Missä asussa aiot...

Anonyymi

Olla jouluna? Kuvaile. Rehellisesti. Ei saa liioitella.

29

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

College eli hölkkäasu.t-paita.sukat.Yöllä nukutaan t-paidalla ja alkkareilla.Hyvää Joulunalusaikaa!

• Anonyymi

Ohkasissa yöpuvun housuissa tai terättömissä sukkahousuissa, t-paita ja neule, jos vilu. Villassukat :)

• Anonyymi

Vieraita tulee, joten suorat housut, valkea paita, mirri, liivi ja pikkutakki, villakankaiset.

• Anonyymi

Minulla on tumma purppura, punainen joulun väri aina yleensä erilaisia paitoja :D

• Verkkatit, t-paita ja nilkkasukat (mustat). Entäs kysyjä itse?

• Anonyymi

Jännittäviä ja hyviä mainoksia on legolla ja jne... lapsille, itse pystyisin helposti ostamaan, mutta onneksi ei ole lapsia tällä hetkellä mille tuollaisia osaa..

• Anonyymi

Pitkät alkkarit t paita ja villasukat ja jos ulos niin verkkarit toppatakki tai työtakki ja karvalakki ostin karvalakin tai pipo

• Anonyymi

Olen jo ostyanut lahjat... enää mititään legojen juttuja en osta.

• Anonyymi

Jouluaterialla (kylässä ehkä jos joulua ei peruta) mekossa. Kotona yksin pyjamassa ja pörrösukissa.. ehkä häntä varten jotain muutakin mikäli sattuisi onni käymään ja hän tulisi kylään.. 😊

• Anonyymi

Omassa asussa.

• Kotona/porukoilla collarit ja huppari, ja jos lähden aattona vierailulle, niin siellä farkut ja luultavasti huppari tai joku muu pitkähihainen.

• Anonyymi

Kotona tietysti ilman vaatteita.

Jos lähdetään mökille pakoon, sitten kerrasto, collarit, villasukat ja -paita.

Ihanaa, ettei nyt tarvitse osallistua jouluhysteriaan edes muiden mieliksi 😊

xLiner

• Eikö tule talvella kylmä ilman vaatteita? Sun sohvassa on kummiskin jarruraitoja.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Eikö tule talvella kylmä ilman vaatteita? Sun sohvassa on kummiskin jarruraitoja.

Asun lämpimässä talossa. Ei tule kylmä. Eikä mulla ole sohvaa. Keittiön tuolille asettelen ukon teepaidan, ettei hanuri hikoa siihen kiinni.

Ja mitä ihmeen jarruraitoja, mulla bidee!

xLiner

• Ihan samoissa kuin nyt, oloasussa.

• Anonyymi

Varmaankin laitan kimaltavan mekon kun käyn jouluruoan syömässä kotona.
      Loppuilta sitten yömekossa. ☺️

• Anonyymi

college asu ja viltti

• Anonyymi

Verkkarit, tennis sukat, t-paita ja varalta pitkähihainen paita.
      Niillä pärjää joulun tietokoneen ääressä pelatessa ja nettiä selatessa mm. suomi24 sivuilla.

t. Ätmi toteaa

• Anonyymi

Hipsterit, legginssit, T-paita punainen neulepaita ja villasukat, kotiasuna. Vieraita ei odoteta käyväksi. Koiran kanssa ulkosalla olessa; puen ylleni vielä farkut ja toppatakin tai nahkatakin ja nilkkurit, kookkaan vuorellisen nahkalippiksen sekä sormikkaat.
      Mä en aio flunssaa hankkia jouluksi, joten pukeudun sen mukaisesti ulkoillessani.

• Anonyymi

Alasti aion olla kuten nytkin, mikäs tässä on alasti ollessa yksin kotona

• Tulee kylmä.?

• Anonyymi

Alastomuus on paitsi rumaa niin kylmää.

• Ainakin saunatakki tulee pidettyä. Todennäköisesti myös merinovillainen alusasu ja kuoriasu, joko villaista tai fliisiä siihen väliin, riippuu pakkasen määrästä.

• Anonyymi

AP taitaa olla pervo tumputtaja, ku tällaisia kyselee? Ei tervettä täällä moisia kysellä.

• En ole kyllä ajatellut.

Yleensä on ollut kyllä jotain punaista tai mustaa. Virkistyksen vuoksi voisi pukeutua joulupukiksi ja istua himassa jakamassa lahjoja itselleen.

(naurua)

• Anonyymi

Jouluasu on tärkeä.

• Anonyymi

Laitan oranssin valkopilkullisen satiinipuseron ja mustat suorat mukavat housut ja paksun villatakin :)

• Anonyymi

Jouluaattona, kun joulua juhlitaan mekko, pitkät sukat ja ballerinatossut.
      Jos kylään lähdetään... mitä ei varmasti tapahdu tänä vuonna, niin olisi muut kamppeet.
      Kotona kotitrikoot, t-paita ja collegetakki ja villasukat.

• Jaa-a eiköhän käydä ajelulla varmaan haudalla kun läheiseni kuoli noin viikko sitten kun muita ei kuitenkaan voi mennä tapaamaan ilman korona pelkoa.
      Eli ulkovaatteet kyllä ja omissa vaatteissa ehkä joulusaunan päästään. Oon pessyt tänään 5 koneellista pyykkiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3790
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      1997
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      543
      1610
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      83
      1267
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1077
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      798
    Aihe