Aihe

Sykkeen palautus

Anonyymi

Terve. Kysyisin hieman neuvoa (mahdollisesti) tietävämmiltä.

En ole mikään huippu-urheilija, en edes urheilija mutta harrastan liikuntaa suht aktiivisesti ja lähes päivittäin. Olen 181 pitkä ja painan 85kg, en omasta mielestäni ole mitenkään atleettinen mutta en myöskään lihava. Välillä juosten, välillä kävellen. Viime aikoina olen alkanut panostaa enemmän nimenomaan juoksuun. Minulla on Apple Watch jota pidän yötä myöten kädessä seuratakseni sykettä. Leposyke minulla pyörii joka yö siinä 37-43 välillä. Verenpaineet ym on kunnossa, itse olen hyvässä kunnossa, tiedän sen.

Kysymys oli siis seuraava että mikä on ns normaali palautussyke. Itse asiassa tulin n puoli tuntia sitten vajaan 7 km juoksulenkiltä, syke pyöri siinä 170-180 väliin, maksimissaan 192. Sykemittari sanoo tällä hetkellä että "viimeisen juoksusi jälkeen kolmen minuutin aikana sykkeesi laski 59 lyöntiä minuutissa". Juoksin/hölkkäsin koko matkan.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juokset liian korkeilla sykkeillä. Koita kähöä @120bpm.

• Anonyymi

Iphoneukkelille sähköpyörä hyvä.

• Anonyymi

Hölkkää palautussykkeellä. Vai meneekö 85 kiloisella kävelyksi?

• Anonyymi

Kähöä koneeseen. Hokat jalkaan ja menoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kähöä koneeseen. Hokat jalkaan ja menoksi.

Alko nostaa sykettä

• Anonyymi

Mikä on APn maksimisyke? Melkein heittäisin että ota pitkät lenkit pyöräillen ja hiihdellen. Silleen aivan maisemienkatselu / laturetkifiiliksellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      282
      20191
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13997
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      349
      10672
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      75
      7854
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      371
      4830