Terve. Kysyisin hieman neuvoa (mahdollisesti) tietävämmiltä.
En ole mikään huippu-urheilija, en edes urheilija mutta harrastan liikuntaa suht aktiivisesti ja lähes päivittäin. Olen 181 pitkä ja painan 85kg, en omasta mielestäni ole mitenkään atleettinen mutta en myöskään lihava. Välillä juosten, välillä kävellen. Viime aikoina olen alkanut panostaa enemmän nimenomaan juoksuun. Minulla on Apple Watch jota pidän yötä myöten kädessä seuratakseni sykettä. Leposyke minulla pyörii joka yö siinä 37-43 välillä. Verenpaineet ym on kunnossa, itse olen hyvässä kunnossa, tiedän sen.
Kysymys oli siis seuraava että mikä on ns normaali palautussyke. Itse asiassa tulin n puoli tuntia sitten vajaan 7 km juoksulenkiltä, syke pyöri siinä 170-180 väliin, maksimissaan 192. Sykemittari sanoo tällä hetkellä että "viimeisen juoksusi jälkeen kolmen minuutin aikana sykkeesi laski 59 lyöntiä minuutissa". Juoksin/hölkkäsin koko matkan.
Sykkeen palautus
Anonyymi
6
768
Vastaukset
- Anonyymi
Juokset liian korkeilla sykkeillä. Koita kähöä @120bpm.
- Anonyymi
Iphoneukkelille sähköpyörä hyvä.
- Anonyymi
Hölkkää palautussykkeellä. Vai meneekö 85 kiloisella kävelyksi?
- Anonyymi
Kähöä koneeseen. Hokat jalkaan ja menoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kähöä koneeseen. Hokat jalkaan ja menoksi.
Alko nostaa sykettä
- Anonyymi
Mikä on APn maksimisyke? Melkein heittäisin että ota pitkät lenkit pyöräillen ja hiihdellen. Silleen aivan maisemienkatselu / laturetkifiiliksellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792