Vegaanien vihaaminen

Anonyymi

Miksi vegaaneita vihataan? En minä ole mitään kenellekään tehnyt.
Mutta youtubessakin on kanavia joiden ainoa tarkoitus on haukkua vegaaneja ja nämä videot saavat satoa tuhansia, jopa miljoonia katsekertoja.
Miksi se on joltain toiselta pois jos syön vain kasvisruokaa?
En ole ikinä ymmärtänyt tätä vihaa kummaltakaan puolelta.
Ei minulla ole mitään sitä vastaan jos joku syö lihaa koska se ei kuulu minulle.

13

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kukaan vihaa vegaaneita! Vegaanit pitävät palopuheita erinomaisuudestaan ja vihaavat seka/pihvinsyöjiä! Suurin osa vegaaneista ovat pakanoita ja kieltävät raamatun. Huumeiden käyttö vegaaneissa on myös yleistä sekä alhainen koulutustaso!!!

      • Anonyymi

        Niin ja älä välitä siitä. Anna vihaajien vihata. Jos sä ihan oikeesti uskot siihen mitä teet, ei toisten mielipiteillä ole silloin väliä.


    • Anonyymi

      Luulen, että se liittyy pieruihin. Itse kokeilin puolisen vuotta kasvissyöntiä ja kaasuntuottoni lisääntyi melkoisesti. Lisäksi kaasujeni tuoksu voimistui selvästi. Tällä oli ymmärrettävästi negatiivinen vaikutus kanssaihmisten suhtautumiseen minuun.

      • Anonyymi

        Kieltämätt joistakin kasviksista tulee väkevän hajuiset pierut ja paljon, lihasta en ole niinkään huomannut, vaikka sitäkin väitetään. Suolistolle kuidut ja kasvisruoka kylläkin terveellisempää.


    • Anonyymi

      Yksinkertaiset ja kapeakatseiset ihmiset pitävät erilaisia ihmisiä ja erilaisia valintoja uhkana heidän palikkamaailmalleen. Siitä kumpuaa hyvin moni kiusaaminen ja raivo toisia ihmisiä kohtaan

      Itse olen ollut kasvissyöjä vuodesta 1980. Kyllä on kuullut nälvimistä, on ollut yritystä syöttää minulle salaa liharuokaa yms varsin lapsellista.

      Joku on jopa sanonut, että hän valmistaa minulle oikein hyvän pihvin, niin kyllä se maisuu minulle, aivan kuin en olisi ikinä saanut kunnon ruokaa. Sellaiseen tietty kerron, että äitini kylläkin kävi juhlapidoissa valmistamassa ruokaa, niin että enköhän minä hyvin tehtyä ruokaa ole saanut.

      • Anonyymi

        Olethan selibaatissakin ja alkoholia et tietenkään voi käyttää koska hiiva on eläinperäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan selibaatissakin ja alkoholia et tietenkään voi käyttää koska hiiva on eläinperäistä.

        Miks selibaatissa? Hiivaa kohtaan en tunne mitään myötätuntoa. Ei taida olla edes uhanalainen laji. Sikiää tosi hyvin viinipöntössä. Teen oivallista kotiviiniä itse kasvattamistani viinirypäleistä. Kuka on nyt vähän näköalaton piukkapipo? Voi sinua ressukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks selibaatissa? Hiivaa kohtaan en tunne mitään myötätuntoa. Ei taida olla edes uhanalainen laji. Sikiää tosi hyvin viinipöntössä. Teen oivallista kotiviiniä itse kasvattamistani viinirypäleistä. Kuka on nyt vähän näköalaton piukkapipo? Voi sinua ressukkaa.

        Kuka kieltäytyy mistäkin, saman tien voi kieltäytyä useammistakin nautinnoista. Eläimetkin lisääntyy ihan itsestään, jos ei halua keinosiemennystä käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kieltäytyy mistäkin, saman tien voi kieltäytyä useammistakin nautinnoista. Eläimetkin lisääntyy ihan itsestään, jos ei halua keinosiemennystä käyttää.

        Mä en nyt ymmärrä miten valinta liittyy kieltäytymiseen. Ainakaan minä en ole kieltäytytynyt mistään, mitä haluan, jos en syö lihaa.

        Sen verran olen itserakas, että syön vain terveyttä ja kauneutta edistävää ruokaa,. Olen elänyt vuosikymmeniä uransa elämänsä edelle asettaneen ihmisen kanssa. Kuinka ollakaan uraohjus, minua 8 vuotta nuorempi Audi-mies on nyt tuhonnut terveytensä, Uraputkimies, roskaruoka- ja makkaramies, joka uskoi omaan jumalaiseen kuolemattomuuteensa. Sellaista elämä on, ja sen kanssa eletään. Ei ole aina helppoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en nyt ymmärrä miten valinta liittyy kieltäytymiseen. Ainakaan minä en ole kieltäytytynyt mistään, mitä haluan, jos en syö lihaa.

        Sen verran olen itserakas, että syön vain terveyttä ja kauneutta edistävää ruokaa,. Olen elänyt vuosikymmeniä uransa elämänsä edelle asettaneen ihmisen kanssa. Kuinka ollakaan uraohjus, minua 8 vuotta nuorempi Audi-mies on nyt tuhonnut terveytensä, Uraputkimies, roskaruoka- ja makkaramies, joka uskoi omaan jumalaiseen kuolemattomuuteensa. Sellaista elämä on, ja sen kanssa eletään. Ei ole aina helppoa.

        No, monet vegaanit näyttää hyvinkin riutuneelta ja toisaalta pullamössöllä voi paisuttaakin itsensä. Terveellinen sekaruoka tasapainoisin ja helppo saada kaikki ravinteet. Toki jotkut näyttää hyvinvoivilta vegaaneinakin, kuinka tarkkaan sitten noudattavatkin.

        Monet kieltäytyy eettisistä tai ilmastollisista syistä eläinruuasta ja haluavat kovasti lihalle maistuvia tuotteita, kaupat suorastaan pursuu niitä. Mutta missä viipyy rakkien vegaanit ruuat.


    • Anonyymi

      Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos esittää jyrkkiä ja ehdottomia mielipiteitä niin se yleensä aiheuttaa vastareaktion, oli aihe mikä tahansa. Vegaanit varmasti ihan aidosti yrittävät parantaa maailmaa mutta se ei onnistu hyökkäämällä muita vastaan. Vähän pehmeämpi lähestymistapa tuo usein paremman lopputuloksen. Harva asia on kovin yksiselitteinen ja totuus voi löytyä ihan muualta mistä sitä etsii.

    • Anonyymi

      Onko kukaan kuullut että olisi poltettu porkkanankuljetusautoja :)

    • Anonyymi

      Osa ihmisitä vihaa kaikkea uutta. Yks äijä sanoi, että hybridiautot hyökkäävät ääneetömästi parkkipaikoilla, ja niitä saa varoa. No hybridiauto ei lähde hyökkäävästi ilman bensamoottorin apua, ja se ei ole äänetön. Ukkoa vaan ketutti, että mulla on uudehko hybridi, ja hänellä lähinnä velkoja. Ihminen on mitä on.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1256
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      8
      1139
    Aihe