori.
        No sitten ymmärrän paremmin sinun intoasi ja fiilistelyjäsi. Rakkaudesta lajiin...

        No priorisoi maltillisesti hommia, että voi tehdä remppaa pitempään. Ei tuu ressiä...😊👌

        Joo. 2000-luvulta on nuorimmat jannut... mä ainoa 70-luvulla syntynyt. 😜
        Mutta vielä tosiaan mennään. Ja toisaalta kiva nähdä kun junnut on ihan töpinöissään, kun vanha vähän heittää jerryä penkillä. 😬
        Mä oon niitten idoli.


      • Disse kirjoitti:

        No priorisoi maltillisesti hommia, että voi tehdä remppaa pitempään. Ei tuu ressiä...😊👌

        Joo. 2000-luvulta on nuorimmat jannut... mä ainoa 70-luvulla syntynyt. 😜
        Mutta vielä tosiaan mennään. Ja toisaalta kiva nähdä kun junnut on ihan töpinöissään, kun vanha vähän heittää jerryä penkillä. 😬
        Mä oon niitten idoli.

        Olet sä minunkin idoli.. tavallaan. Tykkään sun tyylistäsi kirjoittaa ja ilmaista itseäsi - ihailtavaa.

        Mutta hyvää yötä nyt taas. Kiitos juttuseurasta. Oli mukavaa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Olet sä minunkin idoli.. tavallaan. Tykkään sun tyylistäsi kirjoittaa ja ilmaista itseäsi - ihailtavaa.

        Mutta hyvää yötä nyt taas. Kiitos juttuseurasta. Oli mukavaa.

        Jaa. No niinhän sä oot tuuminut. 😊

        Hyvää yötä. 😴


    • Ei muuttanut, mutta uutta tietoa olen saanut.

      • Anonyymi

        Olet kääntymässä persuleiriin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kääntymässä persuleiriin?

        Siellä jo vahvasti 👆


    • Vuosien saatossa kyllä on tullut vastaan keskustelijoita, joiden ansiosta olen muuttanut katsontakantoja toiseen suuntaan. Ylipäänsä olen oppinut ottamaan huomioon eri vaihtoehtoja, kun ennen saatoin ajatella puusilmäisesti jonkun asian olevan justiinsa yhdellä tavalla.

      Kyllä mä ajattelemisen aihetta olen saanut helvetisti vuosien varrella. Asioista mistä irl kukaan ei juuri mm. kehtaa puhua ääneen.

    • Anonyymi

      Villit kirjoittajat kiehtovia, niin kaukana itsestä.

      • Anonyymi

        Villit?


    • Ovat kummasti. En voi nyt kaikkea laskea palstalaisten tai palstan vaikutukseksi, mutta paljon mietin joskus itseäni palstan kautta.
      Monia keskusteluita olen pitänyt usean palstalaisen kanssa ja kyllä ne ovat vaikuttaneet minun ajatusmaailman muuttumiseen. 😊

      • Anonyymi

        Toi on hyvä. Niin ja kritiikinkin jos pystyy ottamaan oppina...niin saa eniten, jopa täältä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi on hyvä. Niin ja kritiikinkin jos pystyy ottamaan oppina...niin saa eniten, jopa täältä :)

        No kannattaa ottaa kaikkea pieninä annoksina. 😊

        Osa ihmisistä täällä provoaa ja osalla on tarkoitus ihan kiusata muita, mutta osa on vaan helkutin suoria ja raakojakin...

        Muistaa vaan sen, että täällä lukija ottaa vastuun lukemastaan.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No kannattaa ottaa kaikkea pieninä annoksina. 😊

        Osa ihmisistä täällä provoaa ja osalla on tarkoitus ihan kiusata muita, mutta osa on vaan helkutin suoria ja raakojakin...

        Muistaa vaan sen, että täällä lukija ottaa vastuun lukemastaan.

        Jos saa hyvät/järkevät jutut eroteltua, voittaa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos saa hyvät/järkevät jutut eroteltua, voittaa :)

        No näinhän se on. 😊

        Itsestä täältä hyvän saaminen on kiinni... Muut on mitä on. 😊


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No kannattaa ottaa kaikkea pieninä annoksina. 😊

        Osa ihmisistä täällä provoaa ja osalla on tarkoitus ihan kiusata muita, mutta osa on vaan helkutin suoria ja raakojakin...

        Muistaa vaan sen, että täällä lukija ottaa vastuun lukemastaan.

        "..osa on vaan helkutin suoria ja raakojakin..."

        🖐️

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        "..osa on vaan helkutin suoria ja raakojakin..."

        🖐️

        xLiner

        No olet yksi vaikuttajists kieltämättä. 😃

        Ja tykkään sun suoruudestas. 😊👌

        En rupea muita luettelemaan, mutta kun kerta änkesit siihen, niin saat ansaitun valokeilan. 😁


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No kannattaa ottaa kaikkea pieninä annoksina. 😊

        Osa ihmisistä täällä provoaa ja osalla on tarkoitus ihan kiusata muita, mutta osa on vaan helkutin suoria ja raakojakin...

        Muistaa vaan sen, että täällä lukija ottaa vastuun lukemastaan.

        Niin. Jätät lukematta kun menee liian todeksi ja ohitat asian, niin voit pysyä (harha)uskomuksissasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Jätät lukematta kun menee liian todeksi ja ohitat asian, niin voit pysyä (harha)uskomuksissasi.

        En, kun sitten kun ei kosketa mua, niin jätän huomiotta. Ei täällä mua kukaan tunne oikeasti... 😊


    • Anonyymi

      Jazuli <3

      T. Kumpulainen

    • Anonyymi

      Partis on tullut hulluksi Pönttiksen ajatusten takia 😂🤣

    • Rakas Disse

      Kurjoitan sinulle ensimmäistä kertaa.

      En ensimmäistä kertaa siksi, että olisit jollain tavalla erikoinen, vaan siksi, ettet sitä ole.

      Sovit mainiosti fraktaaleihin, sillä ne ovat sinua ja siten ennustettavissa; ei tyyliseikoista nyt niin, mutta kun se kuuluisa tyyli on se kirjoittaja, kuten aloitin.

      (naurua)

      • Kurjotat todellakin ensimmäistä kertaa minulle, parahin Funis my palstafriend for ever...

        Olen tavallistakin tavallinen omituinen savolainen kaheli... (eli normityyppi täälläpäin) 😬

        Mikä v.tun rakkitaali? En oo, ite oot olympiamosseilija! 😂


      • Anonyymi

        Kurjota vain 🤣


      • Ootko varma ettei multifraktaali? :D

        (pihinää)


      • Disse kirjoitti:

        Kurjotat todellakin ensimmäistä kertaa minulle, parahin Funis my palstafriend for ever...

        Olen tavallistakin tavallinen omituinen savolainen kaheli... (eli normityyppi täälläpäin) 😬

        Mikä v.tun rakkitaali? En oo, ite oot olympiamosseilija! 😂

        Fruktaakkeli on vähän kuin kädenojennus.

        Mä olen näissä, sä niissä.

        (hirn)


      • Anonyymi

        Mä häissä 😝


      • Disse kirjoitti:

        Kurjotat todellakin ensimmäistä kertaa minulle, parahin Funis my palstafriend for ever...

        Olen tavallistakin tavallinen omituinen savolainen kaheli... (eli normityyppi täälläpäin) 😬

        Mikä v.tun rakkitaali? En oo, ite oot olympiamosseilija! 😂

        Öö, se voi olla vaikka snowflake.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä häissä 😝

        Partis jäissä 🥶


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Ootko varma ettei multifraktaali? :D

        (pihinää)

        Mikäs Fucker tämä on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs Fucker tämä on?

        Just se ähhä-hää. 🤣


      • Funeau kirjoitti:

        Fruktaakkeli on vähän kuin kädenojennus.

        Mä olen näissä, sä niissä.

        (hirn)

        Kuullostaa spektaakkelimaiselle hedelmäsalaatille. 😁


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Just se ähhä-hää. 🤣

        Sinä olet muuttanut suhtautumistani positiiviseen suuntaan seksuaalisten vähemmistöjen suhteen. Vaikka pidän enemmän siitä J-76 nimimerkistä kuin tästä Gaylord_Fockerista.

        Olen nyt siellä "Lappeenrannassa" ja kuuntelen uusista tietokonekaiuttimistani Elvistä. Mitäs siellä?


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Öö, se voi olla vaikka snowflake.

        Jaa? 🤔


      • Funeau kirjoitti:

        Fruktaakkeli on vähän kuin kädenojennus.

        Mä olen näissä, sä niissä.

        (hirn)

        Mjaa

        Mä en saa tähän mitään vastakaikua, joten jätän näihin (jäihin).

        Fraktaalimatematiikka on sitä että et ole niin orientoutunut oman ymmärryksesi puutteisiin, vaan osaat soveltaa (niissä).

        (naurua)


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Sinä olet muuttanut suhtautumistani positiiviseen suuntaan seksuaalisten vähemmistöjen suhteen. Vaikka pidän enemmän siitä J-76 nimimerkistä kuin tästä Gaylord_Fockerista.

        Olen nyt siellä "Lappeenrannassa" ja kuuntelen uusista tietokonekaiuttimistani Elvistä. Mitäs siellä?

        Hyvä homma. :)

        Mikäs tässä GF:ssa tökkäsee? Naama?

        Kunhan örisen, käsi särkee. Kiertäjäkalvosin kiukuttelee.


      • Funeau kirjoitti:

        Mjaa

        Mä en saa tähän mitään vastakaikua, joten jätän näihin (jäihin).

        Fraktaalimatematiikka on sitä että et ole niin orientoutunut oman ymmärryksesi puutteisiin, vaan osaat soveltaa (niissä).

        (naurua)

        Mjoo

        Kaikista helpointa on painaa nappulaa.

        (reps)


      • Disse kirjoitti:

        Jaa? 🤔

        Juu, ootko nää kuullu Kochin käyrästä?


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        Kaikista helpointa on painaa nappulaa.

        (reps)

        Nappulan painaminen on eräänlainen kynnyskysymys. Jos kukaan tulee koskaan täällä kysyneeksi itseltään, että miksi painoin nappulaa, niin saaga on (periaattessa) valmis.

        (naurua)


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Juu, ootko nää kuullu Kochin käyrästä?

        En... pitää guuglata. 🤔


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Hyvä homma. :)

        Mikäs tässä GF:ssa tökkäsee? Naama?

        Kunhan örisen, käsi särkee. Kiertäjäkalvosin kiukuttelee.

        "Mikäs tässä GF:ssa tökkäsee? Naama?"

        Minusta nimi on harhaanjohtava, kun olet todellisuudessa kahden lapsen äiti, joka elää parisuhteessa miehen kanssa kuin heteronainen kuunaan. Gaylord viittaa mieheen, mutta sinä olet osin vain transihminen, joka on synnyttänyt?


      • Disse kirjoitti:

        En... pitää guuglata. 🤔

        Jeph.


      • Disse kirjoitti:

        En... pitää guuglata. 🤔

        Ai joo. No nyt tietän. Kolmiosta lumihiutaleeksi. Lisää kulmia kulmien perään syntyy ääretömiin kasvava kulmien summa, mikä itseasiassa varmaa pyöristyy kohti äärettömyyttään. 😊👌


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        "Mikäs tässä GF:ssa tökkäsee? Naama?"

        Minusta nimi on harhaanjohtava, kun olet todellisuudessa kahden lapsen äiti, joka elää parisuhteessa miehen kanssa kuin heteronainen kuunaan. Gaylord viittaa mieheen, mutta sinä olet osin vain transihminen, joka on synnyttänyt?

        Jaa, minusta nimimerkin ei tarvitse kuvata persoonaa mitenkään. Mun nimimerkki kuitenkin kuvaa aika hyvin.

        Onko Lappeessa lunta?


      • Disse kirjoitti:

        Ai joo. No nyt tietän. Kolmiosta lumihiutaleeksi. Lisää kulmia kulmien perään syntyy ääretömiin kasvava kulmien summa, mikä itseasiassa varmaa pyöristyy kohti äärettömyyttään. 😊👌

        Dodii fraktaali. :)


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Jaa, minusta nimimerkin ei tarvitse kuvata persoonaa mitenkään. Mun nimimerkki kuitenkin kuvaa aika hyvin.

        Onko Lappeessa lunta?

        Mä oon täällä hotlassa. En tiedä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon täällä hotlassa. En tiedä :)

        Mitä sä siellä teet? :0


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Jaa, minusta nimimerkin ei tarvitse kuvata persoonaa mitenkään. Mun nimimerkki kuitenkin kuvaa aika hyvin.

        Onko Lappeessa lunta?

        Gaylord_Focker: "Jaa, minusta nimimerkin ei tarvitse kuvata persoonaa mitenkään. Mun nimimerkki kuitenkin kuvaa aika hyvin. Onko Lappeessa lunta?"

