NVMe PCIe SSD-levy, M.2 2280

Anonyymi

Olisi tarve ostaa lisää tallennus tilaa koneelle 500GB - 1T ja tällainen edullinen tuli vastaan.
Kingston 500GB A2000 NVMe PCIe SSD-levy, M.2 2280, 2200/2000 MB

Olisiko antaa vinkkiä toisesta edullisesta ja hyvästä PCIe SSD-levystä, Koneessa on Msi z170a gaming m5 emolevy.

20

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo Kingston on ihan asiansa ajava SSD. Kaverille kasailin uuden koneen noin vuosi sitten, ja siihen tuli levyksi A1000, mikä oli edeltävä malli. Ei ole siinä levyssä ollut mitään ongelmia, ja nopeudet ovat juuri sitä mitä luvataan.

    • > ... PCIe SSD-levystä ...

      Tarkoitatko PCIe väylään sopivaa levyä vai M.2 levyä? Nuo ovat kaksi ihan eri asiaa.

      Mainitsemasi levy on siis M.2

      • Anonyymi

        M.2 levyjä on kahta liitin sarjaa, on esataa ja PCIe tä. Olkaa han tarkkana!
        M.2 Sata levyssä on kasikoloo liitimessä.
        Kun siinä toisessa vaan yksikolo!


    • M.2 on vain se kapea iitinmalli, jonka kautta voi ajaa useamman mallisia datayhteyksiä, jotka ovat keskenään yhteensopimattomia.

      On siis PCI-E-, SATA, ja USB3 -liitäntäisiä M.2 kiintolevyjä, joiden liittimet ovat erilaisia, jotta toisen teknologian laitetta ei asennettaisi väärään liittimeen.

      Tällainen siis sopisi emolevyysi:

      https://www.data-systems.fi/tuote/transcend-pcie-ssd-110s-m-2-1tb/

      Ja tällainen:

      https://www.data-systems.fi/tuote/kingston-1000gb-a2000-m-2-2280-nvme/


      Tällainen taas ei käy:

      https://www.data-systems.fi/tuote/transcend-m-2-2280-sata-iii-820s-960gb/

      Esittämäsi SSD sopii emolevyllesi.

      • Anonyymi

        Taas "Kollimaattori" puhuu läpi päähänsä. Nuo kaksi ensimmäistä meni oikein, mutta kolmas jo väärin. Aivan uskomaton tyyppi, luulottelemaan kaikenlaista, ei ikinään opi varmistamaan tietojaan. Tuo viimeinen käy myös.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas "Kollimaattori" puhuu läpi päähänsä. Nuo kaksi ensimmäistä meni oikein, mutta kolmas jo väärin. Aivan uskomaton tyyppi, luulottelemaan kaikenlaista, ei ikinään opi varmistamaan tietojaan. Tuo viimeinen käy myös.

        Mikä kolmannessa meni väärin, kun kerroin, ettei sellainen käy?


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Mikä kolmannessa meni väärin, kun kerroin, ettei sellainen käy?

        Koska se kolmas käy molempiin "M & B key SSD Edge Connector" liitäntään. Siksi siinä on kummallakin reunalla haittalovi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska se kolmas käy molempiin "M & B key SSD Edge Connector" liitäntään. Siksi siinä on kummallakin reunalla haittalovi.

        Onko ko. MSI:n emolevyllä SATA-yhteensopivaa M.2- liitintä?


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Onko ko. MSI:n emolevyllä SATA-yhteensopivaa M.2- liitintä?

        2 x 2280 Key M(PCIe Gen3 x4/SATA)


      • Anonyymi kirjoitti:

        2 x 2280 Key M(PCIe Gen3 x4/SATA)

        Okei, sori aloittajalle. Olin väärässä. Toivottavasti ei aiheuttanut vahinkoa, että sopimattomaksi epäilemäni vehje olikin yhteensopiva.

        Hyvä homma, etten innoissani mennyt niin ylimieliseksi mulkuksi kuin sinä! :D


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Okei, sori aloittajalle. Olin väärässä. Toivottavasti ei aiheuttanut vahinkoa, että sopimattomaksi epäilemäni vehje olikin yhteensopiva.

        Hyvä homma, etten innoissani mennyt niin ylimieliseksi mulkuksi kuin sinä! :D

        Eli jos otat kaksi -lovisen, onnistuu varmasti, mutta jos otat yksi -lovisen, on olemassa mahdollisuus että tuli väärä valinta.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Okei, sori aloittajalle. Olin väärässä. Toivottavasti ei aiheuttanut vahinkoa, että sopimattomaksi epäilemäni vehje olikin yhteensopiva.

        Hyvä homma, etten innoissani mennyt niin ylimieliseksi mulkuksi kuin sinä! :D

        "Olin väärässä."
        Ei ollut ensimmäinen kerta, vaikka ensimmäisen kerran sain lukea että myönsit olleesi väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olin väärässä."
        Ei ollut ensimmäinen kerta, vaikka ensimmäisen kerran sain lukea että myönsit olleesi väärässä.

        Ilmeisesti sinä olet se herra täydellisyys, jolle ei koskaan tule virheitä?


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Okei, sori aloittajalle. Olin väärässä. Toivottavasti ei aiheuttanut vahinkoa, että sopimattomaksi epäilemäni vehje olikin yhteensopiva.

        Hyvä homma, etten innoissani mennyt niin ylimieliseksi mulkuksi kuin sinä! :D

        aloittaja. No itse uskoin myös, että vain 1 lovinen sopii mulle. Pitää tilata Datasta 1 lovinen ja aika edullisesti, Kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti sinä olet se herra täydellisyys, jolle ei koskaan tule virheitä?

        "Ilmeisesti sinä olet se herra täydellisyys"

        Taas olettamuksia, et vain opi varmistamaan tietojesi paikkansapitävyyttä. Vaikka sitä sinulle jatkuvasti rankutetaan. Sitten kirjoitellaan känkkäränkkä hengessä hakkumisia, vaikka kaikelta voisi välttyä, VARMISTAMALLA TIETONSA, niin helppoa se on.


    • Anonyymi

      Joo. tällainen haussa M.2 2280 NVME SSD 500-1T ja edullinen

      • Anonyymi

        Teliasta saa 150€ terasen...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teliasta saa 150€ terasen...

        Itse esitin 115, 40 € ja 121,30 € ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teliasta saa 150€ terasen...

        jimm`s 129.90 Teranen


    • Anonyymi

      Samsung 970 Evo, hinta ja nopeus kohdillaan, jos vielä löydät. Uudempi malli on Evo Plus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe