Oletteko aloittaneet jo ryyppäämisen

Anonyymi

Onks kukaan kännissä palstailemassa?

43

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En harrasta alkoholin juomista.

• En minäkään, mutta Arthur Morgan kylläkin asioi General Storessa ja hänen varusteista löytyisi hieman heinää. 🤔

Hevoselle ateriaksi siis.

• peris234 kirjoitti:

En minäkään, mutta Arthur Morgan kylläkin asioi General Storessa ja hänen varusteista löytyisi hieman heinää. 🤔

Hevoselle ateriaksi siis.

Oletko muuten pelannut vielä Ghost of Tsushimaa?

• Partakaweri kirjoitti:

Oletko muuten pelannut vielä Ghost of Tsushimaa?

Enpä ole pelannut, mutta täytyypi lukea arvostelu. Eikä toi RDR:kään ole mikään koko elämäni, mutta äsken tuossa pelasin hetken ajan onlinea ja muutaman haasteen läpi 😅 Tosin sen verran kiinnostava ja koukuttava peli ollut, että en ole käytännössä pariin vuoteen hankkinut muita uusia pelejä kuin Dirt Rally 2.0:n. Ja välillä tulee ihan nostalgiamielessä pelailtua Crash trilogiaa 😃

Fun fact: Parhaan kaverini Bicky R:n keulivassa Silveradossa on kaikkien muiden herkkujen lisäksi jännät sensorit jotka tunnistavat kun autolla on keulittu 25m jolloin kajareista alkaa soimaan kentän Hog Wild taustamusa 😊😊😊😊😊 https://youtu.be/hpevyPrwIio

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Enpä ole pelannut, mutta täytyypi lukea arvostelu. Eikä toi RDR:kään ole mikään koko elämäni, mutta äsken tuossa pelasin hetken ajan onlinea ja muutaman haasteen läpi 😅 Tosin sen verran kiinnostava ja koukuttava peli ollut, että en ole käytännössä pariin vuoteen hankkinut muita uusia pelejä kuin Dirt Rally 2.0:n. Ja välillä tulee ihan nostalgiamielessä pelailtua Crash trilogiaa 😃

Fun fact: Parhaan kaverini Bicky R:n keulivassa Silveradossa on kaikkien muiden herkkujen lisäksi jännät sensorit jotka tunnistavat kun autolla on keulittu 25m jolloin kajareista alkaa soimaan kentän Hog Wild taustamusa 😊😊😊😊😊 https://youtu.be/hpevyPrwIio

Kurjaa että paras kaverisi on mielikuvitusolento.

• Anonyymi kirjoitti:

Kurjaa että paras kaverisi on mielikuvitusolento.

No joo ehkä vähän kurjaa mun muita kavereita kohtaan että tolleen nostin Bickyn parhaimmaksi kaveriksi, eihän ystäviä oikein voi tai saisi laittaa järjestykseen. Mutta kyllä Bicky joka tapauksessa on yksi mun pitkäaikaisemmista kavereista ja hänellä on aina aikaa jeesata kaveria tai kertoa mielipiteitä ja vinkkejä asioista jos askarruttaa joku.

Mutta mitään mielikuvitusystäviä mulla ei ole palstalla eikä mielessäni, että höpöhöpö tollasille jutuille 🙄

• Anonyymi

Lähetin naisen hakemaan saunaolutta.

• Anonyymi

Hyvin "koulutettu" nainen ... :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin "koulutettu" nainen ... :D

Korkeakoulutus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korkeakoulutus.

Onko tohtori?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko tohtori?

Ne hakee sitten jo viskipulloja. ☝️

• Anonyymi

Puliukkoilu puliakan kanssa tekee hyvää. 🤣😂😂

• Anonyymi

Saako naisesi pitää tyhjät pullot?Vai myytkö
        ne itse?

• Anonyymi

Salille ajattelin lähteä treenaa, viina ja tupakka mulle 👎

• Anonyymi

Polkaisin tunnin kuntopyörää tässä kotona ja nyt vois olla oluen paikka. Pari olutta ennen saunaa ja saunassa lisää pari olutta. Tylsät ei juopottele.

• Anonyymi

Heh ja ikää oli?

• Anonyymi

Nettiä ei saa käyttää jos on päihtynyt.

• Anonyymi

En. Juon todella harvoin. Ei ole minun juttu.

• Anonyymi

Syntymähumala tulee halvaksi.

• Anonyymi

Olen aloittanut ryyppäämisen. Ei oikeastaan edes tee mieli mutta se on protesti tätä fitness- ja lifestyle-elämää kohtaan jota joka puolelta tyrkytetään.

• Anonyymi

Pakko juopotella kun hallituksen paskat ämmät kielsi urheilemisen ja salilla käymisen.

• Uusavuton.

• Pitäisköhän? 🤔

Jaa, no ja mikä ettei.. 🍺👋😜

• Vesi selvä

• En ole aloittanut, jos vaikka jouluna seuraavan kerran. Mitä lasissa? Yllätys, yllätys..... vissyä. :)

• Anonyymi

Onko pakko olla noin tylsä?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko pakko olla noin tylsä?

Ei vältämättä, muttä nää infot tulee autopilotilla. Näitä vastauksia ei voi valikoida, eikä näistä saa valittaa. :)

• Anonyymi

En ole, enkä aloita. Perjantaina meinasin käydä alkossa ostamassa Limonese likööriä suklaamousseen, mut pyörä ohjautui eri suuntaan ja en mennyt alkoon.
      Aloin miettimään, että maksaa nyt lähes 20€ jostain 0,5 litran liköörimäärästä, että en minä rahoja ala sellaiseen tuhlaamaan, että antaa olla.

• Anonyymi

Minäkin olen liian laiska käymään alkossa, jos se on matkan varrella voin poiketa muutaman kerran vuodessa. olen liian laiska ostamaan kaljaakaan, sitäkin ostan vain samalla kun käyn ruokaostoksilla.

• Aiwan naamat.

(öm...)

(naurua)

• Anonyymi

Vieläkö pelaat red redemption 2 peliä. Itse kyllästyin siihen vaikka se juoni ja käsikirjoitus oli todella paras mutta ei siit iloa saa kun kuukaudeksi.

• Anonyymi

Kun juo viinaa baareissa niin voi tutustua naisiin ja kumppanin löytäminen on mahdollista- Ei tarvii juoda kossupulluaa kerralla vaan muutama paukkua niin naisiin voi tutustua. Nainen tuskin halua baarissa raittiiseen mieheen tutustua koska nainen juo myös viinaa.

T viinamies

• Anonyymi

Ihan hyvä idea keksiä joulun ajaksi jotain pelejä mitä voi sitten pelata kavereiden kanssa lomalla... avaruus-seikkailuna tuo peli: Freelancer 2 on aika hyvä, kaikenlaisia voi suunnitella ja hommailla, itselläni on nyt tämä hommattu: CSI-Fatal Conspiracy, pitäisi testata nyt jouluna tuota peliä.

Tuollaisen nimi olisi suomenkielellä: rikostutkijoiden tehtävät - hengenvaaralliset salaliitot.

• Anonyymi

Ajattelin että oikein avaruuslento-taistelupeli olisi joku x-wing vs tiefighter, joka vaatii jo sitten sellaisen lento-ohjaimen koneeseen jotta pystyy lentämään kunnollisesti, ostin joskus kunnollisen tuollaisen lentosauvan, mutta paljoa sitä käyttänyt, on pussissa melko käyttämättömänä ollut.

Niin ja sitten yksinpelaasiseen seikkailuna Leisure Suit Larry RELOADED. Jossa Larryn pitää yrittää iskeä tyttöjä eri paikoista, by Sierra On-Line, uusintaversio vanhasta.

• Anonyymi

No suomalaiset on ryyppy kansaa. Eivät ne tutustu toisiin ilmna viinaa.

• Anonyymi

Ollaan taas ryypätty ja naitu.

• Anonyymi

Tähän ei lähdetä.

• Anonyymi

Tästä nousuun! ✊

• Anonyymi

Kona on kototona, mutta iselläni on kyllä biljardi koronankin ohella, pelinä.

Kyllä nyt kerrassaat tuon viruksen takia olisi jo syytä sulkea kaikki ja betoni-ruumiitaa koko uuden maan alueelle jotta eivät pääse sieltä pois noin 205-vuoteen heh.

• Anonyymi

Mä olen vasta 86,joten pystyn vielä muuhunkin,joten kestää vielä ,kun alan
      ryyppäämään.

• Anonyymi

Miksi virkamiehen naama rupeaa muistuttamaan kurpitsaa,vaikka ei ole
      mitään tehnyt?

• Anonyymi

Miksi viinamies on kova naistenmies?
      Housuissa pullot taa jatkuvasti.

• Anonyymi

Naiset on se joka ehdottaa viinin juontia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      238
      2292
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1828
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      67
      1557
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1245
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1124
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1108
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1018
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      864
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      852
    Aihe