        Minä olen vähän erimieltä siitä nimimerkin sopivuudesta. En tiedä onko Lappeessa lunta, sillä en ole siellä. Sinä vain luulit kerran, että menin Faijan luokse Lappeenrantaan. Sen jälkeen olen sanonut lainausmerkeissä meneväni "Lappeenrantaan", sillä en halua kertoa tarkkaa paikkakuntaa. Se tieto riittää, että kaupungilla on rautatieasema. Ja joskus aikaisemmin sanoin, että siellä on Citymarket. Se taitaa sopia noin kymmeneen kaupunkiin ratavarressa.


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Mitä sä siellä teet? :0

        Remppahommaa.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Gaylord_Focker: "Jaa, minusta nimimerkin ei tarvitse kuvata persoonaa mitenkään. Mun nimimerkki kuitenkin kuvaa aika hyvin. Onko Lappeessa lunta?"

        Minä olen vähän erimieltä siitä nimimerkin sopivuudesta. En tiedä onko Lappeessa lunta, sillä en ole siellä. Sinä vain luulit kerran, että menin Faijan luokse Lappeenrantaan. Sen jälkeen olen sanonut lainausmerkeissä meneväni "Lappeenrantaan", sillä en halua kertoa tarkkaa paikkakuntaa. Se tieto riittää, että kaupungilla on rautatieasema. Ja joskus aikaisemmin sanoin, että siellä on Citymarket. Se taitaa sopia noin kymmeneen kaupunkiin ratavarressa.

        Saa olla. Joo no Lappee kun Lappee, mutta onko siellä lunta missä olet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Remppahommaa.

        Yöllä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs Fucker tämä on?

        J-76


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Saa olla. Joo no Lappee kun Lappee, mutta onko siellä lunta missä olet?

        Eipä juuri ole niin kuin ei ole Joensuussakaan. Ei ole sitä sentin kerrosta, jota lumeksi sanotaan. Joensuussa on 1-2 mm lunta tai oli ainakin sen verran, kun minä lähdin.

        Hyvää yötä, sillä minä lopettelen nyt. Liian paljon olen kuunnellut jo Elvistä liikaa. Blue Christmas soi nyt.

        Hyvä yötä! :)


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Dodii fraktaali. :)

        Ai sekö on sama homma? 🤔


      • Disse kirjoitti:

        Ai sekö on sama homma? 🤔

        Sierpinskin kolmio, Kochin snowflake ja oli joku muuki fraktaali mutta enny muista mikä. Lukiossa oli näistä juttua aikoinaan, ihan hetki siittä vierähtäny.

        Matemaattinen äärettömyys ja meitsin empiirinen väsymys. :D

        Öitä.


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Yöllä?

        No yölläkin pitää nakutella you know 😉


      • Anonyymi
        Gaylord_Focker kirjoitti:

        Saa olla. Joo no Lappee kun Lappee, mutta onko siellä lunta missä olet?

        Sulla meni hlöt sekasin ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla meni hlöt sekasin ;)

        Never! 😙


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Eipä juuri ole niin kuin ei ole Joensuussakaan. Ei ole sitä sentin kerrosta, jota lumeksi sanotaan. Joensuussa on 1-2 mm lunta tai oli ainakin sen verran, kun minä lähdin.

        Hyvää yötä, sillä minä lopettelen nyt. Liian paljon olen kuunnellut jo Elvistä liikaa. Blue Christmas soi nyt.

        Hyvä yötä! :)

        Öitä. :)


      • Gaylord_Focker kirjoitti:

        Sierpinskin kolmio, Kochin snowflake ja oli joku muuki fraktaali mutta enny muista mikä. Lukiossa oli näistä juttua aikoinaan, ihan hetki siittä vierähtäny.

        Matemaattinen äärettömyys ja meitsin empiirinen väsymys. :D

        Öitä.

        Jaa, unihommiin jo. 😀

        Eikun heikunkeikun ja öitämöitä. 😊


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Nappulan painaminen on eräänlainen kynnyskysymys. Jos kukaan tulee koskaan täällä kysyneeksi itseltään, että miksi painoin nappulaa, niin saaga on (periaattessa) valmis.

        (naurua)

        Hmm... Olen pahoillani, että en ole lukenut sinun juttuja aikaisemmin Funeau, koska ihan mielenkiintoista asiaa puhut. Kirjoitat kiertokieltä käyttäen, että pitää keskittyä siihen mitä lukee. Harmi, ettet saanut vastakaikua. Valitse ensikerralla sellainen, joka viitsii kunnolla lukea muiden kirjoituksia.


      • Anonyymi

        Jokainen on jollain tavalla erikoinen, outo ja jollain tavalla tavallinen. Disse ei ole poikkeus kummastakaan.

