Ei ole enää leikin asia se..
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/a5e79bba-90dd-4310-85d2-42b7605afbcb
Kun lihava keski-ikäinen mies sairastuu koronaan
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen keski-ikäinen 45 vuotias mies. Välttelen ihmisiä mutta asun pienellä paikkakunnalla ja täällä ollut alle 10 koronaa tänä vuonna.
Koronaa on vielä ainakin pari vuotta ihan varmaan koska ihmiset ei vaan pysy kotona vaikka itse pysyn. - Anonyymi
Tiedän Suomessa 42-vuotiaan koronaan kuolleen miehen.
Vaan koronapa voi iskeä myös nuoriin hyväkuntoisiin rankimmalla tavalla
https://yle.fi/uutiset/3-11656204- Anonyymi
Tämänkin uutisen mies on laiskuri, niin sanottu laiha-läski. En ihmettele vakavasti sairastumista...
Anonyymi kirjoitti:
Tämänkin uutisen mies on laiskuri, niin sanottu laiha-läski. En ihmettele vakavasti sairastumista...
Voimamiehen kohtalo..
https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000007649319.html- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida pahemmin lukea avaamiasi linkkejä? Kyseessä on palomies, niillä täytyy olla lihasta ja kuntoa. Kuvissa mies on sairaalahoidossa ja sen jälkeen. Kyllä se lihakset ja kaiken vie jos olet 2 kuukautta maaten.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Voimamiehen kohtalo..
https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000007649319.htmlJoillakin on edelleen se käsitys että vakava koronatauti katsoo kuntotasoa. Ei katso.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida pahemmin lukea avaamiasi linkkejä? Kyseessä on palomies, niillä täytyy olla lihasta ja kuntoa. Kuvissa mies on sairaalahoidossa ja sen jälkeen. Kyllä se lihakset ja kaiken vie jos olet 2 kuukautta maaten.
"Maaliskuussa koronavirustautiin sairastui kuolemattomana itseään pitävä vahva mies, joka oli muutama vuosi sitten sijoittunut palomiesten MM-kisoissa viidenneksi.
Kotiin palasi kaiken lihasvoimansa menettänyt mies, jolla on pysyviä vaurioita kehossaan, muun muassa keuhkoissa."
Tuo samasta linkistä.
- Anonyymi
Tuo mies näyttää 60-vuotiaalta... Elintavat ja elintyyli määrää millainen kunto ihmistä seuraa läpi elämän ellei elämäntapamuutosta tapahdu niillä "kehopositiivisilla" laiskureilla.
- Anonyymi
Hänelle sentään euro on euro eikä mitään naurettavia hiluja kuten naisvässyköille.
Eikös Ariel ole naisen nimi 🤔
- Anonyymi
Oliko Sharon nainen häh?
- Anonyymi
Miehen nimi alunperin.
- Anonyymi
Se on sama oletko 18 vuotia ja hyväs kunnos vai 60 vuotia niin voit kuolla silti. 30 vuotias hyväkuntoinen kuoli ihan äskettäin niin että ai oo tapa selvitä hengis on olla erossa ihmisistäjotka matkustelee tai ovat muute toisten ihmisten kanssa tekemisissä.
- Anonyymi
Luin Keski-ikäinen asuu kotonaan.
Näitä äitin helmoissa loisiva vässyköitä on 1% miehistä. Naiset nauravat tälläisille miehille.- Anonyymi
Korona on aloituksen aihe.
- Anonyymi
Ja lihavat keski-ikäiset miehet eivät käytä maskeja. En etsi linkkiä kun en jaksa..
Laitoin salitreenit koronatuolle ja treenailen kotona. Mutta töissä on paljon tilanteita, joissa voi käydä itselle ja sitä kautta lähipiirillekin vielä huonosti vaikka kuinka noudattaisin varovaisuutta, nimenomaan lihavien keski-ikäisten miesten huolettomuuden vuoksi. V*ttu.
xLinerNo nimenomaan, muistan sen lääkärin tuskastumisen, joka siitä kirjoitti. Siksi mä ton aloituksen tänne laitoinkin, kun täälläkin noita vähättelijöitä on "Ano on mies eikä käytä maskia" 🙄
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No nimenomaan, muistan sen lääkärin tuskastumisen, joka siitä kirjoitti. Siksi mä ton aloituksen tänne laitoinkin, kun täälläkin noita vähättelijöitä on "Ano on mies eikä käytä maskia" 🙄
Eihän siinä mitään jos tappaisivat koronalla vain toisensa, ei olis huono..
xLiner - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No nimenomaan, muistan sen lääkärin tuskastumisen, joka siitä kirjoitti. Siksi mä ton aloituksen tänne laitoinkin, kun täälläkin noita vähättelijöitä on "Ano on mies eikä käytä maskia" 🙄
Anosta on paha sanoa mihin apinalajiin se kuuluu. Uros se ainakin on.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän siinä mitään jos tappaisivat koronalla vain toisensa, ei olis huono..
xLinerÄänestä tätä 🙋♀️
- Anonyymi
Työn puolesta joudun liikkumaan päivittäin täällä helsingissä ympäriinsä niin ei kyllä ole keski-ikäiset miehet mitenkään erikseen erottuneet maskittomien joukosta. Enemmänkin nuorta porukkaa ja molempia sukupuolia.
- Anonyymi
Mad Max "maski" -Verstappen?
- Anonyymi
Nuo ovat aika voimakkaita ja kauniita, alppihiihtäjä-tytöt, voimakkaampia varmaan kuin itsekin.
- Anonyymi
Rasistinen aloitus, etnistä profilointia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382292Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671557Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 631124
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171108TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852