Onks kukaan kännissä palstailemassa?
Oletteko aloittaneet jo ryyppäämisen
43
<50
Vastaukset
En harrasta alkoholin juomista.
En minäkään, mutta Arthur Morgan kylläkin asioi General Storessa ja hänen varusteista löytyisi hieman heinää. 🤔
Hevoselle ateriaksi siis.peris234 kirjoitti:
En minäkään, mutta Arthur Morgan kylläkin asioi General Storessa ja hänen varusteista löytyisi hieman heinää. 🤔
Hevoselle ateriaksi siis.Oletko muuten pelannut vielä Ghost of Tsushimaa?
Partakaweri kirjoitti:
Oletko muuten pelannut vielä Ghost of Tsushimaa?
Enpä ole pelannut, mutta täytyypi lukea arvostelu. Eikä toi RDR:kään ole mikään koko elämäni, mutta äsken tuossa pelasin hetken ajan onlinea ja muutaman haasteen läpi 😅 Tosin sen verran kiinnostava ja koukuttava peli ollut, että en ole käytännössä pariin vuoteen hankkinut muita uusia pelejä kuin Dirt Rally 2.0:n. Ja välillä tulee ihan nostalgiamielessä pelailtua Crash trilogiaa 😃
Fun fact: Parhaan kaverini Bicky R:n keulivassa Silveradossa on kaikkien muiden herkkujen lisäksi jännät sensorit jotka tunnistavat kun autolla on keulittu 25m jolloin kajareista alkaa soimaan kentän Hog Wild taustamusa 😊😊😊😊😊 https://youtu.be/hpevyPrwIio- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Enpä ole pelannut, mutta täytyypi lukea arvostelu. Eikä toi RDR:kään ole mikään koko elämäni, mutta äsken tuossa pelasin hetken ajan onlinea ja muutaman haasteen läpi 😅 Tosin sen verran kiinnostava ja koukuttava peli ollut, että en ole käytännössä pariin vuoteen hankkinut muita uusia pelejä kuin Dirt Rally 2.0:n. Ja välillä tulee ihan nostalgiamielessä pelailtua Crash trilogiaa 😃
Fun fact: Parhaan kaverini Bicky R:n keulivassa Silveradossa on kaikkien muiden herkkujen lisäksi jännät sensorit jotka tunnistavat kun autolla on keulittu 25m jolloin kajareista alkaa soimaan kentän Hog Wild taustamusa 😊😊😊😊😊 https://youtu.be/hpevyPrwIioKurjaa että paras kaverisi on mielikuvitusolento.
Anonyymi kirjoitti:
Kurjaa että paras kaverisi on mielikuvitusolento.
No joo ehkä vähän kurjaa mun muita kavereita kohtaan että tolleen nostin Bickyn parhaimmaksi kaveriksi, eihän ystäviä oikein voi tai saisi laittaa järjestykseen. Mutta kyllä Bicky joka tapauksessa on yksi mun pitkäaikaisemmista kavereista ja hänellä on aina aikaa jeesata kaveria tai kertoa mielipiteitä ja vinkkejä asioista jos askarruttaa joku.
Mutta mitään mielikuvitusystäviä mulla ei ole palstalla eikä mielessäni, että höpöhöpö tollasille jutuille 🙄
- Anonyymi
Lähetin naisen hakemaan saunaolutta.
- Anonyymi
Hyvin "koulutettu" nainen ... :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin "koulutettu" nainen ... :D
Korkeakoulutus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkeakoulutus.
Onko tohtori?
- Anonyymi
Puliukkoilu puliakan kanssa tekee hyvää. 🤣😂😂
- Anonyymi
Saako naisesi pitää tyhjät pullot?Vai myytkö
ne itse?
- Anonyymi
Salille ajattelin lähteä treenaa, viina ja tupakka mulle 👎
- Anonyymi
Polkaisin tunnin kuntopyörää tässä kotona ja nyt vois olla oluen paikka. Pari olutta ennen saunaa ja saunassa lisää pari olutta. Tylsät ei juopottele.
- Anonyymi
Heh ja ikää oli?
- Anonyymi
Nettiä ei saa käyttää jos on päihtynyt.
- Anonyymi
En. Juon todella harvoin. Ei ole minun juttu.
- Anonyymi
Syntymähumala tulee halvaksi.
- Anonyymi
Olen aloittanut ryyppäämisen. Ei oikeastaan edes tee mieli mutta se on protesti tätä fitness- ja lifestyle-elämää kohtaan jota joka puolelta tyrkytetään.