        Minä puolestani nautin tavattomasti huomaavani olevan jossain asiassa tavallinen.


    • Anonyymi

      Ei. Minulla on omat mielipiteet tiettyihin asioihin, eikä niihin pysty ulkopuolelta vaikuttamaan niin että ne muuttuisivat. Jos koen tulleeni väärinkohdelluksi pysyn yhä tiivimmin omassa maailmassani, enkä halua olla tekemisissä ihmisten kanssa, muuten kuin työelämässä jo tuttujen ihmisten kanssa.

    • Ehkä joidenkin.

    • Anonyymi

      Jotkut anot heittää ihan fiksuja kommentteja, mut ne on varmaan sellasia ku satunnaisesti tänne eksyy:)

      • Anonyymi

        Mistäs niin päättelit?


      • Anonyymi

        En jaksa uskoa että sivistynyt ja täysipäinen ihminen täällä määräänsä kauempaa viihtyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa uskoa että sivistynyt ja täysipäinen ihminen täällä määräänsä kauempaa viihtyy.

        Uskon asiako?


    • Anonyymi

      Ja tämänkin ketjun ne pari vakkaria lässytti täyteen lässytyksiä.

      • Anonyymi

        Narukauppaan kun elämä ahdistaa.....


    • Anonyymi

      On toki. Silloin joskus, kun sydän vereslihalla eron jälkeen tulin palstalle, niin luulin hyvin sinisilmäisesti, että täällä voisi jutella muiden sinkkujen kanssa. Väärin! Sitä huorittelua, tappouhkauksia ja solvaamista... Olin järkyttynyt. Silloin olin vielä jopa kiltti ja ystävällinen. :-I
      Palsta on hyvin opettanut, millaisia miehet todella ovat ja mitä he oikeasti ajattelevat. Tämä on yksi iso syy, miksi en enää parisuhdetta halua enkä hae. En arvosta miehiä enkä ota heitä tosissani, koska aina tyypitän lähestyvät miehet palstan kategorioiden mukaan. Palstan ansiosta huomaan herkästi naisvihan. Siksi siis sinkkuna jo monta vuotta, ei sentään ilman seksiä. :-D

      - Exp

      • Anonyymi

        Mitkä ovat nämä palstan kategoriat? Montako niitä on ja sopiiko kaikki palstan miesoletetut niihin?


    • On.

      Vuosia sitten, toisaalla, eräs laittoi minut todella pohtimaan uhriutumistani. Ja oli siinä muitakin mieleen ja muutokseen vaikuttaneita kirjoittajia.

      Sitten on tietysti puolisoni, avartavalla tavalla.

      Viime vuosina - sanoisin että omat käsitteet ovat muuttuneet niiden ihmisten ansioista, jotka kertovat omasta elämästään, kokemuksistaan ja tunteistaan. -> Ahaa, noinkin voi ajatella ja kokea. En tullut koskaan edes ajatelleeksi.

      • Anonyymi

        Olet tehnyt hyvää kasvua kun hyväksyt, että muilla ihmisillä on erilainen elämänkokemus ja oppinut sen ymmärtämään. Pisteet sinulle. <3


    • On, monenkin palstalaisen.

      Muuttamisesta en tiedä, se on yleensä niin hidas ja pitkä prosessi, mutta avartanut ja opettanut on monikin keskustelu ja keskustelija. Ajattelu muuttuu sitten siinä hiljalleen perässä, kun saa oivalluksia ja jää pohtimaan keskusteltuja asioita itsekseen.

      Välillä aika tyhjänpäiväisetkin jutut voi avartaa, kun niitä jää kelaamaan, että mitä se toinen tosissaan elää läpi, mitä se funtsii, kun kirjoitti ton jutun ja miksi se kirjoittaa juuri tuolla tavalla. Jokin jää mieleen ja alitajunta jää ihmettelemään sitä kirjoituksen takana olevaa henkilöä, se yksin on opettanut paljon vuosien saatossa.

    • Anonyymi

      Lukekaa kirjoja, oppikaa historiasta, seuratkaa mitä maailmassa tapahtuu. Tuntekaa ihmisiä. Kulkekaa silmät ja korvat auki. Siitä se avartuu ja muuttuu, jos on muuttuakseen.

    • Anonyymi

      Avartanut kyllä. Jännää miten eri ihmisille pitävät eri asioita itsestäänselvyyksinä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1766
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1377
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1316
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1263
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1189
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1166
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      611
      1128
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1034
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      964
    Aihe