Terve. Kysyisin hieman neuvoa (mahdollisesti) tietävämmiltä.
En ole mikään huippu-urheilija, en edes urheilija mutta harrastan liikuntaa suht aktiivisesti ja lähes päivittäin. Olen 181 pitkä ja painan 85kg, en omasta mielestäni ole mitenkään atleettinen mutta en myöskään lihava. Välillä juosten, välillä kävellen. Viime aikoina olen alkanut panostaa enemmän nimenomaan juoksuun. Minulla on Apple Watch jota pidän yötä myöten kädessä seuratakseni sykettä. Leposyke minulla pyörii joka yö siinä 37-43 välillä. Verenpaineet ym on kunnossa, itse olen hyvässä kunnossa, tiedän sen.
Kysymys oli siis seuraava että mikä on ns normaali palautussyke. Itse asiassa tulin n puoli tuntia sitten vajaan 7 km juoksulenkiltä, syke pyöri siinä 170-180 väliin, maksimissaan 192. Sykemittari sanoo tällä hetkellä että "viimeisen juoksusi jälkeen kolmen minuutin aikana sykkeesi laski 59 lyöntiä minuutissa". Juoksin/hölkkäsin koko matkan.
Sykkeen palautus
Anonyymi
6
855
Vastaukset
- Anonyymi
Juokset liian korkeilla sykkeillä. Koita kähöä @120bpm.
- Anonyymi
Iphoneukkelille sähköpyörä hyvä.
- Anonyymi
Hölkkää palautussykkeellä. Vai meneekö 85 kiloisella kävelyksi?
- Anonyymi
Kähöä koneeseen. Hokat jalkaan ja menoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kähöä koneeseen. Hokat jalkaan ja menoksi.
Alko nostaa sykettä
- Anonyymi
Mikä on APn maksimisyke? Melkein heittäisin että ota pitkät lenkit pyöräillen ja hiihdellen. Silleen aivan maisemienkatselu / laturetkifiiliksellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään22821025Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen994239Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu832988Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv532214Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1981868Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2891642Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1371595Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?731571Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1691509Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S151403