- Anonyymi
Pakko juopotella kun hallituksen paskat ämmät kielsi urheilemisen ja salilla käymisen.
Pitäisköhän? 🤔
Jaa, no ja mikä ettei.. 🍺👋😜Vesi selvä
En ole aloittanut, jos vaikka jouluna seuraavan kerran. Mitä lasissa? Yllätys, yllätys..... vissyä. :)
- Anonyymi
Onko pakko olla noin tylsä?
Anonyymi kirjoitti:
Onko pakko olla noin tylsä?
Ei vältämättä, muttä nää infot tulee autopilotilla. Näitä vastauksia ei voi valikoida, eikä näistä saa valittaa. :)
- Anonyymi
En ole, enkä aloita. Perjantaina meinasin käydä alkossa ostamassa Limonese likööriä suklaamousseen, mut pyörä ohjautui eri suuntaan ja en mennyt alkoon.
Aloin miettimään, että maksaa nyt lähes 20€ jostain 0,5 litran liköörimäärästä, että en minä rahoja ala sellaiseen tuhlaamaan, että antaa olla. - Anonyymi
Minäkin olen liian laiska käymään alkossa, jos se on matkan varrella voin poiketa muutaman kerran vuodessa. olen liian laiska ostamaan kaljaakaan, sitäkin ostan vain samalla kun käyn ruokaostoksilla.
Aiwan naamat.
(öm...)
(naurua)- Anonyymi
Vieläkö pelaat red redemption 2 peliä. Itse kyllästyin siihen vaikka se juoni ja käsikirjoitus oli todella paras mutta ei siit iloa saa kun kuukaudeksi.
- Anonyymi
Kun juo viinaa baareissa niin voi tutustua naisiin ja kumppanin löytäminen on mahdollista- Ei tarvii juoda kossupulluaa kerralla vaan muutama paukkua niin naisiin voi tutustua. Nainen tuskin halua baarissa raittiiseen mieheen tutustua koska nainen juo myös viinaa.
T viinamies - Anonyymi
Ihan hyvä idea keksiä joulun ajaksi jotain pelejä mitä voi sitten pelata kavereiden kanssa lomalla... avaruus-seikkailuna tuo peli: Freelancer 2 on aika hyvä, kaikenlaisia voi suunnitella ja hommailla, itselläni on nyt tämä hommattu: CSI-Fatal Conspiracy, pitäisi testata nyt jouluna tuota peliä.
Tuollaisen nimi olisi suomenkielellä: rikostutkijoiden tehtävät - hengenvaaralliset salaliitot. - Anonyymi
Ajattelin että oikein avaruuslento-taistelupeli olisi joku x-wing vs tiefighter, joka vaatii jo sitten sellaisen lento-ohjaimen koneeseen jotta pystyy lentämään kunnollisesti, ostin joskus kunnollisen tuollaisen lentosauvan, mutta paljoa sitä käyttänyt, on pussissa melko käyttämättömänä ollut.
Niin ja sitten yksinpelaasiseen seikkailuna Leisure Suit Larry RELOADED. Jossa Larryn pitää yrittää iskeä tyttöjä eri paikoista, by Sierra On-Line, uusintaversio vanhasta. - Anonyymi
No suomalaiset on ryyppy kansaa. Eivät ne tutustu toisiin ilmna viinaa.
- Anonyymi
Ollaan taas ryypätty ja naitu.
- Anonyymi
Tähän ei lähdetä.
- Anonyymi
Tästä nousuun! ✊
- Anonyymi
Kona on kototona, mutta iselläni on kyllä biljardi koronankin ohella, pelinä.
Kyllä nyt kerrassaat tuon viruksen takia olisi jo syytä sulkea kaikki ja betoni-ruumiitaa koko uuden maan alueelle jotta eivät pääse sieltä pois noin 205-vuoteen heh. - Anonyymi
Mä olen vasta 86,joten pystyn vielä muuhunkin,joten kestää vielä ,kun alan
ryyppäämään. - Anonyymi
Miksi virkamiehen naama rupeaa muistuttamaan kurpitsaa,vaikka ei ole
mitään tehnyt? - Anonyymi
Miksi viinamies on kova naistenmies?
Housuissa pullot taa jatkuvasti. - Anonyymi
Naiset on se joka ehdottaa viinin juontia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332162Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601426Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171058- 601054
TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832