gOOd MOORINg Mitäkäs sitä on nukuttu?
No HUOMENTA
12
209
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos kysymästä. . . Timo Soinia siteeraten: Nukuin kuin pieni porsas.
- Anonyymi
Moooring vaan sinnekin ja joka puolelle muuallekin pikkupossuille. 😘
- Anonyymi
Mistä johtuu että minulle tulee possupata mieleen ”Ummikot ulkomailla” TV-ohjelma?
- Anonyymi
Kielitieteilijät kommentoi, voi jessus.
- AnonyymiUUSI
pIJÄ SINÄ Kynänpyörittelijä ÄIDINKIELEN opettaja äidinkielen opettaja voi ristus on siinä titteli . Noo onhan se sellanenkin sutkaus kun kylän miähet tuuumas niitä näitä . . se Ryynäsen nuorimmainen lähti Kuopijoon opiskelleen Suomen kiältä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
pIJÄ SINÄ Kynänpyörittelijä ÄIDINKIELEN opettaja äidinkielen opettaja voi ristus on siinä titteli . Noo onhan se sellanenkin sutkaus kun kylän miähet tuuumas niitä näitä . . se Ryynäsen nuorimmainen lähti Kuopijoon opiskelleen Suomen kiältä.
no niinpä niin.
- Anonyymi
Huomenta!Hyvin tuli nukuttua.Tässä aamukahveet keittelen ja kohta se aurinko alkaa nousta.Lähtis sit sauna puita pilkkoon.
- Anonyymi
No morgon morgon , , hyvin nukuttu mutta kahvi olikin loppu ja piti lähtee naapurista lainaan , , rouva tuli avaamaan ja tomitin asijan asijallisesti kuten tapoihini kuuluu : HUOMENTA mitenkäs sitä on nukuttu , , heräsitkö sinäkin kuten minä , , munat jalkojen välissä ? Näähtävästi oli kun hymyili leveästi . . niin hymilin minäkin kun sain paketin Juhlamokkaa aamukahvin keittoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No morgon morgon , , hyvin nukuttu mutta kahvi olikin loppu ja piti lähtee naapurista lainaan , , rouva tuli avaamaan ja tomitin asijan asijallisesti kuten tapoihini kuuluu : HUOMENTA mitenkäs sitä on nukuttu , , heräsitkö sinäkin kuten minä , , munat jalkojen välissä ? Näähtävästi oli kun hymyili leveästi . . niin hymilin minäkin kun sain paketin Juhlamokkaa aamukahvin keittoon.
No kärsiskö kysyä kuuluuko sinun päiväpuuhiin Perjantaipullon haku = ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kärsiskö kysyä kuuluuko sinun päiväpuuhiin Perjantaipullon haku = ?
Siat kärsii.
- Anonyymi
Nukkuuko NISTIT vielä?
- Anonyymi
Hyvin nukutti kuntulevaisuus näyttää hyvältä eli PERSUttomalta Suomelta🌈💦💦💦😇🙏
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2122809
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252679En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771753Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371322Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631298- 471098
- 991011
- 108851
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823