Missä asussa aiot...

Anonyymi

Olla jouluna? Kuvaile. Rehellisesti. Ei saa liioitella.

29

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

College eli hölkkäasu.t-paita.sukat.Yöllä nukutaan t-paidalla ja alkkareilla.Hyvää Joulunalusaikaa!

• Anonyymi

Ohkasissa yöpuvun housuissa tai terättömissä sukkahousuissa, t-paita ja neule, jos vilu. Villassukat :)

• Anonyymi

Vieraita tulee, joten suorat housut, valkea paita, mirri, liivi ja pikkutakki, villakankaiset.

• Anonyymi

Minulla on tumma purppura, punainen joulun väri aina yleensä erilaisia paitoja :D

• Verkkatit, t-paita ja nilkkasukat (mustat). Entäs kysyjä itse?

• Anonyymi

Jännittäviä ja hyviä mainoksia on legolla ja jne... lapsille, itse pystyisin helposti ostamaan, mutta onneksi ei ole lapsia tällä hetkellä mille tuollaisia osaa..

• Anonyymi

Pitkät alkkarit t paita ja villasukat ja jos ulos niin verkkarit toppatakki tai työtakki ja karvalakki ostin karvalakin tai pipo

• Anonyymi

Olen jo ostyanut lahjat... enää mititään legojen juttuja en osta.

• Anonyymi

Jouluaterialla (kylässä ehkä jos joulua ei peruta) mekossa. Kotona yksin pyjamassa ja pörrösukissa.. ehkä häntä varten jotain muutakin mikäli sattuisi onni käymään ja hän tulisi kylään.. 😊

• Anonyymi

Omassa asussa.

• Kotona/porukoilla collarit ja huppari, ja jos lähden aattona vierailulle, niin siellä farkut ja luultavasti huppari tai joku muu pitkähihainen.

• Anonyymi

Kotona tietysti ilman vaatteita.

Jos lähdetään mökille pakoon, sitten kerrasto, collarit, villasukat ja -paita.

Ihanaa, ettei nyt tarvitse osallistua jouluhysteriaan edes muiden mieliksi 😊

xLiner

• Eikö tule talvella kylmä ilman vaatteita? Sun sohvassa on kummiskin jarruraitoja.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Eikö tule talvella kylmä ilman vaatteita? Sun sohvassa on kummiskin jarruraitoja.

Asun lämpimässä talossa. Ei tule kylmä. Eikä mulla ole sohvaa. Keittiön tuolille asettelen ukon teepaidan, ettei hanuri hikoa siihen kiinni.

Ja mitä ihmeen jarruraitoja, mulla bidee!

xLiner

• Ihan samoissa kuin nyt, oloasussa.

• Anonyymi

Varmaankin laitan kimaltavan mekon kun käyn jouluruoan syömässä kotona.
      Loppuilta sitten yömekossa. ☺️

• Anonyymi

college asu ja viltti

• Anonyymi

Verkkarit, tennis sukat, t-paita ja varalta pitkähihainen paita.
      Niillä pärjää joulun tietokoneen ääressä pelatessa ja nettiä selatessa mm. suomi24 sivuilla.

t. Ätmi toteaa

• Anonyymi

Hipsterit, legginssit, T-paita punainen neulepaita ja villasukat, kotiasuna. Vieraita ei odoteta käyväksi. Koiran kanssa ulkosalla olessa; puen ylleni vielä farkut ja toppatakin tai nahkatakin ja nilkkurit, kookkaan vuorellisen nahkalippiksen sekä sormikkaat.
      Mä en aio flunssaa hankkia jouluksi, joten pukeudun sen mukaisesti ulkoillessani.

• Anonyymi

Alasti aion olla kuten nytkin, mikäs tässä on alasti ollessa yksin kotona

• Tulee kylmä.?

• Anonyymi

Alastomuus on paitsi rumaa niin kylmää.

• Ainakin saunatakki tulee pidettyä. Todennäköisesti myös merinovillainen alusasu ja kuoriasu, joko villaista tai fliisiä siihen väliin, riippuu pakkasen määrästä.

• Anonyymi

AP taitaa olla pervo tumputtaja, ku tällaisia kyselee? Ei tervettä täällä moisia kysellä.

• En ole kyllä ajatellut.

Yleensä on ollut kyllä jotain punaista tai mustaa. Virkistyksen vuoksi voisi pukeutua joulupukiksi ja istua himassa jakamassa lahjoja itselleen.

(naurua)

• Anonyymi

Jouluasu on tärkeä.

• Anonyymi

Laitan oranssin valkopilkullisen satiinipuseron ja mustat suorat mukavat housut ja paksun villatakin :)

• Anonyymi

Jouluaattona, kun joulua juhlitaan mekko, pitkät sukat ja ballerinatossut.
      Jos kylään lähdetään... mitä ei varmasti tapahdu tänä vuonna, niin olisi muut kamppeet.
      Kotona kotitrikoot, t-paita ja collegetakki ja villasukat.

• Jaa-a eiköhän käydä ajelulla varmaan haudalla kun läheiseni kuoli noin viikko sitten kun muita ei kuitenkaan voi mennä tapaamaan ilman korona pelkoa.
      Eli ulkovaatteet kyllä ja omissa vaatteissa ehkä joulusaunan päästään. Oon pessyt tänään 5 koneellista pyykkiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2075
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1346
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1028
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe