Miksi vegaaneita vihataan? En minä ole mitään kenellekään tehnyt.
Mutta youtubessakin on kanavia joiden ainoa tarkoitus on haukkua vegaaneja ja nämä videot saavat satoa tuhansia, jopa miljoonia katsekertoja.
Miksi se on joltain toiselta pois jos syön vain kasvisruokaa?
En ole ikinä ymmärtänyt tätä vihaa kummaltakaan puolelta.
Ei minulla ole mitään sitä vastaan jos joku syö lihaa koska se ei kuulu minulle.
Vegaanien vihaaminen
13
112
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan vihaa vegaaneita! Vegaanit pitävät palopuheita erinomaisuudestaan ja vihaavat seka/pihvinsyöjiä! Suurin osa vegaaneista ovat pakanoita ja kieltävät raamatun. Huumeiden käyttö vegaaneissa on myös yleistä sekä alhainen koulutustaso!!!
- Anonyymi
Niin ja älä välitä siitä. Anna vihaajien vihata. Jos sä ihan oikeesti uskot siihen mitä teet, ei toisten mielipiteillä ole silloin väliä.
- Anonyymi
Luulen, että se liittyy pieruihin. Itse kokeilin puolisen vuotta kasvissyöntiä ja kaasuntuottoni lisääntyi melkoisesti. Lisäksi kaasujeni tuoksu voimistui selvästi. Tällä oli ymmärrettävästi negatiivinen vaikutus kanssaihmisten suhtautumiseen minuun.
- Anonyymi
Kieltämätt joistakin kasviksista tulee väkevän hajuiset pierut ja paljon, lihasta en ole niinkään huomannut, vaikka sitäkin väitetään. Suolistolle kuidut ja kasvisruoka kylläkin terveellisempää.
- Anonyymi
Yksinkertaiset ja kapeakatseiset ihmiset pitävät erilaisia ihmisiä ja erilaisia valintoja uhkana heidän palikkamaailmalleen. Siitä kumpuaa hyvin moni kiusaaminen ja raivo toisia ihmisiä kohtaan
Itse olen ollut kasvissyöjä vuodesta 1980. Kyllä on kuullut nälvimistä, on ollut yritystä syöttää minulle salaa liharuokaa yms varsin lapsellista.
Joku on jopa sanonut, että hän valmistaa minulle oikein hyvän pihvin, niin kyllä se maisuu minulle, aivan kuin en olisi ikinä saanut kunnon ruokaa. Sellaiseen tietty kerron, että äitini kylläkin kävi juhlapidoissa valmistamassa ruokaa, niin että enköhän minä hyvin tehtyä ruokaa ole saanut.- Anonyymi
Olethan selibaatissakin ja alkoholia et tietenkään voi käyttää koska hiiva on eläinperäistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olethan selibaatissakin ja alkoholia et tietenkään voi käyttää koska hiiva on eläinperäistä.
Miks selibaatissa? Hiivaa kohtaan en tunne mitään myötätuntoa. Ei taida olla edes uhanalainen laji. Sikiää tosi hyvin viinipöntössä. Teen oivallista kotiviiniä itse kasvattamistani viinirypäleistä. Kuka on nyt vähän näköalaton piukkapipo? Voi sinua ressukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks selibaatissa? Hiivaa kohtaan en tunne mitään myötätuntoa. Ei taida olla edes uhanalainen laji. Sikiää tosi hyvin viinipöntössä. Teen oivallista kotiviiniä itse kasvattamistani viinirypäleistä. Kuka on nyt vähän näköalaton piukkapipo? Voi sinua ressukkaa.
Kuka kieltäytyy mistäkin, saman tien voi kieltäytyä useammistakin nautinnoista. Eläimetkin lisääntyy ihan itsestään, jos ei halua keinosiemennystä käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka kieltäytyy mistäkin, saman tien voi kieltäytyä useammistakin nautinnoista. Eläimetkin lisääntyy ihan itsestään, jos ei halua keinosiemennystä käyttää.
Mä en nyt ymmärrä miten valinta liittyy kieltäytymiseen. Ainakaan minä en ole kieltäytytynyt mistään, mitä haluan, jos en syö lihaa.
Sen verran olen itserakas, että syön vain terveyttä ja kauneutta edistävää ruokaa,. Olen elänyt vuosikymmeniä uransa elämänsä edelle asettaneen ihmisen kanssa. Kuinka ollakaan uraohjus, minua 8 vuotta nuorempi Audi-mies on nyt tuhonnut terveytensä, Uraputkimies, roskaruoka- ja makkaramies, joka uskoi omaan jumalaiseen kuolemattomuuteensa. Sellaista elämä on, ja sen kanssa eletään. Ei ole aina helppoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä miten valinta liittyy kieltäytymiseen. Ainakaan minä en ole kieltäytytynyt mistään, mitä haluan, jos en syö lihaa.
Sen verran olen itserakas, että syön vain terveyttä ja kauneutta edistävää ruokaa,. Olen elänyt vuosikymmeniä uransa elämänsä edelle asettaneen ihmisen kanssa. Kuinka ollakaan uraohjus, minua 8 vuotta nuorempi Audi-mies on nyt tuhonnut terveytensä, Uraputkimies, roskaruoka- ja makkaramies, joka uskoi omaan jumalaiseen kuolemattomuuteensa. Sellaista elämä on, ja sen kanssa eletään. Ei ole aina helppoa.No, monet vegaanit näyttää hyvinkin riutuneelta ja toisaalta pullamössöllä voi paisuttaakin itsensä. Terveellinen sekaruoka tasapainoisin ja helppo saada kaikki ravinteet. Toki jotkut näyttää hyvinvoivilta vegaaneinakin, kuinka tarkkaan sitten noudattavatkin.
Monet kieltäytyy eettisistä tai ilmastollisista syistä eläinruuasta ja haluavat kovasti lihalle maistuvia tuotteita, kaupat suorastaan pursuu niitä. Mutta missä viipyy rakkien vegaanit ruuat.
- Anonyymi
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos esittää jyrkkiä ja ehdottomia mielipiteitä niin se yleensä aiheuttaa vastareaktion, oli aihe mikä tahansa. Vegaanit varmasti ihan aidosti yrittävät parantaa maailmaa mutta se ei onnistu hyökkäämällä muita vastaan. Vähän pehmeämpi lähestymistapa tuo usein paremman lopputuloksen. Harva asia on kovin yksiselitteinen ja totuus voi löytyä ihan muualta mistä sitä etsii.
- Anonyymi
Onko kukaan kuullut että olisi poltettu porkkanankuljetusautoja :)
- Anonyymi
Osa ihmisitä vihaa kaikkea uutta. Yks äijä sanoi, että hybridiautot hyökkäävät ääneetömästi parkkipaikoilla, ja niitä saa varoa. No hybridiauto ei lähde hyökkäävästi ilman bensamoottorin apua, ja se ei ole äänetön. Ukkoa vaan ketutti, että mulla on uudehko hybridi, ja hänellä lähinnä velkoja. Ihminen on mitä on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472